abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:57:32 #1
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92677720
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 745

Februari:
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
12 maart 2011: DJMO (jongen)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
26 september 2011: Lujaxa

Oktober
18 oktober 2011: Throttle

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 12-02-2011 15:08:55 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 februari 2011 @ 14:30:55 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92678607
wtf .. er zijn er nog maar drie voor me? :o
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92679081
:W

Vanyel en DML, gefeliciteerd met jullie beebjes! Wat een mooierd heb je, DML! O+

Mag mijn datum naar de 31e van aug? Ik ben een weekje teruggezet. En mn ticker erbij? http://babystrology.com/t(...)8&day=31&babycount=1

Ik lees wel alles mee met jullie, maar ik ben echt te duf om te reageren steeds, sorry :@
Lotte!
Noah!
pi_92679542
Ik wil ook zo'n ticker maar welke url moet ik dan kopieren?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:05:59 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92679719
Ik heb stengeltje (Wie??? Juist! :+ ) uit de OP gegooid, scheelt weer een plekje voor de wachtende dames. :+

Linda, het is aangepast. :)
pi_92679994
Thnx BE!

f_r, als je hier> http://babystrology.com/t(...)8&day=31&babycount=1

de naam, maand en dag veranderd, heb je de jouwe. Je moet je uitgerekende datum nemen.

Bij jou dus bijv:

http://babystrology.com/t(...)6&day=17&babycount=1
Lotte!
Noah!
pi_92680355
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:30 schreef DJMO het volgende:
wtf .. er zijn er nog maar drie voor me? :o
Nee! Twee zelfs maar!!! :+ w/
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92680739
Nog 20 boven mij, en al 23 onder mij....

Tijd gaat snel zeg!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:51:13 #9
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92681216
Tally!!!! We staan 9e!

Pantoef, welkom trouwens (weet niet of er nog een nieuwe zwangere aan mijn aandacht ontsnapt is btw!)

Gaat wel een stuk langzamer hier merk ik nu de veelposters lekker van hun beebje aan het genieten zijn! Dames, wordt tijd dat we daar maar iets aan gaan doen he!
Over 3 weken heb ik verlof, dus dan zal ik ook wat meer posten hier!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 februari 2011 @ 15:53:17 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92681281
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Nee! Twee zelfs maar!!! :+ w/
eng! komt ineens hard dichterbij zo :X :D
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_92681452
Aaah, door de gedeelde 9e plaats van Tally en Jeetjejom sta ik ineens 10e! wtf! dat gaat snehel! :o
pi_92681558
Ja, het gaat super snel.... ik stond pas nog onderaan het lijstje.. nu staan er al 19 onder mij!! :o :D
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92681610
Dank je linda
pi_92681807
Ik sta tweede en wou dat ons babymeisje er al was!!!

[klaagmodus]
ik heb echt een slechte dag, alles doet zeer, ik wil alleen maar liggen, maar liggen doet ook zeer, ze mag van mij nu wel komen, of ik wil me morgen gewoon weer happy en blij voelen!!
[einde klaagmodus]

Welkom Pantoefje!

En ik vind het niet zo erg dat het niet zo hard gaat hier hoef ik ook niet steeds zoveel bij te lezen ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92682060
Balen Mamaplurk hopelijk komt jullie meisje snel
pi_92682122
MamaPurk; :* hopelijk voel je je snel weer beter en komt je beeb snel!.

Ik kreeg vandaag van mijn lief een 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk en lief van hem O+

Ben gister echt heel pissig op mijn baas geweest; heb deze week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Vanaf toen liep hij iedere keer als hij mij zag te roepen "LeNeHe heeft het gedaan, ze is niet meer onbevlekt" en dan lachend weglopen. :X En constant over sex te roepen (en het is al zo'n engerd).
Ik heb eerst waar iedereen bij was er iets van gezegd en later ben ik zijn kantoor binnengelopen en heb hem laten weten dat ik niet gediend ben van zulke opmerkingen.
Normaal durf ik dat soort dingen niet zo, maar zal wel aan mijn hormonen liggen. Mocht hij toch doorgaan met stomme opmerkingen dan ga ik een klacht indien bij personeelszaken.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_92682286
Whooo, ik sta gewoon nr 4. Het besef komt nu ook langzaamaan dat we over maximaal twee maanden écht met zijn vijven zijn. O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_92682377
LeNeHe, groot gelijk heb je, waar haalt je baas eht leef vandaan om zo met zijn personeel om te gaan zeg. ik zou denk ik ook echt boos zijn geworden, en handig he die hormonen die daar dan lekker aan mee wekren :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:27:40 #19
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92682457
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef LeNeHe het volgende:

Ik kreeg vandaag van mijn lief een 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk en lief van hem O+

Ben gister echt heel pissig op mijn baas geweest; heb deze week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Vanaf toen liep hij iedere keer als hij mij zag te roepen "LeNeHe heeft het gedaan, ze is niet meer onbevlekt" en dan lachend weglopen. :X En constant over sex te roepen (en het is al zo'n engerd).
Ik heb eerst waar iedereen bij was er iets van gezegd en later ben ik zijn kantoor binnengelopen en heb hem laten weten dat ik niet gediend ben van zulke opmerkingen.
Normaal durf ik dat soort dingen niet zo, maar zal wel aan mijn hormonen liggen. Mocht hij toch doorgaan met stomme opmerkingen dan ga ik een klacht indien bij personeelszaken.
Leuk, dat dagboek heb ik ook. Ik vind het een prettig ding om bij te houden, niet teveel werk, maar je hebt toch een soort naslagwerk waarin je af en toe kan teruglezen.

Wat stom van je baas, enorm onfatsoenlijk ook. En idd, onder invloed van zwangerschapshormonen durf en zeg je snel meer dan normaal. Je beschermd dan van nature jezelf en je kind volgens mij, dus verweer je je ook makkelijker.
pi_92682583
Wat een hork van een baas zeg LeNeHe.
Hoe haalt hij het in zijn hoofd zoiets te zeggen
pi_92683182
Aaah, door de gedeelde 9e plaats van Tally en Jeetjejom sta ik ineens 10e! wtf! dat gaat snehel!

LeNeHe wat een eikel van een baas zeg! Goed dat je er wat van gezegd hebt. En idd als hij het nog eens flikt, gelijk een klacht indienen. Is ie helemaal gek geworden.
pi_92683723
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Thnx BE!

f_r, als je hier> http://babystrology.com/t(...)8&day=31&babycount=1

de naam, maand en dag veranderd, heb je de jouwe. Je moet je uitgerekende datum nemen.

Bij jou dus bijv:

http://babystrology.com/t(...)6&day=17&babycount=1
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?
Nu staat er bij mijn onderschrift de hele url dat kan anders maar hoe?
Ik voel mij nu echt dom
pi_92683972
oeee LeNehe, ik zou ook echt uit mijn vel springen van zulke opmerkingen, vooral als het al een beetje een onguur typje is .. bah!
knap dat je dr wat van gezegd hebt hoor! :Y :*

Linda; ik herken dat gevoel wel, ik kan ook echt het dreumestopic niet meer bijhouden, heb niet de energie om op iedereen te reageren, en volg het ook allemaal niet meer... vind het wel jammer, maar lukt nu echt niet.
Hoe voel je je verder? naast in en in moe?

FR; hoe is het vandaag met je? ben je al iets minder misselijk dan gister?

hmm de lijst gaat idd best snel! maja ik houd me daar niet zo mee bezig, de vorige keer heb ik de top 10 niet eens gehaald ;)
en ook geen meldplicht en dergelijke....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92684285
Lief dat je er naar vraagt. Ik ben nog steeds heel misselijk en heb al doverse keren moeten spugen vandaag.
pi_92684576
he gat, wat ontzettend naar... en nog bloed bij het spugen?
Ik hoop zo voor je dat je toch nog een beetje verbetering gaat zien aan het einde van je zwangerschap... lijkt me echt niet leuk zo...
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92684675
f_r, wat vervelend zeg, en volgens mij moet je bij de ticker [url= titeltje ] en dan de link en dan [/url ] doen.

En LeNeHe, wat een hork van een baas zeg..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 februari 2011 @ 17:56:49 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92685632
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik voel mij nu echt dom
1[url=http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Ferrari&year=2011&month=6&day=17&babycount=1]hier je eigen tekst invullen[/url] 
Dat stuk in de code volledig kopieren, en de tekst vervangen ;)

pi_92687397
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik voel mij nu echt dom
Bij mij staatie zo:

1[url="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Linda&year=2011&month=8&day=31&babycount=1"]Baby![/url]
Lotte!
Noah!
pi_92687467
Ow, haha...spuit 11...eerst tot het einde lezen. Maar nu weet je wel zeker dat het goed gaat, Ferrari ;)

BJ, verder voel ik me prima! Bijna niet gespuugd, das wel anders met de vorige keer. Woensdag een echo gehad en beebie ziet er tot zo ver erg goed uit, alles erop en eraan en druk in beweging. Ik heb een ernstig jongetjes-voorgevoel. Bij Lotte klopt het, we zullen het meemaken...

Lenehe... wat een eikel, je baas! Waar haaltie het vandaan? Net een kleuter joh, die net snapt hoe alles werkt... |:(
Lotte!
Noah!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 februari 2011 @ 19:04:39 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92687736
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef LeNeHe het volgende:

ik denk dat ik acuut een klacht mbt seksuele intimidatie had ingediend over hem :X

pi_92687943
wow, ik heb opzich geen last van mijn darmen of gassen enzo :P maar ik heb al wel een bolle buik..
en dat met 4 wk 6 dagen :')
pi_92688136
Er zit echt heel veel verschil tussen alle buiken. Je kunt er echt niets van zeggen hoe groot je buik gaat worden
pi_92688145
En het is gelukt thanks allemaal
pi_92688222
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit echt heel veel verschil tussen alle buiken. Je kunt er echt niets van zeggen hoe groot je buik gaat worden
mwoah als t net als de vorige keer gaat dan gaat het heel langzaamaan en eindig ik als een kamerolifant door de vele liters vruchtwater :P
pi_92688716
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:51 schreef Jeetjejom het volgende:

Gaat wel een stuk langzamer hier merk ik nu de veelposters lekker van hun beebje aan het genieten zijn! Dames, wordt tijd dat we daar maar iets aan gaan doen he!
Over 3 weken heb ik verlof, dus dan zal ik ook wat meer posten hier!
Ik over een weekje, dus dan ben ik ook meer aanwezig.

Lenehe...wat een hork zeg.
Throttle, lekker van genieten van het bolletje...ook al zijn het je darmen.
pi_92688866
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik over een weekje, dus dan ben ik ook meer aanwezig.

Lenehe...wat een hork zeg.
Throttle, lekker van genieten van het bolletje...ook al zijn het je darmen.
hehehe mooie uitspraak

ik koester mijn darmen O+
pi_92688916
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef throttle het volgende:

[..]

hehehe mooie uitspraak

ik koester mijn darmen O+
Hehe, tuurlijk, ik ook hoor!
pi_92696888
Ik voel me sinds vanmiddag echt zwaar klote.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag even bij de huisarts geweest en die heeft me iets me gegeven dat de constipatie zou moeten verhelpen.. maar das niet direct dat dat werkt.
Vanavond niet kunnen eten van de buikpijn en de misselijkheid die ik krijg van de pijn.. Net naar een feestje geweest maar binnen een uurtje toch maar weer gegaan want ik viel gewoon bijna flauw :+ zo bleek zag ik.
Nu thuis nog even op m'n lui stoel met een kopje kippenbouillon, hopen dat dat wat werkt en dadelijk met een kruik naar bed en hopelijk morgen weer helemaal fit.. Hoop dan weer te kunnen gaan sporten en nog op visite te kunnen (en hopelijk dat m'n stoelgang weer op gang komt op een goeie manier)

[/egopost]
pi_92697517
Hilliebillie kut is dat..
Ik ken het, zit dus met hetzelfde probleem, heb alweer de hele avond diarree. En de halve week vooraf constipatie waardoor ik 's nacht lekker wakker lig met buikpijn en maagzuur gezeik.
Hoop toch echt dat dit over een paar weken anders wordt. Elke week is mn weekend naar de knoppen }:|

Wel is voor het eerst dat ik de afgelopen dagen weer een beetje mens heb gevoeld qua energie level. Gewoon het huishouden fatsoenlijk kunnen doen en ook nog voorbereiden voor de klussers die de afgelopen dagen over de vloer zijn geweest. Oja en een gezellige hyper dreumes vermaken :s)

FR, nog even een hele grote succeswens en wat is het kut zeg voor jou. Ik heb er geen verstand van maar ik vind het zo raar dat je niet met meer zorg begeleid wordt. Ik vind het zeer heftig klinken en ik zou het persoonlijk maar moeilijk trekken volgens mij. :*

Voor de rest zag ik heel veel mooie echo's O+ O+

Oja, het wordt een beetje bizar.. Een vriendinnetje en ex-collega is ook zwanger een weekje later uitgerekend dan ik. Ik ben zo blij voor haar ze waren al 4/5 jaar bezig en zouden 4 januari met de IUI behandelingen gaan beginnen. En toen werd ze zomaar spontaan zwanger.
En toen zei een andere collega van me dat hij vader wordt en 10 september is uitgerekend. En dan hoor ik net van mn broer dat een goede vriendin van hem 16 september is uitgerekend.
Een ware babyboom om me heen. En ik ben dus zowat de enige die het nog niet echt 'out in the open' heeft terwijl ik als eerste ben uitgerekend (en ook al 2 goede echo's heb gehad).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92700459
Ferrari, ik weet bijna niet meer wat ik tegen je moet zeggen. Ik heb zoveel bewondering voor je doorzettingsvermogen (je hebt natuurlijk ook geen keus maar toch) en je klaagt bijna nooit. Ik denk dat iedereen hier je zo gunt dat die ellendige misselijkheid en spugerij eindelijk eens ophoudt. :*

Hillie en Wickie, hopelijk doen jullie darmen snel weer normaal!

Lenehe, ongelooflijk wat je baas doet. Wat gaat die eikel enorm over de fatsoensgrenzen. Hebben jullie een afdeling HRM/personeelszaken? Als ie er niet mee ophoudt dat zou ik het daar ook zeker aankaarten.

JJ je gaat gewoon al bijna met verlof! Meiden wat gaat die lijst snel :o , ik sta alweer in de top 5! We hebben er hier zoveel zin in! *O* Ik merk ook wel dat ons meisje minder ruimte heeft/krijgt, haar bewegingen zijn echt een stukje subtieler, wat wel regelmatig behoorlijk pijn doet is de drukkende beweging richting 'de uitgang' zeg maar, auw...

Ik kreeg gisteren een vervroegd Valentijnscadeau... Mijn lief heeft mij gisteren gevraagd of ik met hem wil trouwen ^) . En daar heb ik natuurlijk heel hard JA op geroepen! *; Ik ga gewoon trouwen WHAAAA! *O* O+
pi_92700858
oooooooh twentemeisje wat geweldig meid!!!
gefeliciteerd!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_92702091
Twentemeisje gefeliciteerd! *O* wat ontzettend leuk!! Weten jullie al een datum, of gaan jullie daar pas over nadenken na de bevalling?
pi_92703293
Twentemeisje, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

En voor iedereen die zich niet zo geweldig voelt: :*
pi_92707841
Twentemeisje gefeliciteerd!! Wat gaaf zeg!! Geniet lekker van de voorbereidingen en natuurlijk ook van de dag zelf als die aanbreekt!!
pi_92707965
Gefeliciteerd twentemeisje!!!!

Ik zag net op de weegschaal dat ik ietwat afgevallen was. En ik eet verder wel gewoon regelmatig en voldoende, zou het erg veel kwaad kunnen?
  zondag 13 februari 2011 @ 09:53:52 #46
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92708227
Thanks meiden! :*

Deze kreeg ik trouwens ;) (die achterste had ie al eens van mij gehad) :

We denken zelf aan september van dit jaar, dan heb ik de tijd om te herstellen. We houden het klein dus moet te regelen zijn in een half jaartje!

Laiveneertiekje, ben je veel afgevallen? Je kunt het altijd een aan de vk vragen als je er onzeker over bent. :*
  zondag 13 februari 2011 @ 09:54:25 #47
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_92708231
twentemeisje: van harte gefeliciteerd!!!!!

K sta gewoon 7e

K ben even niet zoveel geweest; we wonen op een appartement (nog; we zijn een groter huis aan t verbouwen maar dat duurt nog even). en tot op vorige week hadden we een prachtige werkkamer met beiden een computerplek. Maar ja dat was de enige kamer over; dus vorige week de bureau's en computers er uit en babykamer er in.
Computer is nu naar naast de eettafel verplaatst op een plek waar je zo rottig zit dat je voor je verdriet niet lang computer (wel effectief). Maarrrr we moesten ook nog even een stukje van de kamer behangen. Dus dat hebben we gisteren gedaan en dan ga ik het zo schoonmaken en dan kunnen de meubels op hun plaats en dan is t toch wel officieel een babykamer aan het worden.

Ben nu ruim 32 weken zwanger. Nog 4 werkweken. Afgelopen week een managementdag gehad met management van alle vestigingen van mn bedrijf en dat viel me zwaarder dan ik dacht. Normaal als je werkt kan je nog een beetje zitten en lopen afwisselen; maar nu was je echt afhankelijk van het programma en de spreker en de discussie en de workshop wat je kon doen.
Berg hoofdpijn aan t einde van de dag, maar overleefd.
Ennnnnnnn nu hebben we komende week 2 (!!) management dagen met ons vestigingsmanagementteam. Dusssss weer 2 dagen op stoelen hangen...... je snapt al hoeveel zin ik erin heb }:| }:| }:|
Maar ja komt goed.

Afgelopen week nog bij de verloskundige geweest; alles was weer helemaal goed. Bloeddruk 120/70.
Bij ons controleren ze vanaf week 30 elke keer je urine; is dat bij anderen ook zo?
En de minst prettige verrassing was dat ze bij ons met 36 weken een liggingsecho doen.... en waarom we dat wat minder vinden; omdat wij niet willen weten wat het wordt tot het geboren wordt. Dusssss even goed instructies geven dat we dat niet willen.
K snap het ook niet zo; want ze voelen elke keer hoe het ligt en dat weten ze dan ook feilloos te vertellen. Maar het zal uiteraard met een goede reden zijn (k ga het nog wel even vragen denk ik waarom ze het precies doen.
K mag vantevoren nog een keer, morgen over een week.

En we gaan toch in het ziekenhuis (poliklinisch) bevallen. Manlief had te veel stress dat het thuis ging gebeuren en dat we een te kleine slaapkamer hebben etc.....
Ik vind het wel okay; als er maar een bed is en een verloskundige en natuurlijk manlief zelf. Dan ben ik al tevreden.

Succes iedereen die op t einde loopt en iedereen gefeliciteerd die ik gemist heb de afgelopen anderhalve week.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_92708372
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:54 schreef J-net het volgende:
twentemeisje: van harte gefeliciteerd!!!!!

K sta gewoon 7e

K ben even niet zoveel geweest; we wonen op een appartement (nog; we zijn een groter huis aan t verbouwen maar dat duurt nog even). en tot op vorige week hadden we een prachtige werkkamer met beiden een computerplek. Maar ja dat was de enige kamer over; dus vorige week de bureau's en computers er uit en babykamer er in.
Computer is nu naar naast de eettafel verplaatst op een plek waar je zo rottig zit dat je voor je verdriet niet lang computer (wel effectief). Maarrrr we moesten ook nog even een stukje van de kamer behangen. Dus dat hebben we gisteren gedaan en dan ga ik het zo schoonmaken en dan kunnen de meubels op hun plaats en dan is t toch wel officieel een babykamer aan het worden.

Ben nu ruim 32 weken zwanger. Nog 4 werkweken. Afgelopen week een managementdag gehad met management van alle vestigingen van mn bedrijf en dat viel me zwaarder dan ik dacht. Normaal als je werkt kan je nog een beetje zitten en lopen afwisselen; maar nu was je echt afhankelijk van het programma en de spreker en de discussie en de workshop wat je kon doen.
Berg hoofdpijn aan t einde van de dag, maar overleefd.
Ennnnnnnn nu hebben we komende week 2 (!!) management dagen met ons vestigingsmanagementteam. Dusssss weer 2 dagen op stoelen hangen...... je snapt al hoeveel zin ik erin heb }:| }:| }:|
Maar ja komt goed.

Afgelopen week nog bij de verloskundige geweest; alles was weer helemaal goed. Bloeddruk 120/70.
Bij ons controleren ze vanaf week 30 elke keer je urine; is dat bij anderen ook zo?
En de minst prettige verrassing was dat ze bij ons met 36 weken een liggingsecho doen.... en waarom we dat wat minder vinden; omdat wij niet willen weten wat het wordt tot het geboren wordt. Dusssss even goed instructies geven dat we dat niet willen.
K snap het ook niet zo; want ze voelen elke keer hoe het ligt en dat weten ze dan ook feilloos te vertellen. Maar het zal uiteraard met een goede reden zijn (k ga het nog wel even vragen denk ik waarom ze het precies doen.
K mag vantevoren nog een keer, morgen over een week.

En we gaan toch in het ziekenhuis (poliklinisch) bevallen. Manlief had te veel stress dat het thuis ging gebeuren en dat we een te kleine slaapkamer hebben etc.....
Ik vind het wel okay; als er maar een bed is en een verloskundige en natuurlijk manlief zelf. Dan ben ik al tevreden.

Succes iedereen die op t einde loopt en iedereen gefeliciteerd die ik gemist heb de afgelopen anderhalve week.
Ik heb met 36 weken ook een liggingsecho gehad (was protocol ivm mijn bmi) maar daarop was niet meer het geslacht te zien. Ze kijken dan echt alleen waar het hoofdje ligt. Zeker als je nog aangeeft dat je het geslacht niet weet, en ook niet wil weten houden ze daar echt rekening mee.
*poef* nu is het weg
pi_92708377
Jeetje J-net, dat klinkt erg pittig. Maar kun je tijdens het spreken van de 'presentator' niet gewoon gaan staan en rondlopen als je dat prettiger vindt? Dat zullen ze toch wel begrijpen. Zolang je niet gaat rondstampen haha ):O

Ik weet nog niet of ze bij mij ook de urine vaker willen controleren, heb ze er niet over gehoord en de volgende keer dat ik moet zit ik op 31 weken. Ook krijgen wij geen extra echo }:|

Ik wil ook poliklinisch bevallen maar van de week bedacht ik me ineens iets, wellicht dat één van jullie daar antwoord op heeft.
Moet je je van tevoren aanmelden bij zo'n ziekenhuis? Ik bedoel: ze moeten toch weten dat ik een potentiële patiënt ben die rond eind april/begin mei ineens voor hun deur kan staan. Of kan ik ze daarmee gewoon overvallen? Of meldt de vk je voor? Ben het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk, dus dat doe ik wellicht de volgende keer even, maar er zijn hier misschien genoeg meiden die antwoord hebben.....
pi_92708443
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:06 schreef danic het volgende:
Jeetje J-net, dat klinkt erg pittig. Maar kun je tijdens het spreken van de 'presentator' niet gewoon gaan staan en rondlopen als je dat prettiger vindt? Dat zullen ze toch wel begrijpen. Zolang je niet gaat rondstampen haha ):O

Ik weet nog niet of ze bij mij ook de urine vaker willen controleren, heb ze er niet over gehoord en de volgende keer dat ik moet zit ik op 31 weken. Ook krijgen wij geen extra echo }:|

Ik wil ook poliklinisch bevallen maar van de week bedacht ik me ineens iets, wellicht dat één van jullie daar antwoord op heeft.
Moet je je van tevoren aanmelden bij zo'n ziekenhuis? Ik bedoel: ze moeten toch weten dat ik een potentiële patiënt ben die rond eind april/begin mei ineens voor hun deur kan staan. Of kan ik ze daarmee gewoon overvallen? Of meldt de vk je voor? Ben het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk, dus dat doe ik wellicht de volgende keer even, maar er zijn hier misschien genoeg meiden die antwoord hebben.....
Als je poliklinisch bevalt, begin je gewoon thuis, en op een gegeven moment zegt de vk dat je naar het ziekenhuis moet. Zij belt dan het ziekenhuis dat je eraan komt en gaat met je mee. Je maakt dus alleen gebruik van de faciliteiten van het ziekenhuis. Je vk doet je bevalling dan daar. Dit dan met een verpleegkundige van het ziekenhuis. <Mocht het nodig zijn dan is er meer assistentie.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')