dat zeurderige gevoel he, ik weet nog goed dat ik tegen m'n man zei: "bekijk 't maar, ik doe die test gewoon, dan ben ik ervan af, word ik gewoon ongesteld en ben ik van die klote rugpijn af" (met daarbij de kanttekening dat ik dus elke maand last van m'n rug heb als ik ongesteld moet worden) .. hij tegenstribbelen want wilde niet dat ik ongesteld zou worden etc maar ik was eigenwijs, deed die test en was zwangerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef MamaPurk het volgende:
posten we hard door ga je 750 redden hoor DJMO!!
En ow ik hoop dat het voorwerk is!!! Het is echt dat zeurderige net niet doorzettende gevoel dat je wel eens hebt als je ongesteld moet worden...
En ja ben ook wel benieuwd hoe het in huize Chooselife is?!
Leuk!! Veel plezier! Ik heb gisteravond ook Marktplaats af zitten speuren en ga vanavond een leuke kledingkast ophalen voor bij de meubeltjes die we gisteren voor Bas hebben gekocht! Nu hebben we de kamer voor Bas compleet voor ¤ 350,-! Zijn babykamer hebben we destijds ook op Marktplaats gekocht voor ¤ 285 en die is nu voor ons tweede mannetje... Lang leve marktplaats!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
Zo vanavond als het goed is een tweedehands kast en ledikantje halen, toch gelukt via marktplaats(heb ik mijn vrekkendeel ook tevreden gesteld). Commode heb ik zojuist besteld, ben benieuwd naar het resultaat als de kamer eenmaal klaar is
Leuk he, samen met je nichtje zwanger zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohhh mooie echofoto!!
Ik werd net gebeld door m'n nichtje. Ze had een nieuwtje, namelijk: Ze is zwanger!
'Ja met de kerst verwekt etc. Ben 12 september uitgerekend!'
Ik moest heel erg lachen en ik vertelde dat ik haar ook een niewtje te vertellen had, alleen dat de datum 6 dagen later is. Wat een grap! Kunnen we samen naar de zwangerschapsgym, haha.
Maar ook wel fijn, want zo kunnen we elkaar ervaringen vertellen enzo. Jeetje, ben helemaal beduusd, haha!
Nee, ik ga niks uitproberen mefquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef mefke79 het volgende:
Danic: roosvicee laxo, groene appels en kiwi.
The Thankgirl: ik zou zeggen, probeer het, dan weet je het. Ik krijg het gewoonweg niet meer voor elkaar omdat mijn bekken niet meer vast zit aan mijn rug zeg maar. Je moet gewoon uitkijken omdat je jezelf snel overbelast.
Ik zit gewoon lekker achterover op de bank, met mijn bordje op de buik, dat is veel prettiger. Anders heb ik die druk op mijn maag en ik zit ook minder lekker aan tafel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Nee, ik ga niks uitproberen mef
Maar vroeg het me gewoon af, vooral omdat mensen echt zeggen: daar ga je voor altijd spijt van krijgen (en dan hoor ik in mijn hoofd: *dum, dum dum!*)
Maar dat buik in de weg hebben, ja... ik begin ook moeite te krijgen om aan tafel te zitten met avondeten, kan zowat het bord op mijn buik zettenDJMO, zijn je vliezen nou gebroken tijdens het bezoek van de RvK zoals voorspeld?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker achterover op de bank, met mijn bordje op de buik, dat is veel prettiger. Anders heb ik die druk op mijn maag en ik zit ook minder lekker aan tafel.
Nu kan het nog denk ik dan maar, de komende jaren moeten we, zoals het hoort, aan tafel eten met ons meisje, al is dat natuurlijk geweldig.
gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukkenmaar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk
dus ik mot een pot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukkenmaar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk
dus ik mot een pot
nou idd, t voelt ook een stuk logischerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.
Dr had gewoon een gat in die rolstoel moeten zitten
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben.![]()
Als je zit voel je tenminste waar je heen perst zeg maar
Tijdens de weeën heb ik allebei de keren gestaan (onder de douche thuis), gelopen (naar de auto) en gezeten (onder de douche zh en de baarkruk 1e bevalling).quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
op t bed had je van dat papier dat scheurde, dat vond ik zelfs al irritant
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.Ik hou dr van, mensen die gewoon dingen op hun eigen wijze doen en niet doen zoals de rest 'omdat het zo hoort'.
Ik vind het prettiger om aan tafel te eten, dat maakt het koken voor mij ook waardevoller op een of andere manier. Ons meisje krijgt een Triptrap, die kan alleen aan tafel, dus dat maakt dat we dat straks zo doen.
Maar nu, twee keer per maand aan tafel of bij eters en verder heerlijk op de bank.![]()
Oj ja, ik had van die kraakknisperende matjes onder mn gat liggen die steeds weg schoven. VK kwam zelf met baarkruk aanzetten omdat ik geen kracht zette om de juiste kant op de persen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
op t bed had je van dat papier dat scheurde, dat vond ik zelfs al irritant
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
doen wij ook regelmatig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Succes Aventura, ik eis foto's dadelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Aventura het volgende:
Hm nog geen nieuwe baby's?
Over eten: wij eten alleen bij uitzondering met het bord op schoot. Eigenlijk altijd aan tafel. Omdat we elkaar willen aankijken na een werkdag en een gesprek willen hebben i.p.v. tv te kijken. Ik heb ook weleens gelezen dat je minder snel verzadigd bent als je tijdens het eten andere dingen doet zoals tv kijken. Dat is veder voor ons geen reden om aan tafel te eten, maar dat je 't ff weet
Zit hier te stuitren, zometeen de seo. Ben nerveus...
het is een eikel in sommige opzichten .. ik heb al tegen m'n man gezegd: als ik ook maar iets voel, dan sms ik je baas dat hij je met spoed naar huis moet brengenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een goed nieuws Aventura!! En wat leuk, een jongen!!!
DJMO, wat ontzettend stom van de werkgever van je man dat hij gewoon moest komen werken. Wat een onzin. Z'n vrouw heeft alleen ontsluiting, ach da's toch geen reden om niet te komen werken??sommige werkgevers....
![]()
Gelukkig heb ik een hele relaxte werkgever en mijn man is eigen baas dus ook daar geen probleem.
Oh nog niet gezien *checken gaat*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
hoe snel het topic gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef MamaPurk het volgende:
Bedoel je hoe snel het bij jou gaat of hoe snel dit topic gaat
Ik wil best elke letter in een nieuwe post plaatsen hoor, dan schiet het echt opMaar is weer zo lastig lezen, vooral voor al die zwangeren hier
OH gevondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750
Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Die is inderdaad mooi!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750
Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen
Ja precfies die voor of na controle vind ik ook heel belangrijk en ik had zelf een beetje het gevoel dat daar afgelopen maandag tijdens mijn controle ene beetje te makkelijk mee om gegaan werd, die verloskundige geloofde het eigenlijk allemaal wel geloof ik.. En daar was ik achteraf onzeker over (misschien ook wel omdat ik toen 39w5d was en mijn vorige dochter op die dag met een ks ter wereld is gekomen, een tussen de oren kwestie zeg maar).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef ik80lll het volgende:
Lastige kwestie idd, Bij Lott 4 jaar geleden was er ook een stagiare, de verloskundige had het strippen gedaan en vroeg of de st. ook even mocht voelen omdat het bij mij kennelijk goed voelbaar was. Ik heb haar toen ook laten voelen. Zou het nou weer zo doen als de vk altijd maar nacontrole of voorcontrole doet.
Ik was ook nogal verbaasd, misschien heb ik gewoon altijd te kleine bh's gehad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef MamaPurk het volgende:
@ Susie 80C nu aldat word nog wat als het zo doorgaat
haha!!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:31 schreef MamaPurk het volgende:
Spanje, Portugal klinkt erg spannend allemaal DJMO, vergeef me mijn meligheid..
Waarom niet? Ik had voor Alexa toentertijd ook de sand/darkbrown. Alexa had al genoeg roze doeken, kleding en doekjes. Dat zou too much worden. Ik vind het voor zowel een jongen als een meisje een super kleur. En zeker voor de zomer zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Sannne het volgende:
Lol Takkembah.. Vind je die ook mooi voor een meisje? Ik had hem voor een jongen in gedachten en roze voor een meisje maar vind ocean veel mooier dan soft pink..
Wat rot zeg, normaal gaat het gewoon over, je zo ziek voelen. Het idee dat je dan nog drie maanden moet, kan ik me voorstellen dat je je soms moedeloos voelt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat hard hier ineens
De ene keer kan ik een co beter hebben dan de andere keer. Ik zie het puntje bij paaltje wel
Leuk hoor katten ik heb net gedweild en ze lopen er allemaal de hele tijd doorheen.
En ik ben ook mien zeur ik ben zo misselijk maar er komt helemaal niets. Van mij mag het juni zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee.
LOLquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef DJMO het volgende:
enfin, als ik vanavond beval kan ik 't wel scherp zien allemaal ..
SPOILER: onsmakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat heb ik ook. Ik houd voor de rest geen vocht vast maar voel zeg maar dat mijn handen zijn opgezet als ik mijn vingers buig. Als ik ze in een vuistje probeer te maken zeg maar dan voel ik dat mijn vingers wat dikker zijn dan normaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:03 schreef danic het volgende:
Beuh.....ik heb het gelezen en hier wordt ik niet vrolijk van zeg. Het is wel heel herkenbaar allemaal. Ik ga het toch eens voorzichtig aankaarten woensdag bij de vk (wil niet te neurotisch overkomen).
Het stomme is ook dat ik het op vocht gooi, maar mijn handen vooral dik aanvoelen, maar het niet zijn.
Mijn ringmaat is veranderd van 15,5 naar 16 of 16,5 dus dat valt nog wel mee, ze zien er ook niet gezwollen uit, alleen minder breekbaar dan normaal
Ja dat kan, ik heb 'm bij een Reggeland Thuiszorgwinkel gekocht die bij ons in het ziekenhuis is gevestigd. Je hebt ook wel een polsbandage van Hansaplast, die is maar 15 euro, maar die is niet stevig genoeg om je pols stabiel te houden ter hoogte van de carpale tunnel (althans, bij mij niet).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:17 schreef danic het volgende:
Kan ik zo'n brace zomaar kopen zonder advies van een arts? En waar koop ik zoiets?
's nachts is ze dan opeens van de klok, dus 1,4 en 7 weer aan de bak. En vanmorgen heeft ze haast, ze ligt nu alweer te drinken. En vanmorgen niet eens gegroeid (maar dat mocht wel een dagje na 220g in 3 dagen)!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:23 schreef twentemeisje het volgende:
Vanyel, wat fijn dat het goed gaat met jullie en je meisje! Heeft ze vannacht nog zoveel weggeslurpt of als een roos geslapen op al die melk van je?
De hema heeft een eenpersoons moltonding dat wel beschermt tegen lekken maar niet kraakt. Heel fijn!quote:Hier gisteravond tijdens het bed verschonen het 'lekmatje' op het bed geïnstalleerd, moet wel ff wennen aan het gekraak.
's Nachts spalkjes. Die kan ik dus nog wel gebruiken omdat ik geen vocht vasthoud. En overdag bracen. Ik werk als IT-er dus ik moet wel even wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:28 schreef danic het volgende:
Super meiden, dank je, ik ga me hier eens in verdiepen.
Tally doe jij er verder nog iets mee om het te verzachten?
Campina is er niets bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
's nachts is ze dan opeens van de klok, dus 1,4 en 7 weer aan de bak. En vanmorgen heeft ze haast, ze ligt nu alweer te drinken. En vanmorgen niet eens gegroeid (maar dat mocht wel een dagje na 220g in 3 dagen)!
[..]
De hema heeft een eenpersoons moltonding dat wel beschermt tegen lekken maar niet kraakt. Heel fijn!
Leuk hè, mijn vriend voelt het ook!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:45 schreef Cyntiaa het volgende:
De babyplopjes/schopjes zijn hier al zo duidelijk dat mijn vriend ze heeft kunnen voelen
quote:Op zondag 27 februari 2011 09:09 schreef trui het volgende:
twentemeisje, volgens mij kun je zolang de vliezen niet gebroken zijn inderdaad 'onbeperkt' ontsluiting hebben. (hihi dat klinkt wel raar).
Zondagskindjes zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
MP en DJMO ik hoop op een zondagskindje voor jullie.
Kom op dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog 2 weken; vrijdag 11 maart laatste werkdag. En kan wel zeggen dat ik er ook wel aan toe ben. Het is al die tijd heel goed gegaan, en het gaat nu ook niet verkeerd; maar k merk wel gewoon dat je een stuk sneller moe bent. Maar gelukkig kan ik hier en daar wat uur skippen (nog genoeg verloruren dit jaar).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |