OH gevondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750
Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Die is inderdaad mooi!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750
Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Ja precfies die voor of na controle vind ik ook heel belangrijk en ik had zelf een beetje het gevoel dat daar afgelopen maandag tijdens mijn controle ene beetje te makkelijk mee om gegaan werd, die verloskundige geloofde het eigenlijk allemaal wel geloof ik.. En daar was ik achteraf onzeker over (misschien ook wel omdat ik toen 39w5d was en mijn vorige dochter op die dag met een ks ter wereld is gekomen, een tussen de oren kwestie zeg maar).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef ik80lll het volgende:
Lastige kwestie idd, Bij Lott 4 jaar geleden was er ook een stagiare, de verloskundige had het strippen gedaan en vroeg of de st. ook even mocht voelen omdat het bij mij kennelijk goed voelbaar was. Ik heb haar toen ook laten voelen. Zou het nou weer zo doen als de vk altijd maar nacontrole of voorcontrole doet.
Ik was ook nogal verbaasd, misschien heb ik gewoon altijd te kleine bh's gehad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef MamaPurk het volgende:
@ Susie 80C nu aldat word nog wat als het zo doorgaat
haha!!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:31 schreef MamaPurk het volgende:
Spanje, Portugal klinkt erg spannend allemaal DJMO, vergeef me mijn meligheid..
Waarom niet? Ik had voor Alexa toentertijd ook de sand/darkbrown. Alexa had al genoeg roze doeken, kleding en doekjes. Dat zou too much worden. Ik vind het voor zowel een jongen als een meisje een super kleur. En zeker voor de zomer zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Sannne het volgende:
Lol Takkembah.. Vind je die ook mooi voor een meisje? Ik had hem voor een jongen in gedachten en roze voor een meisje maar vind ocean veel mooier dan soft pink..
Wat rot zeg, normaal gaat het gewoon over, je zo ziek voelen. Het idee dat je dan nog drie maanden moet, kan ik me voorstellen dat je je soms moedeloos voelt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat hard hier ineens
De ene keer kan ik een co beter hebben dan de andere keer. Ik zie het puntje bij paaltje wel
Leuk hoor katten ik heb net gedweild en ze lopen er allemaal de hele tijd doorheen.
En ik ben ook mien zeur ik ben zo misselijk maar er komt helemaal niets. Van mij mag het juni zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee.
LOLquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef DJMO het volgende:
enfin, als ik vanavond beval kan ik 't wel scherp zien allemaal ..
SPOILER: onsmakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |