Wat is congenitaal (neem aan dat je dat bedoelt) doof? Aangeboren? Indien ja, dan is het a niet, want dit kind is best lang doof geweest en bovendien tijdens de kritieke fase voor de taalverwerving.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
Vik:
Bij welke patiënt bestaat een goede indicatie voor een cochleair implantaat?
a. 5-jarig kind dat congeniaal doof is, met bilaterale aplasie van de cochlea.
b. 30-jarige journalist, die eenzijdig doof is.
c. 50-jarige vertegenwoordiger met een bilateraal perceptief verlies van 60 dB.
d. 70-jarige vrouw met bilaterale doofheid na een recent doorgemaakt meningitis.
Ja, moest plaatje zoekenquote:
eerst openen, dan plaatje en je plaatje doetut niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, moest plaatje zoeken
En idd, sneeuw!!!
Nee hoor, 5 jaar is niet jongquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
Ik zou zeggen dat C wel opgelost zou kunnen worden met een gewoon hoorapparaat. 60db verlies, dan ben je lang niet doof volgens mij?
Maar misschien is mijn A. wel een beetje erg jong voor zo'n operatie. Maar dan heeft ze er wel lang wat aan.
Ach ja, wat weet ik ervan. Ik ga maar eens een wortel knagen.
Inderdaad aangeboren. Dat was ook de reden dat A. afviel voor mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat duurde lang!.
Hihi, al die gokjes.
[..]
Wat is congenitaal (neem aan dat je dat bedoelt) doof? Aangeboren? Indien ja, dan is het a niet, want dit kind is best lang doof geweest en bovendien tijdens de kritieke fase voor de taalverwerving.
Eenzijdig doof zijn is niet genoeg (je hebt je andere oor nog), een verlies van 60 dB is ook niet genoeg (volgens mij moet dat minimaal 90 dB zijn), dus b en c vallen ook af. Ik kies voor d, want mits de meningitis recent is, is implantatie mogelijk. De vrouw heeft bovendien gehoord en een hoorverleden is heel belangrijk voor het succes van een CI
.
Het sneeuwt hier trouwens.
Nee hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had gedacht dat een vrouw van 70 te oud zou zijn. Risico"s enzo.
Ja, maar zij was misschien veel langer horend dan jij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen ik in het CI-huis zat, zat ik daar samen met een vrouw van 80+ en ze deed het nog beter dan ik ook
.
Van Vik toch? In de opgave staat het wel goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Rituals het volgende:
*Congenitaal, was een typefout van mij.
In de opgave staat congeniaal, maar het moet congenitaal (=aangeboren) zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Van Vik toch? In de opgave staat het wel goed.
Ik meen me te herinneren dat ze allang slechthorend was, maar misschien heeft ze voor die tijd wel 'gewoon' gehoord, weet ik niet (meer)quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar zij was misschien veel langer horend dan jij.
maar besmettelijke doofheid is niet een beetje raar?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef conleche het volgende:
nou ja bij congenitaal had ik eerder aan twee geslachtsdelen gedacht. Prbly. Hoewel dat wat raar zou zijn geweest aan je oren.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef conleche het volgende:
nou ja bij congenitaal had ik eerder aan geslachtsdelen gedacht. Prbly. Hoewel dat wat raar zou zijn geweest aan je oren.
Nee, dat kan ik me wel weer voorstellen. Dat je een virus krijgt met doofheid tot gevolg. Ja weet ik veel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
maar besmettelijke doofheid is niet een beetje raar?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef conleche het volgende:
nou ja bij congenitaal had ik eerder aan geslachtsdelen gedacht. Prbly. Hoewel dat wat raar zou zijn geweest aan je oren.
Even héél snel gegoogled:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Ik twijfel toch of het niet A moet zijn hoor! Een 5-jarig kind is de kritieke fase toch nog niet helemaal voorbij? Zo'n kindje heeft er ook het meeste voordeel aan denk ik. Al zou het ook best te overwegen zijn bij een oudere patiënt in goede conditie
En ik zie XM d'r plaatje niet.
Een SOA met doofheid tot gevolg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me wel weer voorstellen. Dat je een virus krijgt met doofheid tot gevolg. Ja weet ik veel.
De syfilisepidemie die in Nederland tien jaar geleden inzette, neemt de laatste jaren weliswaar af, maar vraagt nog steeds om extra aandacht. Bij een belangrijk deel van de patiënten met vroege syfilis is sprake van symptomen van neurosyfilis (ontsteking van het zenuwstelsel). De auteurs beschrijven deze ernstige complicaties van vroege syfilis en recent epidemiologisch onderzoek hiernaar. Ze doen de aanbeveling bij bepaalde klachten, zoals plotselinge doofheid en plotseling visusverlies door oogkamerontsteking, de KNO-arts en oogarts luesserologie te adviseren.quote:
Herpes oticus (van het oor). SOA-achtig beestje dat hersenvliesontsteking en doofheid kan veroorzaken!quote:
Klinkt best aannemelijk inderdaad! Wie weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm rituals, dat zal dan weer ook zo zijn, maar mijn gedachte was, dat er best wel een goede zenuwverbinding zou kunnen zijn, en dat kleine kindjes nog enorme brein plasticiteit (veranderbaarheid; voor de rest) hebben.
Wie weet gaat dat in de toekomst kunnen gebeuren
[..]
Herpes oticus (van het oor). SOA-achtig beestje dat hersenvliesontsteking en doofheid kan veroorzaken!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja het kind is 5. Ik zelf dacht niet direct aan syfilis.
A zou ook nog kunnen idd, maar ik kan geen reden bedenken waarom het D niet zou kunnen zijn, behalve wellicht om gezondheidsredenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Ik twijfel toch of het niet A moet zijn hoor! Een 5-jarig kind is de kritieke fase toch nog niet helemaal voorbij? Zo'n kindje heeft er ook het meeste voordeel aan denk ik. Al zou het ook best te overwegen zijn bij een oudere patiënt in goede conditie
En ik zie XM d'r plaatje niet.
Congenitale syfilisquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja het kind is 5. Ik zelf dacht niet direct aan syfilis.
Daarom iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even héél snel gegoogled:
Een cochleair implantaat is meestal niet geschikt in geval van doofheid die reeds vanaf de geboorte bestaat of die is ontstaan voordat spreken of begrijpen van taal werd geleerd. De reden hiervoor is dat enige herinnering aan geluid aanwezig moet zijn om de signalen, die door het implantaat aan de hersenen worden doorgegeven, te kunnen onderscheiden.
Doe ik! Ik denk dat de uitslag vanavond wel bekend is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
A zou ook nog kunnen idd, maar ik kan geen reden bedenken waarom het D niet zou kunnen zijn, behalve wellicht om gezondheidsredenen. Als je het antwoord weet, Rituals, laat je het dan even weten?
. Ik weet niet wat zwaarder telt: jong en dus nog veel profijt ervan hebben (maar dus wel doof geboren zijn en in de kritieke fase veel gemist hebben) of oud, maar wel altijd gehoord hebben
.
Geslaagde zoektocht!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ik ga ff een ander plaatje suchen!
Ik wilde net tegen XM zeggen dat het wel raar is dat het hier dan niet sneeuwt,quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
*met een vies gezicht naar buiten kijkt
Het sneeuwt lekker door
Ja, zoiets.quote:
Ow ik vind het juist vrijblijvender, want je hebt er niet voor betaaldquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik haat whatsapp want als mensen dan niet reageren vind ik dat op een of andere manier beledigender (/meer beledigend?) dan als ze niet op een sms reageren
Dat komt omdat je dan ziet dat ze online zijn geweest. Bij sms kan je nog denken dat ze het nog niet hebben gelezen. Het allerergste is als je ziet dat ze online komen en dat je dan wacht op typing en ipdaarvan dan ineens ziet: last seen dan en dan. Dan ben ik in staat om op te bellen om verhaal te halen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik haat whatsapp want als mensen dan niet reageren vind ik dat op een of andere manier beledigender (/meer beledigend?) dan als ze niet op een sms reageren
oh huh dat wist ik niet eens dat dat allemaal konquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan ziet dat ze online zijn geweest. Bij sms kan je nog denken dat ze het nog niet hebben gelezen. Het allerergste is als je ziet dat ze online komen en dat je dan wacht op typing en ipdaarvan dan ineens ziet: last seen dan en dan. Dan ben ik in staat om op te bellen om verhaal te halen!
Wat ik niet doe, omdat ik ook wel geldige redenen kan bedenken waarom iemand niet direct antwoordt.
Oh my, een goede reden om géén android(achtig) toestel te nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan ziet dat ze online zijn geweest. Bij sms kan je nog denken dat ze het nog niet hebben gelezen. Het allerergste is als je ziet dat ze online komen en dat je dan wacht op typing en ipdaarvan dan ineens ziet: last seen dan en dan. Dan ben ik in staat om op te bellen om verhaal te halen!
Wat ik niet doe, omdat ik ook wel geldige redenen kan bedenken waarom iemand niet direct antwoordt.
Heb je daar ook een bijpassend pakje voor bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Merel het volgende:
Ik heb zin om een aantal collega's te wurgen!
Ik zeg, doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Merel het volgende:
Niet die ene toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Merel het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh huh dat wist ik niet eens dat dat allemaal konik ga meteen even kijken
hm maar wanneer ben je dan 'online'? want die app staat toch altijd aan in de achtergrond ook? of ben je alleen online als je ook echt die app geopend hebt?
Volgens mij ben je altijd online. Duvel is ook last seen op een bepaalde tijd als ie dan gewoon naast me op de bank zit, met foon op tafel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh huh dat wist ik niet eens dat dat allemaal konik ga meteen even kijken
hm maar wanneer ben je dan 'online'? want die app staat toch altijd aan in de achtergrond ook? of ben je alleen online als je ook echt die app geopend hebt?
dan is ie toch juist niet online?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij ben je altijd online. Duvel is ook last seen op een bepaalde tijd als ie dan gewoon naast me op de bank zit, met foon op tafel.
Neejoh, die ligt nu z'n jetlag weg te slapen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
heb je nog voorpretsmsjes gestuurd met de collega?
Nouja, volgens die app wel. Dus, co denkt dan misschien **((*&W eikel stuur eens wat terug, terwijl de eikel zich van geen kwaad bewust is en gewoon aan het afwassen is. Ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dan is ie toch juist niet online?
ik kan je niet volgen geloof ik, als er staat dat iemand 'last seen on.. ' is dan is die persoon juist niet online en als er staat 'online' dan wel? dus als jij ziet dat Duvel 'last seen on..' is en hij zit op dat moment naast je op de bank zonder telefoon, dan is hij dus niet online en klopt het toch gewoon?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, volgens die app wel. Dus, co denkt dan misschien **((*&W eikel stuur eens wat terug, terwijl de eikel zich van geen kwaad bewust is en gewoon aan het afwassen is. Ofzo.
Bij mijn whatsapp contacten werkt het niet zo.:P Hoewel ik er 1 heb gehad die ook altijd online stond en nu niet meer sinds 1 januari. Misschien maar eens een gelukkig nieuwjaar wensen per gewone sms dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, volgens die app wel. Dus, co denkt dan misschien **((*&W eikel stuur eens wat terug, terwijl de eikel zich van geen kwaad bewust is en gewoon aan het afwassen is. Ofzo.
Nou niet daar waar ze eigenlijk ook moetenquote:
Bij mij verspringt dat tekstje bovenin beeld. Van online naar last seen on en weer terug.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik kan je niet volgen geloof ik, als er staat dat iemand 'last seen on.. ' is dan is die persoon juist niet online en als er staat 'online' dan wel? dus als jij ziet dat Duvel 'last seen on..' is en hij zit op dat moment naast je op de bank zonder telefoon, dan is hij dus niet online en klopt het toch gewoon?
of ben ik nou gek
Deze?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom zijn er geen fotolijsten te koop waar precies een A3 in past?
Dat heeft de regering speciaal zo geregeld om jou dwars te zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom zijn er geen fotolijsten te koop waar precies een A3 in past?
Dat heb ik ook! Vooral omdat je kunt zien als ze het gelezen hebben. Als ze dan niet meteen reageren denk ik echt; jeetje vind je me niet meer aardig dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
Dat is toch niet zo erg, het beleg is meestal de boosdoener .quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb al 4 crackers extra op. Gisteren ook al.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat heeft de regering speciaal zo geregeld om jou dwars te zitten.
D'r zat ook beleg op! 2 met filet A. en 2 met philadelphia light.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg, het beleg is meestal de boosdoener .
Haha, Merel...
Al zenuwachtig?
ja bij mij ook vaak, maar ik klaag niet want het is gratisquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Swietje het volgende:
Whatsapp is stom want het verstuurd de helft van m'n berichtjes niet of veel later pas..
Nou, meid, ga je schaaaamenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
D'r zat ook beleg op! 2 met filet A. en 2 met philadelphia light.
Ik wil d'r gewoon eentje in de HEMA kunnen kopen of zo.quote:
Naja, het kan erger, ik zou me ook kunnen volproppen met chips en zo. Maar ik vraag me af waar die extra trek vandaan komt.quote:
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja, het kan erger, ik zou me ook kunnen volproppen met chips en zo. Maar ik vraag me af waar die extra trek vandaan komt.
haha ik ook, tot ik bij een stom level kwam waar ik niet voorbij kom en nu heb ik al heel lang niet meer gespeeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef conleche het volgende:
[..]
wromnie?
Ik vind het dus ontzettend leuk. Ik speel ook erg graag angy birds.![]()
[ afbeelding ]
Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is.quote:
Oh ik heb hem uitgespeeld, maar ben nu aan de season-birds bezig en die is lastig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ik ook, tot ik bij een stom level kwam waar ik niet voorbij kom en nu heb ik al heel lang niet meer gespeeld![]()
Ik krijg daar een iets te levendige voorstelling bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is.Maar goed, zolang mijn extra trek geen augurken betreft, maak ik me nog maar geen zorgen.
Valt wel mee, volgens mij zit het wel goed.quote:
Ik heb gisteren wel gesport, maar ik had gisteren ook 4 crackers-meer-trek en eergisteren heb ik niet gesport. Ah wel. Ik kán overwegen om m'n chipies zo te laten staan. Eventueel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PreciesEn ik heb soms ook van die dagen dat ik ineens veel meer eet.. Heb je gister gesport? Ik eet de dag er na altijd meer
Over augurken gesproken, 1 van mijn T's van vandaag is 6 kleine augurkjes met 3 plakjes hamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is.Maar goed, zolang mijn extra trek geen augurken betreft, maak ik me nog maar geen zorgen.
Neh, daar is je lichaam al op ingesteld johquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel gesport, maar ik had gisteren ook 4 crackers-meer-trek en eergisteren heb ik niet gesport. Ah wel. Ik kán overwegen om m'n chipies zo te laten staan. Eventueel.
Nou, gewoon nog een beetje eten en dan alsnog online gooien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje is slecht en ik durf 'm niet te posten.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Merel het volgende:
Oh en ik vind het lief dat jullie steeds naar de collega vragen, want ik zou er wel de hele dag over kunnen praten omdat ik er zo vol van ben, maar dat vind ik zo stom. Dus als jullie er dan naar vragen heb ik een reden om erover te praten en dan is het niet zo erg
Ik ook. Snap het ook niet, te weinig etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dat toch met al die meiden die zo weinig eten. Ik eet altijd te veel
QFT!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg
Nee, maar wij hebben loveli die ook van de anti-ontbijtkoekbrigade isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!!
Jeuzisquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!!
Inderdaad! En dan ziet z'n kamer er volkomen ge-quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad! En dan ziet z'n kamer er volkomen ge- [ afbeelding ]'d uit:
[ afbeelding ]
Vertel meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Merel het volgende:
Oh en ik vind het lief dat jullie steeds naar de collega vragen, want ik zou er wel de hele dag over kunnen praten omdat ik er zo vol van ben, maar dat vind ik zo stom. Dus als jullie er dan naar vragen heb ik een reden om erover te praten en dan is het niet zo erg
Ductape.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Swietje het volgende:
Het gaat niet om de ontbijtkoek. Het gaat om het feit dat ze dat uberhaupt doet. En bij alles.
Dat is naar. Ook bij groente?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Swietje het volgende:
Het gaat niet om de ontbijtkoek. Het gaat om het feit dat ze dat uberhaupt doet. En bij alles.
Oh, maar je moeder heeft wel jaarringen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Ja want het gaat niet om wat ik eet, maar om dát ik eet. Ze begint trouwens met de vraag: wat heb je vandaag allemaal al gegeten? als ik wat te eten wil pakken.quote:
Nee maar serieus, is dat niet een idee? Haar de OP laten lezen en zeggen dat je dus veel groenten en niet te weinig moet eten omdat je anders een levenlang jojoën tegemoet gaat?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja want het gaat niet om wat ik eet, maar om dát ik eet. Ze begint trouwens met de vraag: wat heb je vandaag allemaal al gegeten? als ik wat te eten wil pakken.
Ze weet dondersgoed hoe het hoort, maar bij ons is het anders zegt ze dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee maar serieus, is dat niet een idee? Haar de OP laten lezen en zeggen dat je dus veel groenten en niet te weinig moet eten omdat je anders een levenlang jojoën tegemoet gaat?
Je moet op rustige toon aangeven dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
je moeder moetgewoon d'r bek houden
je moet teruggillen dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bent
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ze weet dondersgoed hoe het hoort, maar bij ons is het anders zegt ze dan.
Echt wel ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzinopmerkingquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Swietje het volgende:
Een moeder die je aanraad om lijstjes bij te houden op caloriechecker.nl spoort sowieso niet.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo...die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben
Onvoorwaardelijke liefdequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]die van mij ook, dat vonden ze alleen ook toen ik 10+ kilo meer woog dus ik heb niet zoveel vertrouwen in hun judgement
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo...die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben
Volgende week! (geen idee welke dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wanneer krijg je trouwens meer te horen over evt. vervolggesprek? dat heb ik gemistfijn dat het goed ging!
Nope, maar ze heeft een sleutel en ik woon 3 huizen verderop en tja in een dorp hoor je snel dingen.quote:
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vrij nodig.. m'n ogen branden, ik zit te gapen, heb 't koud maar gloei als 'n kooltje
Ach liever het laatste dan het eerste niet? Wel herkenbaar anders, het eerste dan want ik ben nog niet echt dun te noemen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
33 kg eerder kreeg ik bij alles te horen wat ik in mijn mond stopte: Zou je dat wel doen?
Nu krijg ik te horen: Eet maar lekker op hoor, je kan het hebben
Of als ik weiger (ja, ik hoef echt geen swartzwalligerkirch ofzo, vink vies), nou je bent al zo dun, je moet het opeten en dan gewoon voor je neus zetten.
Het is ook nooit goed he?
*boks. Mijn pa ook niet. Maar subtiliteit of aardigheid was dan ook niet zijn fortequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Mijn moeder stak niet onder stoelen of banken dat ze me te dik vond.
Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'
Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb.
Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oidsquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'
Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb.
Goed dat je er niets aan hebt overgehoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oids![]()
Ik ga de gênante momenten maar niet opnoemen verder![]()
Perruche: ik heb wel een tijd gehad dat ik heul weinig at, toen was ik wel op mn dunst!Maar daar ben ik wel overheen gegroeid
Het verloopt soms wat moeizaam. En dat ligt aan beide partijen hoor. Mijn moeder is weinig subtiel en erg aanwezig, m'n vader is juist heel erg op zichzelf en schikt zich naar m'n moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...
Het kan natuurlijk ook de voorloper van een groeispurt zijn.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn nichtje van 12 is ook behoorlijk mollig en ik vind dat daar wat moet gebeuren, maar hoe?(haar moeder is ook nogal een snoepkont).
Nee, want het is echt een dikzak, nog erger dan ik op die leeftijd. Haar broer vreet zich ook ongans, maar die blijft dun. Tis niet eerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook de voorloper van een groeispurt zijn.....
Oke. Bij mijn dochter heb ik wel het vermoeden dat dit het geval is (groeispurt dus), dus ik wil er eigenlijk niets over zeggen. Vind het belangrijkste dat ze een positief zelfbeeld heeft, maar je zegt als moeder zo snel iets verkeerds.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want het is echt een dikzak, nog erger dan ik op die leeftijd. Haar broer vreet zich ook ongans, maar die blijft dun. Tis niet eerlijk.
Als jij zeker weet dat je goed zicht hebt op het eetpatroon van je dochter*, dan lijkt me weinig aan de hand te zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Bij mijn dochter heb ik wel het vermoeden dat dit het geval is (groeispurt dus), dus ik wil er eigenlijk niets over zeggen. Vind het belangrijkste dat ze een positief zelfbeeld heeft, maar je zegt als moeder zo snel iets verkeerds.
Ja, en dat laatste weet je dus nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je goed zicht hebt op het eetpatroon van je dochter*, dan lijkt me weinig aan de hand te zijn.us dat je zeker weet dat ze niet bij vriendinnetjes een zak chips leeg eet ofzo.
Maar daar ben je toch zelf bij Swietje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef Swietje het volgende:
Zoals mijn ouders het doen resulteert het er inderdaad wel in dat ik bij andere alles opvreet wat los en vast zit....
Swietje is dan nog volwassen en is zich goed bewust van haar eetpatroon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch zelf bij Swietje?
DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Swietje is dan nog volwassen en is zich goed bewust van haar eetpatroon.
Ik kon dat soort zaken vroeger niet goed overzien hoor.
1.80m.quote:
Ik was als baby al spekkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je IHFC?
Ik ben wel blij dat ik vroeger niet te dik was, vind het nu al moeilijk om mezelf niet vol te vretenlaat staan als ik er aanleg voor had... nog meer respect voor jullie allemaal
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was als baby al spekkigAl vind ik het bij babies wel leuk staan
Best wel, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef Perruche het volgende:
ihfc, dat is wel dun inderdaad!
Ik was tot m'n 17e ofzo een sprietje (kledingmaat 36 zat ruim) . Eind 17 kreeg ik tetten (a cup
) en toen ik naar de HBO ging werd ik meer spekkig. Heb ook altijd veel gesport... nu niet meer, maar ben wel overtuigd dat als ik dat weer ga doen ik in no time weer dun ben. Maar ja. Motivatie he
Wij zaten in ramada plaza, via hotelspecials heel goedkoop. Nadeel was dat het wel iets te ver buiten centrum zat (en we er tijdens een hittegolf waren). Ontbijt was wel lekker en uitgebreid. Hotel was luxe, kamer zelf een beetje saai: groen tapijt heeft zo'n ouderwetse/goedkope indruk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Best wel, ja.Ben nu gewoon tevreden als 't zo rond de 66kg schommelt. Mag alleen wel (meer) sporten inderdaad. Maar inderdaad: die motivatie.
Natuurlijk ben ik daar zelf bij. Alleen zit dit er al van jongs af aan zo in. En als ik ergens anders kom met honger en daar mag ik wel gewoon eten en zelf eten pakken zonder commentaar, dan doe ik dat ja. Zonder daar eerst over na te denken. Ik vind wel dat mijn ouders er schuld aan hebben, maar ik vind ook dat ik zelf wat aan dit patroon moet doen, dat doe ik alleen niet. Dus in die zin is 't weer m'n eigen schuld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doen
Nou die van mij was ook geen aanrader, dus gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt.
Ben ook nog niet op die 66kg hoor, zit er op dit moment zo'n 4 kilo boven waarvan 3 er in nov-dec-jan bijgekomen zijn als gevolg van de ellende op 't werk (en ik altijd maar denken dat ik geen echte emotie-eter was) na bijzonder lang op 'n stabiel gewicht te hebben gezeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg?maar heb maat 38/ soms 40 van onder
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt.
Hotel Park Inn by Radisson met gratis gebruik van het Health & Wellness Centre van het hotel 100m verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Van de site van een best wel prominent communicatiebureauquote:We werken graag en vaak met stagiairs. Dat is voor ons intressant, omdat we kunnen werken met leergierig mensen en tegen een laag tarief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef Rituals het volgende:
Ik was vroeger vooral érg modieus maar niet heus
Haha wat een stoere foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je was toen iig niet chubby, dat mag duidelijk zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, en ik wil ook nog bij ze solliciterenquote:
We wille mense die veel werrek gaan verrichte voor wijnig geld, das voor ons namelek heel lukratief!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de site van een best wel prominent communicatiebureau.
Eigenlijk vind ik dat best not done om op de site te zetten idd. Iedereen weet dat bedrijven graag stagiairs hebben, want dat is lekker goedkoop, maar moet je dat als dé reden noemen? Wat is er mis met: "We vinden het leuk om nieuwelingen in het vak te begeleidenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We wille mense die veel werrek gaan verrichte voor wijnig geld, das voor ons namelek heel lukratief!![]()
Dat kwam later pas echt inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha wat een stoere foto!Je was toen iig niet chubby, dat mag duidelijk zijn
Dat suggereert dat er sprake is van begeleiding hèquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat best not done om op de site te zetten idd. Iedereen weet dat bedrijven graag stagiairs hebben, want dat is lekker goedkoop, maar moet je dat als dé reden noemen? Wat is er mis met: "We vinden het leuk om nieuwelingen in het vak te begeleiden"
Is er ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat suggereert dat er sprake is van begeleiding hè
Nee nog niet gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat kwam later pas echt inderdaad(en daarvoor als baby dus wel
).
@Vik, heb je gezien dat je gelijk had? Had op z'n minst eenverwacht
.
Ik gok die lui die aangeven stagiairs zo lekker goeikoop te vindenquote:
Wat erg! is het een grapje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Verwachte reactie: Pff, daar zou ik niet eens willen stagelopen.
Mijn idee was dus dat de zenuw wel intact kon zijn, en dat het daarom in sommige gevallen mss wel zou kunnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
@ Rituals: aplasie van de cochlea = een niet ontwikkelde cochlea volgens iemand op MSN. Dat betekent dat antwoord A ook om die reden al niet het goede antwoord is (behalve dan dus de 'eis' van een hoorverleden)
Nee, sowieso niet, want de elektroden nemen de functie van de gehoorzenuw overquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mijn idee was dus dat de zenuw wel intact kon zijn, en dat het daarom in sommige gevallen mss wel zou kunnenMaar ik had al besloten dat dat toekomstmuziek is
Dus je had nóg meer gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
@ Rituals: aplasie van de cochlea = een niet ontwikkelde cochlea volgens iemand op MSN. Dat betekent dat antwoord A ook om die reden al niet het goede antwoord is (behalve dan dus de 'eis' van een hoorverleden)
Ga jij een KNO-specialisatie doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dus je had nóg meer gelijk.
Wat is het menselijk lichaam toch machtig interessant. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk ingeloot ben.
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij een KNO-specialisatie doen?.
Dat jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gok die lui die aangeven stagiairs zo lekker goeikoop te vinden
Mooi en lekker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindkaas +koffie met hv melk
L: pompoenpitbroodje met beetje light fritessaus en een gebakken ei met een kom rauwkost (wortel, tomaat, komkommer, paprika)
T: dubbele v boterham geroosterd, met pindakaas, peer +koffie met hv melk
D: pompoen-kikkerwten-kokoscurry met witte rijst en yoghurt +glas witte wijn
T: kersen met yoghurt en een beetje muesli
ik ben tevreden
Hoe gaat het met het lijstje van vandaag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dus je had nóg meer gelijk.
Wat is het menselijk lichaam toch machtig interessant. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk ingeloot ben.
wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Merel het volgende:
Nog drie kwartierZo fijn, twee van die workaholics bij elkaar
Post ze vannacht weer eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Rituals het volgende:
@sigme. Weer redelijk. Ik ga nu de kabeljauwfilet + groenten klaarmaken
.
Dankjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Is het gister nog gelukt om er een "redelijk +" van te maken?
Eet je al 3 dagen Chinees?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstje van de afgelopen drie dagen is trouwens:
• brinta
• beesten
• brood (snee of 6, 3 krekkers)
• van 11 tot 4 buiten werken
• beesten
• BIER! 1 pils
• chinees
• toetje
• slapen
Ik heb een "maandmenu" gehaald. Daar doe ik geen maand mee, maar wel drie dagen (het is nu op).quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eet je al 3 dagen Chinees?![]()
Ik vind 'beesten' zo mooi staan op jouw eetlijstjes
ceasarsalad was met parmezaanse kaas en spek. Van de supermarkt. wel heel lekker, zonder enige gekke e nummers ofzo. Broodjes zijn met niets. Oh nee, maisbroodje met wat boter. Ik ga zo een heeeeeeleboel ovenfrietjes eten denk ik. Denk dat het qua kcals wel meevalt, hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
oeh ceasar saladedat moet ik ook weer eens maken! eet je je broodjes zonder beleg jagar? volgens mij kom je wel een beetje laag uit met kcal of niet? wel een lekker lijstje heb je iig!
De held!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Oh, en we waren dus buiten, de haag aan het zagen. Hond natuurlijk gezellig mee. kwam er een mevrouw met kind en 2 honden langswandelen. Aan de overkant van het water. Hond is bang voor water. Hond is dól (DOL!!) op andere hondjes. Hij is in het water gesprongen![]()
.
Nu gaan we toch maar weer eens heel serieus overwegen er een hond bij te nemen. Want het is eigenlijk wel zielig, hij zou zo ontzettend graag spelen. Met een andere hond.
quote:Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Ik moet dan altijd denken aan:quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De held!
En ik moet hier aan denken:
[..]
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Siral, jij wilt toch niet meer afvallen maar gewoon gelijk blijven qua gewicht? Let go of it, eet gewoon normaal (en krijg geen honger) en weeg je eenmaal per week en als het omhoog gaat let je even op en als het naar beneden gaat eet je wat extra. Uniekhoorn kan je wel advies geven, denk ik
1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
Vraagje, ik vul nu sinds een week elke dag mijn eten in op de caloriechecker van voedingscentrum.Maar dat ding geeft altijd aan dat ik te weinig kcal binnen krijg. Gemiddeld zit ik over 5 dagen rond de 1100/1500 kcal denk ik (om heel eerlijk te zijn vind ik 1500 ook de max van wat ik mag hebben)
Nu kon ik dus bekijken wat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld per dag moet eten en toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
6 boterhammen?! Als ik zes boterhammen ga eten op een dag kan ik er dus helemaal NIKS meer naast pakken.
Ik eet er 3/4 gemiddeld, en dat vind ik al best wat.
Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).
En ik maar netjes subtiel zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig.Of je moet een dwerg zijn.
Ik bedoel qua hoeveelheid, niet qua rommel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, in Sirals defence, ik kan die dagelijkse waslijst ook niet wegkrijgen zonder negatieve invloed op de weegschaal. Ik eet echt néver 6 boterhammen op een dag en ben dat ook niet van plan.
Ik word over exact een week 21quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Siral het volgende:
Ik ben ook een dwergIk ben maar 158.
En halvarine vind ik ook smerig.. hier smeren we gewoon dieet boter van becel.
Mgoed ik heb echt het idee dat die paar kilo's die ik kwijt wilde, en ook was, er rap weer aankomen sinds ik gestopt ben met mijn stage. Ga me zaterdag morgen maar weer eens wegen bij de fitness.
Volgens mij eet ik best netjes de laatste tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!
Ja goed, ik bedoel, niet van die smerige vette crap die sommige op een brood smerenquote:
Oeh!! Mooie leeftijd!!quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Kostte je moeite, hè? Geef het maar toe!!
Ik kan wel met pensioen.quote:
Je hebt wel vetten nodig, zeker, maar dieetbecel is halvarine. Ik zou roomboter smeren. Met mate natuurlijk, maar gewoon, een klein beetje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja goed, ik bedoel, niet van die smerige vette crap die sommige op een brood smerenVolgens mij kan je dit gewoon smeren zonder probleem hoor. En je hebt het neem ik aan ook nodig?
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik best netjes de laatste tijd.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik zou niet weten wat ik anders moet doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.
Haha opzich best een prima leeftijd jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh!! Mooie leeftijd!!Maar echt, je kan meer eten hoor! Als je vroeger veel snoepte, zat je zo op de 2500 kcals. Van gewoon, gezond eten kan je echt veel eten zonder aan te komen, vooral als je er ook nog bij sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |