Meer vloeken?quote:
Oh jeetje mannen die denken dat vrouwen het niet kunnen handelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
goed gespaard XM, ons bin zuunig ofzo
Welkom Simone
@vik: ik ga voor je duimen
Ik heb vanaaf naar de inrichting van schoonma gebeld en gesproken met de zorgverlener daar, maar die had zo'n zwaar tukker accent dat ik mijn man de volgende keer maar laat bellenIk moest zoveel moeite doen om haar te verstaan
En vanmiddag nog op solli gesprek geweest. Leuk bedrijf, leuke vacature, alleen volgens mij word ik gediscrimineerdIk kreeg voor de zoveelste keer de vraag hoe ik als vrouw functioneer in een technische mannenwereld. Word ik serieus genomen ,hoe ga ik er mee om etc. Het gesprek was met 2 directeuren, met de ene klikte het goed en de ander bleef maar draaien om het feit dat ik vrouw was. Dus nu vind ik het een beetje dubbel.
Ik wou bijna al mijn nerd traits op tafel gooien, maar ik kon me nog inhouden
Heel irritant jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeetje mannen die denken dat vrouwen het niet kunnen handelen
Sardine op volkorenbrood met sla en water, jammie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dat ook gehad (concerta is toch ritalin of niet?) en hij had daar inderdaad ook heel weinig eetlust door, als je nu wel honger hebt zou ik nu zeker iets eten! maak een lekker broodje tonijnsalade, is nog gezond ook
Neuh.quote:
^^quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeetje mannen die denken dat vrouwen het niet kunnen handelen
naja, hij is wel een van de directeuren. Al heeft de andere directeur meer op met de verkoop van software.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel irritant ja![]()
Moet je veel met hem gaan samenwerken aurum?
Oh nouja dan kun je hem laten zien wat vrouwmenschen kunnen nietwaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, hij is wel een van de directeuren. Al heeft de andere directeur meer op met de verkoop van software.
Nu zit ik daar de hele tijd mee te klooien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
leuk spelletje:
http://www.freewebarcade.com/game/interlocked/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |