Jee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
sollicitatiegesprek, woensdag, ik!
Ik woon in Brabant, niks is mij te gek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch denk ik dat een aantal van dat lijstje wel even raar opkijken als ze een pm krijgen.
Ga je carnavallen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, niks is mij te gek.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
VulcanJ lijkt me een lurker die ook wel mee mag liften als vast
In jouw nieuwe stad. Bij een Nederlandse hulporganisatie. Functie waarvan ik niet 100% denk 'yeah, that's it', maar t zou een begin zijn. Wie meer informatie wil, PM.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jee!
En idd: als wat en waar?.
Dat plaatje mag wel uit de OP trouwens.
Oh gaaf zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In jouw nieuwe stad. Bij een Nederlandse hulporganisatie. Functie waarvan ik niet 100% denk 'yeah, that's it', maar t zou een begin zijn. Wie meer informatie wil, PM.
Hmm.quote:
Nou ik heb geen broers dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef Merel het volgende:
Ik ben dan alleen zo bang dat er toch opeens een IRL-bekende tussen blijkt te zitten hč, dat ik straks die PM rondstuur en dat Perruche dan roept "Hé, dat gaat over m'n broer!" ofzo
Post maar, anders word ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Oh en vizor ik zou je lijstje even revisen en als je het niet zien PM ik je wel
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Post maar, anders word ik nieuwsgierig.
Ik ga er maar vanuit dat dat 'ja' betekentquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, het zal ook wel niet, maar het kwam me net als mogelijkheid in, zeg maar. Maak me ook niet ongerust hoor..
ja of anders ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Post maar, anders word ik nieuwsgierig.
En anders breit kwak wel babysokjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm..
Nou ja, het zal ook wel niet, maar het kwam me net als mogelijkheid in, zeg maar. Maak me ook niet ongerust hoor..
En ik edit niet, dus laat ons niet langer in spanning.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het ff gedelete want zo bedoelde ik het niet!
Nu twijfel ik ineens over de uitdrukking "keukengerij"quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee.
Wil je nog wat keukengerij?
Geroosterde boterham met suiker <3quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Blurred86 het volgende:
en ik kan maar niet kiezen of ik een boterham gebakken ei wil of geroosterd brood met pindakaas dus ik heb nog altijd niet geluncht
En terecht, want het is met 'ei'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu twijfel ik ineens over de uitdrukking "keukengerij"
ja. skype.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh gaaf zeg!.
Maar je hoeft toch niet helemaal hiernaartoe te komen voor een gesprek?. Neem aan dat dat via Skype gaat ofzo?
Ik ook!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje, klinkt tof!Ik wil wel meer weten
nee.. die heb ik gister pas ge-emailed, die was in duitsland. Daar willen ze het liefst mensen hebben die gepromoveerd zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jagar, is dat die functie waarvan je dacht dat het te hoog gegrepen voor je is/was?
En zoveel mogelijk stempeltjes en handtekeningen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee.. die heb ik gister pas ge-emailed, die was in duitsland. Daar willen ze het liefst mensen hebben die gepromoveerd zijn.
Dat is grappig! Je kunt dus gewoon aan de bovenkant netjes gekleed zijn, maar dan stiekem je joggingbroek aanquote:
Of gewoon in je blote reet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is grappig! Je kunt dus gewoon aan de bovenkant netjes gekleed zijn, maar dan stiekem je joggingbroek aan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is grappig! Je kunt dus gewoon aan de bovenkant netjes gekleed zijn, maar dan stiekem je joggingbroek aan
mn diploma's zijn in NL.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of gewoon in je blote reet.
En dan maar hopen dat ze niet ineens zeggen: "Wil je je diploma's even laten zien?" zodat je moet opstaan.
Pindakaas natuurlijk! Pindakaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Blurred86 het volgende:
en ik kan maar niet kiezen of ik een boterham gebakken ei wil of geroosterd brood met pindakaas dus ik heb nog altijd niet geluncht
de keuze was inmiddels al gevallen op het gebakken ei, maar ik vermoed dat er vanmiddag nog wel een geroosterde boterham met pindakaas bij komtquote:
Als dat het enige isquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij had precies het zelfde aan als toen ie weg ging
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kantquote:
Behalve party hardy in SF danquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kant.
?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef MarMar het volgende:
oeh, ik wil best pm en don't worry Merel, ik heb geen broers meer onder de 40
Af te feuten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Probability het volgende:
Ja het was gezellig en we zaten elkaar als van ouds af te feuten
Die andere leek precies op jou! (Mits je boos zou kijken)quote:
Oh, daar zijn pilletjes voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Probability het volgende:
Ik werd wel een beetje duizelig dat ie zo dicht bij zat, net als met mijn rij examen
Tegenwoordig doe ik yoga, dus ik ben minder boos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die andere leek precies op jou! (Mits je boos zou kijken)
Daarom vond ik die zo goed bij je passen...
Krijg je ook een goede reet van!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik yoga, dus ik ben minder boos.
Afranselen met een feut!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ja! Qu'est-ce que c'est?
Jimbaran...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef _aurum_ het volgende:
@Vik: Ik vind het teveel werk en de ROI is te laagIk zou lui zijn en naar een uzb gaan of een werving en selectie bureau of netwerken
Ik wil zaterdagaaf met vrienden Indonesisch gaan eten in DH, wat is een goed restaurant. Want op iens word ik niet echt wijzer....
Oh en AKNynke, ik zou ook wel een PM willen
-30 vanmorgen, -7 nu. Zaterdag ga ik schaatsen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannende Jeager...
Hoest met de temperatuur enzo
Lijst:
O: boterham ham, beschuit kaas, beschuit hagelslag, beker melk
S: 1.05 uur hardlopen (10.1 km)
T's: appel, gekookt ei
L: vietnamese loempia van de markt, zoute haring op een wit bolletje
T: mineola, peer, blokje choco, bakje popcorn
D: 500 gr. spruitjes, rijst, kabeljauwfilet
T: 300 gr kwark met een schep aardbeienjam
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannende Jeager...
Hoest met de temperatuur enzo
Lijst:
O: boterham ham, beschuit kaas, beschuit hagelslag, beker melk
S: 1.05 uur hardlopen (10.1 km)
T's: appel, gekookt ei
L: vietnamese loempia van de markt, zoute haring op een wit bolletje
T: mineola, peer, blokje choco, bakje popcorn
D: 500 gr. spruitjes, rijst, kabeljauwfilet
T: 300 gr kwark met een schep aardbeienjam
Hmm ja ik ben druk met verjaardagskado's voor mijn Mr.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Zeer net tempo met hardlopen trouwens!
Ml-etje, de meeste sportzaken doen daar wel aan volgens mij...
Jean-Marie weet dat vast ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
Binnenvalt, iemand een site waar je wielerkleding kunt laten bedrukken?
Mooie rode UIquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
Zelf printen en opstrijken geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik zou nog wat yoghurt ofzo na je S doen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef Ml-etje het volgende:
Oh nou..
Lijstje:
O: Euhheen race naar de huisarts en dierenarts
T: handje schepsnoep![]()
L: 2 boterhamme filet en 1 kaas en 1 hagelslag
T: Jat zo nu en dan nog iets uit die zak schepsnoep
D: witlof met ham-kaas-bacon-aardappelschijfjes-peper en parmezaanse kaas uit de oven
S: RPM en Body Balance (als ik beide trek)
T: Denk niks
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk!
Mijn werkplekje, opgeruimd en welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is grappig. Nu merk ik weer eens hoezeer ik beelddenk. Jouw kantoor klopt helemaal niet met het kantoor wat ik in mijn hoofd heb!!
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]Dit is grappig. Nu merk ik weer eens hoezeer ik beelddenk. Jouw kantoor klopt helemaal niet met het kantoor wat ik in mijn hoofd heb!!
ik ook!! Ik dacht dat ie donker was (haar). Maar dat komt omdat ik op donkere mannen valquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik merkte het ook al met de foto van Baardmans, had er een hele andere voorstelling bij op een of andere manier
.
Sorry, nou moet je het bijstellenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]Dit is grappig. Nu merk ik weer eens hoezeer ik beelddenk. Jouw kantoor klopt helemaal niet met het kantoor wat ik in mijn hoofd heb!!
Heb ik staan maar ben pas half 10 klaar met sporten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik zou nog wat yoghurt ofzo na je S doen...
ik ook ja! dit is veel minder 'kantoorig' dan ik had gedacht, does that make sense?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had XM's kantoor ook heel anders verwacht..
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
Ik dacht ook dat hij donker haar had! Met krulletjes! Géén idee waaromquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ook!! Ik dacht dat ie donker was (haar). Maar dat komt omdat ik op donkere mannen val
^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef Probability het volgende:
Ik had een statig oud bureau verwacht bij XM.
Die van mij heet al de datequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij donker haar had! Met krulletjes! Géén idee waarom. Misschien inderdaad omdat ik zelf op donkerharige mannen val met krulletjes (de date heeft blond haar zonder krulletjes
![]()
).
Baardmans is de eerste blonde kerel met wie ik zelfs maar gezoend heb, dus misschien was je ergens vaag op de hoogte van mijn voorkeur voor donkerharige mannen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij donker haar had! Met krulletjes! Géén idee waarom. Misschien inderdaad omdat ik zelf op donkerharige mannen val met krulletjes (de date heeft blond haar zonder krulletjes
![]()
).
Die was toch al gepromoveerd tot 'quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Die van mij heet al de date
Ik dacht dat die van jou 'quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Die van mij heet al de date
Dat zou inderdaad ook goed kunnen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baardmans is de eerste blonde kerel met wie ik zelfs maar gezoend heb, dus misschien was je ergens vaag op de hoogte van mijn voorkeur voor donkerharige mannen?.
Ik bedenk me nu dat ik jouw Baard helemaal niet gezien heb! En dat ie in mijn hoofd ook donker haar heeft!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baardmans is de eerste blonde kerel met wie ik zelfs maar gezoend heb, dus misschien was je ergens vaag op de hoogte van mijn voorkeur voor donkerharige mannen?.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik jouw Baard helemaal niet gezien heb! En dat ie in mijn hoofd ook donker haar heeft!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die was toch al gepromoveerd tot ''?
Pipi langkousquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef conleche het volgende:
Dat komt omdat je bij mannen met baarden per definitie de vader van pippi langkous voor je ziet.
Hmmmm ja, da's luiheid. Zal vanavond eens kijken voor een nieuwe. Misschien neem ik pippi wel. Ik wilde haar zijn vroeger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Pipi langkous
Co, waarom heb jij eigenlijk nog je kersticon? Behalve dan dat het gister nog sneeuwde![]()
Dat deed je zelfquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
Ik vind het eigenlijk heel irritant om iemandte noemen.
[..]
Ik vind het irritant als mensen verkeerd om quotenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh dan was het iemand anders die dat deed? Dacht echt dat jij het was!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk!
Mijn werkplekje, opgeruimd en welIkea bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de oude versie nog, zonder uitsparing t.h.v. je buik. Onverslijtbaar die dingen!He who dies with the most toys
still dies
^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef loveli het volgende:
Ik vind het irritant als mensen verkeerd om quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gebruik ik de ^^ sowieso anders dan de meeste mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
en er zijn vast mensen die ^^ ook vervelend vinden![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even klagen ><Hoppa, nog een nieuwe user icon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook maar een nieuwe zoeken
He who dies with the most toys
still dies
Oh, dat zal best.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef loveli het volgende:
Coco, ter verdediging van die student, het kan best een drempel zijn om zo'n mail te sturen als je achter loopt.
Ow is dat zo? Ik heb geen idee. Het stond er alquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Ikea bureau![]()
Ik heb de oude versie nog, zonder uitsparing t.h.v. je buik. Onverslijtbaar die dingen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even klagen ><Ik kan me wel voorstellen dat je baalt. Hij stapt laat in en op deze manier zullen zijn groepsgenoten ook niet al te blij met hem zijn denk ik? Ze zijn al op de helft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Loveli, zoals ik het net verwoordde ("hij wil graag weten") is al een stuk netter dan die student het deed ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik heb geen idee. Het stond er al.
Von Agree-enstein!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit is Hellsing!![]()
Die kickt minstens zo hard ass.
Dat is het grootste probleem ook. Ik vind het niet eerlijk t.o.v. andere studenten. Dan krijg je een halve meelifter & dat vind ik eigenlijk onacceptabel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je baalt. Hij stapt laat in en op deze manier zullen zijn groepsgenoten ook niet al te blij met hem zijn denk ik? Ze zijn al op de helft...
Alucardquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit is Hellsing!![]()
Die kickt minstens zo hard ass.
Mariaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Von Agree-enstein!![]()
Hellsing![]()
Een spookje. Of, the king of limbs. Of, de cover van de nieuwe Radiohead-cd.quote:
Yeah, levert vaak problemen op. Maar gelukkig gaat het tot nu toe bij de meeste groepen altijd wel goedquote:
Mijn favoriete anime-seriequote:
Ow? Die ken ik zich heul niet!quote:
Wie zegt dat ik Hellsing niet ken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow? Die ken ik zich heul niet!
Maar jij kent Hellsing niet. Tsk tsk.
Als jij Hellsing gaat kijken, dan verdiep ik me wel in Serial Experiments Lain
Oh ja. Dat zei je helemaal niet ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Hellsing niet ken?
Maar 2 of 3 eps. gezien, maar toch...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Alucard is best een held. *poef* ik verander in een groep psychotische vleermuizen, waaah!
Ja, nu word ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, V1z0R, dat wilde ik je nog vragen.
Ik zie soms in dit topic de naam van BJ langskomen (of de afkorting v/e naam).
Stiekem denk ik dat jij daar dezelfde associaties bij hebt als ik. Stel me niet teleur ...
^^
Baalde gewoon...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zei je helemaal niet ^^
Ach, ik lees het vanzelf op die manier. Kan er ook niks aan doen ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik ging maar niet vragen wat ze bedoelen met BJ, anders stond ik weer in m'n hemd...
haha ja maar nu wil ik weten of ik het goed heb natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het gaat echt zo'n tegenvaller worden ben ik bang
Vrouw naar m'n hart!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach, ik lees het vanzelf op die manier. Kan er ook niks aan doen ^^
Serieus, heel vaak als jullie het over Ben & Jerry's hebben en dat afkorten, dan lees ik het in eerste instantie al-tijd fout.quote:
Dan staat er wel een S voor i.p.v. een T!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Serieus, heel vaak als jullie het over Ben & Jerry's hebben en dat afkorten, dan lees ik het in eerste instantie al-tijd fout.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan staat er wel een S voor i.p.v. een T!
Ja, en zelfs dán gaat het nog wel eens misquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
daarom zet ik er meestal ook een & tussen coco
oh wel, beide is voor oraal gebruikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Da's dan wel weer waar ^^
[..]
Ja, en zelfs dán gaat het nog wel eens mis
Ja hier. Ik weet niet wat het betekentquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
en er zijn vast mensen die ^^ ook vervelend vinden![]()
Volgens mij gebruiken de meesten het als pijltjes die naar boven wijzen. Toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hier. Ik weet niet wat het betekent
True therequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
oh wel, beide is voor oraal gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heb je nog plek dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef MarMar het volgende:
* MarMar gaat geen icon changen!
Pas als ik weer es een nieuwe tattoo haal
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iets heel anders trouwens.
Mijn schoonzusje gaat trouwen in september. Leuk natuurlijk
Alleen, nu is er al 'ruzie' tussen een aantal van haar vriendinnen over haar vrijgezellenfeestje![]()
Er is één die wil naar Barcelona, incl. overnachting. Een aantal anderen (o.a. ikzelf) vinden dat te duur. Gaat minimaal ¤200 kosten en dan hebben we nog niks bijzonders gedaan.
Nou ja. Nu is er in ieder geval al stress. In februari.
quote:Geachte heer V1z0R,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Eensch! Even op en neer naar Barcelona is nogal wat voor een vrijgezellenfeestje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]kost nogal wat zo'n vrijgezellenfeestje
Nou, dat hadden wij in gedachten. Gewoon cursus paaldansen ofzo, stripper laten komen en dan uitgaan in A'dam ofzo. Kunnen we daar nog altijd met zn allen een huisje huren. Vind ik al leuk zatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef MarMar het volgende:
@coco, what happend met stom de kroeg in gaan met een dom konijnenpak aan ofzo?
Niet dat dat tof is... maar barcelona lijkt me ook een beetje overdone. Doe dan gewoon lekker de zwaluwhoeve ofzo..
Vind ik nog veel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind ¤150 pp voor zo'n feestje al aan de hoge kant. En voor ons dubbele kosten, want mijn man heeft dan het vrijgezellenfeestje van zijn broertje. Niet dat ik er geen geld aan wil besteden, maar ik vind max. ¤150 pp meer dan genoeg (voor 1 feestje).
Daar ligt ook mijn grens hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vind ik nog veel!![]()
Zou dan liever gewoon kneuterig bij iemand met een ruim huis taarten maken ofzo, of high tea of whatever! Gewoon leuk, geen poespas.
Ah. The guilt card.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar ligt ook mijn grens hoor.
Voor een andere vriendin hebben we het ook rond de ¤75 gehouden. Was super leuk!
Maar een van mijn schoonzusje's vriendinnen is nogal een diva. En zij vindt nu dat wij egoīstisch zijn omdat we "dit niet over hebben voor haar" (haar = mijn schoonzusje).
Echt belachelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar ligt ook mijn grens hoor.
Voor een andere vriendin hebben we het ook rond de ¤75 gehouden. Was super leuk!
Maar een van mijn schoonzusje's vriendinnen is nogal een diva. En zij vindt nu dat wij egoīstisch zijn omdat we "dit niet over hebben voor haar" (haar = mijn schoonzusje).
Zelfgemaakt high tea'en en daarna alle clichés vond ik primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef loveli het volgende:
Wat is er mis met ouderwets pottenbakken of bonbons maken?
Wij zijn wel echt gaan bonbons maken met een ander feestjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, pottenbakken bedoelde ik met een
Yup. Maar daar trekken wij ons weinig van aanquote:
Ja, dat hebben we nu tegen de diva gezegd. Dat ze dan maar lekker alleen met haar moet gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zelfgemaakt high tea'en en daarna alle clichés vond ik prima![]()
Zo'n weekendje barcelona is meer iets om cadeau te geven aan het paar, als je het haar zo gunt, zou ik denken
Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo'n weekendje barcelona is meer iets om cadeau te geven aan het paar, als je het haar zo gunt, zou ik denken
Ik heb het allemaal al eens in het echt gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat achter me nog een grote vergaderset en je ziet het houtwerk nu eigenlijk niet, maar ja. Er paste niet meer op.
Klopt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al eens in het echt gezien(als enige slankie toch, XM?)
Whehe !quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zooooo grappig
Vooral 0:40 - 0:45 en 1:05 - 1:20![]()
![]()
Lol, ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe !
Deze vind ik ook geniaal
Ik aan ijsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk bij BJ nog altijd het eerste aan oud-slankie BeessieJen. Hoe zou het met d'r gaan? *opzoeken gaat*
Ze verwacht in augustus een tweede kindje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk bij BJ nog altijd het eerste aan oud-slankie BeessieJen. Hoe zou het met d'r gaan? *opzoeken gaat*
Zwanger van de 2e.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
B&J, nee dat vind ik niet zo spannend...quote:
Koelquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze verwacht in augustus een tweede kindje!
Whahaaaaaaa, lig in een deuk!quote:
Tsja, slank zat denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn jullie goed op de hoogte!![]()
Leuk hoor, jammer dat ze hier nooit meer komt
True, maar daar zijn er wel meer van hier!quote:
Ik ook . En ik dacht dat Coco aan het roddelen sloegquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Als je zwanger bent ga je natuurlijk niet afvallen.quote:
Het is geen vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kant.
* Viking84 voegt een paar blokjes crisped rice chocolade toe aan d'r lijstjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
* MariaEtcetera voegt een roggebroodje pindakaas toe aan haar lijstje.
Nee meer de fysieke aanwezigheid. Beetje raar om iemand zo dicht op je neus te hebben na een hele tijd nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, daar zijn pilletjes voor.
En een beetje tijd.
doe dan crisped rice chocolate of chocolade met gepofte rijst, maar dit staat nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 voegt een paar blokjes crisped rice chocolade toe aan d'r lijstje.
Blame AH, zo staat het op de verpakkingquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
doe dan crisped rice chocolate of chocolade met gepofte rijst, maar dit staat niet
serieus? dat vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blame AH, zo staat het op de verpakking![]()
.
Moest lachen, sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet Duvel toch maar een echte trein kopen, want daarin slaap ik wel.
heel goed ja! ik heb ook heel braaf 2 blokjes gepakt en de rest ligt in de kastquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moest lachen, sorry
Wat een heerlijk lijstje Jeager!
Blurredm, die cote d'or met pitjes is inderdaad ook erg lekker, heb ik nog steeds wat van liggen, goed he?
Stuur ze een briefquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
serieus? dat vind ik echt niet kunnen![]()
Deze is ook superleuk:quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef Probability het volgende:
Hij blijft leuk![]()
![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
ik normaal gesproken ook niet, maar op bepaalde dagen van de maand welquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocolaaaaa!![]()
Gelukkig heb ik het afgezien van hagelslag niet in huis
Volgens mij ben ik inmiddels de enige Slankie die in Groningen woont. LB post vrijwel niet meer, Vik is verhuisd...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)top-vijf-europa.html
Zou er een verband zijn met de talrijke Groningse Slankies
Dat is bij mij ook weer bijna!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook niet, maar op bepaalde dagen van de maand wel
Zo talrijk zijn die niet meer, hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)top-vijf-europa.html
Zou er een verband zijn met de talrijke Groningse Slankies
Nou, dan lever je een knappe bijdrage in je eentjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik inmiddels de enige Slankie die in Groningen woont. LB post vrijwel niet meer, Vik is verhuisd...
Ja, moet je net diegene hebben die al anderhalve week over de aanschaf van een jurkje van 60 euro zit te twijfelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan lever je een knappe bijdrage in je eentje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |