Oh ik heb hem uitgespeeld, maar ben nu aan de season-birds bezig en die is lastig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ik ook, tot ik bij een stom level kwam waar ik niet voorbij kom en nu heb ik al heel lang niet meer gespeeld![]()
Ik krijg daar een iets te levendige voorstelling bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is.Maar goed, zolang mijn extra trek geen augurken betreft, maak ik me nog maar geen zorgen.
Valt wel mee, volgens mij zit het wel goed.quote:
Ik heb gisteren wel gesport, maar ik had gisteren ook 4 crackers-meer-trek en eergisteren heb ik niet gesport. Ah wel. Ik kán overwegen om m'n chipies zo te laten staan. Eventueel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PreciesEn ik heb soms ook van die dagen dat ik ineens veel meer eet.. Heb je gister gesport? Ik eet de dag er na altijd meer
Over augurken gesproken, 1 van mijn T's van vandaag is 6 kleine augurkjes met 3 plakjes hamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heeft baby-co zich wel door de ring heen moeten wurmen. Het zal je gebeuren zeg en dat je er dan pas achter komt als er al niks meer aan te doen is.Maar goed, zolang mijn extra trek geen augurken betreft, maak ik me nog maar geen zorgen.
Neh, daar is je lichaam al op ingesteld johquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel gesport, maar ik had gisteren ook 4 crackers-meer-trek en eergisteren heb ik niet gesport. Ah wel. Ik kán overwegen om m'n chipies zo te laten staan. Eventueel.
Nou, gewoon nog een beetje eten en dan alsnog online gooien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijstje is slecht en ik durf 'm niet te posten.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Merel het volgende:
Oh en ik vind het lief dat jullie steeds naar de collega vragen, want ik zou er wel de hele dag over kunnen praten omdat ik er zo vol van ben, maar dat vind ik zo stom. Dus als jullie er dan naar vragen heb ik een reden om erover te praten en dan is het niet zo erg
Ik ook. Snap het ook niet, te weinig etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dat toch met al die meiden die zo weinig eten. Ik eet altijd te veel
QFT!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg
Nee, maar wij hebben loveli die ook van de anti-ontbijtkoekbrigade isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!!
Jeuzisquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Swietje het volgende:
Jullie hebben vast geen moeder die naast je gaat staan en begint te gillen: HEB JE WEL ECHT MAAR 1 PLAKJE ONTBIJTKOEK WANT ANDERS WORD JE TE DIK!!
Inderdaad! En dan ziet z'n kamer er volkomen ge-quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond nou ineens zegt dat het allemaal niks is. Dan gaan we echt even langs met de slankie knokploeg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad! En dan ziet z'n kamer er volkomen ge- [ afbeelding ]'d uit:
[ afbeelding ]
Vertel meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Merel het volgende:
Oh en ik vind het lief dat jullie steeds naar de collega vragen, want ik zou er wel de hele dag over kunnen praten omdat ik er zo vol van ben, maar dat vind ik zo stom. Dus als jullie er dan naar vragen heb ik een reden om erover te praten en dan is het niet zo erg
Ductape.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Swietje het volgende:
Het gaat niet om de ontbijtkoek. Het gaat om het feit dat ze dat uberhaupt doet. En bij alles.
Dat is naar. Ook bij groente?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Swietje het volgende:
Het gaat niet om de ontbijtkoek. Het gaat om het feit dat ze dat uberhaupt doet. En bij alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |