True therequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
oh wel, beide is voor oraal gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heb je nog plek dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef MarMar het volgende:
* MarMar gaat geen icon changen!
Pas als ik weer es een nieuwe tattoo haal
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iets heel anders trouwens.
Mijn schoonzusje gaat trouwen in september. Leuk natuurlijk
Alleen, nu is er al 'ruzie' tussen een aantal van haar vriendinnen over haar vrijgezellenfeestje![]()
Er is één die wil naar Barcelona, incl. overnachting. Een aantal anderen (o.a. ikzelf) vinden dat te duur. Gaat minimaal ¤200 kosten en dan hebben we nog niks bijzonders gedaan.
Nou ja. Nu is er in ieder geval al stress. In februari.
quote:Geachte heer V1z0R,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Eensch! Even op en neer naar Barcelona is nogal wat voor een vrijgezellenfeestje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]kost nogal wat zo'n vrijgezellenfeestje
Nou, dat hadden wij in gedachten. Gewoon cursus paaldansen ofzo, stripper laten komen en dan uitgaan in A'dam ofzo. Kunnen we daar nog altijd met zn allen een huisje huren. Vind ik al leuk zatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef MarMar het volgende:
@coco, what happend met stom de kroeg in gaan met een dom konijnenpak aan ofzo?
Niet dat dat tof is... maar barcelona lijkt me ook een beetje overdone. Doe dan gewoon lekker de zwaluwhoeve ofzo..
Vind ik nog veel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind ¤150 pp voor zo'n feestje al aan de hoge kant. En voor ons dubbele kosten, want mijn man heeft dan het vrijgezellenfeestje van zijn broertje. Niet dat ik er geen geld aan wil besteden, maar ik vind max. ¤150 pp meer dan genoeg (voor 1 feestje).
Daar ligt ook mijn grens hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vind ik nog veel!![]()
Zou dan liever gewoon kneuterig bij iemand met een ruim huis taarten maken ofzo, of high tea of whatever! Gewoon leuk, geen poespas.
Ah. The guilt card.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar ligt ook mijn grens hoor.
Voor een andere vriendin hebben we het ook rond de ¤75 gehouden. Was super leuk!
Maar een van mijn schoonzusje's vriendinnen is nogal een diva. En zij vindt nu dat wij egoïstisch zijn omdat we "dit niet over hebben voor haar" (haar = mijn schoonzusje).
Echt belachelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar ligt ook mijn grens hoor.
Voor een andere vriendin hebben we het ook rond de ¤75 gehouden. Was super leuk!
Maar een van mijn schoonzusje's vriendinnen is nogal een diva. En zij vindt nu dat wij egoïstisch zijn omdat we "dit niet over hebben voor haar" (haar = mijn schoonzusje).
Zelfgemaakt high tea'en en daarna alle clichés vond ik primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef loveli het volgende:
Wat is er mis met ouderwets pottenbakken of bonbons maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |