Dat heb ik ook. Ik houd voor de rest geen vocht vast maar voel zeg maar dat mijn handen zijn opgezet als ik mijn vingers buig. Als ik ze in een vuistje probeer te maken zeg maar dan voel ik dat mijn vingers wat dikker zijn dan normaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:03 schreef danic het volgende:
Beuh.....ik heb het gelezen en hier wordt ik niet vrolijk van zeg. Het is wel heel herkenbaar allemaal. Ik ga het toch eens voorzichtig aankaarten woensdag bij de vk (wil niet te neurotisch overkomen).
Het stomme is ook dat ik het op vocht gooi, maar mijn handen vooral dik aanvoelen, maar het niet zijn.
Mijn ringmaat is veranderd van 15,5 naar 16 of 16,5 dus dat valt nog wel mee, ze zien er ook niet gezwollen uit, alleen minder breekbaar dan normaal
Ja dat kan, ik heb 'm bij een Reggeland Thuiszorgwinkel gekocht die bij ons in het ziekenhuis is gevestigd. Je hebt ook wel een polsbandage van Hansaplast, die is maar 15 euro, maar die is niet stevig genoeg om je pols stabiel te houden ter hoogte van de carpale tunnel (althans, bij mij niet).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:17 schreef danic het volgende:
Kan ik zo'n brace zomaar kopen zonder advies van een arts? En waar koop ik zoiets?
's nachts is ze dan opeens van de klok, dus 1,4 en 7 weer aan de bak. En vanmorgen heeft ze haast, ze ligt nu alweer te drinken. En vanmorgen niet eens gegroeid (maar dat mocht wel een dagje na 220g in 3 dagen)!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:23 schreef twentemeisje het volgende:
Vanyel, wat fijn dat het goed gaat met jullie en je meisje! Heeft ze vannacht nog zoveel weggeslurpt of als een roos geslapen op al die melk van je?
De hema heeft een eenpersoons moltonding dat wel beschermt tegen lekken maar niet kraakt. Heel fijn!quote:Hier gisteravond tijdens het bed verschonen het 'lekmatje' op het bed geïnstalleerd, moet wel ff wennen aan het gekraak.
's Nachts spalkjes. Die kan ik dus nog wel gebruiken omdat ik geen vocht vasthoud. En overdag bracen. Ik werk als IT-er dus ik moet wel even wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:28 schreef danic het volgende:
Super meiden, dank je, ik ga me hier eens in verdiepen.
Tally doe jij er verder nog iets mee om het te verzachten?
Campina is er niets bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
's nachts is ze dan opeens van de klok, dus 1,4 en 7 weer aan de bak. En vanmorgen heeft ze haast, ze ligt nu alweer te drinken. En vanmorgen niet eens gegroeid (maar dat mocht wel een dagje na 220g in 3 dagen)!
[..]
De hema heeft een eenpersoons moltonding dat wel beschermt tegen lekken maar niet kraakt. Heel fijn!
Leuk hè, mijn vriend voelt het ook!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:45 schreef Cyntiaa het volgende:
De babyplopjes/schopjes zijn hier al zo duidelijk dat mijn vriend ze heeft kunnen voelen
quote:Op zondag 27 februari 2011 09:09 schreef trui het volgende:
twentemeisje, volgens mij kun je zolang de vliezen niet gebroken zijn inderdaad 'onbeperkt' ontsluiting hebben. (hihi dat klinkt wel raar).
Zondagskindjes zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
MP en DJMO ik hoop op een zondagskindje voor jullie.
Kom op dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog 2 weken; vrijdag 11 maart laatste werkdag. En kan wel zeggen dat ik er ook wel aan toe ben. Het is al die tijd heel goed gegaan, en het gaat nu ook niet verkeerd; maar k merk wel gewoon dat je een stuk sneller moe bent. Maar gelukkig kan ik hier en daar wat uur skippen (nog genoeg verloruren dit jaar).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |