Briljant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
http://bit.ly/g6DAWU
Leuke link over hoe geschiedschrijving behoorlijk de mist in kan gaan.
Geweldig iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef Phaidra het volgende:
http://bit.ly/g6DAWU
Leuke link over hoe geschiedschrijving behoorlijk de mist in kan gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet. Je bekkenstand verandert en je borsten ook. Altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik vind MarMar er daar ook prima uit zien, eerlijk gezegd, zeker met twee kinderen. Dus als je nu 7 kg lichter ben, dan is het helemaal
. Men doet het een beetje voorkomen alsof je met kinderen per definitie altijd weer terug kunt keren naar je uiterlijk in de pre-kindertijd, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen is weggelegd.
mijn haar is juist gegroeidquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent mooi marmar! Maarre, op de andere foto had je kort haar? Heb je het afgeknipt of was dat een oude foto?
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Je bekkenstand verandert en je borsten ook. Altijd.
Kun je nagaan hoe jaloersmakend Tink daarvoor was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.
I prefer not toquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jaloersmakend Tink daarvoor was.
Ooh misschien kwam het er anders uit dan ik bedoelde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik vind MarMar er daar ook prima uit zien, eerlijk gezegd, zeker met twee kinderen. Dus als je nu 7 kg lichter ben, dan is het helemaal
. Men doet het een beetje voorkomen alsof je met kinderen per definitie altijd weer terug kunt keren naar je uiterlijk in de pre-kindertijd, maar ik geloof niet dat dat voor iedereen is weggelegd.
Mijn post stond los van jouw post hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh misschien kwam het er anders uit dan ik bedoelde.
Wat ik bedoelde is dat MarMar prima tevreden kan zijn.
Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Rituals het volgende:
Ziet er prima uit MarMar. Fijn dat je langzaam een beetje opknapt!
Ja. maar ik was daarvoor niet strakquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, jou is het anders wel gelukt weer strak in je vel te zitten.
Nou dan is het dus helemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. maar ik was daarvoor niet strakHeb dus niet hetzelfde figuur als voor de zwangerschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |