abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93281590
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukken :+ maar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk :(

dus ik mot een pot :+
gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.

Dr had gewoon een gat in die rolstoel moeten zitten :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93281744
:@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93281897
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukken :+ maar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk :(

dus ik mot een pot :+
Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben. _O_
Als je zit voel je tenminste waar je heen perst zeg maar :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93282046
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.

Dr had gewoon een gat in die rolstoel moeten zitten :+
nou idd, t voelt ook een stuk logischer :)

maar t ergst vond ik toch echt die draadjes uit mn kruis, die plakkers die op elin r hoofd werden geplakt. en de catheter :( en dan proberen te draaien, zonder dat je urinebuis brandt enzo
pi_93282139
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben. _O_
Als je zit voel je tenminste waar je heen perst zeg maar :P
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
op t bed had je van dat papier dat scheurde, dat vond ik zelfs al irritant :D
pi_93282588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
Tijdens de weeën heb ik allebei de keren gestaan (onder de douche thuis), gelopen (naar de auto) en gezeten (onder de douche zh en de baarkruk 1e bevalling).
Liggen hebben we ook gedaan, vooral tijdens het ontsluiting meten en dat vond ik allebei de keren echt bagger :{

Liggend persen vond ik niet erg hoewel het logischer voelde om het zittend te doen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:47:06 #82
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93282642
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.
^O^ Ik hou dr van, mensen die gewoon dingen op hun eigen wijze doen en niet doen zoals de rest 'omdat het zo hoort'.

Ik vind het prettiger om aan tafel te eten, dat maakt het koken voor mij ook waardevoller op een of andere manier. Ons meisje krijgt een Triptrap, die kan alleen aan tafel, dus dat maakt dat we dat straks zo doen.

Maar nu, twee keer per maand aan tafel of bij eters en verder heerlijk op de bank. O+
pi_93282663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Oj ja, ik had van die kraakknisperende matjes onder mn gat liggen die steeds weg schoven. VK kwam zelf met baarkruk aanzetten omdat ik geen kracht zette om de juiste kant op de persen.
Ik wil het bij een tweede weer op de baarkruk zo lang mogelijk (mag ws een volgende keer niet tot echte uitdrijving want Wolf kwam er echt uit knallen met als gevolg ruptuur bij mn achterste)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 22:49:55 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93282883
en daar waren de golfjes (golven) pijn in m'n rug weer ... i'll keep you posted :+ hetzij niet zelf, danwel via een 'n sms alert her of der
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93283039
Dames, hou is op met die verhalen hier, ik moet nog hoor....

DJMO ik hoop het voor je!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93283386
hoe pers je de juiste kant op? ik had absoluut geen controle.. ik bulkte haar er gewoon uit :D opkopkotsen O+

en elin heeft hier haar stoeltje bij de salontafel hoor, die eet dus wel aan tafel. wij eten op de bank :+ omdat de eettafel volstaat met knutselspul van moi
pi_93284536
Spannend DJMO!

Ik voel een heel druk babietje sinds dinsdag :D
Ook een babykamer gekocht, leuk leuk! 17 weken alweer... Time flies! Ga het steeds leuker vinden, zwanger zijn (begin was echt butt..)
Wel al een ruime week knallende koppijn. Herkent iemand dat?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 23:13:51 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93284864
ik zou je vk even bellen als je hoofdpijn zo lang aanhoudt Sannne .. dat is echt niet goed :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93284901
Hoofdpijn altijd aangeven bij de gyn of vk, tenmisnte dat hebben ze mij op het hart gedrukt... Ik weet niet hoe je bloeddruk erbij is en of je ook vlekken ziet... Maar een ruime week hoofdpijn is niet goed volgens mij..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 23:16:42 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93285080
drink je wel voldoende Sannne?

pi_93285634
Sannne ik had dat ook rond die termijn en heb het op hormonen gegooid. Flink drinken en een paracetamolletje op z'n tijd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93285941
Mss moet ik wel wat meer drinken ja.. Heb geen vlekken, wel bonzende kop als ik opsta.
Mss maar even bellen voor de zekerheid. Tnx!

Heb trouwens best veel stress atm (fijne ex..), misschien daardoor, misschien een combi? Maar kan het beter maar even laten checken..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 07:34:59 #93
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93295282
Toch maar aangeven bij je VK, dan is hij/zij op de hoogte van je situatie, ook al hoeft het niets te betekenen.
Ga zo weer een poging doen om nog een half uurtje op bed te liggen, maar ben op dit moment klaar wakker :P
Ik wil graag aan tafel kunnen eten, want ben nogal een knoeierd :P
Alleen met pizza, dan zit ik waar ik wil (op de bank, achter de pc).

Mamapurk, bedankt voor je antwoord, dat wilde ik inderdaad weten.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93295342
DJMO hoe was de nacht? Is er nog serieus gerommel gaande?

En MP, hoest met jou?

Sannne, inderdaad goed om er toch even je vk voor te bellen. Hier wordt er in elk geval altijd op gehamerd.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 08:14:32 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93295545
(nog) geen nieuws .. bagger geslapen, vijf keer wakker geweest, nu zo stijf als een hark en gaar (en misselijk)

pi_93295956
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
SPOILER
doen wij ook regelmatig hoor :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:13:34 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93296385
Hm nog geen nieuwe baby's?

Over eten: wij eten alleen bij uitzondering met het bord op schoot. Eigenlijk altijd aan tafel. Omdat we elkaar willen aankijken na een werkdag en een gesprek willen hebben i.p.v. tv te kijken. Ik heb ook weleens gelezen dat je minder snel verzadigd bent als je tijdens het eten andere dingen doet zoals tv kijken. Dat is veder voor ons geen reden om aan tafel te eten, maar dat je 't ff weet :P

Zit hier te stuitren, zometeen de seo. Ben nerveus...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:16:31 #98
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93296437
Wij eten alleen op de bank als we patat eten. Toen we nog geen kinderen hadden aten we wel vaak op de bank, maar nu vind ik het niet prettig meer. Nu ik zwanger ben al helemaal niet, onze bank is vrij laag en dan zit ik zo in elkaar, dat ik geen hap naar binnen krijg. En de tv aan tijdens het eten is alleen bij hoge uitzondering.
OMG, ik ben mijn moeder geworden... ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_93296503
ik vind t een strak plan als ze wat ouder is en we regelmatige werktijden hebben maar soms ben ik pas om half 10 thuis dus ik zit sowieso niet aan tafel.. meestal eten we samen zo laat ook.. dus aan tafel eten is ook onhandig. en ik merk dat elin beter eet als de tv aanstaat ivm afleiding en dan blijft ze die vork maar in r mond schuiven.

lekker ontaard :+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:20:13 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93296512
Wat gaat het toch hard Aventura, alweer toe aan de seo! Als de eerste spanning straks weg is word het genieten meis!

Gewoon lekker rustig aan doen vandaag DJMO!

:D She-Wolf! Hoe voel jij je?

Wij eten ook altijd aan tafel, omdat dat lekker zit en ook om wat Aventura aanhaalde. Gewoon fijn om tegenover elkaar te zitten en niet afgeleid te zijn door iets anders. Toen ik nog alleen woonde at ik echt nooit aan tafel :D . Die eettafel stond er zo'n beetje voor de sier.

Ik dacht gisteravond in bed trouwens even dat het wat begon te rommelen (en was toen iets minder relaxed dan ik dacht te zullen zijn :D). Kreeg krampen in de onderbuik, werd wat misselijk en het deed ook gewoon zeer. Gelukkig is het weer weggetrokken en maakt mevrouw er vanmorgen alweer een groot circusfestival van daarbinnen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:29:14 #101
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93296706
Ik voel me prima. Afgelopen maandag controle gehad, ze ligt al ingedaald met het hoofdje naar beneden. Morgen ben ik 36 weken, dus nu gaat het opschieten.

Alleen zijn wij hier thuis nog met een verbouwing bezig waardoor ik de komende tijd nog regelmatig met allerlei klusvolk in huis zit. Dat vind ik wel jammer want ik heb maar twee dagen in de week dat ik alleen thuis zou zijn. En de komende twee weken dus helemaal niet. Maar goed, ik wil die verbouwing ook achter de rug hebben voor de baby er is, dus je moet wat. ;)
pi_93296708
Meld me weer hoor!
Redelijke nacht gehad :)

Maar ben er wel klaar mee, had afgelopen maandag ook stiekem gehoopt dat ze me vandaag wel terug wilden zien in het ziekenhuis, maar nu moet ik nog een heel weekend wachten..
Gisteravond had onze kleine meid de hik en waar het normaal door me hele buik heen plopt, voelde ik het nu voornamelijk in mijn bekkenbodem, zou ze dan eindelijk volledig zijn ingedaald??
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:44:54 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93297062
Joh MamaPurk, die afspraak maandag hoef je niet naartoe hoor, je gaat gewoon dit weekend nog je beeb in je handen houden!!
ik heb vanmorgen nog even een test gedaan, gewoon omdat ik die nog had... hihi...blijft leuk die dikke tweede streep eerder te zien dan de controlestreep
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_93297196
Ja positieve testen zijn leuk!!!

En ja ik hoop ook dat ik haar dit weekend in mijn armen mag houden, maar vrees er een beetej voor dat het toch gewoon maandag controle word en dat er dan een hoe nu verder plan gemaakt word ;(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:56:13 #105
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93297325
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Aventura het volgende:
Hm nog geen nieuwe baby's?

Over eten: wij eten alleen bij uitzondering met het bord op schoot. Eigenlijk altijd aan tafel. Omdat we elkaar willen aankijken na een werkdag en een gesprek willen hebben i.p.v. tv te kijken. Ik heb ook weleens gelezen dat je minder snel verzadigd bent als je tijdens het eten andere dingen doet zoals tv kijken. Dat is veder voor ons geen reden om aan tafel te eten, maar dat je 't ff weet :P

Zit hier te stuitren, zometeen de seo. Ben nerveus...
Succes Aventura, ik eis foto's dadelijk :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:59:15 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93297410
Hihihi Susie, das inderdaad leuk!

DJMO jij wordt vandaag toch gestript, of niet? Of heb ik weer maar half zitten liggen hangen lezen...

Succes Aventura, hopelijk is alles goed en krijg je mooie plaatjes mee.

MamaPurk, vervelend voor je. Je weet natuurlijk nog steeds ooit nooit, maar ik kan je gevoel helemaal begrijpen. Maandag controle? Is strippen een mogelijkheid?

Hier was meneer gisteren druk in de weer in mijn buik. Niet te geloven, op een moment stond mijn buik gewoon helemaal scheef. Laten we het erop houden dat ie het naar zijn zin heeft.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93297517
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de mogelijkheden zijn omdat ik een keizersnee heb gehad in het verleden... Dat is ook de rede dat ze me na maandag niet meer heel lang door willen laten lopen, maar de vorige keer begonnen ze al over gel enzo maar dat dat dus geen mogelijkheid was ivm die ks... Dus het is echt afwachten tot maandag en heel hard hopen dat ze zichzelf eerder meld, als ze spontaan komt is voor mijn lichaam het allerbeste... Maar ik heb gewoon het gevoel dat hoe langer het duurt hoe groter de kans word dat het weer op een ks uitloopt en ik heb mijn zin eigenlijk gewoon op een vaginale bevalling gezet...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:07:57 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93297638
Wij gaan gewoon met zijn allen hard duimen dat je meisje gewoon dit weekend komt hoor!

Spannend Aventura en wat Tankgirl al zegt; foto's!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:13:58 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93297773
Ik begrijp het helemaal MP.

Het was me ook niet bekend dat je nu minder mogelijkheden hebt door de vorige ks. Ik duim lekker mee met de rest hier, hopelijk dient mevrouw zich zelf aan. En anders maandag je VK uithoren over mogelijkheden ;)
Alexa en Seth zijn lief
pi_93298105
Gewoon gaan bevallen morgen MP :D

Net VK gebeld over de hoofdpijn, in dit stadium hoef ik me geen zorgen te maken, zeker omdat ik geen andere klachten heb. Voel me dan zo'n zeikerd he :D
Ik heb 5 jaar zonder huisarts gedaan, en nu moet ik gaan bellen voor een hoofdpijntje haha. Maar alles voor die kleine!
pi_93298949
Jullie zijn lief :*

En sannne ik ken het gevoel hoor, ik voel me ook regelmatig een zeikerd, maar als die kleine iets overkomt doordat ik niet aan de bel trek en niet naar mijn lijf luister dan vergeef ik mezelf dat nooit...
pi_93299455
Nou, ons kindje doet t goed hoor!
Qua groei is ie helemaal goed, we hebben het hartje zien kloppen en we hebben m zien bewegen.
Maar zodra mama rustig lag deed ie hetzelfde! Dus op een gegeven moment even hoesten om m wat te laten bewegen... was ie toch wel van geschrokken blijkbaar, want je zag dat ie de hik had hahaha!
Gelukkig was dat snel over.
Ook heeft ie nog eventjes naar ons gezwaaid en begin daarna heerlijk te duimen.
Wat een machtig mooi iets is het.
Over 4 weken mag ik weer voor een echo :)
Tralalalaaa
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:12:14 #113
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93299479
Wat fijn TAP! *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_93299497
DJMO zet hem op
Mefke wat balen van je bekken zeg
Ik heb vandaag een klein beetje een mijlpaal 24wk alweer.

Net in bad geweest niet zo'n goed idee wuppie begin behoorlijk te schoppen en ik werd heel erg misselijk. Ik merk wel dat ik veel moeilijk mijn sokken aan kan doen mijn buik werkt niet meer echt mee.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:18:10 #115
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93299688
TAP wat onwijs fijn en wat zullen jullie opgelucht zijn! :*
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:20:59 #116
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93299791
Zat trouwens net in het lijstje te kijken, begin april wordt hier pieken, met 6 beebs in 15 dagen :D
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 11:28:46 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93300039
terug van controle: 2 tot 3 cm ontsluiting, strippen lukte prima volgens m'n gyn. hij verwacht me vandaag of morgen terug om te bevallen, zeker omdat wat ik gisterenavond voelde toch weeën geweest zijn. Baarmondermond was al verweekt en stond al goed open dus het is nu afwachten.

pi_93300167
TAP, wat een opluchting moet dat zijn zeg! hoe ver ben je nu precies?

Ik heb ook een mijlpaal, nog 100 dagen tot de uitgerekende datum! *O*

DJMO, er zit dus al wat schot in, succes!
pi_93300191
TAP *O*

FR 24 weken *O*

DJMO spannend!!! :% :%

l'tiekje nog 100 dagen *O*
pi_93300299
TAP wat fijn dat alles er goed uit ziet.
DJMO zet hem op
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:42:09 #121
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93300507
Nou mooi DJMO!
Alexa en Seth zijn lief
pi_93300691
Woehhh spannend DJMO!
pi_93300703
Succes DJMO!!! :D

Mijn uitgerekende datum mag 1 dagje terug, namelijk naar 18 september

De meting gaf aan dat ik nu op 11 weken en 1 dag zit, maar we hielden zelf 18 september al als datum aan. 12 december was nl de eerste dag van mn laatste menstruatie.
Ze zei dat we die datum gewoon moeten aanhouden, omdat die meting sowieso 5 dagen ernaast kan zitten.

Ze zei ook dat de moederkoek aan de achterkant zit, dus dat ik het kindje wel snel kan gaan voelen, misschien al voor de 20e week.

Ooohh ik ben echt nog helemaal in de 7e hemel!!

Het kindje is in lengte nu net zo groot als dat de vorige geworden is. Ben zo blij dat ik met 15 weken weer een echo mag laten maken, dan kunnen we zien of ie weer groter is geworden :)
Tralalalaaa
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:49:31 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93300764
T_A_P: leuk hoor, wat een opluchting.

Dan nu mijn nieuws: IT'S A BOY!!!!! *O*

Wel even wennen. Ik was ervan overtuigd dat het een meisje was! Toen de echomevrouw zei dat ze ons nu (ipv. aan het einde) het geslacht wilde vertellen omdat ze er niet meer omheen kon viel het kwartje. Het is overduidelijk een ventje. Met een (ik citeer) best wel groot pikkie :D _O- :')

Maar nu het medische gedeelte want daar ging het om: alle dingen die ze bekeek waren in orde.
Dus geen open rug, hazenlip, hartafwijkingen et cetera.

*O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 11:53:53 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93300920
goed nieuws voor meerdere meiden lees ik zo snel .. Sorry mamapurk dat ik redelijk aan het voorpiepen ben :@

ik heb tot drie uur "oppas" voor Jan, dan moet die vriendin weg; ik baal dr van dat de werkgever van mijn man er op stond dat hij gewoon kwam werken na de controle. van mij had hij thuis mogen blijven om eerlijk te zijn. voorlopig heb ik hoofdpijn en doet elke beweging van de baby me zeer ...

pi_93301050
@aventura een jongen wat leuk
@tap fijn dat ze je nog onder controle houden. Probeer ervan te genieten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_93301073
Wat een goed nieuws Aventura!! En wat leuk, een jongen!!!

DJMO, wat ontzettend stom van de werkgever van je man dat hij gewoon moest komen werken. Wat een onzin. Z'n vrouw heeft alleen ontsluiting, ach da's toch geen reden om niet te komen werken?? :') sommige werkgevers.... })
Gelukkig heb ik een hele relaxte werkgever en mijn man is eigen baas dus ook daar geen probleem.
Tralalalaaa
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:00:08 #128
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93301089
Gefeliciteerd Aventura! Wat leuk, een jongetje.

Succes DJMO. Hopen maar dat het allemaal door gaat zetten.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:01:31 #129
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_93301134
Spannend DMJO!

Een jongetje voor Aventura, leuk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 12:02:29 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93301167
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een goed nieuws Aventura!! En wat leuk, een jongen!!!

DJMO, wat ontzettend stom van de werkgever van je man dat hij gewoon moest komen werken. Wat een onzin. Z'n vrouw heeft alleen ontsluiting, ach da's toch geen reden om niet te komen werken?? :') sommige werkgevers.... })
Gelukkig heb ik een hele relaxte werkgever en mijn man is eigen baas dus ook daar geen probleem.
het is een eikel in sommige opzichten .. ik heb al tegen m'n man gezegd: als ik ook maar iets voel, dan sms ik je baas dat hij je met spoed naar huis moet brengen >:) houdt z'n baas er tenminste ook een k*tgevoel aan over :')

vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:35 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93301266
Ik moet nog aan het idee wennen, ik was alleen maar met meisjesnamen bezig. Even omschakelen dus!
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 12:06:10 #132
5428 crew  miss_sly
pi_93301288
Aventura, wat leuk, een jongen O+ En fijn dat alles goed is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:11:16 #133
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93301454
Aventura ook een boy in the oven! Wat leuk.

En heel herkenbaar je gevoel, was hier beide keren.

Gefeliciteerd *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_93301473
Hoi, daar ben ik weer, Miep Zeur.
Hebben/hadden jullie ook zo'n last van jeuk? Rond de 17 weken? :D
Lees weer enge dingen over lever enzo. Moet ik eens mee ophouden, rondlezen online...

Aventura, leuk een jongen!! Ik snap dat het omschakelen is, zou ik ook hebben denk ik!
pi_93301916
Aventura een jongen *O*

DJMO van mij mag je voorpiepen hoor vind ik helemala niet erg :%

Sannne (moet ik ook zeggen Miep Zeur) jeuk, heel herkenbaar, nog steeds trouwens, vooral mijn buik... Niet zo gek als je huid onderhuids scheurt met al die mooie striae :P

Hier net evne naar de markt geweest, maar lopen gaat toch wel steeds meer pijn doen hier...
En wat gaat dit topic hard vandaag zeg!!!
pi_93301962
Ja gezellig he weer een hoop geklets :D En jij mag me Miep Zeur noemen hoor :+
pi_93302144
Heel gezellig, heb ik ook nog wat vermaak tijdens mijn alweer een dag wachten, nu klink ik ook als een Miep Zeur :P
pi_93302580
Een jongen voor Aventura *O* Nu maar naar een leuke naam gaan zoeken, veel plezier!

Hier volop plopjes vandaag, erg gezellig. Straks lunchen met een vriendin :Y)
pi_93302605
Goede berichten hier, lees ik!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 12:57:37 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303020
ik blijf toch gokken op deel 750 als het zo snel blijft gaan als nu :P

pi_93303098
Bedoel je hoe snel het bij jou gaat of hoe snel dit topic gaat :P
Ik wil best elke letter in een nieuwe post plaatsen hoor, dan schiet het echt op :P Maar is weer zo lastig lezen, vooral voor al die zwangeren hier _O-
pi_93303244
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750 :D

Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen :D
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:07:13 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303366
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:

Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Oh nog niet gezien *checken gaat*

Ik had voor Alexa die zand/donkerbruin tinten, was ook een Oktoberkindje, maar bij een mei hoort natuurlijk :') iets zomerser.
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:07:38 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303384
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef MamaPurk het volgende:
Bedoel je hoe snel het bij jou gaat of hoe snel dit topic gaat :P
Ik wil best elke letter in een nieuwe post plaatsen hoor, dan schiet het echt op :P Maar is weer zo lastig lezen, vooral voor al die zwangeren hier _O-
hoe snel het topic gaat ;) maar hier ook .. k voel m'n rug alweer licht opspelen ben wel blij dat ik het me gisterenavond niet verbeeld heb. Dacht vanmorgen vroeg even dat ik me aanstelde gisteren, maar ik had het dus bij 't goede end uiteindelijk.

Was trouwens ook nog mooi; bloeddruk werd dit keer gemeten door een co-assistente, en 't was tijd voor de echo etc. vraagt m'n gyn of ik er bezwaar tegen heb als zij het onderzoek deed. Ik heb heel eerlijk geantwoord dat het mij te gevoelig was allemaal en dat ik liever had dat hij het zelf deed. Gelukkig vonden ze het niet erg :@ m'n bloeddruk was trouwens 120/74 .. hoger dan normaal .. schijnt normaal te zijn als de bevalling nadert?

pi_93303411
Ik heb ook shopzin... al de hele week, maar elke keer als ik hier even naar de supermarkt ben geweest ongeveer 100 meter lopen :P heb ik het alweer helemaal gehad...
Dus ik was online al aan het neuzen, maar manlief vind dat we genoeg kleertjes hebben en gelijk heeft ie, maar alles is zo leuk vooral die nieuwe voorjaarscollecties..
En bugaboo, hier neit al vind ik het ngo altijd wel ene heel schattige wagen zal zo die nieuwe kleur eens opzoeken online :)
pi_93303517
Sannne, ik heb ook wel last van jeuk, maar kan het herleiden naar een droge huid, de kou van afgelopen week is daar ook niet echt handig voor..

Zo, ik ga me maar eens klaarmaken om zo naar de tandarts te gaan, gaatjes laten boren... Ik heb er helemaal geen zin in, en vraag me ook af of ze (indien nodig) nog verdoving geven....
pi_93303518
Ja hogere bloeddruk bij naderende bevalling is normaal DJMO en juist goed dat je eerlijk hebt aangegeven dat je leiver neit door de co geholpen werd, daar is het bij mij maandag mis gegaan, ik werd ook door de co geholpen echt ene lieverd hoor trowuens, maar vond het toch minder makkelijk om bij haar mijn hart te luchten, nu waren we dinsdagavond dan weer in eht ziekenhuis voor een ctg (ivm extreme misselijkheid bij mij) en daar heb ik toen wel heel goed mijn hart kunnen luchten bij de verpleegkundige en de VK, maar had er maandag achteraf wel een rottig gevoel over dat ik toch niet had gezegd wat ik wel van plan was allemaal te zeggen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:12:56 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303600
klinkt wellicht stom MP: maar ik heb sowieso liever niet dat er een "beginneling" aan m'n lichaam zit (de echo zou nog tot daar aan toe zijn, maar het toucheren / strippen dus echt niet)

pi_93303644
Klinkt niet heel stom, maar ik ben zelf verpleegkundige en heb het ook moeten leren en als alle patienten denken zoals jij denkt dan leren beginnelingen het nooit daarom sta ik er altijd wel redelijk open voor :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:17:49 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303781
:) ik weet dat ik een zeur ben wat mijn lichaam betreft :@ bv uitstrijkje voor bmhk mocht ook de assistente niet doen, moest de HA zelf doen van me.

en na 't leegeten van een pakje cervelaat ben ik misselijk :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')