Hij heeft puur naar uitstraling houding en fysiek gekeken. Daar is geen politieke kennis voor nodig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
En sinds wanneer is Henkjan Smits meer dan een idiote clown van Idols zonder verstand van politiek??
Hé, psssst. Verbaast je dat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
De Telegraaf profileert zich eens te meer als rechtse niet-nhoudelijke flutkrant.![]()
![]()
![]()
Ook daar heeft ie geen verstand van. Zet er dan een styling expert neer en niet een omhoog gevallen jurylid van Idols.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hij heeft puur naar uitstraling houding en fysiek gekeken. Daar is geen politieke kennis voor nodig.
Waar en wanneer hebben ze dat toegegeven?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:47 schreef Kaalhei het volgende:
Ach, de Telegraaf heeft tenminste het lef om toe te geven partijdig te zijn.
Daar kom je nu achter?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:49 schreef Genverbrander het volgende:
Check ook de rest van die koppen trouwens.
"Bent u een internetslet?"
"Onthullend: kinderslaafjes in Wassenaar"
Niveau à la Weekend/Privé/Panorama.
En dat is dan de meest gelezen krant van Nederland.Vind je het gek dat er zoveel CDA- en VVD-stemmers zijn.
Hoezo pruttopic? Is heel belangrijk vind ik om nu eens het ware gezicht te laten zien van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hé, psssst. Verbaast je dat?
Daarnaast zát die Idols-smurf er vanwege de x-factor (onzinnig, maar daarvoor zat 'ie daar).
Magoed, onzinnig debat, tussen alleen die twee. Ik vond geen van beiden een 'winnaar'. Hier en daar scoorden ze allebei een puntje, soms gingen ze op hun bek en het was vooral op eieren lopen.
Prutdebat, prutuitzending, prutkrant en pruttopic, want er lopen er pas een paar over in POL
V.
Vond je dat hij heel onzinnige dingen zei dan bij rtl?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ook daar heeft ie geen verstand van. Zet er dan een styling expert neer en niet een omhoog gevallen jurylid van Idols.![]()
het is niet zo dat het niet mag. Maar het is wel heel raar dat zo'n NOBODY als henkjan smits zoveel spreektijd krijgt. Als jezelf serieusnemende media geef je zoiemand toch niet het woord?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:54 schreef vdvorst het volgende:
Waarom zou dit niet mogen? je hoeft niet dezelfde mening he hebben,
ik ben iig voor woutertje:D (maar mag niet stemmen, ben pas 17 haha)
Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:54 schreef vdvorst het volgende:
Waarom zou dit niet mogen? je hoeft niet dezelfde mening he hebben,
ik ben iig voor woutertje:D (maar mag niet stemmen, ben pas 17 haha)
Ja het was echt oeverloos gelul in de ruimte, ik heb zelden zoiets gehoord. Hele rare fragmenten pikte ie eruit zoals de leeftijd van het dochtertje van Balkenende. En zijn opmerking dat Bos er als een geslagen hond bij zat op het eind, waar sloeg dat op?? Bos had idd een strak en gespannen gezicht, maar dat was op het eind niet erger dan op het begin?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:55 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Vond je dat hij heel onzinnige dingen zei dan bij rtl?
Ja, en nu is de media een keer niet links en nu begint links gelijk te jankenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
Jurgen21 wees op de papieren Telegraaf zoals die vanochtend is verschenen.
[afbeelding]
De kop luidt:
Henkjan Smits: Balkenende heeft X-factor
'Het lijkt of Bos zelf niet gelooft wat hij zegt'
Hoezo selectief??? Bos won het debat nota bene, dus hij zal wel geloofwaardiger zijn dan Balkenende? En waar is de inhoud??![]()
En sinds wanneer is Henkjan Smits meer dan een idiote clown van Idols zonder verstand van politiek??
De Telegraaf profileert zich eens te meer als rechtse niet-nhoudelijke flutkrant.![]()
![]()
![]()
Het artikel gaat voor meer dan de helft over de X-factor. Geen inhoudelijke verslaggeving.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en nu is de media een keer niet links en nu begint links gelijk te janken![]()
En je reageerd alleen op een kop ik weet niet hoe de rest van het artikel is
Daar staat geen kwaad woord in over Balkenende. Alle lof voor Balkenende in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en nu is de media een keer niet links en nu begint links gelijk te janken![]()
En je reageerd alleen op een kop ik weet niet hoe de rest van het artikel is
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zie je de NOS al zo duidelijk partij kiezen? Of Buitenhof? Of Nova?
Natuurlijk niet, om de doodeenvoudige reden dat die media niet links zijn maar objectief.
Dat hij genegeerd wordt door serieuze media.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:56 schreef vw_caddy het volgende:
HJ Smits zat er voor de X-Factor, wat verwacht je dan van hem?
Precies, zo is het.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat hij genegeerd wordt door serieuze media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |