abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:46:15 #251
331 Merel
Be here now.
pi_93212488
Nog drie kwartier O+ Zo fijn, twee van die workaholics bij elkaar :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93212629
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:

[..]

Dus je had nóg meer gelijk ;).
Wat is het menselijk lichaam toch machtig interessant O+. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk ingeloot ben.
Hoe gaat het met het lijstje van vandaag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93212660
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Merel het volgende:
Nog drie kwartier O+ Zo fijn, twee van die workaholics bij elkaar :P
wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè? O+
Ja doei.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:49:49 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93212698
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè? O+
Post ze vannacht weer een O+ :D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:50:02 #255
331 Merel
Be here now.
pi_93212712
Jahaaa :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93212735
Mijn lijstje van de afgelopen drie dagen is trouwens:
• brinta
• beesten
• brood (snee of 6, 3 krekkers)
• van 11 tot 4 buiten werken
• beesten
• BIER! 1 pils
• chinees
• toetje
• slapen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:50:24 #257
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93212740
Ohhh Merel, veel plezier! O+

@sigme :D. Weer redelijk. Ik ga nu de kabeljauwfilet + groenten klaarmaken :9.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93212825
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Rituals het volgende:

@sigme :D. Weer redelijk. Ik ga nu de kabeljauwfilet + groenten klaarmaken :9.
Eet smakelijk :Y).

Is het gister nog gelukt om er een "redelijk +" van te maken?
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:56:21 #259
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93213064
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Eet smakelijk :Y).

Is het gister nog gelukt om er een "redelijk +" van te maken?
Dankje :9.
Moet ik even heel diep nadenken. Volgens mij is het bij redelijk gebleven.

En nu ga ik echt de keuken in :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:56:23 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93213065
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstje van de afgelopen drie dagen is trouwens:
• brinta
• beesten
• brood (snee of 6, 3 krekkers)
• van 11 tot 4 buiten werken
• beesten
• BIER! 1 pils
• chinees
• toetje
• slapen
Eet je al 3 dagen Chinees? :o
Ik vind 'beesten' zo mooi staan op jouw eetlijstjes :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93213309
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eet je al 3 dagen Chinees? :o
Ik vind 'beesten' zo mooi staan op jouw eetlijstjes :D
Ik heb een "maandmenu" gehaald. Daar doe ik geen maand mee, maar wel drie dagen (het is nu op).

Leuk zijn de beesten he? Ik weet nooit zo goed hoe ik het in de lijst moet vermelden en heb de neiging het niet op te nemen - afwassen schrijf ik ook niet op als beweging tenslotte. Maar het is nog best wat werk, eigenlijk.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:05:04 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93213518
Die foto's O+. Van mij staat er eentje in m'n FoBo. Ben altijd al mollig geweest :).

En ik zít. Hele tijd in de weer geweest sinds ik thuis ben (17:15). Nu doe ik niks meer de rest van de avond :{w.

Lijstje, eindstand:

O: ca. 200 gr magere kwark met wat muesli
T: -
L: 2 boterhammen, 1x kaas, 1x appelstroop
T: appel, 1/2 minneola
T: mini-snickers
B: van alles en nog wat, heen en weer gerace, huis opgeruimd
D: goede portie spinazielasagne
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:06:02 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93213584
Zo hee, stevige after dinner dip hier. Begint nu weer een beetje weg te trekken gelukkig.
Niet meer actief op Fok!
pi_93213595
Oh, en we waren dus buiten, de haag aan het zagen. Hond natuurlijk gezellig mee. kwam er een mevrouw met kind en 2 honden langswandelen. Aan de overkant van het water. Hond is bang voor water. Hond is dól (DOL!!) op andere hondjes. Hij is in het water gesprongen :o :D.

Nu gaan we toch maar weer eens heel serieus overwegen er een hond bij te nemen. Want het is eigenlijk wel zielig, hij zou zo ontzettend graag spelen. Met een andere hond.
pi_93213656
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
oeh ceasar salade :9 dat moet ik ook weer eens maken! eet je je broodjes zonder beleg jagar? volgens mij kom je wel een beetje laag uit met kcal of niet? wel een lekker lijstje heb je iig!
ceasarsalad was met parmezaanse kaas en spek. Van de supermarkt. wel heel lekker, zonder enige gekke e nummers ofzo. Broodjes zijn met niets. Oh nee, maisbroodje met wat boter. Ik ga zo een heeeeeeleboel ovenfrietjes eten denk ik. Denk dat het qua kcals wel meevalt, hoor!
pi_93213713
Vergeleken met afgelopen weken is het een record als ik vanavond niet naar de supermarkt ga om wat lekkers te halen :@ ik heb al besloten dat dat gaat lukken, dus dat maakt mijn lijstje:
O: dubbele boterham pindakaas en hagelslag
T: appel
L: tosti hamkaas
T: appel
D: visfilet in ketjap en sambal met rijst en sperzieboontjes
T: halfvolle vanilleyoghurt met muesli
T: banaan

Het is eetmeter proof, op de ketjap na. Teveel zout dus.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:08:12 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93213726
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Oh, en we waren dus buiten, de haag aan het zagen. Hond natuurlijk gezellig mee. kwam er een mevrouw met kind en 2 honden langswandelen. Aan de overkant van het water. Hond is bang voor water. Hond is dól (DOL!!) op andere hondjes. Hij is in het water gesprongen :o :D.

Nu gaan we toch maar weer eens heel serieus overwegen er een hond bij te nemen. Want het is eigenlijk wel zielig, hij zou zo ontzettend graag spelen. Met een andere hond.
De held!

En ik moet hier aan denken:

quote:
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93214110
Vraagje, ik vul nu sinds een week elke dag mijn eten in op de caloriechecker van voedingscentrum.Maar dat ding geeft altijd aan dat ik te weinig kcal binnen krijg. Gemiddeld zit ik over 5 dagen rond de 1100/1500 kcal denk ik (om heel eerlijk te zijn vind ik 1500 ook de max van wat ik mag hebben)

Nu kon ik dus bekijken wat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld per dag moet eten en toen kreeg ik dit:

6 boterhammen?! Als ik zes boterhammen ga eten op een dag kan ik er dus helemaal NIKS meer naast pakken.
Ik eet er 3/4 gemiddeld, en dat vind ik al best wat.
pi_93214275
Siral, jij wilt toch niet meer afvallen maar gewoon gelijk blijven qua gewicht? Let go of it, eet gewoon normaal (en krijg geen honger }:| ) en weeg je eenmaal per week en als het omhoog gaat let je even op en als het naar beneden gaat eet je wat extra. Uniekhoorn kan je wel advies geven, denk ik :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93214392
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De held!

En ik moet hier aan denken:

[..]

Ik moet dan altijd denken aan:

ik wou dat ik van was was
en jij van terpentijn
dan samen in een flesje
wat zou dat heerlijk zijn
pi_93214438
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Siral, jij wilt toch niet meer afvallen maar gewoon gelijk blijven qua gewicht? Let go of it, eet gewoon normaal (en krijg geen honger }:| ) en weeg je eenmaal per week en als het omhoog gaat let je even op en als het naar beneden gaat eet je wat extra. Uniekhoorn kan je wel advies geven, denk ik :7
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
pi_93214703
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
Vraagje, ik vul nu sinds een week elke dag mijn eten in op de caloriechecker van voedingscentrum.Maar dat ding geeft altijd aan dat ik te weinig kcal binnen krijg. Gemiddeld zit ik over 5 dagen rond de 1100/1500 kcal denk ik (om heel eerlijk te zijn vind ik 1500 ook de max van wat ik mag hebben)

Nu kon ik dus bekijken wat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld per dag moet eten en toen kreeg ik dit:

[ afbeelding ]

6 boterhammen?! Als ik zes boterhammen ga eten op een dag kan ik er dus helemaal NIKS meer naast pakken.
Ik eet er 3/4 gemiddeld, en dat vind ik al best wat.
1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).

Maar wat betreft dat aantal boterhammen - je moet je eigen evenwicht zien te vinden. Ik eet ruim die 6 boterhammen wel, maar ik zou dan weer zeker geen 200 gram aardappels/pasta/rijst daarnaast willen eten. En een lijst die halvarine aanraadt neem ik sowieso niet serieus. Vieze rotzooi, huuh.
pi_93214705
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig. :) Of je moet een dwerg zijn.
pi_93214764
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).

GMTA O+
pi_93214797
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig. :) Of je moet een dwerg zijn.
En ik maar netjes subtiel zijn :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')