Hoe gaat het met het lijstje van vandaag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dus je had nóg meer gelijk.
Wat is het menselijk lichaam toch machtig interessant. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk ingeloot ben.
wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Merel het volgende:
Nog drie kwartierZo fijn, twee van die workaholics bij elkaar
Post ze vannacht weer eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel even tussendoor laten weten of 't goed is hè?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Rituals het volgende:
@sigme. Weer redelijk. Ik ga nu de kabeljauwfilet + groenten klaarmaken
.
Dankjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Is het gister nog gelukt om er een "redelijk +" van te maken?
Eet je al 3 dagen Chinees?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstje van de afgelopen drie dagen is trouwens:
• brinta
• beesten
• brood (snee of 6, 3 krekkers)
• van 11 tot 4 buiten werken
• beesten
• BIER! 1 pils
• chinees
• toetje
• slapen
Ik heb een "maandmenu" gehaald. Daar doe ik geen maand mee, maar wel drie dagen (het is nu op).quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eet je al 3 dagen Chinees?![]()
Ik vind 'beesten' zo mooi staan op jouw eetlijstjes
ceasarsalad was met parmezaanse kaas en spek. Van de supermarkt. wel heel lekker, zonder enige gekke e nummers ofzo. Broodjes zijn met niets. Oh nee, maisbroodje met wat boter. Ik ga zo een heeeeeeleboel ovenfrietjes eten denk ik. Denk dat het qua kcals wel meevalt, hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
oeh ceasar saladedat moet ik ook weer eens maken! eet je je broodjes zonder beleg jagar? volgens mij kom je wel een beetje laag uit met kcal of niet? wel een lekker lijstje heb je iig!
De held!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Oh, en we waren dus buiten, de haag aan het zagen. Hond natuurlijk gezellig mee. kwam er een mevrouw met kind en 2 honden langswandelen. Aan de overkant van het water. Hond is bang voor water. Hond is dól (DOL!!) op andere hondjes. Hij is in het water gesprongen![]()
.
Nu gaan we toch maar weer eens heel serieus overwegen er een hond bij te nemen. Want het is eigenlijk wel zielig, hij zou zo ontzettend graag spelen. Met een andere hond.
quote:Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Ik moet dan altijd denken aan:quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De held!
En ik moet hier aan denken:
[..]
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Siral, jij wilt toch niet meer afvallen maar gewoon gelijk blijven qua gewicht? Let go of it, eet gewoon normaal (en krijg geen honger) en weeg je eenmaal per week en als het omhoog gaat let je even op en als het naar beneden gaat eet je wat extra. Uniekhoorn kan je wel advies geven, denk ik
1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
Vraagje, ik vul nu sinds een week elke dag mijn eten in op de caloriechecker van voedingscentrum.Maar dat ding geeft altijd aan dat ik te weinig kcal binnen krijg. Gemiddeld zit ik over 5 dagen rond de 1100/1500 kcal denk ik (om heel eerlijk te zijn vind ik 1500 ook de max van wat ik mag hebben)
Nu kon ik dus bekijken wat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld per dag moet eten en toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
6 boterhammen?! Als ik zes boterhammen ga eten op een dag kan ik er dus helemaal NIKS meer naast pakken.
Ik eet er 3/4 gemiddeld, en dat vind ik al best wat.
Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
1500 als maximum vind ik erg weinig - is er een reden waarom je maar zo weinig binnen zou moeten krijgen (heel klein, rolstoel ?).
En ik maar netjes subtiel zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor iemand die op gewicht wil blijven is 1500 way te weinig.Of je moet een dwerg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |