abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:19:29 #151
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303852
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750 :D

Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen :D
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
OH gevonden :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

MOOOOOOI Hebben hebben hebben hebben!

DJMO ik snap het wel. Mijzelf maakt het niet zoveel uit.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93303858
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750 :D

Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen :D
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Die is inderdaad mooi!

DJMO dat moet je ook niet in een keer leeg eten :P
En gelukkig mag je zeuren en ben jij de baas over jou lichaam en wie en hoe daar mee omgegaan word, ik snap je ook wel. Maar wilde ook de andere kant even belichten :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:20:58 #153
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_93303908
Lastige kwestie idd, Bij Lott 4 jaar geleden was er ook een stagiare, de verloskundige had het strippen gedaan en vroeg of de st. ook even mocht voelen omdat het bij mij kennelijk goed voelbaar was. Ik heb haar toen ook laten voelen. Zou het nou weer zo doen als de vk altijd maar nacontrole of voorcontrole doet.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:21:54 #154
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303956
l'tierkje, succes bij de dentist !
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:24:30 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93304074
ik vraag me af wanneer het tijd word om m'n man naar huis te laten komen .. buik word steeds gevoeliger en ik heb maar tot drie uur oppas voor jan ... zelf kan ik 'm op dit moment absoluut niet aan ..

hoesten doet trouwens ook flink zeer op het moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:26:44 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93304174
Ja hallooooo, ik ga eventjes naar de markt en boodschappen doen en dan allemaal nieuws weer!

@Aventura: een jongen!! *O* Ja, als je dacht een meisje, dan is het wel even omschakelen ja!

@TAP; wat heerlijk dat alles goed gaat! :*

@DMJO; even volhouden nog, anders red je het niet tot nr. 750! :+ En ik zou je man toch even op de hoogte stellen en vragen of hij echt niet op 15:00 thuis kan zijn. Lijkt me toch redelijk normaal of niet? Wat een werkgever zeg! :(

Ik wil ook koooooopen.... maar ik wacht nog even, beetje erg vroeg he? :@ Wel net nieuwe bh's gekocht, normaal heb ik 80A, maar ze zaten echt niet meer lekker... heb ik nu gewoon 80C??? Nah ja zeg!! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_93304182
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef ik80lll het volgende:
Lastige kwestie idd, Bij Lott 4 jaar geleden was er ook een stagiare, de verloskundige had het strippen gedaan en vroeg of de st. ook even mocht voelen omdat het bij mij kennelijk goed voelbaar was. Ik heb haar toen ook laten voelen. Zou het nou weer zo doen als de vk altijd maar nacontrole of voorcontrole doet.
Ja precfies die voor of na controle vind ik ook heel belangrijk en ik had zelf een beetje het gevoel dat daar afgelopen maandag tijdens mijn controle ene beetje te makkelijk mee om gegaan werd, die verloskundige geloofde het eigenlijk allemaal wel geloof ik.. En daar was ik achteraf onzeker over (misschien ook wel omdat ik toen 39w5d was en mijn vorige dochter op die dag met een ks ter wereld is gekomen, een tussen de oren kwestie zeg maar).

L'tiekje, succes bij de tandarts, ik ben 2 weken geleden nog geboord, zonder verdoving en toen bleek het ook nog dieper dan ze dachten, auwie..

DJMO hoe lang doet je man erover om thuis te komen? Dan zou ik proberen te zorgen dat hij er is op het moment dat je oppas weg gaat :)
pi_93304216
Lol Takkembah.. Vind je die ook mooi voor een meisje? Ik had hem voor een jongen in gedachten en roze voor een meisje maar vind ocean veel mooier dan soft pink..

Over stagiaires en co assistenten, bij mij mogen ze alles doen. Interesseert me helemaal niks, ik ben ook verpleegkundige en kraamverzorgende en mss daarom wel zo makkelijk?
Ik hou zelf wel in de gaten of het goed gaat en anders sla ik ze van me af :D
Alleen als ze met zn allen gaan voelen zou ik protesteren denk ik..

DJMO, Bellen en eisen dat ie komt!
pi_93304246
@ Susie 80C nu al :P dat word nog wat als het zo doorgaat :P haha!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:28:50 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93304263
hij zit in de spaanse polder op 't moment, zelf wonen we in poortugaal. hij kan binnen een half uur thuis zijn als een collega (of z'n toevallig aanwezige baas) hem naar huis brengt. Anders issie ook nog eens afhankelijk van 't ov :{

L'tiekje (ik neem die spelling maar even over, weet je naam even niet correct te spellen) succes bij de tandarts!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93304325
Spanje, Portugal klinkt erg spannend allemaal DJMO, vergeef me mijn meligheid..
Maar ik zou manlief echt bellen met de mededeling dat hij moet zorgen dat hij om 15 uur bij jou is! Dit is echt zo een moment waarop hij er gewoon moet zijn en dat zal zijn baas ook wel meoten begrijpen vind ik...
pi_93304357
Ik zou m ook lekker naar huis laten komen DJMO!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:32:31 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93304374
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef MamaPurk het volgende:
@ Susie 80C nu al :P dat word nog wat als het zo doorgaat :P haha!!
Ik was ook nogal verbaasd, misschien heb ik gewoon altijd te kleine bh's gehad? :? Mijn ene boob is ook echt een stuk groter dan de ander, is ook altijd wel zo begrijp ik, maar nu helemaal. Maar mijn nieuwe zit zoooooveeeeeel lekkerder!

DMJO; bellen en zorgen dat hij om 15:00 thuis is.
pi_93304448
Ik heb ook een maat groter inmiddels. En ik zat al op E :X
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:39:55 #165
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93304684
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:31 schreef MamaPurk het volgende:
Spanje, Portugal klinkt erg spannend allemaal DJMO, vergeef me mijn meligheid..

Ik dacht precies hetzelfde :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Sannne het volgende:
Lol Takkembah.. Vind je die ook mooi voor een meisje? Ik had hem voor een jongen in gedachten en roze voor een meisje maar vind ocean veel mooier dan soft pink..
Waarom niet? Ik had voor Alexa toentertijd ook de sand/darkbrown. Alexa had al genoeg roze doeken, kleding en doekjes. Dat zou too much worden. Ik vind het voor zowel een jongen als een meisje een super kleur. En zeker voor de zomer zo. O+

Enne DJMO wat de rest zegt, inderdaad.
Alexa en Seth zijn lief
pi_93304748
DJMO succes! En bel je man dat hij nu naar huis moet komen!
pi_93304950
Ik draag gewoon weer mijn voedingsbeha's van de vorige keer (al heb ik ze toen helaas achteraf bijna niet nodig gehad) die zitten op het moment het lekkerste :)

En ik vind die ocean ook mooi voor een meisje hoor! Ik ben zowieso neit van dat het allemaal rose moet zijn bij een meisje en blauw bij een jongetje..
Al ligt er wel veel rose in mijn kasten en heb ik wel echt een meisjeshuis qua speelgoed enzo :P Poppen wagen, rose duplo, maar ja dat is allemaal gekregen..

Wij hadden bij Jaël een groene mutsy slider, maar dat ding daar ging zoveel aan stuk dat we binnen de garantie ene andere hebben uitgezocht en nu hebben we een maxi-cosi mura 4 deep blue :)
pi_93305758
Maar ik ben zooo dol op roze :D
Maar misschien moet ik juist daarom idd gaan voor ocean.

Zow, ik heb mezelf maar eens even op bed genesteld met een dienblad vol lekkere en gezonde lunchdingen en vooral veel drinken (moet meer drinken ivm hoofdpijn)
En daarna effe dutje doen :D
pi_93305858
Het gaat hard hier ineens
De ene keer kan ik een co beter hebben dan de andere keer. Ik zie het puntje bij paaltje wel

Leuk hoor katten ik heb net gedweild en ze lopen er allemaal de hele tijd doorheen.
En ik ben ook mien zeur ik ben zo misselijk maar er komt helemaal niets. Van mij mag het juni zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:09:36 #170
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93306050
Poeh, je bent even een ochtendje op visite en meteen een boel bij te lezen....

@Aventura, een jongen! Wat leuk en het gevoel is herkenbaar, wij dachten een jongen en het is een meisje. Leuk om te weten wat er in je buik zit he? En fijn dat alles goed is.

@MP, ik hoop dat je lijf gewoon spontaan aan de bevalling gaat beginnen, ik lees idd ook overal dat dat toch echt het beste is.

@Susie, die boobies houden ook weer even op met groeien, tenminste hier wel, de afgelopen maand zijn ze weer vrolijk verder gaan groeien. Ik zit nu twee maten groter dan normaal, maar ze waren al niet klein.... :s) Van mij mag het dus wel stoppen, maar ik gok dat ze daar zelf anders over denken.

@sannne, mooie kleur dat Ocean van Bugaboo, ik zag hem in de aankondiging staan in het najaar. Mooie toevoeging en idd, geschikt voor jongen en meid. Ik hou ook niet van allleen maar roze spullies. Al heb ik nu wel hardroze, rood en paarse dingen. Zachtroze is voor mij een no-go...met uitzondering van een enkel pakje of slaapzakje, maar ik probeer het te vermijden. :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:11:33 #171
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93306141
DJMO hij moet gewoon naar huis komen nu! Het is toch te erg dat zijn baas hem dat zou verbieden? Dat kan toch überhaupt niet? Als ik hem was ging ik gewoon, laat ze het daar even lekker bekijken (volgens mij zou ik gek worden van woede :D).. Jij moet je nu, samen met je man, richten op je lijf en je niet druk hoeven te maken om randzaken. Zet 'm op! :% :% :%

Aventura een jongen en alles is goed! *O* Kan me voorstellen dat je moet omschakelen als je er vast van overtuigd was dat er een meisje in je buik groeide ;) .

MamaP hopelijk laat je DJMO niet al te erg voorkruipen en zet jouw meisje nog een eindsprintje in ;).

Het lopen hier gaat ook stukken minder ineens. Ik was net boodschappen aan het doen en moest echt even de pijn wegzuchten. AUW! Langzaam schuivelend door de winkel gegaan, maar elke stap deed echt pijn, ze drukt heel hard naar onderen. Wat een feest dat indalen :D .

Volgens mij zijn mijn boobs niet heel erg gegroeid, en daar ben ik ook wel blij om want met een DD/E vond ik al wel dat ik ruim genoeg bedeeld was. En volgens mij hebben ze nu door dat ik het over ze heb want mijn tepels doen nu tegelijkertijd een enorme crunch (net alsof iemand er keihard in knijpt) AUWAUWAUW. }:|

F_r :*
pi_93306362
@sannne doe je goed zo op bed en ja rose is ook gewoon leuk, net als paars... O+

@FR enjoy de Miep Zeur club, lijkt me ook heel frustrerend zo misselijk zijn en het dan niet kwijt kunnen :* katten zijn lief :Y

@Juud, ja we doen ons best in tpoic 750 te komen voor DJMO bevalt :)

TM :* dat indalen is echt niet leuk!

Ik hoop echt zwaar dat ik dit weekend spontaan mag bevallen! Ben het wachten zat en wil niet dat ze in het ziekenhuis weer plannen gaan maken, wil het gewoon zelf doen. Ik zeg elke keer al tegen ons meisje dat het hier veel leuk is dan daar binnen en dat haar zus haar nu wel eens een echt kusje wil geven enzo, hopelijk gaat het helpen :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:20:07 #173
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93306502
Ik heb af en toe als ik de kou inloop met mijn jas open dat ik mijn boobs voel trekken door de plotselinge kou. Heel apart, geen idee ook hoe dat komt.

Rot TM, dat je last krijgt met lopen, wellicht als ze eenmaal ingedaald is dat het weer iets beter wil? Mijn ukje was net toen ik in een winkel stond tegen mijn blaas aan het schoppen, jemig, wat een raar gevoel.

Ze schopt nu ook dermate hard dan manlief het ook goed kan voelen, ze lag veel met haar voeten naar mijn rug toe, maar sinds deze week weer veel met haar voeten aan de voorkant, zo cool....
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:22:11 #174
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93306594
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat hard hier ineens
De ene keer kan ik een co beter hebben dan de andere keer. Ik zie het puntje bij paaltje wel

Leuk hoor katten ik heb net gedweild en ze lopen er allemaal de hele tijd doorheen.
En ik ben ook mien zeur ik ben zo misselijk maar er komt helemaal niets. Van mij mag het juni zijn. Ik ben er even helemaal klaar mee.
Wat rot zeg, normaal gaat het gewoon over, je zo ziek voelen. Het idee dat je dan nog drie maanden moet, kan ik me voorstellen dat je je soms moedeloos voelt...
Al hoop ik nog steeds dat je nog fijn een paar 'goede' weken zal hebben. :*
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:27:11 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93306793
Ik snap heel goed, dat wanneer je al D of E hebt, dat ze niet groter hoeven... ik vind het op zich niet erg, want die van mij waren dus niet zo groot :D

@FR; wat Juud zegt; hoop dat je ook nog fijne maandjes krijgt. Gedoe iedere keer voor je. :*

Wat is DJMO stil?? Man al gebeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door Susie op 25-02-2011 14:28:36 (naampje verkeerd....) ]
pi_93306812
Ik heb ook wel goed dagen alleen deze week is niet zo best.
Wellicht groeit ons ukje en heb ik daar last van.
Heb maar een bakje kwark gepakt als het dan toch uitkomt is het niet zo vies.

@mp ik hoop zo voor je dat ze dit weekend nog komt
@tm wat balen dat het zo'n pijn doet.

Ik heb geen blaasontsteking maar wat moet ik veel plassen sinds vorige week zeg en dan echt van die mini beetjes dat ik denk van ga ik hiervoor nu naar de wc
pi_93307065
Komt gewoon omdat de baby op je blaas ligt f_r, tenminste, dat heb ik er maar als verklaring aangehangen..

Bah, tandarts viel tegen. Bij het tweede gaatje maar verdoving laten zetten, en daarna werd ik beroerd omdat ik denk ik iets te ver achterover lag. Bijna flauwgevallen daar, en mijn verdoving werkt iets te goed, naast mijn kies is ook mijn halve gezicht verdoofd...
Maar ik heb het weer gehad, en de tandarts ging er wel heel goed mee om...
pi_93307213
L'tiekje :*

En dat kleine beetjes plassen dat heb ik nog steeds al weken, ik kan ook ten alle tijden wel plassen! Maar over het algemeen inderdaad elke keer kleine beetjes.
pi_93307509
Balen van de tandarts L'tiekje ik kan je username maar niet onthouden sorry
pi_93307694
Wie bedenkt dat ook Laiveneertiekje, dat zijn een heleboel letters en nog bijna onuitspreekbaar ook. Maar wel creatief :)
pi_93308816
DJMO, spannend! Ga jij eens even geen cervelaat leeg eten, maar iets anders doen... }:| 8)7 ;)

Aventura; ook een jochie O+ !! Leuk! Fijn dat alles goed was... *O* En jongetjes zijn zoooo leuk! O+

Over beginnelingen of niet; bij mij mogen studenten altijd wel behandelen.. ik heb daar geen problemen mee.

De zus van een vriendin van mij is nu 20 weken zwanger en ze hebben gehoord dat het kindje een afwijking heeft... Vandaag krijgen ze verder onderzoek.. bah. Vóór deze zwangerschap heeft ze ook al een miskraam gehad... -O- ;( Gelukkig heeft ze al wel een zoontje van 3 jaar...

Verder een leuk weekend voor de boeg... vandaag is mijn vader jarig (strakjes die kant op), morgen dus de nieuwe spulletjes. 's Middags 2 vriendinnen op bezoek en gaan we de stad in en misschien 's avonds naar de bioscoop. Zondag naar de creatiefbeurs in Arnhem, waar ik hoop de slagen voor papier voor de geboortekaartjes! Las ik net in mijn mail dat ik daar ook nog 2 vrijkaartjes voor heb gewonnen *O* *O* *O* .
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93309448
Dat is rond nieuws Jose.
Ze weten nog niet wat voor afwijking?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:55:03 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93310807
Zo, nu ook terug van de reguliere vk-check. Ze gaat contact opnemen met de gynaecoloog om te overleggen. Want ondanks dat de internist aangaf dat het eiwit in mijn urine binnen bepaalde grenzen ligt, er zit toch eiwit in en dat is niet normaal. De verloskundigen kunnen zo niet aan mijn urinetests zien of er iets aan de hand is, want normaal gesproken is de aanwezigheid van eiwit op zich al een signaal dat er iets niet goed is. Dus misschien wordt het toch tweedelijns in plaats van verloskundigenpraktijk. Ik hoor dit donderdag. Bloeddruk was gelukkig voorbeeldig: 125/75.
pi_93311433
Nog even in spanning dus aventura
Ben je eigenlijk een 1eiïge tweeling

Ik heb toch gespuugd lucht wel iets op.
pi_93312163
Spannend Aventura!

En niet fijn dat je hebt gespuugd FR maar wel fijn dat het iets oplucht!

Wat een naar nieuws Jose.. Wel een fijn weekend toegewenst :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 16:40:50 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93312847
man is thuis, Jan is nog steeds vervelend, ik ben misselijk en heb hoofd, rug pijn (zelfde wee achtig gevoel als gisterenavond, niet heftig genoeg om te bellen). Ik ben van ellende m'n nieuwe bril gaan halen op zuidplein, in de hoop dat het lopen en t ritje met de metro de weeën wat zouden opwekken. M'n tante vond het allemaal maar wat eng, en stuurde me direct terug naar huis nadat we bij de opticien geweest waren O+

enfin, als ik vanavond beval kan ik 't wel scherp zien allemaal ..

Sorry dat ik niet bijgelezen heb .. voel me niet echt fijn :(

vrijdag 25 februari 2011 @ 16:42:40 #187
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93312919
Zo, terug van verloskundige, bloeddruk was prima, en heb even overleg gepleegd.
Ten eerste gaan ze pas bij bezoek (als ik aan het bevallen ben) kijken of ik thuis kan bevallen of niet (dit had ik gevraagd omdat ik op de 2e verdieping woon zonder lift). Voorlopig kan ik dus van een thuisbevalling uitgaan.

Ten tweede: bij de pretecho liep de buikomtrek achter van ons meisje (25w en een paar dagen ipv 28w), aangezien bij de 20w echo ons meisje ook iets achter liep (tussen de onderste lijn en de middenlijn zeg maar); mag ik volgende week een afspraak maken voor een groei echo.

Ik hoefde mij geen zorgen te maken, maar ze willen even alles meten en uitrekenen, kunnen ze gelijk het gewicht bij de geboorte uitrekenen.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:43:38 #188
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93312961
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef DJMO het volgende:
enfin, als ik vanavond beval kan ik 't wel scherp zien allemaal ..
LOL _O-
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93313072
Stickertje van de verloskundige. Bloeddruk 120/70 niet veel gegroeid de afgelopen 2 weken. Maar de baby gelukkig wel.
Ik heb een hele zooi aan folders mee gekregen over baby in stuit, keizersnede, bevalling onder begeleiding van de verloskundige en iets over de hielprik.
7 maart terug voor een liggingsecho en dan gaan ze weer overleggen wanneer de laatste kans op draaien is. Ze heeft nu nog ruimte genoeg en daarom draaien ze nu nog niet.
11 maart weer naar de verloskundige en dan krijg ik te horen wanneer ze gaan draaien (vertrouwen dat ze zelf draait heeft ze niet). Wanneer het draaien niet lukt, of ik zie er zelf vanaf dan word ons dochtertje in week 38 (over 5 weken) gehaald.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_93316604
DJMO das dan toch heel fijn dat je het allemaal scherp kan zien _O-

TT fijn dat je duidelijkheid hebt :) en weer een echo volgende week O+

Tally geeft het rust nu je duidelijkheid hebt?? Ik hoop het voor je!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 19:12:37 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93318364
ik kan mezelf geen houding vinden .. zitten voelt k*t, staan doet zeer, lopen mwoah, maar ik kan niet blijven rondlopen tot ik bevallen ben, douchen is wel oke, maar dat dito .. ik heb het koud, dan weer warm, echte weeënactiviteit kan ik niet zeggen .. gewoon even een algehele dip op 't moment..

Fijn dat je duidelijkheid hebt Tally :*
Een extra echo is altijd fijn TT, succes met deze :*

pi_93318453
DJMO :* Ik hoop voor je dat het snel op gang komt en dat je voor middernacht bevallen bent!
pi_93319416
Jemig zeg, ik heb ook een dagje gewerkt hoor! Pffff wat gaan jullie hard vandaag!

Aventura: een jongetje *O*
Susie: ik ging in week 10 nieuwe bh's halen omdat mijn 75C'tjes niet lekker meer zaten. Maar ik kwam er niet echt uit dus hulp van de verkoopster geroepen. Bleek ik ineens 75E te hebben.
Volgens mij moet ik nu eigenlijk weer terug, ben 's ochtends echt aan het proppen, maar wil het niet. Ik ga proberen die 9 weken uit te zingen.

DJMO: helpt het ook niet door te wiebelen van je linker- op rechterbeen en terug? of op handen en knieën zitten tijdens een wee. Misschien kun je ze dan beter opvangen?
Spannend iig, ik denk niet dat je 750 gaat halen, dat wordt 749! En dan is 750 voor MamaPurk, hoewel ik haar ook wel erg 749 gun. Maar in dit tempo zit dat er niet in vrees ik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 19:53:57 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93320010
het gevoel wat ik op dit moment heb is een ongesteldheid die niet door wil zetten.

SPOILER: onsmakelijk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_93320097
gewoon doen! Je kindje valt er echt niet zomaar ineens uit en dan ben je wel van dat ongemakkelijke gevoel kwijt. En volgens mij is het nog steeds het meest prettig om bv op het toilet je vliezen te breken dan midden in de woonkamer zodat je kan gaan dweilen.
pi_93320258
Ja en je hebt net gisteren gedweild dus dat zou zonde zijn, ik sluit me aan bij wat danic zegt :)

En voor mezelf hoop ik dat onze uk zich aankondigd voor het maandag 11.30 uur is :)

[ Bericht 14% gewijzigd door MamaPurk op 25-02-2011 20:06:34 ]
pi_93323316
DJMO, dat jij uberhaupt nog in de metro gaat zitten als je min of meer al in de weeën zit... _O_

Heb net m'n vriendin gebeld. De afwijking bij het baby'tje van haar zus is niet ontdekt bij de 20 weken echo (wat ik dacht), maar met de vlokkentest. Dat er een afwijking is is 100% zeker, maar wat er precies is wordt maandag verder onderzocht... ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 21:16:45 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93324199
Jose: bij m'n dochter ben ik met volop weeën eerst naar het station gelopen, heb daar toen m'n vader collect call gebeld, en toen met de bus (!) naar m'n vader gegaan, die me vervolgens in een ford transit bus naar 't ziekenhuis gebracht heeft (dat is dus 12 jaar geleden) :P (ik ben gewoon nog steeds niet wijzer geworden blijkt wel :P )

sterkte voor je vriendin en dr zus :* ;(

pi_93324767
Heftig nieuws Jose en dat soort dingen komen toch anders aan als je zelf zwanger bent... :'(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:47:00 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93326041
Oh Jose, dat vind ik heftig hoor.

@DJMO; doe jij eens rustig aan :)
pi_93326044
Even een andere vraag tussendoor alle spannende momenten hier:
Ik weet dat er meerderen van jullie last hebben van vocht vasthouden. Nou heb ik dat vooral in mijn kuiten/enkels na een dag werken en das niet zo erg.
Maar ik heb het dus 's avonds en 's nachts in mijn handen en dan zo erg dat ik mijn vingers amper kan bewegen. Ook nu doet het alweer aardig zeer, vooral in 1 hand (ze wisselen af) en mijn vingerkootjes kraken zelfs tijdens het bewegen ervan.

Hoort dit er gewoon bij, want het is erg ongemakkelijk, tegen het pijnlijke aan. Of kan ik er iets aan doen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 21:51:55 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93326289
geen idee Danic , sorry

ik heb inmiddels toch maar 't ziekenhuis gebeld, en ga zo heen voor 'n controle (of bevalling?) .. anyway, ik heb meerdere sms contacten dus bij wat spannends laat ik 't wel weten

pi_93326334
Zo, half bijgelezen kom ik er ook weer eens bij. Heb me heel de week niet zo lekker gevoeld en ik had ook een hele zere rug (nu al... dat belooft wat.)

DJMO; spannend en succes!

Jose; wat erg voor de zus van je vriendin. Heftig hoor.

Aventura, ook voor jou spannend. Hopelijk valt het mee. En leuk dat je een jongetje krijgt. Lijkt me inderdaad wennen als je heel de tijd denkt dat je een meisje krijgt. Mjin gevoel zegt ook dat we een meisje krijgen, maar ja, dat is afwachten want ik wil het niet van te voren weten.

Vanavond mijn eerste positiebroek gekocht... wat een verademing zeg. En meteen nog maar een broek online besteld bij Noppies. :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_93326339
Stiekem ff invallen: ik had de laatste maanden ook 's nachts en 's ochtends behoorlijk pijnlijke handen met weinig kracht. Is nog niet helemaal over nu, maar wel stukken beter.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93326723
Nu je het zegt Vanyel, de kracht is idd ook minder, maar ik kan ze vaak amper meer bewegen zo stijf zijn de gewrichten dan. Is daar dan niks aan te doen?

Hoe is het met jullie? Al een beetje gewend aan het kleine meisje in jullie leven?
pi_93327718
Het gaat steeds beter en we vinden haar elke dag leuker O+

Hoewel ze vanavond wat vermoeiend is, heeft de afgelopen anderhalf uur bijna continu aan de borst gelegen en nu ik het echt zat ben mag de vrouw aan de bak met 70 cc gekolfde melk :X
Ik hoop maar dat ze er goed op slaapt, maar ik vind het onvoorstelbaar dat ze het allemaal wegkrijgt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93328218
danic veel drinken, heel veel drinken, dat voert het vocht beter af. En groene thee en groene appels ook. Je handen overdag hoger houden dan je hart is ook aan te raden, dan lopen ze minder snel vol. En hopen dat je niet op mij of Huup lijkt, want dan helpt het allemaal niet 8-)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93328234
anderhalf uur aan de borst wauw!! Kan me niet voorstellen dat ze dat idd allemaal wegkrijgt (lintworm met een eetstoornis?) en heel begrijpelijk dat je dat nu wel een beetje zat bent! _O_
pi_93328321
Mefke, zo erg als op jullie foto's is het gelukkig niet. Maar ondanks dat doet het toch verrotte zeer die gewrichten. Ik zie me trouwens al lopen heel de dag met mijn handjes op schouderhoogte haha, das ook geen gezicht. Maar heel eerlijk: ik val wel eens in die houding in slaap 's nachts, met mijn handen in de lucht in de hoop dat het minder wordt.
Tja, en hoeveel kan een mens drinken pffff
Vind et niet leuk :(
pi_93328475
danic er zijn ook mensen die baat hebben bij voetzoolreflex therapie. En die steunkousen doen nu ook nog wonderen, maar geen idee of dat bij jou nog een optie zou zijn. Overdag ook blijven bewegen, knijpen in stressballetjes bv.
pi_93328692
Oh die stress balletjes zouden nog wel kunnen helpen en voetreflex idd misschien wel. goeie tip.
Die steunkousen hebben weinig zin denk ik aangezien het probleem dus in mijn handen zit, maar misschien kan ik ze ook aan laten meten voor onderarmen :P
pi_93328885
ze hebben ze ook voor armen :P
zondergekheid, die kousen zorgen er volgens mij voor dat je überhaupt minder vasthoud.
pi_93328978
Ja vocht krijgt geen kans in je armen en benen op te stuwen zeg maar als je die strakke kousen aan hebt :) En ik ben zo blij dat ik geen vocht vast hou, alhoewel de laatste week wel maar goed dat mag nu ook wel een beetje toch :)

maar pijn erbij lijkt me wel heel vervelend hoor danic!
pi_93328988
Oh en dat wist ik dus echt niet, dacht echt dat het om je benen ging.

Ik moet woensdag naar de vk voor controle en dan ga ik het er zeker met ze over hebben, want als dit nog 10 weken zo doorgaat wordt ik gek denk ik.
En veel bewegen mag ik niet vanwege mijn bekken (dus niet te lang lopen, trappen vermijden, niet fietsen noem maar op). Dus dat is ook geen optie, want dat zou me ook goed geholpen hebben bij mijn stoelgang schijnbaar.
pi_93329261
ik mag en kan nog fietsen gelukkig. Bovendien heeft het vocht nooit echt pijn gedaan, dat scheelt.
pi_93329338
Ja dat scheelt echt. In het begin had ik er ook geen last van. Vond het alleen jammer dat mijn lange dunne vingers ineens niet meer zo dun waren. Het beetje vocht in mijn benen zijn ook geen probleem voor me, dat is de volgende dag weer weg. Maar het gaat echt om mijn vingers.
pi_93330793
Dank jullie wel allemaal...

En Danic, ik dacht ook gelijk aan veel drinken, vooral spul wat vochtafdrijvend is... verder zou ik het niet weten. Goed dat je het overlegt bij je komende controle. Ik kan me voorstellen dat je het niet nog 10 weken volhoudt zo! :*

In de jubelstemming die ik eergister was... nu maak ik me vooral zorgen of me wel de commode de draai in de trap wel kunnen maken. Morgenochten zullen we het zien, maar ik ben toch wel heel bang dat het niet gaat passen... :X

En voor nu: Zet 'm op DJMO!!! Hopelijk laat de kleine niet meer zo lang op zich wachten nu (en hoef je dus geen metro's, treinen, vliegtuigen of andere toestanden meer in ;))!

Welterusten allemaal! :W
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 23:53:34 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93332351
terug .. te onregelmatige weeën, nog niet meer ontsluiting dan vanmorgen (en m'n gyn was heel positief, het is dus een krappe 2 centimer .. hij met z'n 2 tot 3 :') ) bij vier hadden ze me mogen houden, nu moest ik of twee uur wachten, en dan nog een keer de ontsluiting bekijken (met het risico dat ik alsnog naar huis moest), of naar huis en afwachten of de weeën regelmatiger zouden worden. Ik heb gekozen voor 't laatste (duh, anders zat ik dit bericht nou niet te typen). ik heb voor de nacht een normizon meegekregen, zodat ik iig wel een beetje nachtrust kan pakken.

einde oefening voor vandaag dus, ik ga m'n bedje in :O

pi_93333050
Jammer DJMO ik hoop dat je een goeie nacht maakt en dat morgen jou dag word!!!

@Jose, zou balen zijn van die commode maar is er dan geen mogelijkheid hem eventueel uit elkaar te halen te sjouwene n boven wee rin elkaar te zetten??
  zaterdag 26 februari 2011 @ 07:58:18 #220
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93339494
Zou het dan toch topic nr 749 worden DJMO? Succes :*
Poppedein, jij bent vandaag 30 weken zwanger! Congratz! *O* Ik ben morgen aan de beurt hehehe

Jose, ik hoop dat de commode (gedeeltelijk) uit elkaar te halen is?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:23:50 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_93339591
DJMO hoe was de nacht? Is er nog e.e.a. ontsloten? ;)

Een *O* voor de mijlpalen dames!

Jose, wat naar voor de zus van je vriendin. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee, maar die onzekerheid alleen al lijkt me slopend.

Hopelijk past de commode door het trapgat, kan ie anders uit elkaar of via een raam/balkon?

Danic, ik herken het, mijn handen/vingers doen 's nachts ook behoorlijk pijn door het vocht (mijn onderbenen/voeten de ganze dag door, ondanks de kousen). Het helpt wanneer ik dan mijn handen een aantal keer dichtknijp. Ik probeer zoveel mogelijk te drinken, maar daar ben ik geen ster in. Had je je ringen (als je die draagt) al afgedaan?

Vanyel, wat fijn dat het goed gaat met jullie en je meisje! Heeft ze vannacht nog zoveel weggeslurpt of als een roos geslapen op al die melk van je?

Hier gisteravond tijdens het bed verschonen het 'lekmatje' op het bed geïnstalleerd, moet wel ff wennen aan het gekraak. Maar dat wordt waarschijnlijk nog wel wat minder. De boodschappen zijn al binnen en maandag komt mijn mams me helpen poetsen, dus vandaag doet deze mama in spe het heerlijk rustig aan :) .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 februari 2011 @ 08:28:31 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93339616
ik heb, ondanks de normizon, een baggernacht gehad. er is ook totaal geen weeënactiviteit meer op dit moment, dus ik ga straks mijn dochter maar gewoon halen.. mijn man is op dit moment met m'n schoonvader de boodschappen te halen. Die arme man heeft geen oog dichtgedaan vannacht, bang om z'n mobieltje te missen als ik zou sms-en.

pi_93339618
OMG the Tankgirl en Poppedein al 30 (!!!!!) weken zwanger joh!!! ongelofelijk.. mijlpaal hoor *O*

Mamapurk; hoe ben jij je nacht doorgekomen?

DJMO: ben benieuwd of het vandaag doorzet; ik ben de hele dag niet online, dus ben benieuwd of er vanavond tegen tienen babynieuws is :Y

@Danic; dat dove gevoel hoeft niet persee alleen het vocht te zijn dacht ik? er is ook een verhoogde kans op carpaaltunnelsyndroom tijdens de zwangerschap; vooral in de laatste periode.

Lijkt mij overigens wel verband te hebben met het vocht :? / zenuwen bekneld?

ik heb van8 zooooo slecht geslapen!! mijn lichaam wilde nog een nachtdienst doen denk ik, echt bijna de hele nacht wakker geweest, en dan ook echt wakker wakker...
naja voordeel is dat ik vanavond ws zo ontzettend moe ben dat ik dan comateus ben ;) :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:46:38 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_93339691
Ik hoop dat het vandaag doorzet voor je DJMO! Dit is ook vervelend lijkt mij.

Ik heb vanavond een leuk feestje (soort carnaval zeg maar, ik weet het, is het nog niet, maar wij wijken altijd af 8)7 ), gezien de omstandigheden had ik eigenlijk liever afgezegd, maar mijn zus komt ook en heeft er zo naar uitgekeken, dat ik toch maar ga, anders vind ik het zo sneu voor haar. Normaal gesproken houd ik wel van een drankje zeg maar, dus als ik niets drink, dan zal "de vraag" zeker gesteld worden. Ik heb het er maar vast op gegooid dat ik een flinke blaasonsteking heb en dus aan de antibiotica zit.... komt mijn zus met de opmerking: "oh, maar bij sommige antibiotica mag je gewoon een biertje drinken hoor".
Nu maar verzonnen dat ik een extra sterke heb gekregen ivm een blaasonsteking laatst (had in december echt een blaasontsteking), waarbij ik echt niet mag drinken.....
Pfffff, niet leuk om mijn zus zo voor de gek te houden hoor! :'(
pi_93339711
Ringen zijn gelukkig al een tijdje af TM, dat ging echt niet meer en zou het heel vervelend vinden als ze doorgeknipt moesten gaan worden.

BJ: lekker idee ook dat van jou, carpaaltunnelsyndroom! Kun je dat zomaar ineens krijgen? TM jij heb dat toch, wat houdt dat nou precies in? (en er was hier nog iemand maar ben even vergeten wie :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')