quote:labbekak
•sul, lummel, bangerd, sufferd, flauwerd, babbelaar, slappeling, kwaadspreker .
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/labbekak
Misschien is het dan ook eens tijd om deze groep serieus te nemen en niet dood te knuffelen, Woutertje.quote:"Ik erken dat er problemen zijn met Marokkanen, maar er zijn ook heel veel goede Marokkanen. Zij zijn de artsen, advocaten, en politici van morgen. Zij zijn de toekomst van Nederland."
WHAM en in één keer het betoog van LXIV naar de maan geschoten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Dat onze kinderen de toekomst zijn van dit land is vanzelfsprekend, maar die jonge marokkanen die hier zijn opgegroeid zijn dat óók. Net als al die andere groepen buitenlanders die we in het verleden hebben opgenomen en hebben geholpen dit land groot te maken.
Maar als je wil breken met dat verleden en ons land naar de labbekak wil helpen moet je vooral PVV stemmen.
Koop een lolly en vier het.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Lysdexie het volgende:
Ik sta volledig achter Wilders, ongeacht zijn soms overdreven uitspraken
Jij stemt op hem vanwege zn kapsel?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Lysdexie het volgende:
Ik sta volledig achter Wilders, ongeacht zijn soms overdreven uitspraken
Maar niet in de gedachtenwereld van Bos, want dát vermeldde hij er niet bij.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Dat onze kinderen de toekomst zijn van dit land is vanzelfsprekend, maar die jonge marokkanen die hier zijn opgegroeid zijn dat óók. Net als al die andere groepen buitenlanders die we in het verleden hebben opgenomen en hebben geholpen dit land groot te maken.
Maar als je wil breken met dat verleden en ons land naar de labbekak wil helpen moet je vooral PVV stemmen.
Omdat het in het debat GING om allochtonen. Je gaat het toch ook niet over aardbeien hebben als het hele debat gaat om de problematiek met betrekking tot rotte aardappelen? Ik had je wel wat intelligenter verwacht dan dat. Kom nu wel van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar niet in de gedachtenwereld van Bos, want dát vermeldde hij er niet bij.
Nee, dan heb je niet begrepen wat ik ermee bedoelde. Het gaat erom dat Wilders uiteraard een labbekak is en zijn PVV nergens toe in staat, maar dat het wél de enige partij is die onverkort nog waarde hecht aan het voortbestaan van de Nederlandse identiteit en het Nederlandse volk. En of dat nu door de onderbuik gedirigeerd is of niet is in wezen secundair.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
WHAM en in één keer het betoog van LXIV naar de maan geschoten.
Autochtone achterstandsgroepen hebben dezelfde rechten en plichten als allochtone. Al ben ik met je eens dat bepaalde groepen autochtonen ook wel baat zouden hebben bij een inburgeringscursus.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar niet in de gedachtenwereld van Bos, want dát vermeldde hij er niet bij.
Net als toen Paul Rosemuller eens met zijn mond vol tanden stond toen hem gevraagd werd, nadat hij een heel rijtje met hulpmaatregelen voor allochtonen genoemd had, wat hij nu eigenlijk voor de autochtone achterstandsgroepen doen wilde.
Alleen ga jij praktisch mee in de retoriek dat de Marokkaanse jeugd niet deel uitmaakt van de Nederlandse identiteit en van het Nederlandse volk. Jij had het namelijk nadrukkelijk slechts over je EIGEN kinderen. En ik dan? En mijn kinderen? Waarom niet AL onze kinderen? Waarom slechts JOUW kinderen? Alleen omdat jij een autochtoon bent en ik niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dan heb je niet begrepen wat ik ermee bedoelde. Het gaat erom dat Wilders uiteraard een labbekak is en zijn PVV nergens toe in staat, maar dat het wél de enige partij is die onverkort nog waarde hecht aan het voortbestaan van de Nederlandse identiteit en het Nederlandse volk. En of dat nu door de onderbuik gedirigeerd is of niet is in wezen secundair.
De PVDA vindt het prima dat er een blijvende instroom is van allochtonen terwijl de geboortecijfers van de Nederlanders achterblijven. Daar zullen zij nooit actief iets tegen doen. Het zal echter onvermijdelijk en op een relatief korte termijn leiden tot een volledig ander Nederland waarbij de oorspronkelijke bevolking nog slechts een secundaire rol speelt. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het in het debat GING om allochtonen. Je gaat het toch ook niet over aardbeien hebben als het hele debat gaat om de problematiek met betrekking tot rotte aardappelen? Ik had je wel wat intelligenter verwacht dan dat. Kom nu wel van een koude kermis thuis.
Maar dat is nu net een punt wat bijvoorbeeld de VVD eveneens aanstipt. Op een nog veel betere en neutralere wijze, namelijk een immigratiestop over de gehele linie en niet slechts uit moslimlanden zoals Wilders propageert. Er zitten dus heel wat mankementen in je redenering en de wijze waarop die redenering toespeelt op "Wilders is de énige mogelijkheid".quote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
De PVDA vindt het prima dat er een blijvende instroom is van allochtonen terwijl de geboortecijfers van de Nederlanders achterblijven. Daar zullen zij nooit actief iets tegen doen. Het zal echter onvermijdelijk en op een relatief korte termijn leiden tot een volledig ander Nederland waarbij de oorspronkelijke bevolking nog slechts een secundaire rol speelt. Dat wil ik niet.
Niet dat we nu moeten repatriëren of andere onrechtmatige maatregelen moeten nemen, maar die instroom moet wel gestopt worden. Anders kunnen wij Nederlanders het als volk schudden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef sneakypete het volgende:
Ik ben er zelf redelijk zeker van, dat ik VVD ga stemmen. En dan bij voorkeur op een wat rechtsere VVD'er die de vrijheid en democratie niet ziet als een uitgangspunt, maar als een resultaat van beschaving. Ik bedoel hiermee dat ik geen VVD'er wil die de D'66 napraat, maar iemand die het redelijke midden weet te vinden tussen het linksliberalisme en het conservatieve tegengeluid, zonder te vervallen in de kinderachtige retoriek van mensen als Kant en Wilders.
Dat lage geboortecijfer is juist een argument om te zorgen dat de immigrantenstroom op peil blijft. Wie moet anders straks de premies voor ons pensioen betalen, onze kleinkinderen onderwijzen en ons verschonen in het verzorgingstehuis.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
De PVDA vindt het prima dat er een blijvende instroom is van allochtonen terwijl de geboortecijfers van de Nederlanders achterblijven.
Niet die kansarmen die geld kosten ipv opbrengenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lage geboortecijfer is juist een argument om te zorgen dat de immigrantenstroom op peil blijft. Wie moet anders straks de premies voor ons pensioen betalen
Zolang ze werken brengen ze geld op.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Argento het volgende:
[..]
Niet die kansarmen die geld kosten ipv opbrengen
Precies. Als men een kenniseconomie na wil streven dan mag men best op enige wijze selectief zijn in de mensen die het land binnenkomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Argento het volgende:
[..]
Niet die kansarmen die geld kosten ipv opbrengen
Allochtonen kosten geld, ze leveren het niet op. Het is een grove leugen om te stellen dat je zo het probleem van de vergrijzing oplost. Dat los je enkel op door te hervormen, ergo af te breken zoals SP-stemmers het noemen. Dat wil zeggen: het wordt een beetje zuurder ja. Meer eigen verantwoordelijkheid voor je toekomst. En dat kan prima indien je het als systeem invoert en daarnaast de onverstandige keuzes die mesnen kunnen maken (zoals nóg een lening nemen) gaat inperken. Mensen moeten weer leren voor zichzelf en hun gezin te zorgen, en om genoegen te nemen met minder. Meer immigratie is totaal geen oplossing, maar alleen maar een volgende stap verder richting de afgrond. Want die mensen gaan niet integreren en geen geld opleveren, tenzij je ze uitbuit (dwz ongelijke omstandigheden biedt op de markt). Dat kun je een paar jaar volhouden. Daarna eisen ze gelijke rechten (inmiddels zijn heel wat Nederlanders de markt uit gepest) en eindig je met een hele generatie aan onderklasse zonder toekomst, tenzij je weer een paar miljard extra uitgeeft. Doe het dus gewoon niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lage geboortecijfer is juist een argument om te zorgen dat de immigrantenstroom op peil blijft. Wie moet anders straks de premies voor ons pensioen betalen, onze kleinkinderen onderwijzen en ons verschonen in het verzorgingstehuis.
Nederland zal veranderen, sterker nog de hele wereld veranderd. Globalizatie heet dat en het is net zo zinloos als onmogelijk om dat te stoppen. Laten we de vruchten er maar van plukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |