Ik bedenk me nu dat ik jouw Baard helemaal niet gezien heb! En dat ie in mijn hoofd ook donker haar heeft!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baardmans is de eerste blonde kerel met wie ik zelfs maar gezoend heb, dus misschien was je ergens vaag op de hoogte van mijn voorkeur voor donkerharige mannen?.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik jouw Baard helemaal niet gezien heb! En dat ie in mijn hoofd ook donker haar heeft!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die was toch al gepromoveerd tot ''?
Pipi langkousquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef conleche het volgende:
Dat komt omdat je bij mannen met baarden per definitie de vader van pippi langkous voor je ziet.
Hmmmm ja, da's luiheid. Zal vanavond eens kijken voor een nieuwe. Misschien neem ik pippi wel. Ik wilde haar zijn vroeger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Pipi langkous
Co, waarom heb jij eigenlijk nog je kersticon? Behalve dan dat het gister nog sneeuwde![]()
Dat deed je zelfquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
Ik vind het eigenlijk heel irritant om iemandte noemen.
[..]
Ik vind het irritant als mensen verkeerd om quotenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh dan was het iemand anders die dat deed? Dacht echt dat jij het was!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk!
Mijn werkplekje, opgeruimd en welIkea bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de oude versie nog, zonder uitsparing t.h.v. je buik. Onverslijtbaar die dingen!He who dies with the most toys
still dies
^^quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef loveli het volgende:
Ik vind het irritant als mensen verkeerd om quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gebruik ik de ^^ sowieso anders dan de meeste mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
en er zijn vast mensen die ^^ ook vervelend vinden![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even klagen ><Hoppa, nog een nieuwe user icon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook maar een nieuwe zoeken
He who dies with the most toys
still dies
Oh, dat zal best.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef loveli het volgende:
Coco, ter verdediging van die student, het kan best een drempel zijn om zo'n mail te sturen als je achter loopt.
Ow is dat zo? Ik heb geen idee. Het stond er alquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Ikea bureau![]()
Ik heb de oude versie nog, zonder uitsparing t.h.v. je buik. Onverslijtbaar die dingen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even klagen ><Ik kan me wel voorstellen dat je baalt. Hij stapt laat in en op deze manier zullen zijn groepsgenoten ook niet al te blij met hem zijn denk ik? Ze zijn al op de helft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |