abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93281590
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukken :+ maar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk :(

dus ik mot een pot :+
gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.

Dr had gewoon een gat in die rolstoel moeten zitten :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93281744
:@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93281897
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukken :+ maar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk :(

dus ik mot een pot :+
Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben. _O_
Als je zit voel je tenminste waar je heen perst zeg maar :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93282046
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.

Dr had gewoon een gat in die rolstoel moeten zitten :+
nou idd, t voelt ook een stuk logischer :)

maar t ergst vond ik toch echt die draadjes uit mn kruis, die plakkers die op elin r hoofd werden geplakt. en de catheter :( en dan proberen te draaien, zonder dat je urinebuis brandt enzo
pi_93282139
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben. _O_
Als je zit voel je tenminste waar je heen perst zeg maar :P
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
op t bed had je van dat papier dat scheurde, dat vond ik zelfs al irritant :D
pi_93282588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
Tijdens de weeën heb ik allebei de keren gestaan (onder de douche thuis), gelopen (naar de auto) en gezeten (onder de douche zh en de baarkruk 1e bevalling).
Liggen hebben we ook gedaan, vooral tijdens het ontsluiting meten en dat vond ik allebei de keren echt bagger :{

Liggend persen vond ik niet erg hoewel het logischer voelde om het zittend te doen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:47:06 #82
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93282642
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.
^O^ Ik hou dr van, mensen die gewoon dingen op hun eigen wijze doen en niet doen zoals de rest 'omdat het zo hoort'.

Ik vind het prettiger om aan tafel te eten, dat maakt het koken voor mij ook waardevoller op een of andere manier. Ons meisje krijgt een Triptrap, die kan alleen aan tafel, dus dat maakt dat we dat straks zo doen.

Maar nu, twee keer per maand aan tafel of bij eters en verder heerlijk op de bank. O+
pi_93282663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Oj ja, ik had van die kraakknisperende matjes onder mn gat liggen die steeds weg schoven. VK kwam zelf met baarkruk aanzetten omdat ik geen kracht zette om de juiste kant op de persen.
Ik wil het bij een tweede weer op de baarkruk zo lang mogelijk (mag ws een volgende keer niet tot echte uitdrijving want Wolf kwam er echt uit knallen met als gevolg ruptuur bij mn achterste)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 22:49:55 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93282883
en daar waren de golfjes (golven) pijn in m'n rug weer ... i'll keep you posted :+ hetzij niet zelf, danwel via een 'n sms alert her of der
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93283039
Dames, hou is op met die verhalen hier, ik moet nog hoor....

DJMO ik hoop het voor je!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93283386
hoe pers je de juiste kant op? ik had absoluut geen controle.. ik bulkte haar er gewoon uit :D opkopkotsen O+

en elin heeft hier haar stoeltje bij de salontafel hoor, die eet dus wel aan tafel. wij eten op de bank :+ omdat de eettafel volstaat met knutselspul van moi
pi_93284536
Spannend DJMO!

Ik voel een heel druk babietje sinds dinsdag :D
Ook een babykamer gekocht, leuk leuk! 17 weken alweer... Time flies! Ga het steeds leuker vinden, zwanger zijn (begin was echt butt..)
Wel al een ruime week knallende koppijn. Herkent iemand dat?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 23:13:51 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93284864
ik zou je vk even bellen als je hoofdpijn zo lang aanhoudt Sannne .. dat is echt niet goed :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93284901
Hoofdpijn altijd aangeven bij de gyn of vk, tenmisnte dat hebben ze mij op het hart gedrukt... Ik weet niet hoe je bloeddruk erbij is en of je ook vlekken ziet... Maar een ruime week hoofdpijn is niet goed volgens mij..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 23:16:42 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93285080
drink je wel voldoende Sannne?

pi_93285634
Sannne ik had dat ook rond die termijn en heb het op hormonen gegooid. Flink drinken en een paracetamolletje op z'n tijd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93285941
Mss moet ik wel wat meer drinken ja.. Heb geen vlekken, wel bonzende kop als ik opsta.
Mss maar even bellen voor de zekerheid. Tnx!

Heb trouwens best veel stress atm (fijne ex..), misschien daardoor, misschien een combi? Maar kan het beter maar even laten checken..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 07:34:59 #93
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93295282
Toch maar aangeven bij je VK, dan is hij/zij op de hoogte van je situatie, ook al hoeft het niets te betekenen.
Ga zo weer een poging doen om nog een half uurtje op bed te liggen, maar ben op dit moment klaar wakker :P
Ik wil graag aan tafel kunnen eten, want ben nogal een knoeierd :P
Alleen met pizza, dan zit ik waar ik wil (op de bank, achter de pc).

Mamapurk, bedankt voor je antwoord, dat wilde ik inderdaad weten.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93295342
DJMO hoe was de nacht? Is er nog serieus gerommel gaande?

En MP, hoest met jou?

Sannne, inderdaad goed om er toch even je vk voor te bellen. Hier wordt er in elk geval altijd op gehamerd.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 08:14:32 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93295545
(nog) geen nieuws .. bagger geslapen, vijf keer wakker geweest, nu zo stijf als een hark en gaar (en misselijk)

pi_93295956
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
SPOILER
doen wij ook regelmatig hoor :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:13:34 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93296385
Hm nog geen nieuwe baby's?

Over eten: wij eten alleen bij uitzondering met het bord op schoot. Eigenlijk altijd aan tafel. Omdat we elkaar willen aankijken na een werkdag en een gesprek willen hebben i.p.v. tv te kijken. Ik heb ook weleens gelezen dat je minder snel verzadigd bent als je tijdens het eten andere dingen doet zoals tv kijken. Dat is veder voor ons geen reden om aan tafel te eten, maar dat je 't ff weet :P

Zit hier te stuitren, zometeen de seo. Ben nerveus...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:16:31 #98
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93296437
Wij eten alleen op de bank als we patat eten. Toen we nog geen kinderen hadden aten we wel vaak op de bank, maar nu vind ik het niet prettig meer. Nu ik zwanger ben al helemaal niet, onze bank is vrij laag en dan zit ik zo in elkaar, dat ik geen hap naar binnen krijg. En de tv aan tijdens het eten is alleen bij hoge uitzondering.
OMG, ik ben mijn moeder geworden... ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_93296503
ik vind t een strak plan als ze wat ouder is en we regelmatige werktijden hebben maar soms ben ik pas om half 10 thuis dus ik zit sowieso niet aan tafel.. meestal eten we samen zo laat ook.. dus aan tafel eten is ook onhandig. en ik merk dat elin beter eet als de tv aanstaat ivm afleiding en dan blijft ze die vork maar in r mond schuiven.

lekker ontaard :+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:20:13 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93296512
Wat gaat het toch hard Aventura, alweer toe aan de seo! Als de eerste spanning straks weg is word het genieten meis!

Gewoon lekker rustig aan doen vandaag DJMO!

:D She-Wolf! Hoe voel jij je?

Wij eten ook altijd aan tafel, omdat dat lekker zit en ook om wat Aventura aanhaalde. Gewoon fijn om tegenover elkaar te zitten en niet afgeleid te zijn door iets anders. Toen ik nog alleen woonde at ik echt nooit aan tafel :D . Die eettafel stond er zo'n beetje voor de sier.

Ik dacht gisteravond in bed trouwens even dat het wat begon te rommelen (en was toen iets minder relaxed dan ik dacht te zullen zijn :D). Kreeg krampen in de onderbuik, werd wat misselijk en het deed ook gewoon zeer. Gelukkig is het weer weggetrokken en maakt mevrouw er vanmorgen alweer een groot circusfestival van daarbinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')