abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:45:31 #51
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93269691
Thanks Mamapurk.... nu is het wat "echter" ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_93270641
@ DJMO lekker gesprek... Ik hoop voor jou ook dat je morgen stripbaar bent en als je eerder bevalt dan ik maakt mij dat ook niet uit :) Ik hoop alleen dat ik geen maart kindje krijg, maar dat zit tussen mijn oren :P

Graag gedaan Susie het ziet er in ieder geval heel echt uit zo :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93274930
Haaai!

Beetje druk hier (klussen en werken), maar gelukkig slaap ik wel enorm diep en goed, dus dat gaat prima. Aan de kousen ben ik al helemaal gewend, ik zou ze niet meer willen missen.
Het enige mindere nieuws kwam deze week van de fysio. Mijn bekken gaat eigenlijk best slecht. Ik heb nu een hele stevige bekkenband meegekregen. Deze mag ik nu af en toe proberen bij staan en lopen, als ie bevalt kan ik er dan eentje kopen en die mag/moet vanaf de 30 weken om bij staan en lopen.
Uk doet het prima, ik krijg weer een lange beeb geloof ik. Ik voel serieus gekriebel onderin terwijl er tegelijkertijd iets onder mijn ribben schopt.

TM, mooie foto zo! Wij hebben zoiets van de 20 weken echo, maar dan veel minder duidelijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93275031
*O* MIJLPAALDAG!
nog 100 dagen te gaan
*O*
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:45:51 #55
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93277530
Jeej Meffie voor de mijlpaal ;)
en jammer dat het niet zo goed gaat met je bekken. Misschien dat het nu niet erger wordt, omdat je er rekening mee kan houden..

Meubels worden as we speak naar binnen gesjouwd, de vrouw waarvan ik ze kocht heeft serieus een kadootje en een kaartje meegegeven, zo ontzettend lief! O+

Ik vroeg mij af he, waarom ik eigenlijk niks mag sjouwen? Wat zijn de lichamelijke gevolgen voor mij, of voor mijn meisje? Iemand die er ervaring mee heeft?

Ik ga het niet doen, want er wordt echt gedaan alsof het een gigantisch taboe is, maar ben wel nieuwsgierig naar het waarom. Is het lichamelijk, of qua energie niet goed?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 21:47:12 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93277664
ik ga zo even een keer extra douchen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93278053
Mefke, een mooie mijlpaal hoor! Volgens mij heb ik die ook een dezer dagen.

Vanmiddag bij een vriendin geweest die 37 weken zwanger is, raar idee dat ik haar de volgende keer met baby uit de buik zie. Ik bedacht me vanmiddag ook dat ik ook nog maar iets meer dan 3 maanden heb tot de uitgerekende datum, het gaat echt snel..

DJMO, rommelt het? Hopen dat het doorzet dan...
pi_93278614
Oeh spannend DJMO, ben benieuwd!

Hier ga ik even een boodschappenlijstje voor vriendlief maken waarop een aantal laxerende voedingsmiddelen staan. Het huilen staat me nader dan het lachen, en die zuidvruchten had ik ook al dus wordt er echt niet vrolijk van. Ik wil p**pen!!!
Dus op naar de AH, voor ananas, roggebrood, druiven, ontbijtkoek, pasta voor een koude pastasalade en yoghurtdrink (schijnt volgens internet ook te helpen).
Als er iemand nog meer tips heeft??
pi_93278790
Peer en kiwi en roosvicee lacto :Y pruimen uiteraard als die er zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93278821
Kun je niet gewoon iets laxerends via de huisarts krijgen danic? Kan ook naast al dat lekkere eten :)
pi_93278884
Danic: roosvicee laxo, groene appels en kiwi.

The Thankgirl: ik zou zeggen, probeer het, dan weet je het. Ik krijg het gewoonweg niet meer voor elkaar omdat mijn bekken niet meer vast zit aan mijn rug zeg maar. Je moet gewoon uitkijken omdat je jezelf snel overbelast.
pi_93278946
het is ook lastiger tillen met zo'n buik die in de weg zit... :P
pi_93279050
L'tiekje, dat ook nog ja. Tis soms al lastig op de bank zitten, laat staan iets van de grond rapen, laat staan tillen. En dan heb ik toch echt een bescheiden buikje vergeleken met de vorige keer.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:05:51 #64
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93279295
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef mefke79 het volgende:
Danic: roosvicee laxo, groene appels en kiwi.

The Thankgirl: ik zou zeggen, probeer het, dan weet je het. Ik krijg het gewoonweg niet meer voor elkaar omdat mijn bekken niet meer vast zit aan mijn rug zeg maar. Je moet gewoon uitkijken omdat je jezelf snel overbelast.
Nee, ik ga niks uitproberen mef :P
Maar vroeg het me gewoon af, vooral omdat mensen echt zeggen: daar ga je voor altijd spijt van krijgen (en dan hoor ik in mijn hoofd: *dum, dum dum!*)
Maar dat buik in de weg hebben, ja... ik begin ook moeite te krijgen om aan tafel te zitten met avondeten, kan zowat het bord op mijn buik zetten :P

DJMO, zijn je vliezen nou gebroken tijdens het bezoek van de RvK zoals voorspeld? :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93279596
Ik heb gister een verkeerde beweging gemaakt, niet eens getild ofzo gewoon met iets uit de auto pakken verkeerd gedraaid... Gevolg pijn in mijn heup, bekken, banden... Alles word daar beneden zo week en soepel en losjes dat elke verkeerde of net te zware beweging gewoon verkeerd kan schieten.
Ik denk dat je daarom ook niet mag tillen enzo, alle spieren worden ook wat slapper enzo he om uiteindelijk de uitdrijving makkelijker te maken :)
pi_93279617
DJMO laat je eens horen!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 22:13:03 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93279899
nou, ik voelde iets wat op rugweeën leek, maar na een goeie hete douche is het weer redelijk weggezakt. 't zou dus zeer heel goed mogelijk kunnen zijn dat het gewoon ontlading van de spanning van vandaag was ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93280021
Of het begin van je bevalling :P Afwachten maar weer!

Even een lekenvraag, als het nou wel echt weeën zijn dan zouden ze na het douchen toch gewoon door moeten zetten??
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 22:16:38 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93280199
voor zover ik weet zouden ze dat dan wel moeten doen ja, bij m'n dochter zwakte het af onder de douche (of althans, de pijn) en werden ze heftiger zodra ik er onder uit kwam.. ik heb dan ook bijna de hele bevalling onder de douche gestaan in 't ziekenhuis toen

pi_93280325
Bij mij maakte het allemaal geen klap uit: wandelen, zitten, liggen, tegen een muur duwen, in bad, onder de douche...de pijn werd niet meer of minder en de ontsluiting deed niets. Het enige wat hielp was een infuus met opwekkers. Een drupje dan he..niet te veel.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:20:03 #71
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93280466
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Nee, ik ga niks uitproberen mef :P
Maar vroeg het me gewoon af, vooral omdat mensen echt zeggen: daar ga je voor altijd spijt van krijgen (en dan hoor ik in mijn hoofd: *dum, dum dum!*)
Maar dat buik in de weg hebben, ja... ik begin ook moeite te krijgen om aan tafel te zitten met avondeten, kan zowat het bord op mijn buik zetten :PDJMO, zijn je vliezen nou gebroken tijdens het bezoek van de RvK zoals voorspeld? :P
Ik zit gewoon lekker achterover op de bank, met mijn bordje op de buik, dat is veel prettiger. Anders heb ik die druk op mijn maag en ik zit ook minder lekker aan tafel.
Nu kan het nog denk ik dan maar :) , de komende jaren moeten we, zoals het hoort, aan tafel eten met ons meisje, al is dat natuurlijk geweldig.
pi_93280831
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik zit gewoon lekker achterover op de bank, met mijn bordje op de buik, dat is veel prettiger. Anders heb ik die druk op mijn maag en ik zit ook minder lekker aan tafel.
Nu kan het nog denk ik dan maar :) , de komende jaren moeten we, zoals het hoort, aan tafel eten met ons meisje, al is dat natuurlijk geweldig.
O-)
echt ja?
pi_93280856
Als ik aan tafel zit, zit mijn buik altijd tegen de tafel aan en dan gaat die kleine meid tegen de rand van de trafel liggen schoopen omdat ze het niet fijn vind, maar ja ik moet wel aan tafel om mijn andere kleine meid te helpen met eten :)

Maar bord op mijn buik heb ik mijn vorige zwangerschap ook vaak gedaan hoor beetje achterover, heb ik ook de meeste ruimte om te ademen en om het eten naar binnen te krijgen want dan zit mijn maag het minste in de knoop :)
pi_93280872
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukken :+ maar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk :(

dus ik mot een pot :+
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:30:05 #75
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93281306
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef mefke79 het volgende:

[..]

O-)
echt ja?
Hahaha, zit jij nog steeds op de bank dan? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo