Oh, maar je moeder heeft wel jaarringen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!!
Ja want het gaat niet om wat ik eet, maar om dát ik eet. Ze begint trouwens met de vraag: wat heb je vandaag allemaal al gegeten? als ik wat te eten wil pakken.quote:
Nee maar serieus, is dat niet een idee? Haar de OP laten lezen en zeggen dat je dus veel groenten en niet te weinig moet eten omdat je anders een levenlang jojoën tegemoet gaat?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja want het gaat niet om wat ik eet, maar om dát ik eet. Ze begint trouwens met de vraag: wat heb je vandaag allemaal al gegeten? als ik wat te eten wil pakken.
Ze weet dondersgoed hoe het hoort, maar bij ons is het anders zegt ze dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee maar serieus, is dat niet een idee? Haar de OP laten lezen en zeggen dat je dus veel groenten en niet te weinig moet eten omdat je anders een levenlang jojoën tegemoet gaat?
Je moet op rustige toon aangeven dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
je moeder moetgewoon d'r bek houden
je moet teruggillen dat je dat zelf wel uit kunt maken omdat je oud en wijs genoeg bent
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ze weet dondersgoed hoe het hoort, maar bij ons is het anders zegt ze dan.
Echt wel ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg
Wat een onzinopmerkingquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Swietje het volgende:
Een moeder die je aanraad om lijstjes bij te houden op caloriechecker.nl spoort sowieso niet.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Perruche het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig helemaal niet zo...die zeggen juist altijd dat ik niet half weet hoe mooi ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |