Onvoorwaardelijke liefdequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]die van mij ook, dat vonden ze alleen ook toen ik 10+ kilo meer woog dus ik heb niet zoveel vertrouwen in hun judgement
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo...die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben
Volgende week! (geen idee welke dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wanneer krijg je trouwens meer te horen over evt. vervolggesprek? dat heb ik gemistfijn dat het goed ging!
Nope, maar ze heeft een sleutel en ik woon 3 huizen verderop en tja in een dorp hoor je snel dingen.quote:
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vrij nodig.. m'n ogen branden, ik zit te gapen, heb 't koud maar gloei als 'n kooltje
Ach liever het laatste dan het eerste niet? Wel herkenbaar anders, het eerste dan want ik ben nog niet echt dun te noemen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
33 kg eerder kreeg ik bij alles te horen wat ik in mijn mond stopte: Zou je dat wel doen?
Nu krijg ik te horen: Eet maar lekker op hoor, je kan het hebben
Of als ik weiger (ja, ik hoef echt geen swartzwalligerkirch ofzo, vink vies), nou je bent al zo dun, je moet het opeten en dan gewoon voor je neus zetten.
Het is ook nooit goed he?
*boks. Mijn pa ook niet. Maar subtiliteit of aardigheid was dan ook niet zijn fortequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Mijn moeder stak niet onder stoelen of banken dat ze me te dik vond.
Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'
Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb.
Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oidsquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'
Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb.
Goed dat je er niets aan hebt overgehoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oids![]()
Ik ga de gênante momenten maar niet opnoemen verder![]()
Perruche: ik heb wel een tijd gehad dat ik heul weinig at, toen was ik wel op mn dunst!Maar daar ben ik wel overheen gegroeid
Het verloopt soms wat moeizaam. En dat ligt aan beide partijen hoor. Mijn moeder is weinig subtiel en erg aanwezig, m'n vader is juist heel erg op zichzelf en schikt zich naar m'n moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |