Plopjes
DJMO

schiet niet op he zo!
Hier is het rustig. Vanmiddag geslapen, na het slaapje voelde de kleine niet meer, ik nog een beetje proberen beweging uit te lokken door in mijn buik te prikken! Maar nee hoor, ze was niet van plan zich te bewegen.. Dus maar even het ziekenhuis gebeld en ik mocht langskomen voor een ctg

In de auto komt ze dan meestal wel, maar deze keer niet... en eenmaal aan de ctg een rustige hartslag tussen de 130 en 140 en dat bleef een kwartier zo, terwijl ze normaal meteen tegen die dingen begint te schoppen. Maarrrr... na een kwartier besloot ze dan toch maar wakker te worden en toen was het ook meteen een groot feest met hartslag uitschieters naar de 180

Een hele geruststelling, dus nu lekker avondje op de bank en afwachten maar weer!
Ik zei nog tegen de Vk en de verpleegkundige in het ziekenhuis misschien tot vannacht of morgen waarop hun zeiden ja of maandag op de poli... Ik zei ik hoop het niet, waarop de VK reageerde met hopen mag altijd... Hieruit haalde ik een beetje dat zij niet verwacht dat het voor mijn controle van komende maandag spontaan zal gebeuren, maar ja... We zullen er vanzelf achter komen.