Wij zijn wel echt gaan bonbons maken met een ander feestjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, pottenbakken bedoelde ik met een
Yup. Maar daar trekken wij ons weinig van aanquote:
Ja, dat hebben we nu tegen de diva gezegd. Dat ze dan maar lekker alleen met haar moet gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zelfgemaakt high tea'en en daarna alle clichés vond ik prima![]()
Zo'n weekendje barcelona is meer iets om cadeau te geven aan het paar, als je het haar zo gunt, zou ik denken
Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo'n weekendje barcelona is meer iets om cadeau te geven aan het paar, als je het haar zo gunt, zou ik denken
Ik heb het allemaal al eens in het echt gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat achter me nog een grote vergaderset en je ziet het houtwerk nu eigenlijk niet, maar ja. Er paste niet meer op.
Klopt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al eens in het echt gezien(als enige slankie toch, XM?)
Whehe !quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zooooo grappig
Vooral 0:40 - 0:45 en 1:05 - 1:20![]()
![]()
Lol, ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe !
Deze vind ik ook geniaal
Ik aan ijsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk bij BJ nog altijd het eerste aan oud-slankie BeessieJen. Hoe zou het met d'r gaan? *opzoeken gaat*
Ze verwacht in augustus een tweede kindje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk bij BJ nog altijd het eerste aan oud-slankie BeessieJen. Hoe zou het met d'r gaan? *opzoeken gaat*
Zwanger van de 2e.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |