Wij zaten in ramada plaza, via hotelspecials heel goedkoop. Nadeel was dat het wel iets te ver buiten centrum zat (en we er tijdens een hittegolf waren). Ontbijt was wel lekker en uitgebreid. Hotel was luxe, kamer zelf een beetje saai: groen tapijt heeft zo'n ouderwetse/goedkope indruk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Best wel, ja.Ben nu gewoon tevreden als 't zo rond de 66kg schommelt. Mag alleen wel (meer) sporten inderdaad. Maar inderdaad: die motivatie.
Natuurlijk ben ik daar zelf bij. Alleen zit dit er al van jongs af aan zo in. En als ik ergens anders kom met honger en daar mag ik wel gewoon eten en zelf eten pakken zonder commentaar, dan doe ik dat ja. Zonder daar eerst over na te denken. Ik vind wel dat mijn ouders er schuld aan hebben, maar ik vind ook dat ik zelf wat aan dit patroon moet doen, dat doe ik alleen niet. Dus in die zin is 't weer m'n eigen schuld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt bedoel ik eigenlijk ook. Dat Swietje eigenlijk te volwassen is om dit te doen
Nou die van mij was ook geen aanrader, dus gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt.
Ben ook nog niet op die 66kg hoor, zit er op dit moment zo'n 4 kilo boven waarvan 3 er in nov-dec-jan bijgekomen zijn als gevolg van de ellende op 't werk (en ik altijd maar denken dat ik geen echte emotie-eter was) na bijzonder lang op 'n stabiel gewicht te hebben gezeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
1.80 en 66 kg? wow. Ik ben 1.72 en ik denk nu... ook 66 kg?maar heb maat 38/ soms 40 van onder
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Rituals het volgende:
Dankje Chico, maar we hebben zojuist geboekt.
Hotel Park Inn by Radisson met gratis gebruik van het Health & Wellness Centre van het hotel 100m verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Van de site van een best wel prominent communicatiebureauquote:We werken graag en vaak met stagiairs. Dat is voor ons intressant, omdat we kunnen werken met leergierig mensen en tegen een laag tarief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef Rituals het volgende:
Ik was vroeger vooral érg modieus maar niet heus
Haha wat een stoere foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je was toen iig niet chubby, dat mag duidelijk zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, en ik wil ook nog bij ze solliciterenquote:
We wille mense die veel werrek gaan verrichte voor wijnig geld, das voor ons namelek heel lukratief!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de site van een best wel prominent communicatiebureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |