Nee! Twee zelfs maar!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:30 schreef DJMO het volgende:
wtf .. er zijn er nog maar drie voor me?
eng! komt ineens hard dichterbij zoquote:
Leuk, dat dagboek heb ik ook. Ik vind het een prettig ding om bij te houden, niet teveel werk, maar je hebt toch een soort naslagwerk waarin je af en toe kan teruglezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef LeNeHe het volgende:
MamaPurk;hopelijk voel je je snel weer beter en komt je beeb snel!.
Ik kreeg vandaag van mijn lief een 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk en lief van hem![]()
Ben gister echt heel pissig op mijn baas geweest; heb deze week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Vanaf toen liep hij iedere keer als hij mij zag te roepen "LeNeHe heeft het gedaan, ze is niet meer onbevlekt" en dan lachend weglopen.En constant over sex te roepen (en het is al zo'n engerd).
Ik heb eerst waar iedereen bij was er iets van gezegd en later ben ik zijn kantoor binnengelopen en heb hem laten weten dat ik niet gediend ben van zulke opmerkingen.
Normaal durf ik dat soort dingen niet zo, maar zal wel aan mijn hormonen liggen. Mocht hij toch doorgaan met stomme opmerkingen dan ga ik een klacht indien bij personeelszaken.
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Thnx BE!
f_r, als je hier> http://babystrology.com/t(...)8&day=31&babycount=1
de naam, maand en dag veranderd, heb je de jouwe. Je moet je uitgerekende datum nemen.
Bij jou dus bijv:
http://babystrology.com/t(...)6&day=17&babycount=1
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?
Nu staat er bij mijn onderschrift de hele url dat kan anders maar hoe?
Ik voel mij nu echt dom
1 | [url=http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Ferrari&year=2011&month=6&day=17&babycount=1]hier je eigen tekst invullen[/url] |
Bij mij staatie zo:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?
Nu staat er bij mijn onderschrift de hele url dat kan anders maar hoe?
Ik voel mij nu echt dom
1 | [url="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Linda&year=2011&month=8&day=31&babycount=1"]Baby![/url] |
ik denk dat ik acuut een klacht mbt seksuele intimidatie had ingediend over hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef LeNeHe het volgende:
MamaPurk;hopelijk voel je je snel weer beter en komt je beeb snel!.
Ik kreeg vandaag van mijn lief een 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk en lief van hem![]()
Ben gister echt heel pissig op mijn baas geweest; heb deze week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Vanaf toen liep hij iedere keer als hij mij zag te roepen "LeNeHe heeft het gedaan, ze is niet meer onbevlekt" en dan lachend weglopen.En constant over sex te roepen (en het is al zo'n engerd).
Ik heb eerst waar iedereen bij was er iets van gezegd en later ben ik zijn kantoor binnengelopen en heb hem laten weten dat ik niet gediend ben van zulke opmerkingen.
Normaal durf ik dat soort dingen niet zo, maar zal wel aan mijn hormonen liggen. Mocht hij toch doorgaan met stomme opmerkingen dan ga ik een klacht indien bij personeelszaken.
mwoah als t net als de vorige keer gaat dan gaat het heel langzaamaan en eindig ik als een kamerolifant door de vele liters vruchtwaterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit echt heel veel verschil tussen alle buiken. Je kunt er echt niets van zeggen hoe groot je buik gaat worden
Ik over een weekje, dus dan ben ik ook meer aanwezig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:51 schreef Jeetjejom het volgende:
Gaat wel een stuk langzamer hier merk ik nu de veelposters lekker van hun beebje aan het genieten zijn! Dames, wordt tijd dat we daar maar iets aan gaan doen he!
Over 3 weken heb ik verlof, dus dan zal ik ook wat meer posten hier!
hehehe mooie uitspraakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik over een weekje, dus dan ben ik ook meer aanwezig.
Lenehe...wat een hork zeg.
Throttle, lekker van genieten van het bolletje...ook al zijn het je darmen.
Hehe, tuurlijk, ik ook hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef throttle het volgende:
[..]
hehehe mooie uitspraak
ik koester mijn darmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag even bij de huisarts geweest en die heeft me iets me gegeven dat de constipatie zou moeten verhelpen.. maar das niet direct dat dat werkt.
Vanavond niet kunnen eten van de buikpijn en de misselijkheid die ik krijg van de pijn.. Net naar een feestje geweest maar binnen een uurtje toch maar weer gegaan want ik viel gewoon bijna flauwzo bleek zag ik.
Nu thuis nog even op m'n lui stoel met een kopje kippenbouillon, hopen dat dat wat werkt en dadelijk met een kruik naar bed en hopelijk morgen weer helemaal fit.. Hoop dan weer te kunnen gaan sporten en nog op visite te kunnen (en hopelijk dat m'n stoelgang weer op gang komt op een goeie manier)
[/egopost]
Ik heb met 36 weken ook een liggingsecho gehad (was protocol ivm mijn bmi) maar daarop was niet meer het geslacht te zien. Ze kijken dan echt alleen waar het hoofdje ligt. Zeker als je nog aangeeft dat je het geslacht niet weet, en ook niet wil weten houden ze daar echt rekening mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:54 schreef J-net het volgende:
twentemeisje: van harte gefeliciteerd!!!!!
K sta gewoon 7e
K ben even niet zoveel geweest; we wonen op een appartement (nog; we zijn een groter huis aan t verbouwen maar dat duurt nog even). en tot op vorige week hadden we een prachtige werkkamer met beiden een computerplek. Maar ja dat was de enige kamer over; dus vorige week de bureau's en computers er uit en babykamer er in.
Computer is nu naar naast de eettafel verplaatst op een plek waar je zo rottig zit dat je voor je verdriet niet lang computer (wel effectief). Maarrrr we moesten ook nog even een stukje van de kamer behangen. Dus dat hebben we gisteren gedaan en dan ga ik het zo schoonmaken en dan kunnen de meubels op hun plaats en dan is t toch wel officieel een babykamer aan het worden.
Ben nu ruim 32 weken zwanger. Nog 4 werkweken. Afgelopen week een managementdag gehad met management van alle vestigingen van mn bedrijf en dat viel me zwaarder dan ik dacht. Normaal als je werkt kan je nog een beetje zitten en lopen afwisselen; maar nu was je echt afhankelijk van het programma en de spreker en de discussie en de workshop wat je kon doen.
Berg hoofdpijn aan t einde van de dag, maar overleefd.
Ennnnnnnn nu hebben we komende week 2 (!!) management dagen met ons vestigingsmanagementteam. Dusssss weer 2 dagen op stoelen hangen...... je snapt al hoeveel zin ik erin heb![]()
![]()
![]()
Maar ja komt goed.
Afgelopen week nog bij de verloskundige geweest; alles was weer helemaal goed. Bloeddruk 120/70.
Bij ons controleren ze vanaf week 30 elke keer je urine; is dat bij anderen ook zo?
En de minst prettige verrassing was dat ze bij ons met 36 weken een liggingsecho doen.... en waarom we dat wat minder vinden; omdat wij niet willen weten wat het wordt tot het geboren wordt. Dusssss even goed instructies geven dat we dat niet willen.
K snap het ook niet zo; want ze voelen elke keer hoe het ligt en dat weten ze dan ook feilloos te vertellen. Maar het zal uiteraard met een goede reden zijn (k ga het nog wel even vragen denk ik waarom ze het precies doen.
K mag vantevoren nog een keer, morgen over een week.
En we gaan toch in het ziekenhuis (poliklinisch) bevallen. Manlief had te veel stress dat het thuis ging gebeuren en dat we een te kleine slaapkamer hebben etc.....
Ik vind het wel okay; als er maar een bed is en een verloskundige en natuurlijk manlief zelf. Dan ben ik al tevreden.
Succes iedereen die op t einde loopt en iedereen gefeliciteerd die ik gemist heb de afgelopen anderhalve week.
Als je poliklinisch bevalt, begin je gewoon thuis, en op een gegeven moment zegt de vk dat je naar het ziekenhuis moet. Zij belt dan het ziekenhuis dat je eraan komt en gaat met je mee. Je maakt dus alleen gebruik van de faciliteiten van het ziekenhuis. Je vk doet je bevalling dan daar. Dit dan met een verpleegkundige van het ziekenhuis. <Mocht het nodig zijn dan is er meer assistentie.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:06 schreef danic het volgende:
Jeetje J-net, dat klinkt erg pittig. Maar kun je tijdens het spreken van de 'presentator' niet gewoon gaan staan en rondlopen als je dat prettiger vindt? Dat zullen ze toch wel begrijpen. Zolang je niet gaat rondstampen haha![]()
Ik weet nog niet of ze bij mij ook de urine vaker willen controleren, heb ze er niet over gehoord en de volgende keer dat ik moet zit ik op 31 weken. Ook krijgen wij geen extra echo![]()
Ik wil ook poliklinisch bevallen maar van de week bedacht ik me ineens iets, wellicht dat één van jullie daar antwoord op heeft.
Moet je je van tevoren aanmelden bij zo'n ziekenhuis? Ik bedoel: ze moeten toch weten dat ik een potentiële patiënt ben die rond eind april/begin mei ineens voor hun deur kan staan. Of kan ik ze daarmee gewoon overvallen? Of meldt de vk je voor? Ben het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk, dus dat doe ik wellicht de volgende keer even, maar er zijn hier misschien genoeg meiden die antwoord hebben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |