Ja, nu word ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, V1z0R, dat wilde ik je nog vragen.
Ik zie soms in dit topic de naam van BJ langskomen (of de afkorting v/e naam).
Stiekem denk ik dat jij daar dezelfde associaties bij hebt als ik. Stel me niet teleur ...
^^
Baalde gewoon...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zei je helemaal niet ^^
Ach, ik lees het vanzelf op die manier. Kan er ook niks aan doen ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik ging maar niet vragen wat ze bedoelen met BJ, anders stond ik weer in m'n hemd...
haha ja maar nu wil ik weten of ik het goed heb natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het gaat echt zo'n tegenvaller worden ben ik bang
Vrouw naar m'n hart!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach, ik lees het vanzelf op die manier. Kan er ook niks aan doen ^^
Serieus, heel vaak als jullie het over Ben & Jerry's hebben en dat afkorten, dan lees ik het in eerste instantie al-tijd fout.quote:
Dan staat er wel een S voor i.p.v. een T!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Serieus, heel vaak als jullie het over Ben & Jerry's hebben en dat afkorten, dan lees ik het in eerste instantie al-tijd fout.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan staat er wel een S voor i.p.v. een T!
Ja, en zelfs dán gaat het nog wel eens misquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
daarom zet ik er meestal ook een & tussen coco
oh wel, beide is voor oraal gebruikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Da's dan wel weer waar ^^
[..]
Ja, en zelfs dán gaat het nog wel eens mis
Ja hier. Ik weet niet wat het betekentquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
en er zijn vast mensen die ^^ ook vervelend vinden![]()
Volgens mij gebruiken de meesten het als pijltjes die naar boven wijzen. Toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hier. Ik weet niet wat het betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |