abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:19:29 #151
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303852
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750 :D

Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen :D
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
OH gevonden :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

MOOOOOOI Hebben hebben hebben hebben!

DJMO ik snap het wel. Mijzelf maakt het niet zoveel uit.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93303858
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750 :D

Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen :D
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Die is inderdaad mooi!

DJMO dat moet je ook niet in een keer leeg eten :P
En gelukkig mag je zeuren en ben jij de baas over jou lichaam en wie en hoe daar mee omgegaan word, ik snap je ook wel. Maar wilde ook de andere kant even belichten :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:20:58 #153
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_93303908
Lastige kwestie idd, Bij Lott 4 jaar geleden was er ook een stagiare, de verloskundige had het strippen gedaan en vroeg of de st. ook even mocht voelen omdat het bij mij kennelijk goed voelbaar was. Ik heb haar toen ook laten voelen. Zou het nou weer zo doen als de vk altijd maar nacontrole of voorcontrole doet.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:21:54 #154
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303956
l'tierkje, succes bij de dentist !
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:24:30 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93304074
ik vraag me af wanneer het tijd word om m'n man naar huis te laten komen .. buik word steeds gevoeliger en ik heb maar tot drie uur oppas voor jan ... zelf kan ik 'm op dit moment absoluut niet aan ..

hoesten doet trouwens ook flink zeer op het moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:26:44 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93304174
Ja hallooooo, ik ga eventjes naar de markt en boodschappen doen en dan allemaal nieuws weer!

@Aventura: een jongen!! *O* Ja, als je dacht een meisje, dan is het wel even omschakelen ja!

@TAP; wat heerlijk dat alles goed gaat! :*

@DMJO; even volhouden nog, anders red je het niet tot nr. 750! :+ En ik zou je man toch even op de hoogte stellen en vragen of hij echt niet op 15:00 thuis kan zijn. Lijkt me toch redelijk normaal of niet? Wat een werkgever zeg! :(

Ik wil ook koooooopen.... maar ik wacht nog even, beetje erg vroeg he? :@ Wel net nieuwe bh's gekocht, normaal heb ik 80A, maar ze zaten echt niet meer lekker... heb ik nu gewoon 80C??? Nah ja zeg!! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_93304182
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef ik80lll het volgende:
Lastige kwestie idd, Bij Lott 4 jaar geleden was er ook een stagiare, de verloskundige had het strippen gedaan en vroeg of de st. ook even mocht voelen omdat het bij mij kennelijk goed voelbaar was. Ik heb haar toen ook laten voelen. Zou het nou weer zo doen als de vk altijd maar nacontrole of voorcontrole doet.
Ja precfies die voor of na controle vind ik ook heel belangrijk en ik had zelf een beetje het gevoel dat daar afgelopen maandag tijdens mijn controle ene beetje te makkelijk mee om gegaan werd, die verloskundige geloofde het eigenlijk allemaal wel geloof ik.. En daar was ik achteraf onzeker over (misschien ook wel omdat ik toen 39w5d was en mijn vorige dochter op die dag met een ks ter wereld is gekomen, een tussen de oren kwestie zeg maar).

L'tiekje, succes bij de tandarts, ik ben 2 weken geleden nog geboord, zonder verdoving en toen bleek het ook nog dieper dan ze dachten, auwie..

DJMO hoe lang doet je man erover om thuis te komen? Dan zou ik proberen te zorgen dat hij er is op het moment dat je oppas weg gaat :)
pi_93304216
Lol Takkembah.. Vind je die ook mooi voor een meisje? Ik had hem voor een jongen in gedachten en roze voor een meisje maar vind ocean veel mooier dan soft pink..

Over stagiaires en co assistenten, bij mij mogen ze alles doen. Interesseert me helemaal niks, ik ben ook verpleegkundige en kraamverzorgende en mss daarom wel zo makkelijk?
Ik hou zelf wel in de gaten of het goed gaat en anders sla ik ze van me af :D
Alleen als ze met zn allen gaan voelen zou ik protesteren denk ik..

DJMO, Bellen en eisen dat ie komt!
pi_93304246
@ Susie 80C nu al :P dat word nog wat als het zo doorgaat :P haha!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:28:50 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93304263
hij zit in de spaanse polder op 't moment, zelf wonen we in poortugaal. hij kan binnen een half uur thuis zijn als een collega (of z'n toevallig aanwezige baas) hem naar huis brengt. Anders issie ook nog eens afhankelijk van 't ov :{

L'tiekje (ik neem die spelling maar even over, weet je naam even niet correct te spellen) succes bij de tandarts!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93304325
Spanje, Portugal klinkt erg spannend allemaal DJMO, vergeef me mijn meligheid..
Maar ik zou manlief echt bellen met de mededeling dat hij moet zorgen dat hij om 15 uur bij jou is! Dit is echt zo een moment waarop hij er gewoon moet zijn en dat zal zijn baas ook wel meoten begrijpen vind ik...
pi_93304357
Ik zou m ook lekker naar huis laten komen DJMO!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:32:31 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93304374
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef MamaPurk het volgende:
@ Susie 80C nu al :P dat word nog wat als het zo doorgaat :P haha!!
Ik was ook nogal verbaasd, misschien heb ik gewoon altijd te kleine bh's gehad? :? Mijn ene boob is ook echt een stuk groter dan de ander, is ook altijd wel zo begrijp ik, maar nu helemaal. Maar mijn nieuwe zit zoooooveeeeeel lekkerder!

DMJO; bellen en zorgen dat hij om 15:00 thuis is.
pi_93304448
Ik heb ook een maat groter inmiddels. En ik zat al op E :X
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:39:55 #165
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93304684
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:31 schreef MamaPurk het volgende:
Spanje, Portugal klinkt erg spannend allemaal DJMO, vergeef me mijn meligheid..

Ik dacht precies hetzelfde :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Sannne het volgende:
Lol Takkembah.. Vind je die ook mooi voor een meisje? Ik had hem voor een jongen in gedachten en roze voor een meisje maar vind ocean veel mooier dan soft pink..
Waarom niet? Ik had voor Alexa toentertijd ook de sand/darkbrown. Alexa had al genoeg roze doeken, kleding en doekjes. Dat zou too much worden. Ik vind het voor zowel een jongen als een meisje een super kleur. En zeker voor de zomer zo. O+

Enne DJMO wat de rest zegt, inderdaad.
Alexa en Seth zijn lief
pi_93304748
DJMO succes! En bel je man dat hij nu naar huis moet komen!
pi_93304950
Ik draag gewoon weer mijn voedingsbeha's van de vorige keer (al heb ik ze toen helaas achteraf bijna niet nodig gehad) die zitten op het moment het lekkerste :)

En ik vind die ocean ook mooi voor een meisje hoor! Ik ben zowieso neit van dat het allemaal rose moet zijn bij een meisje en blauw bij een jongetje..
Al ligt er wel veel rose in mijn kasten en heb ik wel echt een meisjeshuis qua speelgoed enzo :P Poppen wagen, rose duplo, maar ja dat is allemaal gekregen..

Wij hadden bij Jaël een groene mutsy slider, maar dat ding daar ging zoveel aan stuk dat we binnen de garantie ene andere hebben uitgezocht en nu hebben we een maxi-cosi mura 4 deep blue :)
pi_93305758
Maar ik ben zooo dol op roze :D
Maar misschien moet ik juist daarom idd gaan voor ocean.

Zow, ik heb mezelf maar eens even op bed genesteld met een dienblad vol lekkere en gezonde lunchdingen en vooral veel drinken (moet meer drinken ivm hoofdpijn)
En daarna effe dutje doen :D
pi_93305858
Het gaat hard hier ineens
De ene keer kan ik een co beter hebben dan de andere keer. Ik zie het puntje bij paaltje wel

Leuk hoor katten ik heb net gedweild en ze lopen er allemaal de hele tijd doorheen.
En ik ben ook mien zeur ik ben zo misselijk maar er komt helemaal niets. Van mij mag het juni zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:09:36 #170
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93306050
Poeh, je bent even een ochtendje op visite en meteen een boel bij te lezen....

@Aventura, een jongen! Wat leuk en het gevoel is herkenbaar, wij dachten een jongen en het is een meisje. Leuk om te weten wat er in je buik zit he? En fijn dat alles goed is.

@MP, ik hoop dat je lijf gewoon spontaan aan de bevalling gaat beginnen, ik lees idd ook overal dat dat toch echt het beste is.

@Susie, die boobies houden ook weer even op met groeien, tenminste hier wel, de afgelopen maand zijn ze weer vrolijk verder gaan groeien. Ik zit nu twee maten groter dan normaal, maar ze waren al niet klein.... :s) Van mij mag het dus wel stoppen, maar ik gok dat ze daar zelf anders over denken.

@sannne, mooie kleur dat Ocean van Bugaboo, ik zag hem in de aankondiging staan in het najaar. Mooie toevoeging en idd, geschikt voor jongen en meid. Ik hou ook niet van allleen maar roze spullies. Al heb ik nu wel hardroze, rood en paarse dingen. Zachtroze is voor mij een no-go...met uitzondering van een enkel pakje of slaapzakje, maar ik probeer het te vermijden. :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:11:33 #171
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93306141
DJMO hij moet gewoon naar huis komen nu! Het is toch te erg dat zijn baas hem dat zou verbieden? Dat kan toch überhaupt niet? Als ik hem was ging ik gewoon, laat ze het daar even lekker bekijken (volgens mij zou ik gek worden van woede :D).. Jij moet je nu, samen met je man, richten op je lijf en je niet druk hoeven te maken om randzaken. Zet 'm op! :% :% :%

Aventura een jongen en alles is goed! *O* Kan me voorstellen dat je moet omschakelen als je er vast van overtuigd was dat er een meisje in je buik groeide ;) .

MamaP hopelijk laat je DJMO niet al te erg voorkruipen en zet jouw meisje nog een eindsprintje in ;).

Het lopen hier gaat ook stukken minder ineens. Ik was net boodschappen aan het doen en moest echt even de pijn wegzuchten. AUW! Langzaam schuivelend door de winkel gegaan, maar elke stap deed echt pijn, ze drukt heel hard naar onderen. Wat een feest dat indalen :D .

Volgens mij zijn mijn boobs niet heel erg gegroeid, en daar ben ik ook wel blij om want met een DD/E vond ik al wel dat ik ruim genoeg bedeeld was. En volgens mij hebben ze nu door dat ik het over ze heb want mijn tepels doen nu tegelijkertijd een enorme crunch (net alsof iemand er keihard in knijpt) AUWAUWAUW. }:|

F_r :*
pi_93306362
@sannne doe je goed zo op bed en ja rose is ook gewoon leuk, net als paars... O+

@FR enjoy de Miep Zeur club, lijkt me ook heel frustrerend zo misselijk zijn en het dan niet kwijt kunnen :* katten zijn lief :Y

@Juud, ja we doen ons best in tpoic 750 te komen voor DJMO bevalt :)

TM :* dat indalen is echt niet leuk!

Ik hoop echt zwaar dat ik dit weekend spontaan mag bevallen! Ben het wachten zat en wil niet dat ze in het ziekenhuis weer plannen gaan maken, wil het gewoon zelf doen. Ik zeg elke keer al tegen ons meisje dat het hier veel leuk is dan daar binnen en dat haar zus haar nu wel eens een echt kusje wil geven enzo, hopelijk gaat het helpen :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:20:07 #173
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93306502
Ik heb af en toe als ik de kou inloop met mijn jas open dat ik mijn boobs voel trekken door de plotselinge kou. Heel apart, geen idee ook hoe dat komt.

Rot TM, dat je last krijgt met lopen, wellicht als ze eenmaal ingedaald is dat het weer iets beter wil? Mijn ukje was net toen ik in een winkel stond tegen mijn blaas aan het schoppen, jemig, wat een raar gevoel.

Ze schopt nu ook dermate hard dan manlief het ook goed kan voelen, ze lag veel met haar voeten naar mijn rug toe, maar sinds deze week weer veel met haar voeten aan de voorkant, zo cool....
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:22:11 #174
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93306594
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat hard hier ineens
De ene keer kan ik een co beter hebben dan de andere keer. Ik zie het puntje bij paaltje wel

Leuk hoor katten ik heb net gedweild en ze lopen er allemaal de hele tijd doorheen.
En ik ben ook mien zeur ik ben zo misselijk maar er komt helemaal niets. Van mij mag het juni zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee.
Wat rot zeg, normaal gaat het gewoon over, je zo ziek voelen. Het idee dat je dan nog drie maanden moet, kan ik me voorstellen dat je je soms moedeloos voelt...
Al hoop ik nog steeds dat je nog fijn een paar 'goede' weken zal hebben. :*
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:27:11 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93306793
Ik snap heel goed, dat wanneer je al D of E hebt, dat ze niet groter hoeven... ik vind het op zich niet erg, want die van mij waren dus niet zo groot :D

@FR; wat Juud zegt; hoop dat je ook nog fijne maandjes krijgt. Gedoe iedere keer voor je. :*

Wat is DJMO stil?? Man al gebeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door Susie op 25-02-2011 14:28:36 (naampje verkeerd....) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')