abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93199583
Vorige topic: Slank #1361: Slank=het nieuwe Ikea

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-02-2011 14:51:59 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:27:59 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93199598
Zo, dat duurde lang! :P.

Hihi, al die gokjes _O-.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
Vik:
Bij welke patiënt bestaat een goede indicatie voor een cochleair implantaat?
a. 5-jarig kind dat congeniaal doof is, met bilaterale aplasie van de cochlea.
b. 30-jarige journalist, die eenzijdig doof is.
c. 50-jarige vertegenwoordiger met een bilateraal perceptief verlies van 60 dB.
d. 70-jarige vrouw met bilaterale doofheid na een recent doorgemaakt meningitis.
Wat is congenitaal (neem aan dat je dat bedoelt) doof? Aangeboren? Indien ja, dan is het a niet, want dit kind is best lang doof geweest en bovendien tijdens de kritieke fase voor de taalverwerving.

Eenzijdig doof zijn is niet genoeg (je hebt je andere oor nog), een verlies van 60 dB is ook niet genoeg (volgens mij moet dat minimaal 90 dB zijn), dus b en c vallen ook af. Ik kies voor d, want mits de meningitis recent is, is implantatie mogelijk :). De vrouw heeft bovendien gehoord en een hoorverleden is heel belangrijk voor het succes van een CI :).

Het sneeuwt hier trouwens :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_93199605
hèhè :P
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:28:49 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93199641
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
hèhè :P
Indeed. Slome XM :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93199673
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Indeed. Slome XM :P.
Ja, moest plaatje zoeken

En idd, sneeuw :'(!!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93199695
Ik zou zeggen dat C wel opgelost zou kunnen worden met een gewoon hoorapparaat. 60db verlies, dan ben je lang niet doof volgens mij?

Maar misschien is mijn A. wel een beetje erg jong voor zo'n operatie. Maar dan heeft ze er wel lang wat aan. :P

Ach ja, wat weet ik ervan. Ik ga maar eens een wortel knagen.
pi_93199746
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, moest plaatje zoeken

En idd, sneeuw :'(!!!
eerst openen, dan plaatje en je plaatje doetut niet. :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:31:50 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93199783
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
Ik zou zeggen dat C wel opgelost zou kunnen worden met een gewoon hoorapparaat. 60db verlies, dan ben je lang niet doof volgens mij?

Maar misschien is mijn A. wel een beetje erg jong voor zo'n operatie. Maar dan heeft ze er wel lang wat aan. :P

Ach ja, wat weet ik ervan. Ik ga maar eens een wortel knagen.
Nee hoor, 5 jaar is niet jong :P. Tegenwoordig worden baby's van een paar maanden oud ook al geïmplanteerd :). Hoe vroeger ze geopereerd worden, hoe groter de kans op een (redelijk) normale gesproken taalontwikkeling :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:32:09 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93199799
Ik had gedacht dat een vrouw van 70 te oud zou zijn. Risico"s enzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:32:32 #10
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93199811
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat duurde lang! :P.

Hihi, al die gokjes _O-.

[..]

Wat is congenitaal (neem aan dat je dat bedoelt) doof? Aangeboren? Indien ja, dan is het a niet, want dit kind is best lang doof geweest en bovendien tijdens de kritieke fase voor de taalverwerving.

Eenzijdig doof zijn is niet genoeg (je hebt je andere oor nog), een verlies van 60 dB is ook niet genoeg (volgens mij moet dat minimaal 90 dB zijn), dus b en c vallen ook af. Ik kies voor d, want mits de meningitis recent is, is implantatie mogelijk :). De vrouw heeft bovendien gehoord en een hoorverleden is heel belangrijk voor het succes van een CI :).

Het sneeuwt hier trouwens :{.
Inderdaad aangeboren. Dat was ook de reden dat A. afviel voor mij.
Uiteindelijk fout gegokt dus :+.

Toch interessant om te weten! Dankje.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93199820
oh, bah, sneeuw -O-
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:32:43 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93199825
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had gedacht dat een vrouw van 70 te oud zou zijn. Risico"s enzo.
Nee hoor :). Toen ik in het CI-huis zat, zat ik daar samen met een vrouw van 80+ en ze deed het nog beter dan ik ook :(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:33:39 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93199867
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor :). Toen ik in het CI-huis zat, zat ik daar samen met een vrouw van 80+ en ze deed het nog beter dan ik ook :(.
Ja, maar zij was misschien veel langer horend dan jij.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:35:04 #14
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93199929
Ik denk overigens soms langer na over of ik een vraag zal gokken of niet dan over de vragen zelf :').
pi_93199948
Oh ik dacht dat congeniaal iets met besmettelijk te maken had. :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:36:14 #16
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93199989
*Congenitaal, was een typefout van mij.
pi_93200064
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Rituals het volgende:
*Congenitaal, was een typefout van mij.
Van Vik toch? In de opgave staat het wel goed. :P

nevermind.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:39:30 #18
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93200151
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Van Vik toch? In de opgave staat het wel goed. :P
In de opgave staat congeniaal, maar het moet congenitaal (=aangeboren) zijn :P.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:39:49 #19
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93200168
:+.
pi_93200210
nou ja bij congenitaal had ik eerder aan geslachtsdelen gedacht. Prbly. Hoewel dat wat raar zou zijn geweest aan je oren. :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:41:03 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93200230
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar zij was misschien veel langer horend dan jij.
Ik meen me te herinneren dat ze allang slechthorend was, maar misschien heeft ze voor die tijd wel 'gewoon' gehoord, weet ik niet (meer) :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93200237
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef conleche het volgende:
nou ja bij congenitaal had ik eerder aan twee geslachtsdelen gedacht. Prbly. Hoewel dat wat raar zou zijn geweest aan je oren. :D
maar besmettelijke doofheid is niet een beetje raar? :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:41:18 #23
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93200244
quote:
nou ja bij congenitaal had ik eerder aan geslachtsdelen gedacht. Prbly. Hoewel dat wat raar zou zijn geweest aan je oren. :D
_O-.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:41:33 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93200255
Hey, ik maak nooit fouten hè?
Niet meer actief op Fok!
pi_93200280
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

maar besmettelijke doofheid is niet een beetje raar? :P
Nee, dat kan ik me wel weer voorstellen. Dat je een virus krijgt met doofheid tot gevolg. Ja weet ik veel. :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:44:39 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93200404
quote:
:D

Ik ook!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93200460
Welkom Simone!

En PM mag altijd :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93200538
Hoi!
Ik twijfel toch of het niet A moet zijn hoor! Een 5-jarig kind is de kritieke fase toch nog niet helemaal voorbij? Zo'n kindje heeft er ook het meeste voordeel aan denk ik. Al zou het ook best te overwegen zijn bij een oudere patiënt in goede conditie

En ik zie XM d'r plaatje niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:49:46 #29
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93200643
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Ik twijfel toch of het niet A moet zijn hoor! Een 5-jarig kind is de kritieke fase toch nog niet helemaal voorbij? Zo'n kindje heeft er ook het meeste voordeel aan denk ik. Al zou het ook best te overwegen zijn bij een oudere patiënt in goede conditie

Even héél snel gegoogled:

Een cochleair implantaat is meestal niet geschikt in geval van doofheid die reeds vanaf de geboorte bestaat of die is ontstaan voordat spreken of begrijpen van taal werd geleerd. De reden hiervoor is dat enige herinnering aan geluid aanwezig moet zijn om de signalen, die door het implantaat aan de hersenen worden doorgegeven, te kunnen onderscheiden.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:50:09 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93200665
Nou ik ga ff een ander plaatje suchen!
pi_93200678
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik me wel weer voorstellen. Dat je een virus krijgt met doofheid tot gevolg. Ja weet ik veel. :P
Een SOA met doofheid tot gevolg? :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93200731
het sneeuwt. kut.

verder heb ik een heerlijke ochtend/middag, met grey's anatomy, haakwerkje, lekkere lunch en ontbijtje, en even nergens aan denken qua werk en studie O+

ik duim voor je solli vik!
Kwak
pi_93200802
quote:
12s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De syfilisepidemie die in Nederland tien jaar geleden inzette, neemt de laatste jaren weliswaar af, maar vraagt nog steeds om extra aandacht. Bij een belangrijk deel van de patiënten met vroege syfilis is sprake van symptomen van neurosyfilis (ontsteking van het zenuwstelsel). De auteurs beschrijven deze ernstige complicaties van vroege syfilis en recent epidemiologisch onderzoek hiernaar. Ze doen de aanbeveling bij bepaalde klachten, zoals plotselinge doofheid en plotseling visusverlies door oogkamerontsteking, de KNO-arts en oogarts luesserologie te adviseren.

:P
pi_93200818
Hmm rituals, dat zal dan weer ook zo zijn, maar mijn gedachte was, dat er best wel een goede zenuwverbinding zou kunnen zijn, en dat kleine kindjes nog enorme brein plasticiteit (veranderbaarheid; voor de rest) hebben.
Wie weet gaat dat in de toekomst kunnen gebeuren ;)

quote:
12s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Herpes oticus (van het oor). SOA-achtig beestje dat hersenvliesontsteking en doofheid kan veroorzaken!
pi_93200877
:D ok Co, ik neem het al terug! :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:55:11 #36
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93200931
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm rituals, dat zal dan weer ook zo zijn, maar mijn gedachte was, dat er best wel een goede zenuwverbinding zou kunnen zijn, en dat kleine kindjes nog enorme brein plasticiteit (veranderbaarheid; voor de rest) hebben.
Wie weet gaat dat in de toekomst kunnen gebeuren ;)

[..]

Herpes oticus (van het oor). SOA-achtig beestje dat hersenvliesontsteking en doofheid kan veroorzaken!
Klinkt best aannemelijk inderdaad! Wie weet :+.
pi_93200984
O: 2 kleine boterhammen met pindakaas
T: cracker met filet americain, 2 mandarijntjes
L: boterham geitenkaas
T: yoghurt met muesli
D: boerenkoolstamppot met worst
T: als ik koekjes ga bakken, een chocolate chip cookie! of twee :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93200990
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef Blurred86 het volgende:
:D ok Co, ik neem het al terug! :P
Naja het kind is 5. Ik zelf dacht niet direct aan syfilis. :')
pi_93201002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

_O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:57:41 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93201031
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!

A zou ook nog kunnen idd, maar ik kan geen reden bedenken waarom het D niet zou kunnen zijn, behalve wellicht om gezondheidsredenen :). Als je het antwoord weet, Rituals, laat je het dan even weten? :). Ik weet niet wat zwaarder telt: jong en dus nog veel profijt ervan hebben (maar dus wel doof geboren zijn en in de kritieke fase veel gemist hebben) of oud, maar wel altijd gehoord hebben :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93201082
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Congenitale syfilis :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:59:37 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93201128
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Rituals het volgende:

[..]

Even héél snel gegoogled:

Een cochleair implantaat is meestal niet geschikt in geval van doofheid die reeds vanaf de geboorte bestaat of die is ontstaan voordat spreken of begrijpen van taal werd geleerd. De reden hiervoor is dat enige herinnering aan geluid aanwezig moet zijn om de signalen, die door het implantaat aan de hersenen worden doorgegeven, te kunnen onderscheiden.
Daarom idd :).

Het antwoord is dus wel D *O* :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:59:41 #43
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93201130
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

A zou ook nog kunnen idd, maar ik kan geen reden bedenken waarom het D niet zou kunnen zijn, behalve wellicht om gezondheidsredenen :). Als je het antwoord weet, Rituals, laat je het dan even weten? :). Ik weet niet wat zwaarder telt: jong en dus nog veel profijt ervan hebben (maar dus wel doof geboren zijn en in de kritieke fase veel gemist hebben) of oud, maar wel altijd gehoord hebben :).
Doe ik! Ik denk dat de uitslag vanavond wel bekend is.
pi_93201343
Hoi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93201394
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ik ga ff een ander plaatje suchen!
Geslaagde zoektocht! :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:04:56 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93201417
*met een vies gezicht naar buiten kijkt

Het sneeuwt lekker door :{
pi_93201423
Ik wil switchen naar antwoord D. Mag dat nog? Hoewel ik me afvraag of dat oude lijk niet gewoon beter achter de gerania kan kruiswoordpuzzelen.

Dat laatste is dus zooooooooo een grapje. Als ik 70 ben hoop ik nog kwiek en horend te zijn!
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:05:06 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93201425
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Geslaagde zoektocht! :D
Idd _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_93201454
Hier geen sneeuw! :7
pi_93201541
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Goodbye het volgende:
Hier geen sneeuw! :7
Ik wilde net tegen XM zeggen dat het wel raar is dat het hier dan niet sneeuwt,
Maar toen begon er ineens wat te dwarrelen :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:08:55 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93201646
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
*met een vies gezicht naar buiten kijkt

Het sneeuwt lekker door :{
Niet meer actief op Fok!
pi_93201693
typisch hoor, ik ben zo'n beetje de enige hier die sneeuw leuk vindt en hier sneeuwt het dan net weer niet natuurlijk :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:11:05 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93201773
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, zoiets.

Gemengd met: :{w
pi_93201779
Sneeuw is echt wel fantastisch, hier op de Veluwe sneeuwt het helaas ook niet. Wel koud, gister was beter.

Vandaag gaat het eten weer prima, heb alleen wel te horen gekregen dat ik een infectie/ontsteking heb dus weet niet hoe lang het prima gaat.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93201798
oh en ik haat whatsapp want als mensen dan niet reageren vind ik dat op een of andere manier beledigender (/meer beledigend?) dan als ze niet op een sms reageren :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:12:07 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93201853
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik haat whatsapp want als mensen dan niet reageren vind ik dat op een of andere manier beledigender (/meer beledigend?) dan als ze niet op een sms reageren :')
Ow ik vind het juist vrijblijvender, want je hebt er niet voor betaald :') _O-.

/muts
pi_93202104
quote:
Dat komt omdat je dan ziet dat ze online zijn geweest. Bij sms kan je nog denken dat ze het nog niet hebben gelezen. Het allerergste is als je ziet dat ze online komen en dat je dan wacht op typing en ipdaarvan dan ineens ziet: last seen dan en dan. Dan ben ik in staat om op te bellen om verhaal te halen! :')

Wat ik niet doe, omdat ik ook wel geldige redenen kan bedenken waarom iemand niet direct antwoordt.
pi_93202174
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat komt omdat je dan ziet dat ze online zijn geweest. Bij sms kan je nog denken dat ze het nog niet hebben gelezen. Het allerergste is als je ziet dat ze online komen en dat je dan wacht op typing en ipdaarvan dan ineens ziet: last seen dan en dan. Dan ben ik in staat om op te bellen om verhaal te halen! :')

Wat ik niet doe, omdat ik ook wel geldige redenen kan bedenken waarom iemand niet direct antwoordt.
oh huh dat wist ik niet eens dat dat allemaal kon :o ik ga meteen even kijken :')

hm maar wanneer ben je dan 'online'? want die app staat toch altijd aan in de achtergrond ook? of ben je alleen online als je ook echt die app geopend hebt?
pi_93202190
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh my, een goede reden om géén android(achtig) toestel te nemen _O-
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:18:21 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93202256
Heb ook implantaten :P

* uniekhoorn aan een plakje kaas knabbelt

Zal ik een drankje nemen? Wij hebben nl weekend...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:19:25 #61
331 Merel
Be here now.
pi_93202312
Ik heb zin om een aantal collega's te wurgen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93202351
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Merel het volgende:
Heb je daar ook een bijpassend pakje voor bij :P
pi_93202357
heb je nog voorpretsmsjes gestuurd met de collega? O+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 23 februari 2011 @ 15:25:42 #64
70532 loveli
N
pi_93202633
quote:
Ik zeg, doen!
crap in = crap out
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:26:21 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93202664
quote:
Niet die ene toch? :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:26:45 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93202688
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook implantaten :P

Waar dan? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93202706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet het! :D ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:27:42 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93202740
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh huh dat wist ik niet eens dat dat allemaal kon :o ik ga meteen even kijken :')

hm maar wanneer ben je dan 'online'? want die app staat toch altijd aan in de achtergrond ook? of ben je alleen online als je ook echt die app geopend hebt?
Dat snap ik ook niet helemaal :'). M en ik hadden er al ruzie over (hij: je was online! zeg dan wat! ik: ik was even aan het afwassen :{w)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:29:28 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93202835
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je altijd online. Duvel is ook last seen op een bepaalde tijd als ie dan gewoon naast me op de bank zit, met foon op tafel.
pi_93202896
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij ben je altijd online. Duvel is ook last seen op een bepaalde tijd als ie dan gewoon naast me op de bank zit, met foon op tafel.
dan is ie toch juist niet online?
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:32:07 #71
331 Merel
Be here now.
pi_93202979
De te wurgen collega's zitten in een kantoor aan de andere kant van de wereld. Ik stuur wel een hitman.

quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
heb je nog voorpretsmsjes gestuurd met de collega? O+
Neejoh, die ligt nu z'n jetlag weg te slapen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:33:04 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93203024
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dan is ie toch juist niet online?
Nouja, volgens die app wel. Dus, co denkt dan misschien **(&#(*&W eikel stuur eens wat terug, terwijl de eikel zich van geen kwaad bewust is en gewoon aan het afwassen is. Ofzo.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:35:43 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93203163
Ik moet ook maar niet gaan ehh. appen. Ik moet bij het smsen vaak al even nadenken voor ik wat terugstuur :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:36:11 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93203194
En hee Vik, klinkt best goed allemaal, de duimen blijven mentaal aan het werk, mais oui!
pi_93203321
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, volgens die app wel. Dus, co denkt dan misschien **(&#(*&W eikel stuur eens wat terug, terwijl de eikel zich van geen kwaad bewust is en gewoon aan het afwassen is. Ofzo.
ik kan je niet volgen geloof ik, als er staat dat iemand 'last seen on.. ' is dan is die persoon juist niet online en als er staat 'online' dan wel? dus als jij ziet dat Duvel 'last seen on..' is en hij zit op dat moment naast je op de bank zonder telefoon, dan is hij dus niet online en klopt het toch gewoon?
of ben ik nou gek :')
pi_93203382
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij mijn whatsapp contacten werkt het niet zo.:P Hoewel ik er 1 heb gehad die ook altijd online stond en nu niet meer sinds 1 januari. Misschien maar eens een gelukkig nieuwjaar wensen per gewone sms dan. :')

Maar bij de meesten gaat het als volgt. Ik typ wat. Ik zie dat ze online komen, omdat de status verandert van laatst gezien, naar online en normaal gesproken, als je geen autist aan de andere kant hebt, dan typt diegene wat terug en zie online veranderen in typing
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:41:19 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93203511
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou niet daar waar ze eigenlijk ook moeten :D
Nee, lenzen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:41:40 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93203527
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik kan je niet volgen geloof ik, als er staat dat iemand 'last seen on.. ' is dan is die persoon juist niet online en als er staat 'online' dan wel? dus als jij ziet dat Duvel 'last seen on..' is en hij zit op dat moment naast je op de bank zonder telefoon, dan is hij dus niet online en klopt het toch gewoon?
of ben ik nou gek :')
Bij mij verspringt dat tekstje bovenin beeld. Van online naar last seen on en weer terug.
pi_93203601
Ik heb al 4 crackers extra op. Gisteren ook al. :(
pi_93203626
Waarom zijn er geen fotolijsten te koop waar precies een A3 in past?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93203723
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Deze?
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:45:40 #82
331 Merel
Be here now.
pi_93203732
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat heeft de regering speciaal zo geregeld om jou dwars te zitten.
pi_93203818
quote:
Dat heb ik ook! Vooral omdat je kunt zien als ze het gelezen hebben. Als ze dan niet meteen reageren denk ik echt; jeetje vind je me niet meer aardig dan? :9
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:47:15 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93203820
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb al 4 crackers extra op. Gisteren ook al. :(
Dat is toch niet zo erg, het beleg is meestal de boosdoener .

Haha, Merel...
Al zenuwachtig?
pi_93203828
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat heeft de regering speciaal zo geregeld om jou dwars te zitten.
:D :'( :D
Ja doei.
pi_93203845
ik heb gewoon geen whatsdinges *)
Ja doei.
pi_93203918
Whatsapp is stom want het verstuurd de helft van m'n berichtjes niet of veel later pas.. :(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:49:30 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93203960
Ik doe helemaal niet aan appjes.
pi_93203978
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo erg, het beleg is meestal de boosdoener .

Haha, Merel...
Al zenuwachtig?
D'r zat ook beleg op! 2 met filet A. en 2 met philadelphia light. :+
pi_93203981
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Swietje het volgende:
Whatsapp is stom want het verstuurd de helft van m'n berichtjes niet of veel later pas.. :(
ja bij mij ook vaak, maar ik klaag niet want het is gratis :D :')
pi_93204031
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef conleche het volgende:

[..]

D'r zat ook beleg op! 2 met filet A. en 2 met philadelphia light. :+
Nou, meid, ga je schaaaamen :P
pi_93204035
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Deze?
Ik wil d'r gewoon eentje in de HEMA kunnen kopen of zo.

Maar thanks. ^O^ .
pi_93204077
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe helemaal niet aan appjes.
wromnie?

Ik vind het dus ontzettend leuk. Ik speel ook erg graag angy birds. :D

pi_93204097
Aaaah dat stomme spelletje heeft m'n zus ook op d'r telefoon & playstation. ;(
pi_93204131
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, meid, ga je schaaaamen :P
Naja, het kan erger, ik zou me ook kunnen volproppen met chips en zo. Maar ik vraag me af waar die extra trek vandaan komt. :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:53:21 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93204142
Zwanger? :')
pi_93204179
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Naja, het kan erger, ik zou me ook kunnen volproppen met chips en zo. Maar ik vraag me af waar die extra trek vandaan komt. :P
Precies ;) En ik heb soms ook van die dagen dat ik ineens veel meer eet.. Heb je gister gesport? Ik eet de dag er na altijd meer :P
pi_93204211
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef conleche het volgende:

[..]

wromnie?

Ik vind het dus ontzettend leuk. Ik speel ook erg graag angy birds. :D

[ afbeelding ]
haha ik ook, tot ik bij een stom level kwam waar ik niet voorbij kom en nu heb ik al heel lang niet meer gespeeld :D :')
pi_93204247
Mijn lijstje is slecht en ik durf 'm niet te posten. :')
pi_93204274
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zwanger? :')
Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is. :X Maar goed, zolang mijn extra trek geen augurken betreft, maak ik me nog maar geen zorgen. :+
pi_93204313
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

haha ik ook, tot ik bij een stom level kwam waar ik niet voorbij kom en nu heb ik al heel lang niet meer gespeeld :D :')
Oh ik heb hem uitgespeeld, maar ben nu aan de season-birds bezig en die is lastig. :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:57:19 #102
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93204345
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is. :X Maar goed, zolang mijn extra trek geen augurken betreft, maak ik me nog maar geen zorgen. :+
Ik krijg daar een iets te levendige voorstelling bij _O-.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:57:54 #103
331 Merel
Be here now.
pi_93204374
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:

Haha, Merel...
Al zenuwachtig?
Valt wel mee, volgens mij zit het wel goed.

Alleen hoe vies valt het dan tegen als alles vanavond toch helemaal fout blijkt te zitten... Afwachten dus.
pi_93204376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Precies ;) En ik heb soms ook van die dagen dat ik ineens veel meer eet.. Heb je gister gesport? Ik eet de dag er na altijd meer :P
Ik heb gisteren wel gesport, maar ik had gisteren ook 4 crackers-meer-trek en eergisteren heb ik niet gesport. Ah wel. Ik kán overwegen om m'n chipies zo te laten staan. Eventueel.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:58:09 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93204387
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Over augurken gesproken, 1 van mijn T's van vandaag is 6 kleine augurkjes met 3 plakjes ham :9 Beviel prima! :+
pi_93204406
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb gisteren wel gesport, maar ik had gisteren ook 4 crackers-meer-trek en eergisteren heb ik niet gesport. Ah wel. Ik kán overwegen om m'n chipies zo te laten staan. Eventueel.
Neh, daar is je lichaam al op ingesteld joh :+

:')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:58:48 #107
331 Merel
Be here now.
pi_93204417
Oh en ik vind het lief dat jullie steeds naar de collega vragen, want ik zou er wel de hele dag over kunnen praten omdat ik er zo vol van ben, maar dat vind ik zo stom. Dus als jullie er dan naar vragen heb ik een reden om erover te praten en dan is het niet zo erg :D
pi_93204423
Ah, hier sneeuwt het nu ook! Nog niet echt indrukwekkend, though :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:59:02 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204434
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje is slecht en ik durf 'm niet te posten. :')
Nou, gewoon nog een beetje eten en dan alsnog online gooien.
pi_93204464
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Merel het volgende:
Oh en ik vind het lief dat jullie steeds naar de collega vragen, want ik zou er wel de hele dag over kunnen praten omdat ik er zo vol van ben, maar dat vind ik zo stom. Dus als jullie er dan naar vragen heb ik een reden om erover te praten en dan is het niet zo erg :D

Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg _O-
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:00:07 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204484
Ik ben ook heel benieuwd hoor Merel. Zou het je zo gunnen.
pi_93204491
Wat is dat toch met al die meiden die zo weinig eten. Ik eet altijd te veel :')
pi_93204505
Bah het sneeuwt hier nu ook
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:00:52 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204515
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dat toch met al die meiden die zo weinig eten. Ik eet altijd te veel :')
Ik ook. Snap het ook niet, te weinig eten :') Word er maar raar en wiebelig van.
pi_93204571
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg _O-
QFT!
Ja doei.
pi_93204595
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!! -O-
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:39 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204664
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!! -O-
Nee, maar wij hebben loveli die ook van de anti-ontbijtkoekbrigade is :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:39 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93204665
quote:
Jeuzis -O- Gezellig :')

Print de OP es voor haar uit anders :P
pi_93204669
Nee, maar nog genoeg mensen in mijn omgeving die verknipte beelden hebben over afvallen. Jij weet wat goed voor je is :Y (en meer dan 1 plakje ontbijtkoek is toch niet nodig)
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:54 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93204674
quote:

[..]

Inderdaad! En dan ziet z'n kamer er volkomen ge- 'd uit:

pi_93204692
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Inderdaad! En dan ziet z'n kamer er volkomen ge- [ afbeelding ]'d uit:

[ afbeelding ]
:7
pi_93204701
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Merel het volgende:
Vertel meer :D!!
Worry is a misuse of imagination
pi_93204703
Het gaat niet om de ontbijtkoek. Het gaat om het feit dat ze dat uberhaupt doet. En bij alles.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:04:49 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93204717
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Swietje het volgende:
Het gaat niet om de ontbijtkoek. Het gaat om het feit dat ze dat uberhaupt doet. En bij alles.
Ductape.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:04:56 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204722
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Swietje het volgende:
Dat is naar. Ook bij groente?
pi_93204728
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ductape.
^O^
pi_93204732
quote:
Oh, maar je moeder heeft wel jaarringen?
Worry is a misuse of imagination
pi_93204768
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is naar. Ook bij groente?
Ja want het gaat niet om wat ik eet, maar om dát ik eet. Ze begint trouwens met de vraag: wat heb je vandaag allemaal al gegeten? als ik wat te eten wil pakken.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:06:10 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93204770
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef Swietje het volgende:

[..]

^O^
Nee maar serieus, is dat niet een idee? Haar de OP laten lezen en zeggen dat je dus veel groenten en niet te weinig moet eten omdat je anders een levenlang jojoën tegemoet gaat?
pi_93204808
je moeder moetgewoon d'r bek houden
je moet teruggillen dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bent :)
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:06:49 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204814
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ja want het gaat niet om wat ik eet, maar om dát ik eet. Ze begint trouwens met de vraag: wat heb je vandaag allemaal al gegeten? als ik wat te eten wil pakken.
-O- Verder wat Maria zegt
pi_93204826
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee maar serieus, is dat niet een idee? Haar de OP laten lezen en zeggen dat je dus veel groenten en niet te weinig moet eten omdat je anders een levenlang jojoën tegemoet gaat?
Ze weet dondersgoed hoe het hoort, maar bij ons is het anders zegt ze dan. 8)7
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:07:25 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204849
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
je moeder moetgewoon d'r bek houden
je moet teruggillen dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bent :)
Je moet op rustige toon aangeven dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bent :)
pi_93204866
Een moeder die je aanraad om lijstjes bij te houden op caloriechecker.nl spoort sowieso niet.
pi_93204869
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ze weet dondersgoed hoe het hoort, maar bij ons is het anders zegt ze dan. 8)7
:N :*
pi_93204887
quote:

[..]

Echt wel ja! }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:09:05 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93204944
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Swietje het volgende:
Een moeder die je aanraad om lijstjes bij te houden op caloriechecker.nl spoort sowieso niet.
Wat een onzinopmerking
*moeder is
*op deze wijze zelf inzicht heeft gecreerd in kcalvebruik en 10 kg afgevallen is
pi_93204945
Jullie hebben gelijk. Ik moet er eigenlijk eens een hartig woordje over spreken. Niet alleen over dit maar over alles. Alleen bij het idee word ik al moe.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:11:45 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93205083
Bah Swietje..
Het is klote dat je ook in een rolstoel zit, anders had je haar heel ver weg kunnen rollen...

Ik heb wel zin in knokken! Komt u maar *boks
pi_93205095
och, de manier waarop de moeder van Swiet zich daar mee bemoeit lijkt me alles behalve zinnig/normaal als ik dat allemaal zo lees... en als ik de foto's van Swiet zie heb ik ook niet 't idee dat het dringend nodig is dat ze ik weet niet hoeveel kg afvalt..
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 23 februari 2011 @ 16:12:33 #141
70532 loveli
N
pi_93205127
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ductape.
Ducttape of ducktape.
crap in = crap out
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:15:46 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93205301
Lijstje!

O: twee sneetjes met kaas
T: halve granaatappel
T: 6 cocktailaugurken met 3 plakjes ham (tenkstoeCo)
L: twee sneetjes met hagelslag
T: worteltjes
T: blokje kaas oids? misschien nog roggebroodje pindakaas want eet laat
D: ga ik samen met vriendje boodschappen voor doen, geen idee dus nog!

Ik vind hem wel mooi, afhankelijk van wat D wordt!
pi_93205416
uit ervaring kan ik zeggen dat tegen je moeder gillen sowieso nooit werkt, dus ik ben het eens met Tink. daarnaast is t heel kloterig dat je moeder haar waarschijnlijk goede bedoelingen op zo'n voor jou vervelende manier tentoonspreidt. rustig erover praten lijkt me beter dan een hartig woordje spreken.
Kwak
pi_93206133
Of negeren!

M'n ma die al zolang ik haar ken aan het jojoën is vindt dat ik te veel eet voor iemand die al dan niet gestaag afvalt, dus had ze bedacht dat ik m'n eten aan het uitkotsen moest zijn omdat volgens haar het niet anders kon. :')
Nu hoorde ze van het weekend dat ik supplementen naast m'n voeding en training erbij wou nemen, kreeg direct een belletje waarom ik aan de anabolen was en dat ze die 'troep' wel even door de plee zou spoelen wanneer ik op m'n werk was...
Heb haar dus aan de hand van de verpakkingen duidelijk moeten maken dat het gewoon eiwitten, multivitamines en aminozuren zijn.

Toen m'n zus echter op een dieet ging van alleen eiwitshakes, water, thee en soep en daarmee in 1week 4kilo was kwijtgeraakt vroeg ze zich niet af of dat wel zo'n slimme aanpak is maar of dat ook iets voor haar was. :X
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:35:52 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93206312
Herkenbaar V1
pi_93206375
Vizor woon jij nog thuis?
pi_93206398
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo... O+ die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:39:41 #148
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93206480
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo... O+ die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben :')
O+ die van mij ook, dat vonden ze alleen ook toen ik 10+ kilo meer woog dus ik heb niet zoveel vertrouwen in hun judgement :')
pi_93206500
mijn ouders zijn beide te dik, jojo-en niet (want vallen ook niet af :') ) en vinden 't prima als ik met m'n gewicht bezig ben, maar roepen af en toe wel iets in de richting van 'overdrijf niet hè?' als ik water te drinken vraag ipv frisdrank of wanneer ik koekjes afsla :P
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:42:06 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93206618
Oh mijn moeder zegt het echt wel als ik te dik ben en dat heeft ze al heel lang (> een jaar) niet meer gezegd (wel het tegenovergestelde: niet te dun worden hoor :')), dus het zal wel goed zitten. Nu is m'n zus haar slachtoffer :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:43:32 #151
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93206693
Mijn ouders vinden mij altijd mooi ( O+ ), maar geven het wel (voorzichtig) aan als ik te dik ben. Mijn moeder weet veel over voeding en dat is soms wel prettig (als ze niet gaat doordraven tenminste :+).
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:44:05 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93206722
Oeps! Had ik jullie ineens ontvolgd! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93206723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

O+ die van mij ook, dat vonden ze alleen ook toen ik 10+ kilo meer woog dus ik heb niet zoveel vertrouwen in hun judgement :')
Onvoorwaardelijke liefde O+.

Als ik echt dik zou worden (wat nog nooit gebeurd is), zouden ze het ook wel zeggen. Maar dat laat ik niet gebeuren :P
pi_93206728
quote:
O+
pi_93206758
Vikkestein wanneer krijg je trouwens meer te horen over evt. vervolggesprek? dat heb ik gemist ;) fijn dat het goed ging!
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:46:12 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93206827
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wanneer krijg je trouwens meer te horen over evt. vervolggesprek? dat heb ik gemist ;) fijn dat het goed ging!
Volgende week! (geen idee welke dag :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_93206915
Ok ik heb echt even pauze nodig :')
pi_93207034
quote:
Vizor woon jij nog thuis?
Nope, maar ze heeft een sleutel en ik woon 3 huizen verderop en tja in een dorp hoor je snel dingen. :')
Maar hopelijk dit jaar nog naar Zwolle! *O* (nog effies puntjes sparen)

Het is ook niet dat m'n ma mij dik of lelijk vindt, ze snapt alleen niets van m'n aanpak. :')
Daarnaast mocht ze mij eerder graag verwennen met eten, 'aaah, neem gewoon lekker een pizzabroodje joh, je ma betaald wel', 'Of zullen we nog even gezellig langs de snackbar, lekker frikandelletje eten', 'Als jij je ma even helpt, krijg je van mij later een lekkere Mars', 'Geef maar aan V1z0Rtje die lust vast nog wel wat'... }:|
Oh noes, trauma's!! :D
pi_93207042
ik heb vrij nodig.. m'n ogen branden, ik zit te gapen, heb 't koud maar gloei als 'n kooltje :')
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:54:10 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93207217
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vrij nodig.. m'n ogen branden, ik zit te gapen, heb 't koud maar gloei als 'n kooltje :')
+1 herkenbaar :')

Mijn moeder stak niet onder stoelen of banken dat ze me te dik vond.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:54:14 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93207220
33 kg eerder kreeg ik bij alles te horen wat ik in mijn mond stopte: Zou je dat wel doen?
Nu krijg ik te horen: Eet maar lekker op hoor, je kan het hebben
Of als ik weiger (ja, ik hoef echt geen swartzwalligerkirch ofzo, vink vies), nou je bent al zo dun, je moet het opeten en dan gewoon voor je neus zetten.

Het is ook nooit goed he? :')

Oei, niet ziek worden Mo
pi_93207283
neuh, maar ben wel wat moe de laatste dagen, en dat terwijl ik tot nu toe alle dagen voor 11 uur sliep... dus misschien hardlopen maar weer even dagje opschuiven.. dan maar even een dagje extra niet lopen, morgen weer een dag!

*ril*
Ja doei.
pi_93207406
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
33 kg eerder kreeg ik bij alles te horen wat ik in mijn mond stopte: Zou je dat wel doen?
Nu krijg ik te horen: Eet maar lekker op hoor, je kan het hebben
Of als ik weiger (ja, ik hoef echt geen swartzwalligerkirch ofzo, vink vies), nou je bent al zo dun, je moet het opeten en dan gewoon voor je neus zetten.

Het is ook nooit goed he? :')
Ach liever het laatste dan het eerste niet? Wel herkenbaar anders, het eerste dan want ik ben nog niet echt dun te noemen...
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:58:49 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93207419
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

+1 herkenbaar :')

Mijn moeder stak niet onder stoelen of banken dat ze me te dik vond.
*boks. Mijn pa ook niet. Maar subtiliteit of aardigheid was dan ook niet zijn forte :')

Mn mams zegt er eigenlijk niet zoveel over. Ik heb het idee dat ze me niet dik vindt, wel wat mollig. Maar da's ook de waarheid dus ja :+

Wel is de bijnaam 'bollie' blijven hangen van toen ik klein was :') Fijn, ouders :') :+
pi_93207512
mijn zusje werd altijd 'Bollie Eiergans' genoemd :') door m'n ouders :P
Ja doei.
pi_93207554
:o wat een ouders zeg! Als die van mij zo waren zou ik al lang een eetstoornis hebben gehad :Y . V1zor, dat "belonen" van jouw moeder, sorry hoor, maar hoe durft ze nu kritiek op jou te hebben? Niet te geloven zeg :')

/disclaimer: verder zijn ze allemaal vast heel lief en aardig maar... :X
pi_93207606
Mijn pa noemt me wel "dikke dochter" maar hij doet dat al sinds ik 4 ben ofzo :D omdat het zo lekker alitereert... (allitereert?)
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:03:18 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93207633
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'

Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb :').
pi_93207712
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'

Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:05:33 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93207755
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oids :')

Ik ga de gênante momenten maar niet opnoemen verder _O-
Perruche: ik heb wel een tijd gehad dat ik heul weinig at, toen was ik wel op mn dunst! :+ Maar daar ben ik wel overheen gegroeid 8-)
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:07:02 #171
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93207833
Ik schrik best van sommige opmerking van ouders hier eerlijk gezegd.
Zoals gezegd, ze zullen verder vast lief en aardig zijn, maar sommige opmerkingen... :N
pi_93207874
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oids :')

Ik ga de gênante momenten maar niet opnoemen verder _O-
Perruche: ik heb wel een tijd gehad dat ik heul weinig at, toen was ik wel op mn dunst! :+ Maar daar ben ik wel overheen gegroeid 8-)
Goed dat je er niets aan hebt overgehouden ;)

Mijn mams was een tijdje ook bezorgd toen ik superveel sportte en kei dun was, maar ze zag de hoeveelheden voedsel die ik naar binnen werkte dus toen was het snel over... :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:07:49 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93207878
Toch is dit best lastig. Mijn dochter begint wat mollig te worden, terwijl wij thuis nauwelijks snoep eten en ze verder eigenlijk ook niet slecht eet. Ze sport 3x per week en beweegt verder voldoende. En nu twijfel ik wat ik meot doen.
Ze is en blijft prachtig, maar ik wil haar er wel op wijzen dat een eetlepel margarine eten naast onnodig ook niet echt gezond is :') . Het belang van gezonde voeding kent ze wel trouwens. Al heb ik bij de uitleg vooral de nadruk gelegd op groeien en op gezonde hersenontwikkeling....
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:08:57 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93207949
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...
Het verloopt soms wat moeizaam. En dat ligt aan beide partijen hoor. Mijn moeder is weinig subtiel en erg aanwezig, m'n vader is juist heel erg op zichzelf en schikt zich naar m'n moeder.

Ik zou vaker moeten bellen, maar ik ben geen beller en heb dan heel veel moeite om het gesprek gaande te houden. En daar zie ik dan zo tegenop dat ik maar niet bel, met irritatie van haar kant als gevolg. Nouja, cirkeltje enzo.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:09:09 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93207964
Mijn nichtje van 12 is ook behoorlijk mollig en ik vind dat daar wat moet gebeuren, maar hoe? :'( (haar moeder is ook nogal een snoepkont).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:10:00 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93208041
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn nichtje van 12 is ook behoorlijk mollig en ik vind dat daar wat moet gebeuren, maar hoe? :'( (haar moeder is ook nogal een snoepkont).
Het kan natuurlijk ook de voorloper van een groeispurt zijn.....
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:11:04 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93208117
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook de voorloper van een groeispurt zijn.....
Nee, want het is echt een dikzak, nog erger dan ik op die leeftijd. Haar broer vreet zich ook ongans, maar die blijft dun. Tis niet eerlijk :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:12:04 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93208185
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, want het is echt een dikzak, nog erger dan ik op die leeftijd. Haar broer vreet zich ook ongans, maar die blijft dun. Tis niet eerlijk :').
Oke. Bij mijn dochter heb ik wel het vermoeden dat dit het geval is (groeispurt dus), dus ik wil er eigenlijk niets over zeggen. Vind het belangrijkste dat ze een positief zelfbeeld heeft, maar je zegt als moeder zo snel iets verkeerds.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:12:27 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93208207
Perruche: het heeft even geduurd, maar mede door dit topique weet ik nu wel dat weinig eten niet de oplossing is :P Dus daar probeer ik naar te handelen. Vroeger wisselde ik zo min mogelijk eten af met te veel meuk eten :') Toen had ik maat 38 *) :') Mn ouders hadden geloof ik niks door. Ik vraag me wel eens af of het invloed kan hebben gehad op mn stofwisseling zoals die nu is.
Ennn deja vu, volgens mij heb ik dit vaker gemeld hiero! Nouja, tismaarwatjebezighoudtenzulks.

Tink: klinkt alsof je het goed aanpakt. Van die lepel margarine kan je wel wat zeggen natuurlijk, want da's gewoon ongezond, kan je altijd beginnen over haar ehhh arteries? Nouja dingen die verstopt kunnen raken door teveel vet!

Vik: mollig of dikzak zijn twee verschilllende dingen denk ik zo. Je kan haar natuurlijk altijd proberen aan het hardlopen te krijgen ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:13:08 #180
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93208244
@Tink, ik vond het vroeger best pijnlijk als mijn ouders mij er (op een lieve, rustige, eerlijke en volwassen manier) op wezen dat ik langzaam weer wat dikker werd (en dat was dan ook écht zo), maar achteraf ben ik er heel blij mee dat ze dat hebben aangegeven. Ik was vroeger nogal kwetsbaar, maar het was wel nodig om me daarop te wijzen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:13:38 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93208264
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oke. Bij mijn dochter heb ik wel het vermoeden dat dit het geval is (groeispurt dus), dus ik wil er eigenlijk niets over zeggen. Vind het belangrijkste dat ze een positief zelfbeeld heeft, maar je zegt als moeder zo snel iets verkeerds.
Als jij zeker weet dat je goed zicht hebt op het eetpatroon van je dochter*, dan lijkt me weinig aan de hand te zijn.

*Dus dat je zeker weet dat ze niet bij vriendinnetjes een zak chips leeg eet ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:14:14 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93208290
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als jij zeker weet dat je goed zicht hebt op het eetpatroon van je dochter*, dan lijkt me weinig aan de hand te zijn.

*Dus dat je zeker weet dat ze niet bij vriendinnetjes een zak chips leeg eet ofzo.
Ja, en dat laatste weet je dus niet :')
pi_93208327
Zoals mijn ouders het doen resulteert het er inderdaad wel in dat ik bij andere alles opvreet wat los en vast zit.... :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:16:28 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93208394
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef Swietje het volgende:
Zoals mijn ouders het doen resulteert het er inderdaad wel in dat ik bij andere alles opvreet wat los en vast zit.... :@
Maar daar ben je toch zelf bij Swietje?
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:17:19 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93208440
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar daar ben je toch zelf bij Swietje?
Swietje is dan nog volwassen en is zich goed bewust van haar eetpatroon.

Ik kon dat soort zaken vroeger niet goed overzien hoor.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:18:19 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93208477
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Swietje is dan nog volwassen en is zich goed bewust van haar eetpatroon.

Ik kon dat soort zaken vroeger niet goed overzien hoor.
DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doen :@
pi_93208565
Oh, maar ik moet ook volwassen zijn en doe ook wel eens dingen waarvan ik wéét dat het niet goed is. Maar toch hè, gewoon wegdrukken en pas later nadenken.

Dusja.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:21:11 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93208610
Ik doelde eigenlijk op het je ouders de schuld geven van je eigen beslissingen. :@

Maar nu ga ik naar huis. Doei.
pi_93208645
Hmm ja, eens :Y

Doeg Tink :W
pi_93208661
Tuurlijk is het lastig om tegen je eigen kinderen sowiets te zeggen (lijkt me, geen ervaring :+ ). Mijn mams zei ook wel eens van "moet dat nou" bij nog een koekje, maar omdat het niet gezond was en niet omdat ik dikker werd. Ben daardoor altijd bewust geweest van goed eten. Maar ze kon ook heerlijk koken en er was altijd genoeg en alles was bespreekbaar, dat zal ook wel helpen...
pi_93208827
Hmm, lees weer veel herkenbaars, zelf toen ik jaar of 13-14 was te dik, en mijn moeder heeft dat op een gegeven moment op een lieve subtiele manier aangegeven. Probleem was vervolgens alleen dat ze met elk idioot dieet dat ik (of zij dat weet ik niet meer) aandroeg akkoord ging (en soms halfslachtig - want zo zei ze voor haar was 't natuurlijk niet echt nodig - meedeed) en ik dus dingen als bruin brood dieet heb gedaan, wekenlang als avondeten alleen tomaten en komkommers heb gegeten, en toen ik al te weinig woog mocht ik nog een weekje zo'n box met 750 calorieën dieet doen. Ging ik vervolgens bij bewegen en dat ging niet helemaal lekker: zat toen op zo'n 55 kg volgens mij.

Oh, en ergens halverwege die rit ben ik erg ziek geweest een paar dagenlang en weet nog dat ik helemaal in tranen bij mijn moeder aankwam nadat ik op de weegschaal had gestaan en ik nog steeds 65 kg woog, en mijn moeder toen zei 'oh, wat jammer, ik dacht ook wel dat je wat afgevallen zou zijn'.

Het maakt me weleens boos als ik eraan terugdenk, maar ze bedoelde het gewoon echt niet rot. Ze wist niet beter (heb ik later gemerkt toen ze jaren later eens helemaal doorsloeg met Montignac).
pi_93209040
Hoe lang ben je IHFC?

Ik ben wel blij dat ik vroeger niet te dik was, vind het nu al moeilijk om mezelf niet vol te vreten :P laat staan als ik er aanleg voor had... nog meer respect voor jullie allemaal _O_
pi_93209155
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je IHFC?
1.80m.

En was niet bizar dik, maar heb altijd heeeel veel gesport en daar stopte ik dus rond mijn twaalfde mee en dit was 't resultaat.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:32:34 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93209183
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je IHFC?

Ik ben wel blij dat ik vroeger niet te dik was, vind het nu al moeilijk om mezelf niet vol te vreten :P laat staan als ik er aanleg voor had... nog meer respect voor jullie allemaal _O_
Ik was als baby al spekkig :+ Al vind ik het bij babies wel leuk staan :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:33:53 #195
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93209243
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik was als baby al spekkig :+ Al vind ik het bij babies wel leuk staan :P
Ik ook :P.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:35:09 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93209313
Nu ik erover nadenk werd ik pas mollig toen ik vrouwelijke trekjes ging ontwikkelen :+ (toen ik een jaar of 9 was).

Ik herinner me een vakantiefoto uit 1992 waarop ik echt een sprietje was. Een groot verschil met ruim een jaar later! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93209453
:o ihfc, dat is wel dun inderdaad!

Ik was tot m'n 17e ofzo een sprietje (kledingmaat 36 zat ruim :P) . Eind 17 kreeg ik tetten (a cup :') ) en toen ik naar de HBO ging werd ik meer spekkig. Heb ook altijd veel gesport... nu niet meer, maar ben wel overtuigd dat als ik dat weer ga doen ik in no time weer dun ben. Maar ja. Motivatie he :P
pi_93209562
Ik ben jarenlang 'jongen' genoemd, zegt dat genoeg? Ik was 19 of zo tegen de tijd dat ik borsten kreeg. :').
pi_93209651
Ik was elf ofzo :') En de spekjes begonnen er toen ook aan te zitten, ja. Maar echt te zwaar ben ik gelukkig nooit geweest. Alleen altijd ontevreden met mezelf :')
pi_93209727
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef Perruche het volgende:
:o ihfc, dat is wel dun inderdaad!

Ik was tot m'n 17e ofzo een sprietje (kledingmaat 36 zat ruim :P) . Eind 17 kreeg ik tetten (a cup :') ) en toen ik naar de HBO ging werd ik meer spekkig. Heb ook altijd veel gesport... nu niet meer, maar ben wel overtuigd dat als ik dat weer ga doen ik in no time weer dun ben. Maar ja. Motivatie he :P
Best wel, ja. :P Ben nu gewoon tevreden als 't zo rond de 66kg schommelt. Mag alleen wel (meer) sporten inderdaad. Maar inderdaad: die motivatie. ;)
pi_93209745
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen O+. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
Wij zaten in ramada plaza, via hotelspecials heel goedkoop. Nadeel was dat het wel iets te ver buiten centrum zat (en we er tijdens een hittegolf waren). Ontbijt was wel lekker en uitgebreid. Hotel was luxe, kamer zelf een beetje saai: groen tapijt heeft zo'n ouderwetse/goedkope indruk.

Mijn moeder zei op een gegeven moment wel "meid je moet minder snoepen, zo groei je dicht". Sowieso dat ik minder moet snoepen en meer gezond moet eten (heeft ze gelijk in ook). Ik was toen woest, je gaat je dochter toch geen eetstoornis aanpraten. Nu ik foto's zie heeft ze groot gelijk. Maar, daar staat wel tegenover, dat ze me verbood een echt dieet te doen "want je bent nog in de groei".
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93209802
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Best wel, ja. :P Ben nu gewoon tevreden als 't zo rond de 66kg schommelt. Mag alleen wel (meer) sporten inderdaad. Maar inderdaad: die motivatie. ;)
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg? :') maar heb maat 38/ soms 40 van onder :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:46:00 #203
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93209829
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt :D.
pi_93209881
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doen :@
Natuurlijk ben ik daar zelf bij. Alleen zit dit er al van jongs af aan zo in. En als ik ergens anders kom met honger en daar mag ik wel gewoon eten en zelf eten pakken zonder commentaar, dan doe ik dat ja. Zonder daar eerst over na te denken. Ik vind wel dat mijn ouders er schuld aan hebben, maar ik vind ook dat ik zelf wat aan dit patroon moet doen, dat doe ik alleen niet. Dus in die zin is 't weer m'n eigen schuld.
pi_93210046
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Nou die van mij was ook geen aanrader, dus gelukkig :P.
pi_93210052
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg? :') maar heb maat 38/ soms 40 van onder :P
Ben ook nog niet op die 66kg hoor, zit er op dit moment zo'n 4 kilo boven waarvan 3 er in nov-dec-jan bijgekomen zijn als gevolg van de ellende op 't werk (en ik altijd maar denken dat ik geen echte emotie-eter was) na bijzonder lang op 'n stabiel gewicht te hebben gezeten. :'( Maar gaat op een langzame maar verantwoorde manier weer goede kant op. :D
pi_93210076
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Wat is het geworden?
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:51:22 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93210079
Ik ging even foto's kijken om te zien hoe dik ik was vroeger, en ik kwam tot enkele conclusies:

- Ik heb weinig kinderfoto's :') mn mams heeft ze allemaal denk ik :D
- Ik was als baby al chubby en daarna werd het een tijdje erger en toen rond mn 15e ofzo weer wat minder :P

Wel een grappige bolle-toet-foto gevonden _O- Even kijken of de scanner het doet :+
pi_93210186
Ik was nooit dun!
pi_93210206
Ooh wat een nare opmerkingen van ouders soms! Daar krijg je wel een verstoorde manier van omgaan met eten van..

Ik moest vroeger om elk snoepje vragen, wat er voor zorgde dat ik flink ging eten bij vriendinnen die dat niet hoefde. Maar gelukkig nooit overgewicht gehad.

Nu is er bij mijn vader en zijn vriendin sowieso helemaal niks ongezonds meer te vinden. Alleen maar bleekselderij enzo :'( (zo arelaxed als je echt echt zin hebt om te snaaien).
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:00:31 #211
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93210490
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat is het geworden?
Hotel Park Inn by Radisson met gratis gebruik van het Health & Wellness Centre van het hotel 100m verder O+.
Er was een actie (korting) en daar was nog één kamer van vrij. Ik dacht even dat het een lokkertje was, zo van 'nu snel boeken, anders ben je te laat!' en dat er vervolgens nog steeds op de site zou staan 'nog één kamer beschikbaar', maar hij staat nu echt niet meer op de site :P.

De antwoorden van de voortgangstoets zijn bekend en Vik had gelijk :+.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:03:21 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93210602
Chubbeh babeh is chubbeh! En ja, mn ouders hadden de neiging om in foto's te knippen zodat ze grappige plakboeken konden maken :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:05:02 #213
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93210670
Maria, wat schattig! Toen al zo'n vrolijk gezicht! :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:05:22 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93210690
quote:
We werken graag en vaak met stagiairs. Dat is voor ons intressant, omdat we kunnen werken met leergierig mensen en tegen een laag tarief.
Van de site van een best wel prominent communicatiebureau ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_93210750
Heel die zin is krom :')
pi_93210757
Maria, wat lief!!
pi_93210779
maria O+
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:07:56 #218
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93210809
Ik was vroeger vooral érg modieus maar niet heus :') :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:08:37 #219
171890 Chicolate
Chemicals
pi_93210842
Wat lief Maria O+. Zelfs toen hield je al van lachen :P.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:09:35 #220
117113 Perruche
Muffin!
pi_93210878
Hippie rituals O+
BonprixBoek je safari bij Beekse BergenFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:10:56 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93210933
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef Rituals het volgende:
Ik was vroeger vooral érg modieus maar niet heus :') :+
SPOILER
Haha wat een stoere foto! :D Je was toen iig niet chubby, dat mag duidelijk zijn :+
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:11:25 #222
52646 progje
Blub
pi_93210949
Die foto's O+
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:12:12 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93210987
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel die zin is krom :')
Ja, en ik wil ook nog bij ze solliciteren :'). Als ze zeggen dat ik niet aan de eisen voldoe, ga ik even schelden over die rare zin :'). Jammer dat het te brutaal (en ook wel een beetje gemakkelijk :P) is om zo'n zin te gaan verbeteren in je brief :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:12:15 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93210993
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Van de site van een best wel prominent communicatiebureau ;(.
We wille mense die veel werrek gaan verrichte voor wijnig geld, das voor ons namelek heel lukratief! B-)

woensdag 23 februari 2011 @ 18:13:24 #225
121582 DevilsAndDust
pi_93211038
Maria, lachebekje! :D.

Ik ga kersenclafoutis maken in een muffinpan. Duim even voor me dat dat goed gaat. :P.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:14:02 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211062
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

We wille mense die veel werrek gaan verrichte voor wijnig geld, das voor ons namelek heel lukratief! B-)

Eigenlijk vind ik dat best not done om op de site te zetten idd. Iedereen weet dat bedrijven graag stagiairs hebben, want dat is lekker goedkoop, maar moet je dat als dé reden noemen? Wat is er mis met: "We vinden het leuk om nieuwelingen in het vak te begeleiden O+"
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:14:49 #227
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93211097
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha wat een stoere foto! :D Je was toen iig niet chubby, dat mag duidelijk zijn :+
Dat kwam later pas echt inderdaad :+ (en daarvoor als baby dus wel oO<).

@Vik, heb je gezien dat je gelijk had? Had op z'n minst een *O* verwacht ;).
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:15:03 #228
231020 MevrouwPuff
pi_93211104
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dat best not done om op de site te zetten idd. Iedereen weet dat bedrijven graag stagiairs hebben, want dat is lekker goedkoop, maar moet je dat als dé reden noemen? Wat is er mis met: "We vinden het leuk om nieuwelingen in het vak te begeleiden O+"
Dat suggereert dat er sprake is van begeleiding hè ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:16:15 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211149
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat suggereert dat er sprake is van begeleiding hè ;)
Is er ook :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:16:25 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211161
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Rituals het volgende:

[..]

Dat kwam later pas echt inderdaad :+ (en daarvoor als baby dus wel oO<).

@Vik, heb je gezien dat je gelijk had? Had op z'n minst een *O* verwacht ;).
Nee nog niet gezien :D.
Niet meer actief op Fok!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 GearDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:20:04 #231
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93211299
Wel eerlijk :+
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:22:06 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211378
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:
Wel eerlijk :+
Wie is eerlijk? Ik? :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:25:40 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211537
@ Rituals: aplasie van de cochlea = een niet ontwikkelde cochlea volgens iemand op MSN. Dat betekent dat antwoord A ook om die reden al niet het goede antwoord is (behalve dan dus de 'eis' van een hoorverleden)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:27:05 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93211605
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie is eerlijk? Ik? :o.
Ik gok die lui die aangeven stagiairs zo lekker goeikoop te vinden :+
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:27:24 #235
117113 Perruche
Muffin!
pi_93211621
:o staat dat serieus op de site?
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:27:53 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211644
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef Perruche het volgende:
:o staat dat serieus op de site?
Ja.

Verwachte reactie: Pff, daar zou ik niet eens willen stagelopen :{w.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:28:49 #237
117113 Perruche
Muffin!
pi_93211683
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja.

Verwachte reactie: Pff, daar zou ik niet eens willen stagelopen :{w.
Wat erg! is het een grapje?
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:29:22 #238
117113 Perruche
Muffin!
pi_93211704
Als je daar zou willen werken zou ik mailen van nou, aan jullie site te zien kunnen jullie mijn hulp goed gebruiken!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:29:23 #239
231020 MevrouwPuff
pi_93211706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
@ Rituals: aplasie van de cochlea = een niet ontwikkelde cochlea volgens iemand op MSN. Dat betekent dat antwoord A ook om die reden al niet het goede antwoord is (behalve dan dus de 'eis' van een hoorverleden)
Mijn idee was dus dat de zenuw wel intact kon zijn, en dat het daarom in sommige gevallen mss wel zou kunnen :P Maar ik had al besloten dat dat toekomstmuziek is :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:29:35 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211715
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wwat erg! is het een grapje?
Niet dat ik weet :P.
Niet meer actief op Fok!
Boek je safari bij Beekse BergenZoek je mobiel op gsmwebF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:30:23 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211743
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mijn idee was dus dat de zenuw wel intact kon zijn, en dat het daarom in sommige gevallen mss wel zou kunnen :P Maar ik had al besloten dat dat toekomstmuziek is :)
Nee, sowieso niet, want de elektroden nemen de functie van de gehoorzenuw over :P.

Geloof ik oO<
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:31:12 #242
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93211782
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Dus je had nóg meer gelijk ;).
Wat is het menselijk lichaam toch machtig interessant O+. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk ingeloot ben.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:31:48 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93211801
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat is het menselijk lichaam toch machtig interessant O+. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk ingeloot ben.
Ga jij een KNO-specialisatie doen? B-) .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:32:31 #244
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93211834
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga jij een KNO-specialisatie doen? B-) .
Dat zie ik niet zo snel gebeuren :+. Maar zeg nooit nooit.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:32:41 #245
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93211837
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik gok die lui die aangeven stagiairs zo lekker goeikoop te vinden :+
Dat ja :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:34:33 #246
117113 Perruche
Muffin!
pi_93211909
Zu hause! Fijne avond allen :W
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:40:08 #247
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93212178
lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindkaas +koffie met hv melk
L: pompoenpitbroodje met beetje light fritessaus en een gebakken ei met een kom rauwkost (wortel, tomaat, komkommer, paprika)
T: dubbele v boterham geroosterd, met pindakaas, peer +koffie met hv melk
D: pompoen-kikkerwten-kokoscurry met witte rijst en yoghurt +glas witte wijn
T: kersen met yoghurt en een beetje muesli

ik ben tevreden :Y
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:42:31 #248
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_93212293
Mooi lijstje, Blurred!

Die van mij:

O: yoghurt met muesli
B: half uur bevriezen
T: maisbroodje
L: ceasar salade
T: volkorenbroodje
S: uur volleyballen
D: ovenfrietjes, biefstuk en wortelsalade
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:45:31 #249
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93212446
oeh ceasar salade :9 dat moet ik ook weer eens maken! eet je je broodjes zonder beleg jagar? volgens mij kom je wel een beetje laag uit met kcal of niet? wel een lekker lijstje heb je iig!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:45:40 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93212456
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindkaas +koffie met hv melk
L: pompoenpitbroodje met beetje light fritessaus en een gebakken ei met een kom rauwkost (wortel, tomaat, komkommer, paprika)
T: dubbele v boterham geroosterd, met pindakaas, peer +koffie met hv melk
D: pompoen-kikkerwten-kokoscurry met witte rijst en yoghurt +glas witte wijn
T: kersen met yoghurt en een beetje muesli

ik ben tevreden :Y
Mooi en lekker! :Y)

En ja ik heb het over eten :+
Zavvi - Fandom en GeekgearF1 Store - Voor al je F1 GearBoek goedkoper bij booking.com
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:46:15 #251
331 Merel
Be here now.
pi_93212488
Nog drie kwartier O+ Zo fijn, twee van die workaholics bij elkaar :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:48:33 #252
43653 sigme
Veraan
pi_93212629
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het lijstje van vandaag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:49:06 #253
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_93212660
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Merel het volgende:
Nog drie kwartier O+ Zo fijn, twee van die workaholics bij elkaar :P
wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè? O+
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:49:49 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93212698
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè? O+
Post ze vannacht weer een O+ :D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:50:02 #255
331 Merel
Be here now.
pi_93212712
Jahaaa :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:50:19 #256
43653 sigme
Veraan
pi_93212735
Mijn lijstje van de afgelopen drie dagen is trouwens:
• brinta
• beesten
• brood (snee of 6, 3 krekkers)
• van 11 tot 4 buiten werken
• beesten
• BIER! 1 pils
• chinees
• toetje
• slapen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:50:24 #257
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93212740
Ohhh Merel, veel plezier! O+

@sigme :D. Weer redelijk. Ik ga nu de kabeljauwfilet + groenten klaarmaken :9.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:51:51 #258
43653 sigme
Veraan
pi_93212825
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Rituals het volgende:

@sigme :D. Weer redelijk. Ik ga nu de kabeljauwfilet + groenten klaarmaken :9.
Eet smakelijk :Y).

Is het gister nog gelukt om er een "redelijk +" van te maken?
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:56:21 #259
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93213064
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Eet smakelijk :Y).

Is het gister nog gelukt om er een "redelijk +" van te maken?
Dankje :9.
Moet ik even heel diep nadenken. Volgens mij is het bij redelijk gebleven.

En nu ga ik echt de keuken in :+.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:56:23 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93213065
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstje van de afgelopen drie dagen is trouwens:
• brinta
• beesten
• brood (snee of 6, 3 krekkers)
• van 11 tot 4 buiten werken
• beesten
• BIER! 1 pils
• chinees
• toetje
• slapen
Eet je al 3 dagen Chinees? :o
Ik vind 'beesten' zo mooi staan op jouw eetlijstjes :D
Zoek je mobiel op gsmwebHoesjes? Casetify!ANWB Verzekeringen
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:01:20 #261
43653 sigme
Veraan
pi_93213309
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eet je al 3 dagen Chinees? :o
Ik vind 'beesten' zo mooi staan op jouw eetlijstjes :D
Ik heb een "maandmenu" gehaald. Daar doe ik geen maand mee, maar wel drie dagen (het is nu op).

Leuk zijn de beesten he? Ik weet nooit zo goed hoe ik het in de lijst moet vermelden en heb de neiging het niet op te nemen - afwassen schrijf ik ook niet op als beweging tenslotte. Maar het is nog best wat werk, eigenlijk.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:05:04 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93213518
Die foto's O+. Van mij staat er eentje in m'n FoBo. Ben altijd al mollig geweest :).

En ik zít. Hele tijd in de weer geweest sinds ik thuis ben (17:15). Nu doe ik niks meer de rest van de avond :{w.

Lijstje, eindstand:

O: ca. 200 gr magere kwark met wat muesli
T: -
L: 2 boterhammen, 1x kaas, 1x appelstroop
T: appel, 1/2 minneola
T: mini-snickers
B: van alles en nog wat, heen en weer gerace, huis opgeruimd
D: goede portie spinazielasagne
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:06:02 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93213584
Zo hee, stevige after dinner dip hier. Begint nu weer een beetje weg te trekken gelukkig.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:06:12 #264
43653 sigme
Veraan
pi_93213595
Oh, en we waren dus buiten, de haag aan het zagen. Hond natuurlijk gezellig mee. kwam er een mevrouw met kind en 2 honden langswandelen. Aan de overkant van het water. Hond is bang voor water. Hond is dól (DOL!!) op andere hondjes. Hij is in het water gesprongen :o :D.

Nu gaan we toch maar weer eens heel serieus overwegen er een hond bij te nemen. Want het is eigenlijk wel zielig, hij zou zo ontzettend graag spelen. Met een andere hond.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:07:06 #265
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_93213656
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
oeh ceasar salade :9 dat moet ik ook weer eens maken! eet je je broodjes zonder beleg jagar? volgens mij kom je wel een beetje laag uit met kcal of niet? wel een lekker lijstje heb je iig!
ceasarsalad was met parmezaanse kaas en spek. Van de supermarkt. wel heel lekker, zonder enige gekke e nummers ofzo. Broodjes zijn met niets. Oh nee, maisbroodje met wat boter. Ik ga zo een heeeeeeleboel ovenfrietjes eten denk ik. Denk dat het qua kcals wel meevalt, hoor!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:08:03 #266
231020 MevrouwPuff
pi_93213713
Vergeleken met afgelopen weken is het een record als ik vanavond niet naar de supermarkt ga om wat lekkers te halen :@ ik heb al besloten dat dat gaat lukken, dus dat maakt mijn lijstje:
O: dubbele boterham pindakaas en hagelslag
T: appel
L: tosti hamkaas
T: appel
D: visfilet in ketjap en sambal met rijst en sperzieboontjes
T: halfvolle vanilleyoghurt met muesli
T: banaan

Het is eetmeter proof, op de ketjap na. Teveel zout dus.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:08:12 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93213726
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Oh, en we waren dus buiten, de haag aan het zagen. Hond natuurlijk gezellig mee. kwam er een mevrouw met kind en 2 honden langswandelen. Aan de overkant van het water. Hond is bang voor water. Hond is dól (DOL!!) op andere hondjes. Hij is in het water gesprongen :o :D.

Nu gaan we toch maar weer eens heel serieus overwegen er een hond bij te nemen. Want het is eigenlijk wel zielig, hij zou zo ontzettend graag spelen. Met een andere hond.
De held!

En ik moet hier aan denken:

quote:
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:15:29 #268
233920 Siral
pi_93214110
Vraagje, ik vul nu sinds een week elke dag mijn eten in op de caloriechecker van voedingscentrum.Maar dat ding geeft altijd aan dat ik te weinig kcal binnen krijg. Gemiddeld zit ik over 5 dagen rond de 1100/1500 kcal denk ik (om heel eerlijk te zijn vind ik 1500 ook de max van wat ik mag hebben)

Nu kon ik dus bekijken wat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld per dag moet eten en toen kreeg ik dit:

6 boterhammen?! Als ik zes boterhammen ga eten op een dag kan ik er dus helemaal NIKS meer naast pakken.
Ik eet er 3/4 gemiddeld, en dat vind ik al best wat.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:17:54 #269
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93214275
Siral, jij wilt toch niet meer afvallen maar gewoon gelijk blijven qua gewicht? Let go of it, eet gewoon normaal (en krijg geen honger }:| ) en weeg je eenmaal per week en als het omhoog gaat let je even op en als het naar beneden gaat eet je wat extra. Uniekhoorn kan je wel advies geven, denk ik :7
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:19:47 #270
43653 sigme
Veraan
pi_93214392
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De held!

En ik moet hier aan denken:

[..]

Ik moet dan altijd denken aan:

ik wou dat ik van was was
en jij van terpentijn
dan samen in een flesje
wat zou dat heerlijk zijn
Vodafone aanbiedingenZoek je mobiel op gsmwebBig Fish Games
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:20:35 #271
233920 Siral
pi_93214438
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Siral, jij wilt toch niet meer afvallen maar gewoon gelijk blijven qua gewicht? Let go of it, eet gewoon normaal (en krijg geen honger }:| ) en weeg je eenmaal per week en als het omhoog gaat let je even op en als het naar beneden gaat eet je wat extra. Uniekhoorn kan je wel advies geven, denk ik :7
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:24:35 #272
43653 sigme
Veraan
pi_93214703
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
Vraagje, ik vul nu sinds een week elke dag mijn eten in op de caloriechecker van voedingscentrum.Maar dat ding geeft altijd aan dat ik te weinig kcal binnen krijg. Gemiddeld zit ik over 5 dagen rond de 1100/1500 kcal denk ik (om heel eerlijk te zijn vind ik 1500 ook de max van wat ik mag hebben)

Nu kon ik dus bekijken wat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld per dag moet eten en toen kreeg ik dit:

[ afbeelding ]

6 boterhammen?! Als ik zes boterhammen ga eten op een dag kan ik er dus helemaal NIKS meer naast pakken.
Ik eet er 3/4 gemiddeld, en dat vind ik al best wat.
1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).

Maar wat betreft dat aantal boterhammen - je moet je eigen evenwicht zien te vinden. Ik eet ruim die 6 boterhammen wel, maar ik zou dan weer zeker geen 200 gram aardappels/pasta/rijst daarnaast willen eten. En een lijst die halvarine aanraadt neem ik sowieso niet serieus. Vieze rotzooi, huuh.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:24:43 #273
159579 conleche
pi_93214705
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig. :) Of je moet een dwerg zijn.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:25:38 #274
159579 conleche
pi_93214764
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).

GMTA O+
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:26:02 #275
43653 sigme
Veraan
pi_93214797
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig. :) Of je moet een dwerg zijn.
En ik maar netjes subtiel zijn :').
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:26:25 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93214825
Afhankelijk van je lengte en bewegingsniveau eet je te weinig of veel te weinig. Ik eet dagelijks met gemak 6 boterhammen of het equivalent daarvan.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:26:59 #277
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93214863
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik bedoel qua hoeveelheid, niet qua rommel. ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:27:10 #278
231020 MevrouwPuff
pi_93214876
1100 kcal is gewoon echt weinig Siral. Te weinig.
Vandaag heb ik ook 4 boterhammen op, dat is ook niet perse een probleem, maar ik had wel een totaal van 1700 kcal. Je moet wel goed voor je lijf zorgen!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:27:19 #279
159579 conleche
pi_93214885
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef sigme het volgende:

[..]

En ik maar netjes subtiel zijn :').
Kostte je moeite, hè? Geef het maar toe!! :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:27:31 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93214892
Nouja, in Sirals defence, ik kan die dagelijkse waslijst ook niet wegkrijgen zonder negatieve invloed op de weegschaal. Ik eet echt néver 6 boterhammen op een dag en ben dat ook niet van plan.
BonprixBoek je safari bij Beekse BergenF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:28:38 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93214965
En ik meen mij te herinneren dat Siral niet heel erg groot was!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:29:01 #282
159579 conleche
pi_93214987
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, in Sirals defence, ik kan die dagelijkse waslijst ook niet wegkrijgen zonder negatieve invloed op de weegschaal. Ik eet echt néver 6 boterhammen op een dag en ben dat ook niet van plan.
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:29:08 #283
233920 Siral
pi_93214994
Ik ben ook een dwerg :P Ik ben maar 158.
En halvarine vind ik ook smerig.. hier smeren we gewoon dieet boter van becel.

Mgoed ik heb echt het idee dat die paar kilo's die ik kwijt wilde, en ook was, er rap weer aankomen sinds ik gestopt ben met mijn stage. Ga me zaterdag morgen maar weer eens wegen bij de fitness.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:29:35 #284
233920 Siral
pi_93215020
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!
Ik word over exact een week 21 :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:29:53 #285
159579 conleche
pi_93215046
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Siral het volgende:
Ik ben ook een dwerg :P Ik ben maar 158.
En halvarine vind ik ook smerig.. hier smeren we gewoon dieet boter van becel.

Mgoed ik heb echt het idee dat die paar kilo's die ik kwijt wilde, en ook was, er rap weer aankomen sinds ik gestopt ben met mijn stage. Ga me zaterdag morgen maar weer eens wegen bij de fitness.
:o Wat denk je dat Becel is?
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:30:26 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93215073
quote:

[..]

Volgens mij eet ik best netjes de laatste tijd :).
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:30:37 #287
233920 Siral
pi_93215088
quote:

[..]

Ja goed, ik bedoel, niet van die smerige vette crap die sommige op een brood smeren :P Volgens mij kan je dit gewoon smeren zonder probleem hoor. En je hebt het neem ik aan ook nodig?
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:31:14 #288
159579 conleche
pi_93215137
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik word over exact een week 21 :)
Oeh!! Mooie leeftijd!! O+ Maar echt, je kan meer eten hoor! Als je vroeger veel snoepte, zat je zo op de 2500 kcals. Van gewoon, gezond eten kan je echt veel eten zonder aan te komen, vooral als je er ook nog bij sport.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:31:25 #289
43653 sigme
Veraan
pi_93215146
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Kostte je moeite, hè? Geef het maar toe!! :P
Ja!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:31:30 #290
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93215153
Ik heb pas een kut lijst vandaag. De hele dag al zin in eten en ik stil de trek met de raarste dingen. Had gelukkig geen meuk in huis. Maar aan de hand van sommige mensen zou ik me bijna een vreetzak gaan voelen met dit lijstje, terwijl dat toch best meevalt.

O: 2 kleine boterhammen pindakaas, beker melk
T: 2 mandarijnen
L: boterham geitenkaas, cracker filet americain, glas limonade
T: cracker jam, boterham vruchtenhagel, weight care reep :') :@
D: boerenkoolstamppot met worst

Die laatste T uit mijn lijstje was een soort van eetbui, ben ik bang. :')
Voordelig uit? Ticketveiling.nlVodafone aanbiedingenFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:31:50 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93215170
Och, toen ik 21 was... O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:31:57 #292
193540 Tamashii
pi_93215184
Hahaha, mijn moeder zegt altijd dat ik op haar lijk en zij heeft anorexia. :') Ze is dunner dan ik, dus dat wil ik echt niet horen.

Lijstje:
O: Muesli met melk
T: 2 glazen sinaasappelsap
L: Kibbeling
A: Spruitjes, aardappeltjes en rundertartaar.
T: Chocolaatjes
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:32:04 #293
43653 sigme
Veraan
pi_93215192
quote:

[..]

Ik kan wel met pensioen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:32:12 #294
159579 conleche
pi_93215201
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja goed, ik bedoel, niet van die smerige vette crap die sommige op een brood smeren :P Volgens mij kan je dit gewoon smeren zonder probleem hoor. En je hebt het neem ik aan ook nodig?
Je hebt wel vetten nodig, zeker, maar dieetbecel is halvarine. Ik zou roomboter smeren. Met mate natuurlijk, maar gewoon, een klein beetje!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:32:40 #295
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93215225
Ik ben 22 :7
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:32:57 #296
159579 conleche
pi_93215242
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij eet ik best netjes de laatste tijd :).
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:33:22 #297
159579 conleche
pi_93215266
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben 22 :7
O+ óók mooi!!!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:33:59 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93215299
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.
:D Behoor jij tegenwoordig ook tot de Slankpolitie? _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:34:00 #299
43653 sigme
Veraan
pi_93215302
21..
Toen woog ik 65 kilo. En besloot ik om die lekkere blonde jongen aan de haak te slaan.

En nu?
SPOILER
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:34:18 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93215322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat ik anders moet doen :). Ik blijf op gewicht met deze lijstjes. Er gaat in ieder geval niks af. Er komt eerder wat bij lijkt het, maar dat kan ook aan de ziljoen verjaardagen deze periode liggen.
Big Fish GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:34:20 #301
233920 Siral
pi_93215323
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Oeh!! Mooie leeftijd!! O+ Maar echt, je kan meer eten hoor! Als je vroeger veel snoepte, zat je zo op de 2500 kcals. Van gewoon, gezond eten kan je echt veel eten zonder aan te komen, vooral als je er ook nog bij sport.
Haha opzich best een prima leeftijd ja :D

Nouja zie lijstje van vandaag:

O: muslie met magere yoghurt, 2 theelepeltjes jam erbij voor de lekker :P
L: omelet met tomaat, achterham, tomaat en paprika
T: appel, dropje
D: rijst, wokgroente met zoete sojasaus, beenham
T: cappuccino

Moet zeggen, opzich als ik het zo zie vind ik het prima, maar ik voel me er niet altijd even goed bij.. maar dat zit gewoon tussen mijn oren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')