gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukkenmaar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk
dus ik mot een pot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer ga ik vragen om een baarkruk, de vorige keer had ik nogal de behoefte om op te pot te drukkenmaar toen hebben ze me vriendelijk doch dringend verzocht om op t bed te gaan liggen. maar liggen vond ik echt vreselijk
dus ik mot een pot
nou idd, t voelt ook een stuk logischerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gelijk heb je, ik wilde dit keer ook op de kruk eigks.
Dr had gewoon een gat in die rolstoel moeten zitten
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben bevallen op de baarkruk, echt ik vond het zoveel BETER dan liggend persweeen hebben.![]()
Als je zit voel je tenminste waar je heen perst zeg maar
Tijdens de weeën heb ik allebei de keren gestaan (onder de douche thuis), gelopen (naar de auto) en gezeten (onder de douche zh en de baarkruk 1e bevalling).quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
op t bed had je van dat papier dat scheurde, dat vond ik zelfs al irritant
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.Ik hou dr van, mensen die gewoon dingen op hun eigen wijze doen en niet doen zoals de rest 'omdat het zo hoort'.
Ik vind het prettiger om aan tafel te eten, dat maakt het koken voor mij ook waardevoller op een of andere manier. Ons meisje krijgt een Triptrap, die kan alleen aan tafel, dus dat maakt dat we dat straks zo doen.
Maar nu, twee keer per maand aan tafel of bij eters en verder heerlijk op de bank.![]()
Oj ja, ik had van die kraakknisperende matjes onder mn gat liggen die steeds weg schoven. VK kwam zelf met baarkruk aanzetten omdat ik geen kracht zette om de juiste kant op de persen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tijdens t persen had ik geen flauw idee meer , dat ging zo asociaal snel (8minuten) en toen was ze er al, maar dat liggen voelde heel slecht, ik wilde liever lopen of zitten, maar dan met wat steun in de rug.
op t bed had je van dat papier dat scheurde, dat vond ik zelfs al irritant
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef mefke79 het volgende:
doen wij ook regelmatig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: verder zijn we normale ouders hoor en Driekus doet het goed...we zijn alleen te lui om elke keer de tafel leeg te ruimen en bovendien, ik kijk graag tv rond etenstijd. Driekus kan wel goed aan tafel eten hoor, dat bewijst ie bij mijn ouders/op visite en op het kdv.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |