Kon hem hier uit gaan leggenquote:
goeie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Nou zeg!![]()
hoe zou het bij merel gaan?
Vloek beter tegen de docent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Ik vervloek mijn docent, want hij zet pas de opdrachten voor het college veel te laat online, waardoor ik nauwelijks tijd heb om het goed te maken.
Oh dus die stoeltafelpootdingeswatwashetookweer was niet van jou?quote:
Mijn broertje heeft dat ook gehad (concerta is toch ritalin of niet?) en hij had daar inderdaad ook heel weinig eetlust door, als je nu wel honger hebt zou ik nu zeker iets eten! maak een lekker broodje tonijnsalade, is nog gezond ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Moet erbij vertellen dat ik medicati slik, Concerta ivm ADHD en als bijwerking kan ik daarom overdag bijna niks eten waardoor ik nu vet honger heb. Vandaag ook wezen sporten. Maar wat moet meer? Overdag is het lastig omdat ik weinig kan eten.
Ben 1.80 en weeg 80k
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dus die stoeltafelpootdingeswatwashetookweer was niet van jou?
ik Kan dr wel ff whatsappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie!
Kan iemand haar niet even sms-en?![]()
Dat heb ik al gedaan.quote:
Meer vloeken?quote:
Oh jeetje mannen die denken dat vrouwen het niet kunnen handelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
goed gespaard XM, ons bin zuunig ofzo
Welkom Simone
@vik: ik ga voor je duimen
Ik heb vanaaf naar de inrichting van schoonma gebeld en gesproken met de zorgverlener daar, maar die had zo'n zwaar tukker accent dat ik mijn man de volgende keer maar laat bellenIk moest zoveel moeite doen om haar te verstaan
En vanmiddag nog op solli gesprek geweest. Leuk bedrijf, leuke vacature, alleen volgens mij word ik gediscrimineerdIk kreeg voor de zoveelste keer de vraag hoe ik als vrouw functioneer in een technische mannenwereld. Word ik serieus genomen ,hoe ga ik er mee om etc. Het gesprek was met 2 directeuren, met de ene klikte het goed en de ander bleef maar draaien om het feit dat ik vrouw was. Dus nu vind ik het een beetje dubbel.
Ik wou bijna al mijn nerd traits op tafel gooien, maar ik kon me nog inhouden
Heel irritant jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeetje mannen die denken dat vrouwen het niet kunnen handelen
Sardine op volkorenbrood met sla en water, jammie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dat ook gehad (concerta is toch ritalin of niet?) en hij had daar inderdaad ook heel weinig eetlust door, als je nu wel honger hebt zou ik nu zeker iets eten! maak een lekker broodje tonijnsalade, is nog gezond ook
Neuh.quote:
^^quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeetje mannen die denken dat vrouwen het niet kunnen handelen
naja, hij is wel een van de directeuren. Al heeft de andere directeur meer op met de verkoop van software.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel irritant ja![]()
Moet je veel met hem gaan samenwerken aurum?
Oh nouja dan kun je hem laten zien wat vrouwmenschen kunnen nietwaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, hij is wel een van de directeuren. Al heeft de andere directeur meer op met de verkoop van software.
Nu zit ik daar de hele tijd mee te klooien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
leuk spelletje:
http://www.freewebarcade.com/game/interlocked/
Ik kwam tot 10 ofzo? Stom spel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben tot 9 gekomen en nu zit in hersendood modus en kom niet verder
morgen nieuwe kans
Welkom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef stoeltafel het volgende:
Leuke OP maar moet inderdaad meer eten. Ga nu broodje met vis en sla maken, Thnx.
Heb je nou terwijl ik naast je lag gepost?quote:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je nou terwijl ik naast je lag gepost?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je nou terwijl ik naast je lag gepost?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Wat zij allemaal wel niet uitspookt als ze naast je ligt....
Gisternacht heb ik nog meegedaan aan een golftoernooi!quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn schatten dat jullie zo meeleven! Uitgebreid verslag volgt nog, maar de smiley van de dag is...
Aww dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn schatten dat jullie zo meeleven! Uitgebreid verslag volgt nog, maar de smiley van de dag is...
Hé, plan er eens ergens minstens 250gr groente bij! Broccoli, witlof, slá desnoods.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@sigme: een beetjeThnx.
Planning:
O: 200 gr magere kwark met muesli
T: grapefruit
L: 3 bth: 1x kaas, 1x cervelaat, 1x appelstroop
T: minneola
S: RPM
D: rijst met ca. 100 gr kipfilet en chicken hawai-achtige saus, met ananasblokjes
yay!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Geniaal slechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
http://bit.ly/g6DAWU
Leuke link over hoe geschiedschrijving behoorlijk de mist in kan gaan.
Alweer iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ging-zorgpremie.html
^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog even het vorige topic bijgelezen, en Rituals, wat was je bloedmooi bij dat gewicht. Waarmee ik niet wil zeggen dat je er nu niet ook geweldig uitziet.
Haha, graag gedaan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat Goodbye het bussenverhaalheeft uitgelegd gisteren. Het klopte precies, inclusief kleine Bruna en notenbar!
.
Ja, en dan gaat het fout en moet je in Engeland procederen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Voor iedereen die een eigen bedrijfje wilde oprichten:
http://www.nu.nl/economie(...)-vaak-misbruikt.html
Briljant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Geweldig iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet. Je bekkenstand verandert en je borsten ook. Altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik vind MarMar er daar ook prima uit zien, eerlijk gezegd, zeker met twee kinderen. Dus als je nu 7 kg lichter ben, dan is het helemaal
. Men doet het een beetje voorkomen alsof je met kinderen per definitie altijd weer terug kunt keren naar je uiterlijk in de pre-kindertijd, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen is weggelegd.
mijn haar is juist gegroeidquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent mooi marmar! Maarre, op de andere foto had je kort haar? Heb je het afgeknipt of was dat een oude foto?
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Je bekkenstand verandert en je borsten ook. Altijd.
Kun je nagaan hoe jaloersmakend Tink daarvoor was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.
I prefer not toquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jaloersmakend Tink daarvoor was.
Ooh misschien kwam het er anders uit dan ik bedoelde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik vind MarMar er daar ook prima uit zien, eerlijk gezegd, zeker met twee kinderen. Dus als je nu 7 kg lichter ben, dan is het helemaal
. Men doet het een beetje voorkomen alsof je met kinderen per definitie altijd weer terug kunt keren naar je uiterlijk in de pre-kindertijd, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen is weggelegd.
Mijn post stond los van jouw post hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh misschien kwam het er anders uit dan ik bedoelde.
Wat ik bedoelde is dat MarMar prima tevreden kan zijn.
Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Rituals het volgende:
Ziet er prima uit MarMar. Fijn dat je langzaam een beetje opknapt!
Ja. maar ik was daarvoor niet strakquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.
Nou dan is het dus helemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. maar ik was daarvoor niet strakHeb dus niet hetzelfde figuur als voor de zwangerschappen.
Dat viel mij ook al op ja! Wilde er nog wat van zeggen, maar toen was ik het weer vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
@ Simone, ik zie iedere keer konkommer op jouw lijstje staan, je weet dat het komkommer is?![]()
Heb je het zuur of zo'n zeurend/krampend gevoel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me toch een maagpijnWat kan je daar nou aan doen?
Dat laatste, echt heel vervelend. Ben ook langer blijven slapen daardoor en toen heb ik heel raar gedroomd en daar voel ik me nu nog vaag overquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je het zuur of zo'n zeurend/krampend gevoel?
Niet te kruidig eten, koffie werkt ook slecht, voldoende water drinken, niet teveel ingezakt zitten, eventueel rennie nemen.
Supervervelend is dat, vorig jaar had ik een of ander virus waarbij ik flinke maagpijn had en ik voelde me echt suboptimaal
btw, bedoel je die brilfoto? Daar heb ik mn haar gewoon opgestoken, alleen de voorste lok is wat korter. De kleur is nu ook veranderd, maar dat gebeurt ongeveer om het half jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent mooi marmar! Maarre, op de andere foto had je kort haar? Heb je het afgeknipt of was dat een oude foto?
Hahaha oh wat ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
@ Simone, ik zie iedere keer konkommer op jouw lijstje staan, je weet dat het komkommer is?![]()
Netjes toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)per-uur-snelweg.html
Blegh, ik ben zo anti 130!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)per-uur-snelweg.html
Ik vind het gewoon niet zo handig om dat bekend te maken, want ipv 130, gaat iedereen nu 135/140 rijden.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:45 schreef AuRevoirSimone het volgende:
[..]
Hahaha oh wat ergEn ik zit nog wel op de uni!!
Nieuwsgierig: wat heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Swietje het volgende:
Ga strakjes bij 't nieuwe huisje van een vriend kijken maar nu vind ik 't cadeautje wat ik heb gekocht stomterwijl ik helemaal niet verplicht ben om uberhaupt een cadeautje te kopen... maar toch.
Pfoei, 35 kilo, kudo's! Met jouw gezondheid is sporten niet vanzelfsprekend, 35 kilo is een behoorlijk compliment waard! Voor- en na foto's werken meestal motiverend, die van BJ die we hier hebben gezien waren iig geweldig (maar die was gewoon meer dan de helft van zichzelf kwijt).quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Oh ik had het niet negatief opgevat hoor Puff
En thxxkzit hier nu met een brede glimlach, tof al die lieve reacties.
Mijn goal is rond de 70-75 terecht te komen even afhankelijk van hoe ik me erbij voel en hoe dat gaat.
Nog maar een klein stukje eigenlijk.
Ben nu wel al in totaal zo'n 35 kwijt, dus het was echt wel ernstig...
Als ik wat meer lef heb gekweekt post ik nog wel es een foto van m'n maximale gewicht..
Warme kruik? Maagpijn gaat er niet echt van weg, maar het verlicht welquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me toch een maagpijnWat kan je daar nou aan doen?
En die krijgen een boete en moeten niet zeiken. Mooi toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo handig om dat bekend te maken, want ipv 130, gaat iedereen nu 135/140 rijden.
Da's toch leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Swietje het volgende:[/b]
Een studentenkookboek, aangezien ie voor 't eerst op zichzelf woont
Tenzij je weet dat ie al een keukenprins is, is dat een erg leuk ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Swietje het volgende:
Een studentenkookboek, aangezien ie voor 't eerst op zichzelf woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |