Oh en Loveli, zoals ik het net verwoordde ("hij wil graag weten") is al een stuk netter dan die student het deed ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik heb geen idee. Het stond er al.
Von Agree-enstein!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit is Hellsing!![]()
Die kickt minstens zo hard ass.
Dat is het grootste probleem ook. Ik vind het niet eerlijk t.o.v. andere studenten. Dan krijg je een halve meelifter & dat vind ik eigenlijk onacceptabel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je baalt. Hij stapt laat in en op deze manier zullen zijn groepsgenoten ook niet al te blij met hem zijn denk ik? Ze zijn al op de helft...
Alucardquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit is Hellsing!![]()
Die kickt minstens zo hard ass.
Mariaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Von Agree-enstein!![]()
Hellsing![]()
Een spookje. Of, the king of limbs. Of, de cover van de nieuwe Radiohead-cd.quote:
Yeah, levert vaak problemen op. Maar gelukkig gaat het tot nu toe bij de meeste groepen altijd wel goedquote:
Mijn favoriete anime-seriequote:
Ow? Die ken ik zich heul niet!quote:
Wie zegt dat ik Hellsing niet ken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow? Die ken ik zich heul niet!
Maar jij kent Hellsing niet. Tsk tsk.
Als jij Hellsing gaat kijken, dan verdiep ik me wel in Serial Experiments Lain
Oh ja. Dat zei je helemaal niet ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Hellsing niet ken?
Maar 2 of 3 eps. gezien, maar toch...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Alucard is best een held. *poef* ik verander in een groep psychotische vleermuizen, waaah!
Ja, nu word ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, V1z0R, dat wilde ik je nog vragen.
Ik zie soms in dit topic de naam van BJ langskomen (of de afkorting v/e naam).
Stiekem denk ik dat jij daar dezelfde associaties bij hebt als ik. Stel me niet teleur ...
^^
Baalde gewoon...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zei je helemaal niet ^^
Ach, ik lees het vanzelf op die manier. Kan er ook niks aan doen ^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik ging maar niet vragen wat ze bedoelen met BJ, anders stond ik weer in m'n hemd...
haha ja maar nu wil ik weten of ik het goed heb natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het gaat echt zo'n tegenvaller worden ben ik bang
Vrouw naar m'n hart!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach, ik lees het vanzelf op die manier. Kan er ook niks aan doen ^^
Serieus, heel vaak als jullie het over Ben & Jerry's hebben en dat afkorten, dan lees ik het in eerste instantie al-tijd fout.quote:
Dan staat er wel een S voor i.p.v. een T!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Serieus, heel vaak als jullie het over Ben & Jerry's hebben en dat afkorten, dan lees ik het in eerste instantie al-tijd fout.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan staat er wel een S voor i.p.v. een T!
Ja, en zelfs dán gaat het nog wel eens misquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
daarom zet ik er meestal ook een & tussen coco
oh wel, beide is voor oraal gebruikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Da's dan wel weer waar ^^
[..]
Ja, en zelfs dán gaat het nog wel eens mis
Ja hier. Ik weet niet wat het betekentquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
en er zijn vast mensen die ^^ ook vervelend vinden![]()
Volgens mij gebruiken de meesten het als pijltjes die naar boven wijzen. Toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hier. Ik weet niet wat het betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |