quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo...die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben
Onvoorwaardelijke liefdequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]die van mij ook, dat vonden ze alleen ook toen ik 10+ kilo meer woog dus ik heb niet zoveel vertrouwen in hun judgement
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo...die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben
Volgende week! (geen idee welke dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wanneer krijg je trouwens meer te horen over evt. vervolggesprek? dat heb ik gemistfijn dat het goed ging!
Nope, maar ze heeft een sleutel en ik woon 3 huizen verderop en tja in een dorp hoor je snel dingen.quote:
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vrij nodig.. m'n ogen branden, ik zit te gapen, heb 't koud maar gloei als 'n kooltje
Ach liever het laatste dan het eerste niet? Wel herkenbaar anders, het eerste dan want ik ben nog niet echt dun te noemen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
33 kg eerder kreeg ik bij alles te horen wat ik in mijn mond stopte: Zou je dat wel doen?
Nu krijg ik te horen: Eet maar lekker op hoor, je kan het hebben
Of als ik weiger (ja, ik hoef echt geen swartzwalligerkirch ofzo, vink vies), nou je bent al zo dun, je moet het opeten en dan gewoon voor je neus zetten.
Het is ook nooit goed he?
*boks. Mijn pa ook niet. Maar subtiliteit of aardigheid was dan ook niet zijn fortequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Mijn moeder stak niet onder stoelen of banken dat ze me te dik vond.
Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'
Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb.
Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oidsquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik een keer belde en ik vertelde dat ik een nieuwe BH had gekocht en ik een cupmaat groter nodig had. Moeder: 'Ach, je wordt gewoon veel te dik. Dat is het.'
Geloof dat ik toen vrij snel opgehangen heb.
Goed dat je er niets aan hebt overgehoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Groot gelijk! Denken ze dan nooit van "Hee goh, misschien is dat niet leuk om te horen" oids![]()
Ik ga de gênante momenten maar niet opnoemen verder![]()
Perruche: ik heb wel een tijd gehad dat ik heul weinig at, toen was ik wel op mn dunst!Maar daar ben ik wel overheen gegroeid
Het verloopt soms wat moeizaam. En dat ligt aan beide partijen hoor. Mijn moeder is weinig subtiel en erg aanwezig, m'n vader is juist heel erg op zichzelf en schikt zich naar m'n moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Tssss. Jij hebt het niet echt getroffen met je ouwelui of wel? Ze houden vast veel van je maar van wat ik hier meekrijg laten ze dat niet altijd even goed blijken...
Het kan natuurlijk ook de voorloper van een groeispurt zijn.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn nichtje van 12 is ook behoorlijk mollig en ik vind dat daar wat moet gebeuren, maar hoe?(haar moeder is ook nogal een snoepkont).
Nee, want het is echt een dikzak, nog erger dan ik op die leeftijd. Haar broer vreet zich ook ongans, maar die blijft dun. Tis niet eerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook de voorloper van een groeispurt zijn.....
Oke. Bij mijn dochter heb ik wel het vermoeden dat dit het geval is (groeispurt dus), dus ik wil er eigenlijk niets over zeggen. Vind het belangrijkste dat ze een positief zelfbeeld heeft, maar je zegt als moeder zo snel iets verkeerds.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want het is echt een dikzak, nog erger dan ik op die leeftijd. Haar broer vreet zich ook ongans, maar die blijft dun. Tis niet eerlijk.
Als jij zeker weet dat je goed zicht hebt op het eetpatroon van je dochter*, dan lijkt me weinig aan de hand te zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Bij mijn dochter heb ik wel het vermoeden dat dit het geval is (groeispurt dus), dus ik wil er eigenlijk niets over zeggen. Vind het belangrijkste dat ze een positief zelfbeeld heeft, maar je zegt als moeder zo snel iets verkeerds.
Ja, en dat laatste weet je dus nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je goed zicht hebt op het eetpatroon van je dochter*, dan lijkt me weinig aan de hand te zijn.us dat je zeker weet dat ze niet bij vriendinnetjes een zak chips leeg eet ofzo.
Maar daar ben je toch zelf bij Swietje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef Swietje het volgende:
Zoals mijn ouders het doen resulteert het er inderdaad wel in dat ik bij andere alles opvreet wat los en vast zit....
Swietje is dan nog volwassen en is zich goed bewust van haar eetpatroon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch zelf bij Swietje?
DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Swietje is dan nog volwassen en is zich goed bewust van haar eetpatroon.
Ik kon dat soort zaken vroeger niet goed overzien hoor.
1.80m.quote:
Ik was als baby al spekkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben je IHFC?
Ik ben wel blij dat ik vroeger niet te dik was, vind het nu al moeilijk om mezelf niet vol te vretenlaat staan als ik er aanleg voor had... nog meer respect voor jullie allemaal
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was als baby al spekkigAl vind ik het bij babies wel leuk staan
Best wel, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef Perruche het volgende:
ihfc, dat is wel dun inderdaad!
Ik was tot m'n 17e ofzo een sprietje (kledingmaat 36 zat ruim) . Eind 17 kreeg ik tetten (a cup
) en toen ik naar de HBO ging werd ik meer spekkig. Heb ook altijd veel gesport... nu niet meer, maar ben wel overtuigd dat als ik dat weer ga doen ik in no time weer dun ben. Maar ja. Motivatie he
Wij zaten in ramada plaza, via hotelspecials heel goedkoop. Nadeel was dat het wel iets te ver buiten centrum zat (en we er tijdens een hittegolf waren). Ontbijt was wel lekker en uitgebreid. Hotel was luxe, kamer zelf een beetje saai: groen tapijt heeft zo'n ouderwetse/goedkope indruk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Best wel, ja.Ben nu gewoon tevreden als 't zo rond de 66kg schommelt. Mag alleen wel (meer) sporten inderdaad. Maar inderdaad: die motivatie.
Natuurlijk ben ik daar zelf bij. Alleen zit dit er al van jongs af aan zo in. En als ik ergens anders kom met honger en daar mag ik wel gewoon eten en zelf eten pakken zonder commentaar, dan doe ik dat ja. Zonder daar eerst over na te denken. Ik vind wel dat mijn ouders er schuld aan hebben, maar ik vind ook dat ik zelf wat aan dit patroon moet doen, dat doe ik alleen niet. Dus in die zin is 't weer m'n eigen schuld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doen
Nou die van mij was ook geen aanrader, dus gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt.
Ben ook nog niet op die 66kg hoor, zit er op dit moment zo'n 4 kilo boven waarvan 3 er in nov-dec-jan bijgekomen zijn als gevolg van de ellende op 't werk (en ik altijd maar denken dat ik geen echte emotie-eter was) na bijzonder lang op 'n stabiel gewicht te hebben gezeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg?maar heb maat 38/ soms 40 van onder
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |