abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:23:04 #61
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_93299859
Wat is het probleem nou? Die kerel heeft schuld bekend, z'n straf uitgezeten en spijt betuigd.

Dan is het toch klaar? Wat wil je nog meer?

Ik begrijp niet waarom die man niet op TV z'n verhaal zou mogen doen.
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 11:23:19 #62
137949 Disana
pi_93299863
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook over. Lees de OP dan nog maar eens.
Dat warrige Telegraafverhaal? Of jouw brakke conclusie eronder? Het verband met 'links' is ver te zoeken, je gebruikt het P&W item als kapstok.
pi_93299926
Rare cartoons en lachen om misdaden.
Ik krijg een steeds grotere hekel aan de VARA.
pi_93299943
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:23 schreef Tijn het volgende:
Wat is het probleem nou? Die kerel heeft schuld bekend, z'n straf uitgezeten en spijt betuigd.

Dan is het toch klaar? Wat wil je nog meer?

Ik begrijp niet waarom die man niet op TV z'n verhaal zou mogen doen.
Leedvermaak?
  Eindredactie Games vrijdag 25 februari 2011 @ 11:26:51 #65
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_93299983
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Leedvermaak?
Er werd lacherig gedaan omdat die gast een enorme kluns was, hij werd letterlijk uitgelachen.

Verder erg slordig dat de familie niet op de hoogte was gebracht.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:29:27 #66
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_93300063
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Er werd lacherig gedaan omdat die gast een enorme kluns was, hij werd letterlijk uitgelachen.
Inderdaad. Er werd niet gelachen om de slachtoffers natuurlijk.

quote:
Verder erg slordig dat de familie niet op de hoogte was gebracht.
Ja, dat is erg slecht van de redactie. Maar het feit dat die man in de show zit, moet imho gewoon kunnen.
pi_93300089
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eigenlijk reageer ik nooit wanneer op de man gespeeld wordt, maar goed.

Het is niet tegen de linkse kiezer maar tegen de Vara gericht. Dat is essentieel anders.
Nee, dat is niet anders. Je associeert links met jouw bericht. Waarom anders die toevoeging?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:32:26 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300166
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is niet anders. Je associeert links met jouw bericht. Waarom anders die toevoeging?
Natuurlijk associeer ik de Vara met links, als dat al niet vanzelfsprekend is. Maar jij schrijft:
quote:
Hij wekt de suggestie dat linkse kiezers dit per definitie bejubelen
Wat gewoon iets heel anders is dan de VARA van links zijn 'betichten', danwel van het heulen met criminelen. Mijn aanval is op de VARA. Jouw aanval is op de man.
The End Times are wild
pi_93300253
Het probleem is denk ik een jaar of 15 geleden ontstaan toen het kijk- en luistergeld werd afgeschaft. Want behalve een fossiel uit een ander technologisch tijdperk, was het ook een bescherming tegen staatsinmenging op de berichtgeving. Je had een omroepvereniging, en die was verantwoording verschuldigd aan zijn leden, en die kreeg daarnaast geld uit een pot die onstond uit het aanslaan van mensen voor het hebben van een tv. Dat werd dan door de overheid geincasseerd, maar ook niet meer dan dat, met de afschaffing is het geld van de PO onderdeel van de rijksbegroting geworden.

Omroepverenigingen hoefden ook helemaal niet objectief of neutraal te zijn, er was immers pluriformiteit waardoor er binnen en in stelsel als geheel voldoende neutraliteit was: Tegenover de ene gekleurde versie kon je een andere zetten.

Inmiddels staat elke beschuldiging van slechte of gekleurde journalistiek in het licht van de begrotingsbehandeling van de publieke omroep. Zo krijgt de politiek toch invloed over de berichtgeving over zichzelf, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_93300308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk associeer ik de Vara met links, als dat al niet vanzelfsprekend is. Maar jij schrijft:
Maar wat heeft het linkse karakter van de Vara met dit item te maken? Zij doet dit omdat het in jouw ogen een linkse omroep is? Vanwaar die toevoeging links?

quote:
Wat gewoon iets heel anders is dan de VARA van links zijn 'betichten', danwel van het heulen met criminelen. Mijn aanval is op de VARA. Jouw aanval is op de man.
Maar bedoeld of onbedoeld schoffeer jij de linkse kiezer.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:40:34 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300446
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wat heeft het linkse karakter van de Vara met dit item te maken? Zij doet dit omdat het in jouw ogen een linkse omroep is? Vanwaar die toevoeging links?

[..]

Maar bedoeld of onbedoeld schoffeer jij de linkse kiezer.
Nee hoor, je kan gerust commentaar hebben op een linkse omroep als de VARA zonder dat je daarmee de linkse kiezer schoffeert. Als iemand hier commentaar heeft op de Telegraaf dan schoffeert hij daar ook geen rechtse kiezers mee.
Iemand die enigszins genuanceerd in het leven staat geeft zelfs commentaar op misstanden bij beide partijen, wie wordt er dan geschoffeerd? Mijn anti-telegraaftopics zijn talrijker dan mijn anti-vara topics, dat is één ding wat zeker is. Maar ik voel mij niet 'geschoffeerd' als iemand commentaar durft te hebben om een rechtse instelling in Nederland. Zo kleinzierig ben ik niet.
Jij valt mij echter wel rechtstreeks aan, zonder reden want ik heb nog nooit bij jou rechtstreeks op de man gespeeld.

Het linkse karakter van de VARA speelt wel degelijk een rol, omdat zij nu eenmaal een andere kijk hebben op dader, slachtoffer, rechterlijke macht en maatschappij dan rechts ingestelde organisaties.
The End Times are wild
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 11:42:56 #72
137949 Disana
pi_93300528
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef LXIV het volgende:

Het linkse karakter van de VARA speelt wel degelijk een rol, omdat zij nu eenmaal een andere kijk hebben op dader, slachtoffer, rechterlijke macht en maatschappij dan rechts ingestelde organisaties.
Je negeert mijn eerdere post dus ik zeg het nog maar een keer: je gebruikt het item bij P&W als kapstop om tegen links te ageren.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:43:29 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300553
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Je negeert mijn eerdere post dus ik zeg het nog maar een keer: je gebruikt het item bij P&W als kapstop om tegen links te ageren.
True. Maar ik ageer dan ook graag tegen links. Wat is daar mis mee? Je kunt het zien als een soort hobby.
The End Times are wild
pi_93300639
quote:

[..]

Nee hoor, je kan gerust commentaar hebben op een linkse omroep als de VARA zonder dat je daarmee de linkse kiezer schoffeert. Als iemand hier commentaar heeft op de Telegraaf dan schoffeert hij daar ook geen rechtse kiezers mee.
Iemand die enigszins genuanceerd in het leven staat geeft zelfs commentaar op misstanden bij beide partijen, wie wordt er dan geschoffeerd? Mijn anti-telegraaftopics zijn talrijker dan mijn anti-vara topics, dat is één ding wat zeker is. Maar ik voel mij niet 'geschoffeerd' als iemand commentaar durft te hebben om een rechtse instelling in Nederland. Zo kleinzierig ben ik niet.
Jij valt mij echter wel rechtstreeks aan, zonder reden want ik heb nog nooit bij jou rechtstreeks op de man gespeeld.

Ik refereer dan ook niet naar de Telegraaf als 'die rechtse krant'. En neen, het linkse karakter van de Vara speelt geen rol. Het gaat om een clubje programmamakers die besluiten hun show op deze wijze vorm te geven. Politieke kleur speelt daarbij geen enkele rol.
pi_93300640
quote:

[..]

Negeer ze, man. Elke keer als de Telegraaf als bron is krijg je 20x het :r :r :r . Als rechts dat een keer doet is het 'huilie, huilie', zoals een man ooit wijs sprak.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:47:45 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300698
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik refereer dan ook niet naar de Telegraaf als 'die rechtse krant'. En neen, het linkse karakter van de Vara speelt geen rol. Het gaat om een clubje programmamakers die besluiten hun show op deze wijze vorm te geven. Politieke kleur speelt daarbij geen enkele rol.
Dat is gewoon onzin wat je schrijft. De telegraaf bericht heel anders over nieuws dan de VARA. En dat heeft wel degelijk te maken met de politieke kleur.
The End Times are wild
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 11:48:24 #77
137949 Disana
pi_93300719
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

True. Maar ik ageer dan ook graag tegen links. Wat is daar mis mee? Je kunt het zien als een soort hobby.
Er is in principe weinig mis mee zolang je jouw hobby niet gaat verpakken als nieuws.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:48:50 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300738
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Negeer ze, man. Elke keer als de Telegraaf als bron is krijg je 20x het :r :r :r . Als rechts dat een keer doet is het 'huilie, huilie', zoals een man ooit wijs sprak.
Dat is de enige manier waarop ze wat er aan de hand is in Nederland nog kunnen verdedigen. Met simpele :r :r -reacties en op de man spelen. Inhoudelijk hebben ze de strijd allang verloren, electoraal ook.
The End Times are wild
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:49:33 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300766
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Er is in principe weinig mis mee zolang je jouw hobby niet gaat verpakken als nieuws.
Het is gebruikelijk om op dit forum een nieuwsbericht te plaatsen (NWS) en er vervolgens je eigen mening bij te geven zodat discussie ontstaat. Wat is daar mis mee? Hoe moet het dan?
The End Times are wild
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 11:50:39 #80
137949 Disana
pi_93300810
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is gebruikelijk om op dit forum een nieuwsbericht te plaatsen (NWS) en er vervolgens je eigen mening bij te geven zodat discussie ontstaat. Wat is daar mis mee? Hoe moet het dan?
Jij gebruikt een P&W voorval om te gaan oreren over links. Dat is onzuiver en geen nieuws.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:50:53 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300821
Oh, en voordat een MOD hier een slotje op plaatst,
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is de enige manier waarop ze wat er aan de hand is in Nederland nog kunnen verdedigen. Met simpele :r :r -reacties en op de man spelen. Inhoudelijk hebben ze de strijd allang verloren, electoraal ook.
Oh ja, en slotjes plaatsen als de discussie verloren is. Dat doen ze ook nog.
The End Times are wild
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:51:03 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_93300824
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Criminaliteit is NOOIT rationeel. NOOIT. Als je dat denkt verklaar je jezelf moreel failliet.
Dat is raar, jij denkt dat moraliteit rationeel is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:52:01 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_93300858
De grapjes waren trouwens gemaakt door Pauw, en Pauw is een in de kast rechtse, dus dat linkse in de TT doet niet terzake.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:52:21 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93300871
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij gebruikt een P&W voorval om te gaan oreren over links. Dat is onzuiver en geen nieuws.
Nee, het P&W-voorval is nieuws, het staat niet voor niks in de krant. De objectieve berichtgeving (voor zover dat mogelijk is), staat in de quote. De mening staat daar onder. Die is per definitie subjectief. Het is niet onzuiver, want iedere commenter/columnist/opiniemaker doet dat.
The End Times are wild
pi_93300889
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan is geen een voorval nieuws :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 11:54:10 #86
137949 Disana
pi_93300929
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, het P&W-voorval is nieuws, het staat niet voor niks in de krant. De objectieve berichtgeving (voor zover dat mogelijk is), staat in de quote. De mening staat daar onder. Die is per definitie subjectief. Het is niet onzuiver, want iedere commenter/columnist/opiniemaker doet dat.
Ik heb het over de TT en over de discussie. Het is allemaal 'links' wat de klok slaat. En dat geef je zelf nog toe ook, het gaat je helemaal niet om P&W.
pi_93300932
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef LXIV het volgende:
Oh, en voordat een MOD hier een slotje op plaatst,

[..]

Oh ja, en slotjes plaatsen als de discussie verloren is. Dat doen ze ook nog.
Dat laatste kan ik me helemaal in vinden :)
pi_93300974
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is gewoon onzin wat je schrijft. De telegraaf bericht heel anders over nieuws dan de VARA. En dat heeft wel degelijk te maken met de politieke kleur.
Toch heb ik hier nooit een topic voorbij zien komen met als TT 'Rechtse Telegraaf bericht...'
pi_93301193
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Trias politica. De Nederlandse rechters zijn extreem links, en geen gekozen politicus die hier iets aan kan veranderen. Benoemd voor het leven.
Pas wilde Wilders hier nog iets aan doen, gelijk heel de rechterlijke macht op z'n achterste poten.

Ken je staatsinrichting.
Veel geblaat, weinig wol. :O What else is new.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:04:04 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93301213
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch heb ik hier nooit een topic voorbij zien komen met als TT 'Rechtse Telegraaf bericht...'
PRIMESCRATSCHCARDS
Telegraafpoëzie
Telegraafst
Telegraafreacties op Nijveldrama.
Wilders is een labbekak
'90% Telegraaf-reacties gemodereerd"
Cryptopropaganda in de Telegraaf.

Zomaar wat anti-telegraaf artikelen. Van mijzelf, dus.
The End Times are wild
pi_93301231
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je zegt het zelf: vervolgens

Maar jij geeft je mening niet vervolgens, jij geeft je mening al in de TT
pleased to meet you
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:39 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93301268
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Je zegt het zelf: vervolgens

Maar jij geeft je mening niet vervolgens, jij geeft je mening al in de TT
Ja, duhh. Het is toch duidelijk wat het artikel is (in de quote) en de mening (eronder).
Als je enkel een artikel plaatst dan wordt het verwijderd vanwege linkdump. Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
The End Times are wild
pi_93301277
quote:
Gefeliciteerd. Maar ik zie nergens een TT waarin wordt vermeld dat de Telegraaf rechts is. En in geen enkele OP zie ik terug dat de Telegraaf dergelijke pulp schrijft vanwege haar rechtse signatuur.
pi_93301311
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb daarentegen veelvuldig zuiver op de man gespeelde reacties van jouw kant gezien, zoals bijvoorbeeld in deze topic 'zielig hoopje mens'.
Zou het misschien lukken jezelf op een andere manier uit te drukken?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_93301335
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb daarentegen veelvuldig zuiver op de man gespeelde reacties van jouw kant gezien, zoals bijvoorbeeld in deze topic 'zielig hoopje mens'.
Iets met pot en ketel.
pi_93301338
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, duhh. Het is toch duidelijk wat het artikel is (in de quote) en de mening (eronder).
Als je enkel een artikel plaatst dan wordt het verwijderd vanwege linkdump. Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
jouw mening staat erboven, niet alleen eronder ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 12:08:28 #97
137949 Disana
pi_93301360
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:07 schreef moussie het volgende:

[..]

jouw mening staat erboven, niet alleen eronder ..
Niet meer :)
pi_93301366
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Daar ben jij anders ook heel goed in .. pot>ketel dus
pleased to meet you
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:09:31 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93301397
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Maar ik zie nergens een TT waarin wordt vermeld dat de Telegraaf rechts is.
Die zullen er ook echt wel zijn. Het gaat erom dat ik dus helemaal niet enkel de 'Linkse' media aanval, maar objectief ben.

Rechtse Telegraaf in problemen: 425 banen weg.
Telegraaf schaamteloos partijdig

Hier dan.
The End Times are wild
pi_93301399
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet meer :)
hehe, de originele van de Telegraaf, zoals het dus eigenlijk hoort
pleased to meet you
pi_93301413
Linkse VARA is overigens een pleonasme.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_93301445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die zullen er ook echt wel zijn. Het gaat erom dat ik dus helemaal niet enkel de 'Linkse' media aanval, maar objectief ben.

Hier dan.
Net zo achterlijk dus.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:11:10 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93301450
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Maar ik zie nergens een TT waarin wordt vermeld dat de Telegraaf rechts is. En in geen enkele OP zie ik terug dat de Telegraaf dergelijke pulp schrijft vanwege haar rechtse signatuur.
Dan moet je ze eens goed lezen, deze pareltjes van schrijfstijl.
The End Times are wild
pi_93301508
quote:

[..]

Je bent in een grappige bui vandaag?
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 12:13:28 #105
137949 Disana
pi_93301525
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe, de originele van de Telegraaf, zoals het dus eigenlijk hoort
Inderdaad, als je haakjes plaatst moet de quote ook wel echt uit het artikel komen.

Nou heb ik nóg niet gezegd wat ik ervan vind, dat krijg je als het speerpunt iets heel anders is. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo schokkend. Het is niet smaakvol, maar ook niet kwetsend richting de familie; het lachen is uitsluitend om de domheid van de ontvoerder.
pi_93301596
quote:

[..]

Hier dan.
De reacties in die topics zijn pas tergend. Je zou eerder verwachten dat mensen zouden gaan zeiken tegen de Stalinvererende Vara.
pi_93301671
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Inderdaad, als je haakjes plaatst moet de quote ook wel echt uit het artikel komen.

Nou heb ik nóg niet gezegd wat ik ervan vind, dat krijg je als het speerpunt iets heel anders is. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo schokkend. Het is niet smaakvol, maar ook niet kwetsend richting de familie; het lachen is uitsluitend om de domheid van de ontvoerder.
Het is dom dat ze de familie niet van te voren op de hoogte hebben gebracht, dat hadden ze wel moeten doen. En ik denk eerlijk gezegd als ze dat wel hadden gedaan dat nog een genezende werking zou hebben gehad ook, je kan moeilijk anders dan lachen over zoveel gestuntel.
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 12:19:20 #108
137949 Disana
pi_93301722
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:18 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is dom dat ze de familie niet van te voren op de hoogte hebben gebracht, dat hadden ze wel moeten doen. En ik denk eerlijk gezegd als ze dat wel hadden gedaan dat nog een genezende werking zou hebben gehad ook, je kan moeilijk anders dan lachen over zoveel gestuntel.
Nou dat weet ik niet, het lijkt me wel vrij onplezierig als je mensen er publiekelijk om ziet lachen.
pi_93302565
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet, het lijkt me wel vrij onplezierig als je mensen er publiekelijk om ziet lachen.
Als het je overvalt wel ja, als je het van te voren ziet aankomen lijkt het mij toch anders, dan kan je je erop voorbereiden. En misschien kan je door dat samen lachen over dat gestuntel eindelijk de afstand nemen die je nodig hebt om eroverheen te kunnen stappen/groeien.

Want nou ja, dat gestuntel en die naïviteit van die gast, dat is gewoon hilarisch. Een ontvoering plannen in de geleende auto van je ex, tja, en dan denken dat zij even 5 miljoen gaat storten, in etappes nog wel, nadat ze vrij is gelaten, dat is toch kolder. Een vraag als 'wanneer kwam u tot de ontdekking dat u eigenlijk niet geschikt bent hiervoor' dringt zich zowat op.
pleased to meet you
pi_93303046
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef moussie het volgende:

[..]

Als het je overvalt wel ja, als je het van te voren ziet aankomen lijkt het mij toch anders, dan kan je je erop voorbereiden. En misschien kan je door dat samen lachen over dat gestuntel eindelijk de afstand nemen die je nodig hebt om eroverheen te kunnen stappen/groeien.

Want nou ja, dat gestuntel en die naïviteit van die gast, dat is gewoon hilarisch. Een ontvoering plannen in de geleende auto van je ex, tja, en dan denken dat zij even 5 miljoen gaat storten, in etappes nog wel, nadat ze vrij is gelaten, dat is toch kolder. Een vraag als 'wanneer kwam u tot de ontdekking dat u eigenlijk niet geschikt bent hiervoor' dringt zich zowat op.
Laat het denken maar over aan degenen die het aangaat in plaats van zelf bepalen wat ze wel of niet ervan moeten denken.
pi_93304853
Ik vons het een hilarische uitzending. Er werd overigens wel degelijk af en toe het trauma van het slachtoffer aangehaald, maar daar ging het in deze uitzending eenvoudigweg niet over. Het ging over de dader, die zat daar, en die bleek een wat klungelig droog figuur te zijn, beetje luchtigheid, mensen.
Als mevrouw was verkracht of iets dergelijks werd er echt wel anders gepraat hoor. De man heeft gezeten, natuurlijk mag hij nu z'n verhaal doen, is het de bedoeling dat we nooit naar criminelen gaan luisteren of net gaan doen of ze niet bestaan na hun straf? Lijkt me onzin. Toe gegeven, het was ietwat ongepast, maar niet 'typisch links', 'typisch p & w', of meer van dat soort gekkigheid.
pi_93305184
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze lachen om hém, niet om haar. En niet specifiek om haar trauma, nogmaals, daar ging het niet over. Het ging om zijn beweegredenen en klungelige manier van handelen. Mag ook wel eens 'n keer, moeten we nu nog steeds huilen in zo'n uitzending om het slachtoffer van 5 jaar geleden? En mag er nooit meer gelachen worden met een crimineel, ook niet na uitzitting van de straf? Chique naar de familie toe is het wellicht niet, maar het is ook geen schande.
pi_93306742
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat het denken maar over aan degenen die het aangaat in plaats van zelf bepalen wat ze wel of niet ervan moeten denken.
Als je nou je eigen advies even ter harte neemt? Jij probeert namelijk te bepalen wat de andere kant die het aangaat ervan moet denken
pleased to meet you
pi_93315612
De grappigste uitzending ooit bij pauw en witteman. _O-

Misschien wel de beste ooit...

Die gozer (ex-crimineel he) was zo droog en komisch.
pi_93318350
andere gasten wilden niet met hem aan tafel?
dit soort mensen gun je toch geen reclame-spot van bijna half-uur voor een boek
tis bijna altijd met meer gasten tegelijk aan tafel
waren andere gasten fatsoenlijker dan p&w
met een schurk wil ik niet aan tafel
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:34:34 #116
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93319228
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef gtotep het volgende:
andere gasten wilden niet met hem aan tafel?
dit soort mensen gun je toch geen reclame-spot van bijna half-uur voor een boek
tis bijna altijd met meer gasten tegelijk aan tafel
waren andere gasten fatsoenlijker dan p&w
met een schurk wil ik niet aan tafel
Je moet je niet zo aanstellen. En misschien kan je het filmpje ook eerst eens kijken voordat je onzin begint uit te slaan.
O)))
pi_93393729
Ik weet niet wat ik erger vind: dat zo'n man op tv z'n boek mag promoten, of dat hij voor een ontvoering kennelijk maar 5 jaar celstraf (of minder) heeft gehad. De slachtoffers zijn jarenlang, misschien wel de rest van hun leven, getraumatiseerd, de dader zit breed grijnzend op tv.

Wat mij betreft faalt de VARA, door deze man een podium te geven. Maar de Nederlandse rechtsstaat faalt nog veel harder.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:57:18 #118
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93394153
Kan je nog wel slapen snachts?
O)))
pi_93396383
Jammer dat die familie zijn keel niet even doorsnijd, gewoon om er later grappen over te kunnen maken.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:43:28 #120
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93396702
Totaal misplaatst uiteraard.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')