B&J, nee dat vind ik niet zo spannend...quote:
Koelquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze verwacht in augustus een tweede kindje!
Whahaaaaaaa, lig in een deuk!quote:
Tsja, slank zat denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn jullie goed op de hoogte!![]()
Leuk hoor, jammer dat ze hier nooit meer komt
True, maar daar zijn er wel meer van hier!quote:
Ik ook . En ik dacht dat Coco aan het roddelen sloegquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk bij BJ nog altijd het eerste aan oud-slankie BeessieJen. Hoe zou het met d'r gaan? *opzoeken gaat*
Als je zwanger bent ga je natuurlijk niet afvallen.quote:
Het is geen vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alsof 'ie subtiel duidelijk wil maken: eigenlijk ben ik nooit weggeweest en is er niks veranderd van mijn kant.
* Viking84 voegt een paar blokjes crisped rice chocolade toe aan d'r lijstjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
* MariaEtcetera voegt een roggebroodje pindakaas toe aan haar lijstje.
Nee meer de fysieke aanwezigheid. Beetje raar om iemand zo dicht op je neus te hebben na een hele tijd nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, daar zijn pilletjes voor.
En een beetje tijd.
doe dan crisped rice chocolate of chocolade met gepofte rijst, maar dit staat nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 voegt een paar blokjes crisped rice chocolade toe aan d'r lijstje.
Blame AH, zo staat het op de verpakkingquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
doe dan crisped rice chocolate of chocolade met gepofte rijst, maar dit staat niet
serieus? dat vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blame AH, zo staat het op de verpakking![]()
.
Moest lachen, sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet Duvel toch maar een echte trein kopen, want daarin slaap ik wel.
heel goed ja! ik heb ook heel braaf 2 blokjes gepakt en de rest ligt in de kastquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moest lachen, sorry
Wat een heerlijk lijstje Jeager!
Blurredm, die cote d'or met pitjes is inderdaad ook erg lekker, heb ik nog steeds wat van liggen, goed he?
Stuur ze een briefquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
serieus? dat vind ik echt niet kunnen![]()
Deze is ook superleuk:quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef Probability het volgende:
Hij blijft leuk![]()
![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
ik normaal gesproken ook niet, maar op bepaalde dagen van de maand welquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocolaaaaa!![]()
Gelukkig heb ik het afgezien van hagelslag niet in huis
Volgens mij ben ik inmiddels de enige Slankie die in Groningen woont. LB post vrijwel niet meer, Vik is verhuisd...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)top-vijf-europa.html
Zou er een verband zijn met de talrijke Groningse Slankies
Dat is bij mij ook weer bijna!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook niet, maar op bepaalde dagen van de maand wel
Zo talrijk zijn die niet meer, hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)top-vijf-europa.html
Zou er een verband zijn met de talrijke Groningse Slankies
Nou, dan lever je een knappe bijdrage in je eentjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik inmiddels de enige Slankie die in Groningen woont. LB post vrijwel niet meer, Vik is verhuisd...
Ja, moet je net diegene hebben die al anderhalve week over de aanschaf van een jurkje van 60 euro zit te twijfelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan lever je een knappe bijdrage in je eentje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |