alles doet zeer. Je ademhalingd oet zeer, je benen doen zeer, je handen doen zeer en je gezicht doet zeer. Zeker dat gedeelte van je gezicht dat onbeschermd is, je wangen en botten daaronder, doen zeer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Ik kan me volgens mij niet eens voorstellen hoe koud -25 graden is! Pfoeh. Hopelijk warm je snel een beetje op.
Ik ga naar de voortgangstoets.
ga vanavond met de bus naar huis, na volleybal. Lijkt me wel verstandig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt niet prettig Jagar... Hopelijk is het vanmiddag minder koud!
Mij ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ga vanavond met de bus naar huis, na volleybal. Lijkt me wel verstandig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hier (op mijn werk) is het ook ijzig koud. Letterlijk en figuurlijk. Ik word doodgezwegen door een van mijn vrouwelijke collega"s omdat ik iets kwetsend gezegd schijn te hebben. Excuses worden niet geaccepteerdGezellig
Weet je uberhaupt wel wat ze kwetsend vonden aan wat je zei?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hier (op mijn werk) is het ook ijzig koud. Letterlijk en figuurlijk. Ik word doodgezwegen door een van mijn vrouwelijke collega"s omdat ik iets kwetsend gezegd schijn te hebben. Excuses worden niet geaccepteerdGezellig
Ja, dat dus. Wat kinderachtig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat ze kwetsend vonden aan wat je zei?
Hele stomme situatie is dat.
Gezellig inderdaad! Ook leuk dat ze even met je er over spreektquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nee. Geen zin in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je de politie eigenlijk nog ingelicht n.a.v. de parkeermuts?
Ja. En ik heb haar uitgelegd dat het niet veroordelend bedoeld was, maar dat ik er gewoon anders in sta. En dat dus niet betekent dat ik haar persoonlijk aanval ofzo. Het was iets in de categorie 'niet zeuren maar poetsen".quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat ze kwetsend vonden aan wat je zei?
Hele stomme situatie is dat.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ach, sommige vrouwen hebben die ook niet
worthless without pics!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ach, sommige vrouwen hebben die ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door V1z0R op 23-02-2011 09:58:19 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ah nou. Ah nou. Ah nou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
En sommige mannen dan weer wel, soms nog meer dan vrouwen...
[ afbeelding ]
Oeh, das bijna. Ik ga ff duimen voor haarquote:
^^quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
Succes met de sollicitatie Vik! En Merel succes met de liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |