Jee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
sollicitatiegesprek, woensdag, ik!
Ik woon in Brabant, niks is mij te gek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch denk ik dat een aantal van dat lijstje wel even raar opkijken als ze een pm krijgen.
Ga je carnavallen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, niks is mij te gek.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
VulcanJ lijkt me een lurker die ook wel mee mag liften als vast
In jouw nieuwe stad. Bij een Nederlandse hulporganisatie. Functie waarvan ik niet 100% denk 'yeah, that's it', maar t zou een begin zijn. Wie meer informatie wil, PM.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jee!
En idd: als wat en waar?.
Dat plaatje mag wel uit de OP trouwens.
Oh gaaf zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In jouw nieuwe stad. Bij een Nederlandse hulporganisatie. Functie waarvan ik niet 100% denk 'yeah, that's it', maar t zou een begin zijn. Wie meer informatie wil, PM.
Hmm.quote:
Nou ik heb geen broers dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef Merel het volgende:
Ik ben dan alleen zo bang dat er toch opeens een IRL-bekende tussen blijkt te zitten hč, dat ik straks die PM rondstuur en dat Perruche dan roept "Hé, dat gaat over m'n broer!" ofzo
Post maar, anders word ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Oh en vizor ik zou je lijstje even revisen en als je het niet zien PM ik je wel
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Post maar, anders word ik nieuwsgierig.
Ik ga er maar vanuit dat dat 'ja' betekentquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, het zal ook wel niet, maar het kwam me net als mogelijkheid in, zeg maar. Maak me ook niet ongerust hoor..
ja of anders ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Post maar, anders word ik nieuwsgierig.
En anders breit kwak wel babysokjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm..
Nou ja, het zal ook wel niet, maar het kwam me net als mogelijkheid in, zeg maar. Maak me ook niet ongerust hoor..
En ik edit niet, dus laat ons niet langer in spanning.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het ff gedelete want zo bedoelde ik het niet!
Nu twijfel ik ineens over de uitdrukking "keukengerij"quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee.
Wil je nog wat keukengerij?
Geroosterde boterham met suiker <3quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Blurred86 het volgende:
en ik kan maar niet kiezen of ik een boterham gebakken ei wil of geroosterd brood met pindakaas dus ik heb nog altijd niet geluncht
En terecht, want het is met 'ei'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu twijfel ik ineens over de uitdrukking "keukengerij"
ja. skype.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh gaaf zeg!.
Maar je hoeft toch niet helemaal hiernaartoe te komen voor een gesprek?. Neem aan dat dat via Skype gaat ofzo?
Ik ook!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje, klinkt tof!Ik wil wel meer weten
nee.. die heb ik gister pas ge-emailed, die was in duitsland. Daar willen ze het liefst mensen hebben die gepromoveerd zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jagar, is dat die functie waarvan je dacht dat het te hoog gegrepen voor je is/was?
En zoveel mogelijk stempeltjes en handtekeningen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee.. die heb ik gister pas ge-emailed, die was in duitsland. Daar willen ze het liefst mensen hebben die gepromoveerd zijn.
Dat is grappig! Je kunt dus gewoon aan de bovenkant netjes gekleed zijn, maar dan stiekem je joggingbroek aanquote:
Of gewoon in je blote reet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is grappig! Je kunt dus gewoon aan de bovenkant netjes gekleed zijn, maar dan stiekem je joggingbroek aan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is grappig! Je kunt dus gewoon aan de bovenkant netjes gekleed zijn, maar dan stiekem je joggingbroek aan
mn diploma's zijn in NL.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of gewoon in je blote reet.
En dan maar hopen dat ze niet ineens zeggen: "Wil je je diploma's even laten zien?" zodat je moet opstaan.
Pindakaas natuurlijk! Pindakaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Blurred86 het volgende:
en ik kan maar niet kiezen of ik een boterham gebakken ei wil of geroosterd brood met pindakaas dus ik heb nog altijd niet geluncht
de keuze was inmiddels al gevallen op het gebakken ei, maar ik vermoed dat er vanmiddag nog wel een geroosterde boterham met pindakaas bij komtquote:
Als dat het enige isquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij had precies het zelfde aan als toen ie weg ging
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kantquote:
Behalve party hardy in SF danquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kant.
?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef MarMar het volgende:
oeh, ik wil best pm en don't worry Merel, ik heb geen broers meer onder de 40
Af te feuten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Probability het volgende:
Ja het was gezellig en we zaten elkaar als van ouds af te feuten
Die andere leek precies op jou! (Mits je boos zou kijken)quote:
Oh, daar zijn pilletjes voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Probability het volgende:
Ik werd wel een beetje duizelig dat ie zo dicht bij zat, net als met mijn rij examen
Tegenwoordig doe ik yoga, dus ik ben minder boos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die andere leek precies op jou! (Mits je boos zou kijken)
Daarom vond ik die zo goed bij je passen...
Krijg je ook een goede reet van!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik yoga, dus ik ben minder boos.
Afranselen met een feut!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ja! Qu'est-ce que c'est?
Jimbaran...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef _aurum_ het volgende:
@Vik: Ik vind het teveel werk en de ROI is te laagIk zou lui zijn en naar een uzb gaan of een werving en selectie bureau of netwerken
Ik wil zaterdagaaf met vrienden Indonesisch gaan eten in DH, wat is een goed restaurant. Want op iens word ik niet echt wijzer....
Oh en AKNynke, ik zou ook wel een PM willen
-30 vanmorgen, -7 nu. Zaterdag ga ik schaatsen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannende Jeager...
Hoest met de temperatuur enzo
Lijst:
O: boterham ham, beschuit kaas, beschuit hagelslag, beker melk
S: 1.05 uur hardlopen (10.1 km)
T's: appel, gekookt ei
L: vietnamese loempia van de markt, zoute haring op een wit bolletje
T: mineola, peer, blokje choco, bakje popcorn
D: 500 gr. spruitjes, rijst, kabeljauwfilet
T: 300 gr kwark met een schep aardbeienjam
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannende Jeager...
Hoest met de temperatuur enzo
Lijst:
O: boterham ham, beschuit kaas, beschuit hagelslag, beker melk
S: 1.05 uur hardlopen (10.1 km)
T's: appel, gekookt ei
L: vietnamese loempia van de markt, zoute haring op een wit bolletje
T: mineola, peer, blokje choco, bakje popcorn
D: 500 gr. spruitjes, rijst, kabeljauwfilet
T: 300 gr kwark met een schep aardbeienjam
Hmm ja ik ben druk met verjaardagskado's voor mijn Mr.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Zeer net tempo met hardlopen trouwens!
Ml-etje, de meeste sportzaken doen daar wel aan volgens mij...
Jean-Marie weet dat vast ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
Binnenvalt, iemand een site waar je wielerkleding kunt laten bedrukken?
Mooie rode UIquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
Zelf printen en opstrijken geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |