Ik kwam tot 10 ofzo? Stom spel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben tot 9 gekomen en nu zit in hersendood modus en kom niet verder
morgen nieuwe kans
Welkom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef stoeltafel het volgende:
Leuke OP maar moet inderdaad meer eten. Ga nu broodje met vis en sla maken, Thnx.
Heb je nou terwijl ik naast je lag gepost?quote:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je nou terwijl ik naast je lag gepost?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je nou terwijl ik naast je lag gepost?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Wat zij allemaal wel niet uitspookt als ze naast je ligt....
Gisternacht heb ik nog meegedaan aan een golftoernooi!quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn schatten dat jullie zo meeleven! Uitgebreid verslag volgt nog, maar de smiley van de dag is...
Aww dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn schatten dat jullie zo meeleven! Uitgebreid verslag volgt nog, maar de smiley van de dag is...
Hé, plan er eens ergens minstens 250gr groente bij! Broccoli, witlof, slá desnoods.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@sigme: een beetjeThnx.
Planning:
O: 200 gr magere kwark met muesli
T: grapefruit
L: 3 bth: 1x kaas, 1x cervelaat, 1x appelstroop
T: minneola
S: RPM
D: rijst met ca. 100 gr kipfilet en chicken hawai-achtige saus, met ananasblokjes
yay!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:33 schreef Merel het volgende:
Geniaal slechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
http://bit.ly/g6DAWU
Leuke link over hoe geschiedschrijving behoorlijk de mist in kan gaan.
Alweer iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ging-zorgpremie.html
^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog even het vorige topic bijgelezen, en Rituals, wat was je bloedmooi bij dat gewicht. Waarmee ik niet wil zeggen dat je er nu niet ook geweldig uitziet.
Haha, graag gedaan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat Goodbye het bussenverhaalheeft uitgelegd gisteren. Het klopte precies, inclusief kleine Bruna en notenbar!
.
Ja, en dan gaat het fout en moet je in Engeland procederen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Voor iedereen die een eigen bedrijfje wilde oprichten:
http://www.nu.nl/economie(...)-vaak-misbruikt.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |