quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn schatten dat jullie zo meeleven! Uitgebreid verslag volgt nog, maar de smiley van de dag is...
Aww dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn schatten dat jullie zo meeleven! Uitgebreid verslag volgt nog, maar de smiley van de dag is...
Hé, plan er eens ergens minstens 250gr groente bij! Broccoli, witlof, slá desnoods.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@sigme: een beetjeThnx.
Planning:
O: 200 gr magere kwark met muesli
T: grapefruit
L: 3 bth: 1x kaas, 1x cervelaat, 1x appelstroop
T: minneola
S: RPM
D: rijst met ca. 100 gr kipfilet en chicken hawai-achtige saus, met ananasblokjes
yay!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Geniaal slechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
http://bit.ly/g6DAWU
Leuke link over hoe geschiedschrijving behoorlijk de mist in kan gaan.
Alweer iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ging-zorgpremie.html
^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog even het vorige topic bijgelezen, en Rituals, wat was je bloedmooi bij dat gewicht. Waarmee ik niet wil zeggen dat je er nu niet ook geweldig uitziet.
Haha, graag gedaan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat Goodbye het bussenverhaalheeft uitgelegd gisteren. Het klopte precies, inclusief kleine Bruna en notenbar!
.
Ja, en dan gaat het fout en moet je in Engeland procederen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Voor iedereen die een eigen bedrijfje wilde oprichten:
http://www.nu.nl/economie(...)-vaak-misbruikt.html
Briljant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Geweldig iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet. Je bekkenstand verandert en je borsten ook. Altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik vind MarMar er daar ook prima uit zien, eerlijk gezegd, zeker met twee kinderen. Dus als je nu 7 kg lichter ben, dan is het helemaal
. Men doet het een beetje voorkomen alsof je met kinderen per definitie altijd weer terug kunt keren naar je uiterlijk in de pre-kindertijd, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen is weggelegd.
mijn haar is juist gegroeidquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent mooi marmar! Maarre, op de andere foto had je kort haar? Heb je het afgeknipt of was dat een oude foto?
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Je bekkenstand verandert en je borsten ook. Altijd.
Kun je nagaan hoe jaloersmakend Tink daarvoor was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.
I prefer not toquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jaloersmakend Tink daarvoor was.
Ooh misschien kwam het er anders uit dan ik bedoelde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik vind MarMar er daar ook prima uit zien, eerlijk gezegd, zeker met twee kinderen. Dus als je nu 7 kg lichter ben, dan is het helemaal
. Men doet het een beetje voorkomen alsof je met kinderen per definitie altijd weer terug kunt keren naar je uiterlijk in de pre-kindertijd, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen is weggelegd.
Mijn post stond los van jouw post hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh misschien kwam het er anders uit dan ik bedoelde.
Wat ik bedoelde is dat MarMar prima tevreden kan zijn.
Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Rituals het volgende:
Ziet er prima uit MarMar. Fijn dat je langzaam een beetje opknapt!
Ja. maar ik was daarvoor niet strakquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.
Nou dan is het dus helemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. maar ik was daarvoor niet strakHeb dus niet hetzelfde figuur als voor de zwangerschappen.
Dat viel mij ook al op ja! Wilde er nog wat van zeggen, maar toen was ik het weer vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
@ Simone, ik zie iedere keer konkommer op jouw lijstje staan, je weet dat het komkommer is?![]()
Heb je het zuur of zo'n zeurend/krampend gevoel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me toch een maagpijnWat kan je daar nou aan doen?
Dat laatste, echt heel vervelend. Ben ook langer blijven slapen daardoor en toen heb ik heel raar gedroomd en daar voel ik me nu nog vaag overquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je het zuur of zo'n zeurend/krampend gevoel?
Niet te kruidig eten, koffie werkt ook slecht, voldoende water drinken, niet teveel ingezakt zitten, eventueel rennie nemen.
Supervervelend is dat, vorig jaar had ik een of ander virus waarbij ik flinke maagpijn had en ik voelde me echt suboptimaal
btw, bedoel je die brilfoto? Daar heb ik mn haar gewoon opgestoken, alleen de voorste lok is wat korter. De kleur is nu ook veranderd, maar dat gebeurt ongeveer om het half jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent mooi marmar! Maarre, op de andere foto had je kort haar? Heb je het afgeknipt of was dat een oude foto?
Hahaha oh wat ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
@ Simone, ik zie iedere keer konkommer op jouw lijstje staan, je weet dat het komkommer is?![]()
Netjes toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)per-uur-snelweg.html
Blegh, ik ben zo anti 130!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)per-uur-snelweg.html
Ik vind het gewoon niet zo handig om dat bekend te maken, want ipv 130, gaat iedereen nu 135/140 rijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |