Goede dealquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel ja. Ik herinner me dat wij ook eigenlijk een ander hotel hadden geboekt, maar toen we daar aankwamen bleek er een dubbele reservering geweest te zijn en toen kregen we het Leopold Hotel, wat echt drie keer zo tof was..
Heb vorig jaar 1 nacht in Hotel Keyserlei gezeten, was best in ordequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
tof! Nog even over mijn pm gisteren. Had weinig tijd voor een reactie en was dus erg kort van stof, maar volgens mij is het prima te doen, jou begeleidenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Swietje het volgende:
Joepieeeeee. Ik heb twee leuke mensen gevonden die mee willen en kunnen naar Barcelona in de zomer.
Dankje! Die ben ik inderdaad tegengekomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rituals, al eens op www.hotelspecials.nl gekeken? Die verzamelen alle arrangement-aanbiedingen die her en der worden aangeboden. Ben via die site naar Brussel geweest, ging allemaal prima.
Doe je goed ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf. Medio november heb ik iets meer dan 2000 euro opgenomen van m'n spaarrekening voor de auto en ik heb nu daarvan alweer 1400 euro 'teruggespaard'.
Die is ook handig, maar daar zijn geen arrangementen te zien dacht ik!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! Die ben ik inderdaad tegengekomen. Ook www.booking.com vind ik wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker ontbijtje, ook..
Op bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou het lekker zijn om tijdens zo'n weekendje even (gratis) naar het zwembad/jacuzzi/stoombad/sauna te gaan of doe je dat toch niet? Mij lijkt het heerlijk en dat vind ik zo leuk aan dat ene hotel, maar ik weet niet of we daar gebruik van zullen maken
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Ik wel. Tussen het winkelen en dinerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Op bed.
Zou het lekker zijn om tijdens zo'n weekendje even (gratis) naar het zwembad/jacuzzi/stoombad/sauna te gaan of doe je dat toch niet? Mij lijkt het heerlijk en dat vind ik zo leuk aan dat ene hotel, maar ik weet niet of we daar gebruik van zullen maken
.
Vis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond wordt het citroenrisotto met broccoli uit de oven en toe kersenclafoutis met een bolletje vanilleroomijs. Twijfel alleen of er nog iets van vlees of vis bij moet.
wat zij zegt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ging het Vikje?!
En welkom aan doeisimone en ik wil best een PM!
Sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ging het Vikje?!
En welkom aan doeisimone en ik wil best een PM!
Nou, dat klinkt alsof je best een goede kans maakt! In ieder geval 50%quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoe het ging? (nu ben ik toch aan het posten voordat ik ga eten)
Ja, lastig te zeggen. Ik dacht een keer 'kat in 't bakkie' toen ik het niet werd en de laatste keer dacht ik dat ik dat ik het niet zou worden en werd ik het wel. Tijdens het gesprek is veel helder geworden over wat er van mij verwacht wordt en ik heb m.i. wel goede, concrete antwoorden gegeven op hun vragen
. Er is op dit moment nog 1 andere kandidaat en ze nemen volgende week contact op om te laten weten of ik door ben naar het tweede gesprek. Het is in principe fulltime, maar minder uren is bespreekbaar en af en toe een dag thuiswerken ook
. Afwachten of ze genoeg in me zien dus!
.
Ja hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof je best een goede kans maakt! In ieder geval 50%. Maar, wat vond je er zelf van? Leek het je überhaupt wat?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Klinkt goed, vik! Afwachten is altijd spannend natuurlijk, maar wat denk je zelf - als in wat vond je van de gesprekspartner als eventueel toekomstig werkgever: zag je 't een beetje zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en met voetbal erbij denk ik dat 10k in mei me toch niet gaat lukken. Zal ik me er toch voor inschrijven en dan gewoon met een wandelpauze uitlopen? Of veilig voor 5k gaan zonder uitdaging want dat gaat me nu ook wel binnen een half uurtje lukken.het lijkt niet wat het is
Ik zou willen zeggen GMTA maar daar heb ik teveel zelfkennis voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg ihfc,
[..]
We stellen dezelfde vragenEerder vandaag ook al
.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Rituals het volgende:
Vik! Ik moest nog aan jou denken tijdens mijn voortgangstoets. Ik kreeg een vraag over een cochlear implant. Helaas heb ik nog niets gehad over dat deel van de geneeskunde, dus die vraag wist ik niet.
Weten zij dat eigenlijk al voor je daar op gesprek verschijnt? ik bedoel zet je dat in je brief ofzo? beetje rare vraag misschien, maar ik vroeg het me ineens afquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef Viking84 het volgende:
En ik denk natuurlijk weer: ze gaan me toch afwijzen vanwege m'n sh, maar goed, dat dacht ik de vorige keer ook en toen was het ook niet zo, dus ophouden te doemdenken.
Nu even krekkers met superfruit klaarmaken!.
Ja, weten zequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Weten zij dat eigenlijk al voor je daar op gesprek verschijnt? ik bedoel zet je dat in je brief ofzo? beetje rare vraag misschien, maar ik vroeg het me ineens af
Ah dat is een mooie oplossing ja, mij leek ook al dat als je dat in je brief zou zetten dat het meteen zo'n big deal lijkt terwijl het dat in principe niet is toch. En zo voorkom je inderdaad dat ze je daar al bij voorbaat op af zouden wijzen zonder dat ze je überhaupt ontmoet hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, weten ze. Ik vertel het als ik een uitnodiging binnen heb
. Kunnen ze me niet afwijzen op basis van vooroordelen en ze kunnen zich er toch een beetje op voorbereiden
.
Ik zou A. gokken. Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
Vik:
Bij welke patiënt bestaat een goede indicatie voor een cochleair implantaat?
a. 5-jarig kind dat congeniaal doof is, met bilaterale aplasie van de cochlea.
b. 30-jarige journalist, die eenzijdig doof is.
c. 50-jarige vertegenwoordiger met een bilateraal perceptief verlies van 60 dB.
d. 70-jarige vrouw met bilaterale doofheid na een recent doorgemaakt meningitis.
Een OV, V of G voor deze toetsquote:
Ik heb C gegoktquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou A. gokken. Omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |