abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93301050
@aventura een jongen wat leuk
@tap fijn dat ze je nog onder controle houden. Probeer ervan te genieten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_93301073
Wat een goed nieuws Aventura!! En wat leuk, een jongen!!!

DJMO, wat ontzettend stom van de werkgever van je man dat hij gewoon moest komen werken. Wat een onzin. Z'n vrouw heeft alleen ontsluiting, ach da's toch geen reden om niet te komen werken?? :') sommige werkgevers.... })
Gelukkig heb ik een hele relaxte werkgever en mijn man is eigen baas dus ook daar geen probleem.
Tralalalaaa
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:00:08 #128
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93301089
Gefeliciteerd Aventura! Wat leuk, een jongetje.

Succes DJMO. Hopen maar dat het allemaal door gaat zetten.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:01:31 #129
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_93301134
Spannend DMJO!

Een jongetje voor Aventura, leuk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 12:02:29 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93301167
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een goed nieuws Aventura!! En wat leuk, een jongen!!!

DJMO, wat ontzettend stom van de werkgever van je man dat hij gewoon moest komen werken. Wat een onzin. Z'n vrouw heeft alleen ontsluiting, ach da's toch geen reden om niet te komen werken?? :') sommige werkgevers.... })
Gelukkig heb ik een hele relaxte werkgever en mijn man is eigen baas dus ook daar geen probleem.
het is een eikel in sommige opzichten .. ik heb al tegen m'n man gezegd: als ik ook maar iets voel, dan sms ik je baas dat hij je met spoed naar huis moet brengen >:) houdt z'n baas er tenminste ook een k*tgevoel aan over :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:05:35 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93301266
Ik moet nog aan het idee wennen, ik was alleen maar met meisjesnamen bezig. Even omschakelen dus!
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 12:06:10 #132
5428 crew  miss_sly
pi_93301288
Aventura, wat leuk, een jongen O+ En fijn dat alles goed is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:11:16 #133
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93301454
Aventura ook een boy in the oven! Wat leuk.

En heel herkenbaar je gevoel, was hier beide keren.

Gefeliciteerd *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93301473
Hoi, daar ben ik weer, Miep Zeur.
Hebben/hadden jullie ook zo'n last van jeuk? Rond de 17 weken? :D
Lees weer enge dingen over lever enzo. Moet ik eens mee ophouden, rondlezen online...

Aventura, leuk een jongen!! Ik snap dat het omschakelen is, zou ik ook hebben denk ik!
pi_93301916
Aventura een jongen *O*

DJMO van mij mag je voorpiepen hoor vind ik helemala niet erg :%

Sannne (moet ik ook zeggen Miep Zeur) jeuk, heel herkenbaar, nog steeds trouwens, vooral mijn buik... Niet zo gek als je huid onderhuids scheurt met al die mooie striae :P

Hier net evne naar de markt geweest, maar lopen gaat toch wel steeds meer pijn doen hier...
En wat gaat dit topic hard vandaag zeg!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93301962
Ja gezellig he weer een hoop geklets :D En jij mag me Miep Zeur noemen hoor :+
pi_93302144
Heel gezellig, heb ik ook nog wat vermaak tijdens mijn alweer een dag wachten, nu klink ik ook als een Miep Zeur :P
pi_93302580
Een jongen voor Aventura *O* Nu maar naar een leuke naam gaan zoeken, veel plezier!

Hier volop plopjes vandaag, erg gezellig. Straks lunchen met een vriendin :Y)
pi_93302605
Goede berichten hier, lees ik!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 12:57:37 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303020
ik blijf toch gokken op deel 750 als het zo snel blijft gaan als nu :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93303098
Bedoel je hoe snel het bij jou gaat of hoe snel dit topic gaat :P
Ik wil best elke letter in een nieuwe post plaatsen hoor, dan schiet het echt op :P Maar is weer zo lastig lezen, vooral voor al die zwangeren hier _O-
pi_93303244
Ik help ook wel mee! Op naar deel 750 :D

Ik heb zo'n shopzin.. Wil de prenatal effe leeg kopen :D
Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:07:13 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303366
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sannne het volgende:

Voor de bugaboo'ers onder ons: wat vinden jullie van de nieuwe LE kleuren? Die ocean is zooo moooooi!
Oh nog niet gezien *checken gaat*

Ik had voor Alexa die zand/donkerbruin tinten, was ook een Oktoberkindje, maar bij een mei hoort natuurlijk :') iets zomerser.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:07:38 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303384
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef MamaPurk het volgende:
Bedoel je hoe snel het bij jou gaat of hoe snel dit topic gaat :P
Ik wil best elke letter in een nieuwe post plaatsen hoor, dan schiet het echt op :P Maar is weer zo lastig lezen, vooral voor al die zwangeren hier _O-
hoe snel het topic gaat ;) maar hier ook .. k voel m'n rug alweer licht opspelen ben wel blij dat ik het me gisterenavond niet verbeeld heb. Dacht vanmorgen vroeg even dat ik me aanstelde gisteren, maar ik had het dus bij 't goede end uiteindelijk.

Was trouwens ook nog mooi; bloeddruk werd dit keer gemeten door een co-assistente, en 't was tijd voor de echo etc. vraagt m'n gyn of ik er bezwaar tegen heb als zij het onderzoek deed. Ik heb heel eerlijk geantwoord dat het mij te gevoelig was allemaal en dat ik liever had dat hij het zelf deed. Gelukkig vonden ze het niet erg :@ m'n bloeddruk was trouwens 120/74 .. hoger dan normaal .. schijnt normaal te zijn als de bevalling nadert?

pi_93303411
Ik heb ook shopzin... al de hele week, maar elke keer als ik hier even naar de supermarkt ben geweest ongeveer 100 meter lopen :P heb ik het alweer helemaal gehad...
Dus ik was online al aan het neuzen, maar manlief vind dat we genoeg kleertjes hebben en gelijk heeft ie, maar alles is zo leuk vooral die nieuwe voorjaarscollecties..
En bugaboo, hier neit al vind ik het ngo altijd wel ene heel schattige wagen zal zo die nieuwe kleur eens opzoeken online :)
pi_93303517
Sannne, ik heb ook wel last van jeuk, maar kan het herleiden naar een droge huid, de kou van afgelopen week is daar ook niet echt handig voor..

Zo, ik ga me maar eens klaarmaken om zo naar de tandarts te gaan, gaatjes laten boren... Ik heb er helemaal geen zin in, en vraag me ook af of ze (indien nodig) nog verdoving geven....
pi_93303518
Ja hogere bloeddruk bij naderende bevalling is normaal DJMO en juist goed dat je eerlijk hebt aangegeven dat je leiver neit door de co geholpen werd, daar is het bij mij maandag mis gegaan, ik werd ook door de co geholpen echt ene lieverd hoor trowuens, maar vond het toch minder makkelijk om bij haar mijn hart te luchten, nu waren we dinsdagavond dan weer in eht ziekenhuis voor een ctg (ivm extreme misselijkheid bij mij) en daar heb ik toen wel heel goed mijn hart kunnen luchten bij de verpleegkundige en de VK, maar had er maandag achteraf wel een rottig gevoel over dat ik toch niet had gezegd wat ik wel van plan was allemaal te zeggen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:12:56 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303600
klinkt wellicht stom MP: maar ik heb sowieso liever niet dat er een "beginneling" aan m'n lichaam zit (de echo zou nog tot daar aan toe zijn, maar het toucheren / strippen dus echt niet)

pi_93303644
Klinkt niet heel stom, maar ik ben zelf verpleegkundige en heb het ook moeten leren en als alle patienten denken zoals jij denkt dan leren beginnelingen het nooit daarom sta ik er altijd wel redelijk open voor :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 februari 2011 @ 13:17:49 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93303781
:) ik weet dat ik een zeur ben wat mijn lichaam betreft :@ bv uitstrijkje voor bmhk mocht ook de assistente niet doen, moest de HA zelf doen van me.

en na 't leegeten van een pakje cervelaat ben ik misselijk :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')