Dat viel mij ook al op ja! Wilde er nog wat van zeggen, maar toen was ik het weer vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
@ Simone, ik zie iedere keer konkommer op jouw lijstje staan, je weet dat het komkommer is?![]()
Heb je het zuur of zo'n zeurend/krampend gevoel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me toch een maagpijnWat kan je daar nou aan doen?
Dat laatste, echt heel vervelend. Ben ook langer blijven slapen daardoor en toen heb ik heel raar gedroomd en daar voel ik me nu nog vaag overquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je het zuur of zo'n zeurend/krampend gevoel?
Niet te kruidig eten, koffie werkt ook slecht, voldoende water drinken, niet teveel ingezakt zitten, eventueel rennie nemen.
Supervervelend is dat, vorig jaar had ik een of ander virus waarbij ik flinke maagpijn had en ik voelde me echt suboptimaal
btw, bedoel je die brilfoto? Daar heb ik mn haar gewoon opgestoken, alleen de voorste lok is wat korter. De kleur is nu ook veranderd, maar dat gebeurt ongeveer om het half jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent mooi marmar! Maarre, op de andere foto had je kort haar? Heb je het afgeknipt of was dat een oude foto?
Hahaha oh wat ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
@ Simone, ik zie iedere keer konkommer op jouw lijstje staan, je weet dat het komkommer is?![]()
Netjes toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)per-uur-snelweg.html
Blegh, ik ben zo anti 130!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)per-uur-snelweg.html
Ik vind het gewoon niet zo handig om dat bekend te maken, want ipv 130, gaat iedereen nu 135/140 rijden.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:45 schreef AuRevoirSimone het volgende:
[..]
Hahaha oh wat ergEn ik zit nog wel op de uni!!
Nieuwsgierig: wat heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Swietje het volgende:
Ga strakjes bij 't nieuwe huisje van een vriend kijken maar nu vind ik 't cadeautje wat ik heb gekocht stomterwijl ik helemaal niet verplicht ben om uberhaupt een cadeautje te kopen... maar toch.
Pfoei, 35 kilo, kudo's! Met jouw gezondheid is sporten niet vanzelfsprekend, 35 kilo is een behoorlijk compliment waard! Voor- en na foto's werken meestal motiverend, die van BJ die we hier hebben gezien waren iig geweldig (maar die was gewoon meer dan de helft van zichzelf kwijt).quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Oh ik had het niet negatief opgevat hoor Puff
En thxxkzit hier nu met een brede glimlach, tof al die lieve reacties.
Mijn goal is rond de 70-75 terecht te komen even afhankelijk van hoe ik me erbij voel en hoe dat gaat.
Nog maar een klein stukje eigenlijk.
Ben nu wel al in totaal zo'n 35 kwijt, dus het was echt wel ernstig...
Als ik wat meer lef heb gekweekt post ik nog wel es een foto van m'n maximale gewicht..
Warme kruik? Maagpijn gaat er niet echt van weg, maar het verlicht welquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb me toch een maagpijnWat kan je daar nou aan doen?
En die krijgen een boete en moeten niet zeiken. Mooi toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo handig om dat bekend te maken, want ipv 130, gaat iedereen nu 135/140 rijden.
Da's toch leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Swietje het volgende:[/b]
Een studentenkookboek, aangezien ie voor 't eerst op zichzelf woont
Tenzij je weet dat ie al een keukenprins is, is dat een erg leuk ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Swietje het volgende:
Een studentenkookboek, aangezien ie voor 't eerst op zichzelf woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |