Gezonde vetten zijn minde goed houdbaar dan ongezonde, daarom is versgepletlijnzaad te verkiezen boven oud spul.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef sigme het volgende:
Ik dacht dat je ze dan wel gemalen moet eten, want anders komen ze onverteerd er op die stoel weer uit. En dan strikt genomen zelfs nog redelijk versgemalen want anders zijn er goede stofjes vervlogen, als ik het me goed herinner. Loveli?
Prima basis waarmee je de belangrijkste dingen echt wel binnenkrijgt. En heb heel snel gelezen, maar geen troep gezien.quote:Veel wisselen is ook nergens goed voor, dus des te beter. Ik mis geloof ik niks essentieels in je lijst, misschien dat loveli er nog iets over te zeggen heeft? Als basislijst lijkt het mij een prima uitgangspunt.
You make me happyyy! En je darmen ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:05 schreef Rituals het volgende:
Yeah. Ik slik ook dagelijks vitaminen en een visolie-capsule. Verder gebruik ik nog orthiflor voor een goede darmflora
.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef loveli het volgende:
[..]
You make me happyyy! En je darmen ook.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef loveli het volgende:
[..]
You make me happyyy! En je darmen ook.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het IKEA-gehalte is voor wat betreft onze kledingkasten in ieder geval vrij hoog..
Vind die van Gijsbert uhm.. nou ja, ik zou dol van d'r worden. Maar Gijsbert leek me in het begin een heel fijne vent, nu vind ik 'em een beetje slap. Maar ik heb niet alle afleveringen gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
God, wat een stel samen.
Ik vind Frank en Gijsbert en hun respectievelijke vrouwen wel tof samen trouwens...
Jij verwoordt het beter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef Merel het volgende:
Die Femke van Gijsbert vind ik een neurotische smetvrezende bemoeial die niet weet hoe ze haar bestek moet vasthouden.
Halverwege. Bijna dus.quote:
nog steeds aan mijn discussie aan het werken en moe.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:10 schreef V1z0R het volgende:
En ubertoffe tegeltjes in je gang en badkamer hebt, laten we dat niet vergeten.
alles doet zeer. Je ademhalingd oet zeer, je benen doen zeer, je handen doen zeer en je gezicht doet zeer. Zeker dat gedeelte van je gezicht dat onbeschermd is, je wangen en botten daaronder, doen zeer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Ik kan me volgens mij niet eens voorstellen hoe koud -25 graden is! Pfoeh. Hopelijk warm je snel een beetje op.
Ik ga naar de voortgangstoets.
ga vanavond met de bus naar huis, na volleybal. Lijkt me wel verstandig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt niet prettig Jagar... Hopelijk is het vanmiddag minder koud!
Mij ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ga vanavond met de bus naar huis, na volleybal. Lijkt me wel verstandig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hier (op mijn werk) is het ook ijzig koud. Letterlijk en figuurlijk. Ik word doodgezwegen door een van mijn vrouwelijke collega"s omdat ik iets kwetsend gezegd schijn te hebben. Excuses worden niet geaccepteerdGezellig
Weet je uberhaupt wel wat ze kwetsend vonden aan wat je zei?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hier (op mijn werk) is het ook ijzig koud. Letterlijk en figuurlijk. Ik word doodgezwegen door een van mijn vrouwelijke collega"s omdat ik iets kwetsend gezegd schijn te hebben. Excuses worden niet geaccepteerdGezellig
Ja, dat dus. Wat kinderachtig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat ze kwetsend vonden aan wat je zei?
Hele stomme situatie is dat.
Gezellig inderdaad! Ook leuk dat ze even met je er over spreektquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Geen zin in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je de politie eigenlijk nog ingelicht n.a.v. de parkeermuts?
Ja. En ik heb haar uitgelegd dat het niet veroordelend bedoeld was, maar dat ik er gewoon anders in sta. En dat dus niet betekent dat ik haar persoonlijk aanval ofzo. Het was iets in de categorie 'niet zeuren maar poetsen".quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat ze kwetsend vonden aan wat je zei?
Hele stomme situatie is dat.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ach, sommige vrouwen hebben die ook niet
worthless without pics!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ach, sommige vrouwen hebben die ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door V1z0R op 23-02-2011 09:58:19 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ah nou. Ah nou. Ah nou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
En sommige mannen dan weer wel, soms nog meer dan vrouwen...
[ afbeelding ]
Oeh, das bijna. Ik ga ff duimen voor haarquote:
^^quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
Succes met de sollicitatie Vik! En Merel succes met de liefde
:/quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Geen zin in.
Moet wel werken aan mijn uitstraling denk ik. Twee keer bonje binnen 2 dagen is toch wel wat teveel van het goede. Helemaal omdat ik naar mijn idee helemaal de aanstichter niet ben
Jup.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
:/
Mensen handelen wss aan de indruk die ze van je hebben, want kennen doen ze je volgens mij niet.
En het vervelende aan dat soort situaties is dat zij wss dingen voor je invullen.
Do I make sense?
ik PM je zo evenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
Bij welk bedrijf ga je nu eigenlijk werken aurum? en in welke functie?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik ben door een concurrent gebeld of ik voor hem wil komen werken (neeh)
Maar ik ga vrijdag wel even babbelen en lekker lunchen
Oehoe!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wie mag ik PMen voor advies!
Geen dramazaken, maar toch![]()
Geen idee. Het moet toch ergens aan liggen? Ik ben in ieder geval niet op zoek naar ruzie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Perruche het volgende:
Duimen voor vik!!
Ja aurum ik ben ook benieuwd waar je gaat werken.
Tink, weet je wel zeker dat het aan je uitstraling ligt? Moet je een beetje meer zen worden?
dattum.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef Perruche het volgende:
Mijne staat ook open, ben wel aan het werk dus reply kan even duren...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dattum.
@ Blurred: nee, nog steeds niets. En sommige mensen die de uitslag al weten doen heel ongemakkelijk, wat het nog ongemakkelijker maakt.
Njah... ik heb ook van die dagen, als ik gespannen ben of niet lekker in mn vel zit. Dan moet ik meer "zen" worden.... maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien eens eerlijk aan vrienden/kennissen vragen hoe je overkomt op andere mensen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Het moet toch ergens aan liggen? Ik ben in ieder geval niet op zoek naar ruzie.
PM staat open.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar, als ze ongemakkelijk doen zijn er ook andere mensen die gesolliciteerd hebben in de buurt. Ik weet niet eens wie het mij moet zeggen, dat maakt het lastiger. En het is vrij on-zweeds om dat te doen. Ik ben gelukkig niet de enige die in deze positie zit, dat maakt het beter, met mij nog 4 anderen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan vrees ik het ergste Jager.... (of het beste. hangt van je standpunt af). Kan je de persoon die het jou moet zeggen niet even zelf aanspreken?
Wat naar! Als het al bekend is, waarom dan niet zeggen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar, als ze ongemakkelijk doen zijn er ook andere mensen die gesolliciteerd hebben in de buurt. Ik weet niet eens wie het mij moet zeggen, dat maakt het lastiger. En het is vrij on-zweeds om dat te doen. Ik ben gelukkig niet de enige die in deze positie zit, dat maakt het beter, met mij nog 4 anderen..
Het is gewoon voor iedereen vervelend. Mensen die de uitslag weten maar niets mogen vertellen, en mensen die in spanning afwachten...
omdat de prefekt nog z'n goedkeuring moet geven, en die is op vakantie (ik schreef facantie). En dat is maar een formaliteit, maar ze houden hier wel van formaliteiten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat naar! Als het al bekend is, waarom dan niet zeggen...![]()
Nouja.
Beh, altijd fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
omdat de prefekt nog z'n goedkeuring moet geven, en die is op vakantie (ik schreef facantie). En dat is maar een formaliteit, maar ze houden hier wel van formaliteiten.
jep en als mijn maag eenmaal niet meewerkt is dat alleen te fiksen met meds. Laatste keer dat ik zo ziek was belandde ik in het ziekenhuis :s dus duim maar ff voor mequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Beterschap marmar
Heeft zo'n griep bij jou omdat je lijf niet zo meewerkt nu veel meer impact dan bij een "gezond" iemand?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, MarMar!
[..]
Hopelijk is Mr Perfect (harhar) snel terug!
ik Pm je zo ook welquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Perruche het volgende:
Duimen voor vik!!
Tink, weet je wel zeker dat het aan je uitstraling ligt? Moet je een beetje meer zen worden?
je mag mij altijd PM-enquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
duurt nog wel even, begin maart dacht ik. Maar, hij checkt z'n email als het goed is wel. Dus het blijft onzeker. Ik wou dat ik gewoon een datum had, ipv wachten en elke dag kan het raak zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, MarMar!
[..]
Beh, altijd fijn![]()
*duimt dan maar verder*
Hopelijk is Mr Perfect (harhar) snel terug!
Sterkte! Klinkt niet best.. Hoop dat je niet naar het zkh hoeft dit keer! *duimtquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
jep en als mijn maag eenmaal niet meewerkt is dat alleen te fiksen met meds. Laatste keer dat ik zo ziek was belandde ik in het ziekenhuis :s dus duim maar ff voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Dat is koud. Ik had soortgelijke temperaturen in Rusland. Al voelde het daar vaak als -5 ofzo, omdat het niet zo 'waterkoud' is als in NL. Jagar, heb je niet zo sjaal die je tot over je neus kan doen, zodat er icm een muts alleen je ogen nog onbeschermd hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Ik kan me volgens mij niet eens voorstellen hoe koud -25 graden is! Pfoeh. Hopelijk warm je snel een beetje op.
Ik ga naar de voortgangstoets.
de sjaal over m'n neus gaat niet, want dan beslaat m'n bril bij elke keer ademen. Nogal onhandig. T zijn vooral m'n wangen en 'cheeks' (NL?) die zeer doen. Maar, het is nog maar -12, dat valt wel mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is koud. Ik had soortgelijke temperaturen in Rusland. Al voelde het daar vaak als -5 ofzo, omdat het niet zo 'waterkoud' is als in NL. Jagar, heb je niet zo sjaal die je tot over je neus kan doen, zodat er icm een muts alleen je ogen nog onbeschermd hebt.
Ik hoop dat je gesprek goed gaat/ging, Vik!
Oef MarMar beterschap
Ik heb zo'n ding met ademgaten erin. Maar idd, beslagen bril, daarom alleen icm met mn skibrilquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de sjaal over m'n neus gaat niet, want dan beslaat m'n bril bij elke keer ademen. Nogal onhandig. T zijn vooral m'n wangen en 'cheeks' (NL?) die zeer doen. Maar, het is nog maar -12, dat valt wel mee.
Ik leef nog steeds, heb antibiotica en kan weer eten/drinken. Maar zal nog wel even duren voordat ik weer alles kan met mn tong. En hoop dat mn smaak nog terugkomt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Chico! Hoe is het jou verlopen? Ik heb niet meer (bij)gelezen hoe 't nou is gegaan na vrijdag?
jukbeenderen, inderdaad. Die krengen kunnen zeer doen. Het is wel grappig, ik kan aan het snot in m'n neus voelen hoe koud het is. Als het kouder is dan -20 bevriest dat namelijk. Dat iso ok een raar gevoel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cheeks zijn voor zover ik weet wangen. Bedoel je cheekbones? Jukbeenderen?
Jeetje, wilde er nog steeds een keer 1 laten zetten maar ik pas geloof ik echt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds, heb antibiotica en kan weer eten/drinken. Maar zal nog wel even duren voordat ik weer alles kan met mn tong. En hoop dat mn smaak nog terugkomt.
Dit is geen normale reactie hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje, wilde er nog steeds een keer 1 laten zetten maar ik pas geloof ik echt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit is geen normale reactie hoor. Bij normale mensen gaat alles gewoon goed.
Netjes zeg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks allemaal! Herr director had me gebeld en ik krijg onkostenvergoeding, maar ik mag mijn internetabo apart declareren
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Was dat nou zo'n piercing onder je tong of
Achja nu is het vooral lastig. Van het weekend was het ongelooflijk pijnlijk en moest ik naar de HAPquote:
Maar je hebt overleefd, met LotR en de goede zorgen van je paps!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Achja nu is het vooral lastig. Van het weekend was het ongelooflijk pijnlijk en moest ik naar de HAP.
Maar hoeveel km loop je nu per uur hard? Want je telt nu ook het gewone lopen mee. Hoeveel minuten moest je gewoon lopen in totaal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
Weer terug van Evy 17, heb in 32 minuten 5,3 km gelopen![]()
Ben wel koud nu!!!
Hoe had je het gemaakt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat witlof niet mijn lievelingsgroente zal worden, maar het is best eetbaar.
uhh ik schrijf het lesje even uit, rustminuten staan tussen haakjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar hoeveel km loop je nu per uur hard? Want je telt nu ook het gewone lopen mee. Hoeveel minuten moest je gewoon lopen in totaal?
Bepaalde aanleiding dat je nu ineens wel bent gegaan? En ik zou echt teruggaan voor mn foonquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef ihatefastcars het volgende:
Anderhalve dag bij niet bepaald favoriet familielid op bezoek, en mijn telefoon vergeten...Wel weer vanaf voorlopig (lees: komende jaren) en waardeer eigen gezelschap nog meer.
Op terugreis geduimd voor vik, nog aan het duimen voor jagar, en bij deze nog felicitaties voor aurum en beterschap voor marmar!
je kan het ook roerbakken en afblussen met balsamico! super lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Rituals het volgende:
Ik heb gewoon wat dingen bij elkaar gedaan. Er zit witlof, veldsla, rode ui en augurk doorheen. Ik vind het toch wat bitter, maar wil het liever niet zoeter maken met fruit/suiker/honing.
hmmmmm, zo lijkt het me ook niet zo lekker nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Rituals het volgende:
Ik heb gewoon wat dingen bij elkaar gedaan. Er zit witlof, veldsla, rode ui en augurk doorheen. Ik vind het toch wat bitter, maar wil het liever niet zoeter maken met fruit/suiker/honing.
Je kan het qua calorien best hebben. Als je bijvoorbeeld een beetje yoghurt mengt met honing en mosterd heb je een erg lekkere dressing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Rituals het volgende:
Misschien dat ik dat vanavond of morgen dan even probeer, ik heb nog 3 stronken overquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
je kan het ook roerbakken en afblussen met balsamico! super lekker
Weet ik, maar ik doe liever nog even rustig aan met de suikers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan het qua calorien best hebben. Als je bijvoorbeeld een beetje yoghurt mengt met honing en mosterd heb je een erg lekkere dressing.
Ruim 11,5 km per uur dus. Netjes!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
uhh ik schrijf het lesje even uit, rustminuten staan tussen haakjes
2 (1) 3 (2) 6 (2) 6 (2) 7 (1) = 24 minuten rennen en 8 wandelen
doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat vanavond of morgen dan even probeer, ik heb nog 3 stronken over.
Een jaarcontract zonder opzegtermijn kun je dus eigenlijk niet opzeggen, maar moet je uitdienen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
advies gevraagd:
wil solliciteren op een op zich perfecte functie, maar is wel op basis van jaarcontract, terwijl ik tot 1 september wil werken en daarna vertrek.. toch gewoon doen en dan met een maand opzeggen? Toch doen en eerlijk zijn? Niet doen? Jaarcontracten hebben vaak geen opzegtermijn toch? Gewoon jaarcontract, punt?
Jep. Zowel werkgever als werknemer zijn aan die periode gehoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
advies gevraagd:
wil solliciteren op een op zich perfecte functie, maar is wel op basis van jaarcontract, terwijl ik tot 1 september wil werken en daarna vertrek.. toch gewoon doen en dan met een maand opzeggen? Toch doen en eerlijk zijn? Niet doen? Jaarcontracten hebben vaak geen opzegtermijn toch? Gewoon jaarcontract, punt?
klopt meeste jaarcontracten zijn voor een jaar en kan door beide partijen niet meer worden opgezegd...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
advies gevraagd:
beetje domme vraag misschien, maar wat zijn dan de consequenties als je gewoon toch zou stoppen met werken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef progje het volgende:
[..]
klopt meeste jaarcontracten zijn voor een jaar en kan door beide partijen niet meer worden opgezegd...
geen idee! Maar ik ben bang dat ze wel schade op je kunnen verhalen of zoiets... zal eens vragen aan mijn vriend. Misschien weet die dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
beetje domme vraag misschien, maar wat zijn dan de consequenties als je gewoon toch zou stoppen met werken?
Dan gewoon solliciteren en het aanstippen in het gesprek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh.. lastigik gok namelijk dat als ik eerlijk ben dat ze niet zoveel interesse meer hebben
![]()
Ha, ik normaliter ook maar was al 60 km verder en op bestemming (en financieel niet echt te verdedigen om dan nog 'n keer heen en weer te gaan atm natuurlijk). Maar was ook vergeten dat ze dus geen internet heeft anders had ik waarschijnlijk toch...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bepaalde aanleiding dat je nu ineens wel bent gegaan? En ik zou echt teruggaan voor mn foon.
U kunt uw werknemer uiteraard niet tegenhouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
beetje domme vraag misschien, maar wat zijn dan de consequenties als je gewoon toch zou stoppen met werken?
En had je veel gemiste oproepen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ha, ik normaliter ook maar was al 60 km verder en op bestemming (en financieel niet echt te verdedigen om dan nog 'n keer heen en weer te gaan atm natuurlijk). Maar was ook vergeten dat ze dus geen internet heeft anders had ik waarschijnlijk toch...![]()
Maar ze belde maandagavond, met fantastische timing want had net een 'wat moet ik gaan doen de komende dagen/weken' moment en aangezien ik alleen maar langs ga als ik enigszins in de buurt woon...En nu ben ik dus weer even helemaal happy met 't niks hoeven: mission accomplished.
Ik had laatst een bietencaraccio met bieten, appel, geitenkaas en walnoten gemaakt. Ook heerlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef Perruche het volgende:
Wat ook lekker is om kleine stukjes mandarijn (een halve ofzo is al genoeg) en wat kleine stukjes walnoten erdoor doen.
Wat ik ga maken als ik thuis ben: bietensalade met stukjes appel en geschaafde amandel en yoghurt dressing met dillezooo lekker... memories
Zat mezelf natuurlijk helemaal op te vreten over al die telefoontjes over banen die ik mis zou hebben gelopen, en dan kom ik thuis en heb ik dus alleen een oproep gemist van mijn moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En had je veel gemiste oproepen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Zat mezelf natuurlijk helemaal op te vreten over al die telefoontjes over banen die ik mis zou hebben gelopen, en dan kom ik thuis en heb ik dus alleen een oproep gemist van mijn moeder.Maar goed, dat betekent dus dat ik al die andere telefoontjes nog ga krijgen natuurlijk.
You evil woman. Maar, inderdaad, heb wel stevig doorgereden, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als bonus over 6 weken een snelheidsbekeuring omdat je door die opvreterij te hard naar huis bent gereden.
Ik zal ook de selderij en komkommer eens proberen met een stronk witlof, dankje! Ik eet overigens geen vlees en kaas (behalve hütenkäse).quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Rituals, wat Perr al zei, witlof met mandarijntjes en noten is erg lekker.
Wil je echt zonder suikers(fructose), zou ik het bittere proberen te vervagen met selderij en komkommer en een dressing van olijfolie met wat lekkere kruiden. Kaas en ham/spek erdoorheen kan ookHelemaal overheen gekeken dat Kwak ook even was langs geweest!
Hoe zou het met VMW gaan trouwens? Iemand hier bericht gehad o.i.d.?
Zo bijzonder is die niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:17 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de outfit van Merel.
Me too!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Perruche het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Swietje het volgende:
Joepieeeeee. Ik heb twee leuke mensen gevonden die mee willen en kunnen naar Barcelona in de zomer.
Dat is ook niet moeilijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Swietje het volgende:
Joepieeeeee. Ik heb twee leuke mensen gevonden die mee willen en kunnen naar Barcelona in de zomer.
En geitenkaas toch? Probeer dat eens, een saus met geitenkaas en dan met paneermeel/broodkruim/boter onder de gril.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal ook de selderij en komkommer eens proberen met een stronk witlof, dankje! Ik eet overigens geen vlees en kaas (behalve hütenkäse).
Het is dat thuiswonen geen optie is, maar anders klinkt 't als een ideaal plan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Swietje het volgende:
Sparen.& thuiswonen & niet elk weekend lam in de kroeg hangen (en dus geld uitgeven).
Gelijk heb jequote:
Weekje in de meivakantie & laatste week augustus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Het is dat thuiswonen geen optie is, maar anders klinkt 't als een ideaal plan.Maar leuk joh, geniet er ontzettend van: wanneer zijn de reizen?
Wij hebben het golden tulip daar geboekt, was toen nog een beetje afgelegen maar het is een mooi nieuw en schoon hotel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
kun je niet een extra setje kleren meenemen in een grote tas? Al denk ik dat dat te laat is aangezien je vast op je werk zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die niet hoorGing me er vooral om dat ik iets netjes aan moet naar werk, dan vanavond wel gewoon iets gemakkelijks aan wil hebben (en daar bedoel ik niet sexy mee
maar ik ga gewoon niet in nette broek + jasje bankhangen) en morgen - ervan uitgaande dat ik mag blijven logeren - weer in dezelfde kleren terug naar werk moet
Ik ga trouwens héél boos worden als vanavond blijkt dat het toch niks wordt, want alle tekenen wijzen er wel op, dus dan heeft ie heel goed toneelgespeeld en me heel erg aan het lijntje gehouden. Ben benieuwd!
[..]
Me too!
Iemand al iets van Vik gehoord? Geen internet is geen excuus, ze kan ook smsen
Oeh, ja! Momentje, even kijken of ik nog kan vinden in welk hotel we zaten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
Dat kan ik ook nog proberen, al raak ik vrij snel uitgekeken op geitenkaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef conleche het volgende:
[..]
En geitenkaas toch? Probeer dat eens, een saus met geitenkaas en dan met paneermeel/broodkruim/boter onder de gril.
Alle variaties die jij opnoemt bevatten ongeveer 0 kcals. én voegen niks toe aan de witlof qua smaak.
Antwerpen is veel leuker! En Gentquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef Swietje het volgende:
Antwerpen lijkt me ook leuk. Maar Brussel was zoooo slecht toegankelijk dat ik Antwerpen niet meer durf.
Oeh, ben benieuwd! We hebben in principe een hotel gevonden, maar aanraders van anderen zijn altijd fijn vind ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, ja! Momentje, even kijken of ik nog kan vinden in welk hotel we zaten.
of je eet wat extra, lieve Rituals. Wnat als ik heel eerlijk ben vind ik je dagelijkse lijstje vrij weinig. 2 krackers is niet veel voor lunch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog proberen, al raak ik vrij snel uitgekeken op geitenkaas. Dus moet ik voorzichtig mee zijn
. Ik had ook bedacht dat ik eventueel een grapefruit erdoor kan doen. Dan verplaats ik mijn fruitmoment van die dag bijvoorbeeld.
Ik heb een extra setje kleren bij me voor vanavond, en het truitje daarvan trek ik dan ook morgen weer aan naar werk, zodat het lijkt alsof ik weer iets anders aan hebquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kun je niet een extra setje kleren meenemen in een grote tas? Al denk ik dat dat te laat is aangezien je vast op je werk zit.
Het Crowne plaza. Is een viersterren hotel, en erg goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Zat je fruitmoment niet in je ontbijt? Want dan blijft daar wel heel weinig van over. Misschien een fruitmoment extra dan? Niks mis mee natuurlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog proberen, al raak ik vrij snel uitgekeken op geitenkaas. Dus moet ik voorzichtig mee zijn
. Ik had ook bedacht dat ik eventueel een grapefruit erdoor kan doen. Dan verplaats ik mijn fruitmoment van die dag bijvoorbeeld.
Antwerpen is ook slecht toegankelijk helaas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef Swietje het volgende:
Antwerpen lijkt me ook leuk. Maar Brussel was zoooo slecht toegankelijk dat ik Antwerpen niet meer durf.
Haha vind het wel grappig dit zo te volgen. Maar zal ook duimenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb een extra setje kleren bij me voor vanavond, en het truitje daarvan trek ik dan ook morgen weer aan naar werk, zodat het lijkt alsof ik weer iets anders aan heb
Ik hoop zo enorm dat vanavond blijkt dat het allemaal goed zit, ik heb echt vlinders in m'n buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Hebbes! Leopold hotel. Vlakbij station en Keyserlei.
[ Bericht 6% gewijzigd door DevilsAndDust op 23-02-2011 13:12:36 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Awww. Duim ook dat 't gewoon goed zit, hoop 't zo voor je!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb een extra setje kleren bij me voor vanavond, en het truitje daarvan trek ik dan ook morgen weer aan naar werk, zodat het lijkt alsof ik weer iets anders aan heb
Ik hoop zo enorm dat vanavond blijkt dat het allemaal goed zit, ik heb echt vlinders in m'n buik
Goed zeg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf. Medio november heb ik iets meer dan 2000 euro opgenomen van m'n spaarrekening voor de auto en ik heb nu daarvan alweer 1400 euro 'teruggespaard'.
ah je hebt er goed over nagedachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Damn dat doe je goed. En snel, vooral snel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf. Medio november heb ik iets meer dan 2000 euro opgenomen van m'n spaarrekening voor de auto en ik heb nu daarvan alweer 1400 euro 'teruggespaard'.
Locatie was perfect ja, je komt overal lopend. Prima hotel, allemaal net opgeknapt en zo ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Rituals het volgende:
Leopold hotel staat in onze top 2! Op één staat nu het Park Inn hotel (daar kunnen we ook gebruik maken van een welness![]()
). Ik zal ook Crowne Plaza even bekijken, maar die lijkt minder centraal te liggen.
Jullie waren dus tevreden over Leopold Hotel? Fijne locatie? (Park Inn ligt daar namelijk heel dicht bij)
Oh, dat kan wel ja. Ik herinner me dat wij ook eigenlijk een ander hotel hadden geboekt, maar toen we daar aankwamen bleek er een dubbele reservering geweest te zijn en toen kregen we het Leopold Hotel, wat echt drie keer zo tof was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Rituals het volgende:
@DaD, Leopold Hotel is iets duurder dan Park Inn volgens mij. Ik hou hem wel nog even in gedachten!
Ga ik nu googlen op het hotel van Co.
Goede dealquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel ja. Ik herinner me dat wij ook eigenlijk een ander hotel hadden geboekt, maar toen we daar aankwamen bleek er een dubbele reservering geweest te zijn en toen kregen we het Leopold Hotel, wat echt drie keer zo tof was..
Heb vorig jaar 1 nacht in Hotel Keyserlei gezeten, was best in ordequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
tof! Nog even over mijn pm gisteren. Had weinig tijd voor een reactie en was dus erg kort van stof, maar volgens mij is het prima te doen, jou begeleidenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Swietje het volgende:
Dankje! Die ben ik inderdaad tegengekomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rituals, al eens op www.hotelspecials.nl gekeken? Die verzamelen alle arrangement-aanbiedingen die her en der worden aangeboden. Ben via die site naar Brussel geweest, ging allemaal prima.
Doe je goed ja!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die is ook handig, maar daar zijn geen arrangementen te zien dacht ik!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! Die ben ik inderdaad tegengekomen. Ook www.booking.com vind ik wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker ontbijtje, ook..
Op bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou het lekker zijn om tijdens zo'n weekendje even (gratis) naar het zwembad/jacuzzi/stoombad/sauna te gaan of doe je dat toch niet? Mij lijkt het heerlijk en dat vind ik zo leuk aan dat ene hotel, maar ik weet niet of we daar gebruik van zullen maken
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Ik wel. Tussen het winkelen en dinerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Op bed.
Zou het lekker zijn om tijdens zo'n weekendje even (gratis) naar het zwembad/jacuzzi/stoombad/sauna te gaan of doe je dat toch niet? Mij lijkt het heerlijk en dat vind ik zo leuk aan dat ene hotel, maar ik weet niet of we daar gebruik van zullen maken
.
Vis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond wordt het citroenrisotto met broccoli uit de oven en toe kersenclafoutis met een bolletje vanilleroomijs. Twijfel alleen of er nog iets van vlees of vis bij moet.
wat zij zegt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ging het Vikje?!
En welkom aan doeisimone en ik wil best een PM!
Sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ging het Vikje?!
En welkom aan doeisimone en ik wil best een PM!
Nou, dat klinkt alsof je best een goede kans maakt! In ieder geval 50%quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoe het ging? (nu ben ik toch aan het posten voordat ik ga eten)
Ja, lastig te zeggen. Ik dacht een keer 'kat in 't bakkie' toen ik het niet werd en de laatste keer dacht ik dat ik dat ik het niet zou worden en werd ik het wel. Tijdens het gesprek is veel helder geworden over wat er van mij verwacht wordt en ik heb m.i. wel goede, concrete antwoorden gegeven op hun vragen
. Er is op dit moment nog 1 andere kandidaat en ze nemen volgende week contact op om te laten weten of ik door ben naar het tweede gesprek. Het is in principe fulltime, maar minder uren is bespreekbaar en af en toe een dag thuiswerken ook
. Afwachten of ze genoeg in me zien dus!
.
Ja hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof je best een goede kans maakt! In ieder geval 50%. Maar, wat vond je er zelf van? Leek het je überhaupt wat?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef ihatefastcars het volgende:
Klinkt goed, vik! Afwachten is altijd spannend natuurlijk, maar wat denk je zelf - als in wat vond je van de gesprekspartner als eventueel toekomstig werkgever: zag je 't een beetje zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en met voetbal erbij denk ik dat 10k in mei me toch niet gaat lukken. Zal ik me er toch voor inschrijven en dan gewoon met een wandelpauze uitlopen? Of veilig voor 5k gaan zonder uitdaging want dat gaat me nu ook wel binnen een half uurtje lukken.het lijkt niet wat het is
Ik zou willen zeggen GMTA maar daar heb ik teveel zelfkennis voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg ihfc,
[..]
We stellen dezelfde vragenEerder vandaag ook al
.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Rituals het volgende:
Vik! Ik moest nog aan jou denken tijdens mijn voortgangstoets. Ik kreeg een vraag over een cochlear implant. Helaas heb ik nog niets gehad over dat deel van de geneeskunde, dus die vraag wist ik niet.
Weten zij dat eigenlijk al voor je daar op gesprek verschijnt? ik bedoel zet je dat in je brief ofzo? beetje rare vraag misschien, maar ik vroeg het me ineens afquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:11 schreef Viking84 het volgende:
En ik denk natuurlijk weer: ze gaan me toch afwijzen vanwege m'n sh, maar goed, dat dacht ik de vorige keer ook en toen was het ook niet zo, dus ophouden te doemdenken.
Nu even krekkers met superfruit klaarmaken!.
Ja, weten zequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Weten zij dat eigenlijk al voor je daar op gesprek verschijnt? ik bedoel zet je dat in je brief ofzo? beetje rare vraag misschien, maar ik vroeg het me ineens af
Ah dat is een mooie oplossing ja, mij leek ook al dat als je dat in je brief zou zetten dat het meteen zo'n big deal lijkt terwijl het dat in principe niet is toch. En zo voorkom je inderdaad dat ze je daar al bij voorbaat op af zouden wijzen zonder dat ze je überhaupt ontmoet hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, weten ze. Ik vertel het als ik een uitnodiging binnen heb
. Kunnen ze me niet afwijzen op basis van vooroordelen en ze kunnen zich er toch een beetje op voorbereiden
.
Ik zou A. gokken. Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
Vik:
Bij welke patiënt bestaat een goede indicatie voor een cochleair implantaat?
a. 5-jarig kind dat congeniaal doof is, met bilaterale aplasie van de cochlea.
b. 30-jarige journalist, die eenzijdig doof is.
c. 50-jarige vertegenwoordiger met een bilateraal perceptief verlies van 60 dB.
d. 70-jarige vrouw met bilaterale doofheid na een recent doorgemaakt meningitis.
Een OV, V of G voor deze toetsquote:
Ik heb C gegoktquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou A. gokken. Omdat het kan.
I'm with the Tinkster!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik C, omdat deze persoon nog redelijk jong is en vroeger heeft kunnen horen (denk ik op te kunnen maken uit het woordje verlies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |