Ik bedoel qua hoeveelheid, niet qua rommel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik eet ook normaal. Van de koek en snoep afblijven blijf ik sowieso wel doen. Op uitzonderingen na, zo heel sporadish eet ik echt wel eens wat lekkers. Maar ik vind dat mijn eten echt beter kan hoor, vooral het avond eten, maargoed ik woon dus thuis en kan er weinig over zeggen altijd..
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, in Sirals defence, ik kan die dagelijkse waslijst ook niet wegkrijgen zonder negatieve invloed op de weegschaal. Ik eet echt néver 6 boterhammen op een dag en ben dat ook niet van plan.
Ik word over exact een week 21quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Siral het volgende:
Ik ben ook een dwergIk ben maar 158.
En halvarine vind ik ook smerig.. hier smeren we gewoon dieet boter van becel.
Mgoed ik heb echt het idee dat die paar kilo's die ik kwijt wilde, en ook was, er rap weer aankomen sinds ik gestopt ben met mijn stage. Ga me zaterdag morgen maar weer eens wegen bij de fitness.
Volgens mij eet ik best netjes de laatste tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent precies de reden waarom Siral meer zou moeten eten. Jij hebt je metabolisme al zo verziekt dat het niet meer anders kan, maar Siral is nog geen 20 volgens mij!!
Ja goed, ik bedoel, niet van die smerige vette crap die sommige op een brood smerenquote:
Oeh!! Mooie leeftijd!!quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Kostte je moeite, hè? Geef het maar toe!!
Ik kan wel met pensioen.quote:
Je hebt wel vetten nodig, zeker, maar dieetbecel is halvarine. Ik zou roomboter smeren. Met mate natuurlijk, maar gewoon, een klein beetje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja goed, ik bedoel, niet van die smerige vette crap die sommige op een brood smerenVolgens mij kan je dit gewoon smeren zonder probleem hoor. En je hebt het neem ik aan ook nodig?
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik best netjes de laatste tijd.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik zou niet weten wat ik anders moet doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar 1400 kcals per dag. Max. En je hebt je gewone kwark sinds een tijdje omlaag geschroefd naar magere. Heb ik heus wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |