de keuze was inmiddels al gevallen op het gebakken ei, maar ik vermoed dat er vanmiddag nog wel een geroosterde boterham met pindakaas bij komtquote:
Als dat het enige isquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij had precies het zelfde aan als toen ie weg ging
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kantquote:
Behalve party hardy in SF danquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kant.
?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef MarMar het volgende:
oeh, ik wil best pm en don't worry Merel, ik heb geen broers meer onder de 40
Af te feuten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Probability het volgende:
Ja het was gezellig en we zaten elkaar als van ouds af te feuten
Die andere leek precies op jou! (Mits je boos zou kijken)quote:
Oh, daar zijn pilletjes voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Probability het volgende:
Ik werd wel een beetje duizelig dat ie zo dicht bij zat, net als met mijn rij examen
Tegenwoordig doe ik yoga, dus ik ben minder boos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die andere leek precies op jou! (Mits je boos zou kijken)
Daarom vond ik die zo goed bij je passen...
Krijg je ook een goede reet van!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik yoga, dus ik ben minder boos.
Afranselen met een feut!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ja! Qu'est-ce que c'est?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |