Jeetje, wilde er nog steeds een keer 1 laten zetten maar ik pas geloof ik echt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds, heb antibiotica en kan weer eten/drinken. Maar zal nog wel even duren voordat ik weer alles kan met mn tong. En hoop dat mn smaak nog terugkomt.
Dit is geen normale reactie hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje, wilde er nog steeds een keer 1 laten zetten maar ik pas geloof ik echt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit is geen normale reactie hoor. Bij normale mensen gaat alles gewoon goed.
Netjes zeg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks allemaal! Herr director had me gebeld en ik krijg onkostenvergoeding, maar ik mag mijn internetabo apart declareren
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Was dat nou zo'n piercing onder je tong of
Achja nu is het vooral lastig. Van het weekend was het ongelooflijk pijnlijk en moest ik naar de HAPquote:
Maar je hebt overleefd, met LotR en de goede zorgen van je paps!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Achja nu is het vooral lastig. Van het weekend was het ongelooflijk pijnlijk en moest ik naar de HAP.
Maar hoeveel km loop je nu per uur hard? Want je telt nu ook het gewone lopen mee. Hoeveel minuten moest je gewoon lopen in totaal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
Weer terug van Evy 17, heb in 32 minuten 5,3 km gelopen![]()
Ben wel koud nu!!!
Hoe had je het gemaakt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat witlof niet mijn lievelingsgroente zal worden, maar het is best eetbaar.
uhh ik schrijf het lesje even uit, rustminuten staan tussen haakjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar hoeveel km loop je nu per uur hard? Want je telt nu ook het gewone lopen mee. Hoeveel minuten moest je gewoon lopen in totaal?
Bepaalde aanleiding dat je nu ineens wel bent gegaan? En ik zou echt teruggaan voor mn foonquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef ihatefastcars het volgende:
Anderhalve dag bij niet bepaald favoriet familielid op bezoek, en mijn telefoon vergeten...Wel weer vanaf voorlopig (lees: komende jaren) en waardeer eigen gezelschap nog meer.
Op terugreis geduimd voor vik, nog aan het duimen voor jagar, en bij deze nog felicitaties voor aurum en beterschap voor marmar!
je kan het ook roerbakken en afblussen met balsamico! super lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Rituals het volgende:
Ik heb gewoon wat dingen bij elkaar gedaan. Er zit witlof, veldsla, rode ui en augurk doorheen. Ik vind het toch wat bitter, maar wil het liever niet zoeter maken met fruit/suiker/honing.
hmmmmm, zo lijkt het me ook niet zo lekker nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Rituals het volgende:
Ik heb gewoon wat dingen bij elkaar gedaan. Er zit witlof, veldsla, rode ui en augurk doorheen. Ik vind het toch wat bitter, maar wil het liever niet zoeter maken met fruit/suiker/honing.
Je kan het qua calorien best hebben. Als je bijvoorbeeld een beetje yoghurt mengt met honing en mosterd heb je een erg lekkere dressing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Rituals het volgende:
Misschien dat ik dat vanavond of morgen dan even probeer, ik heb nog 3 stronken overquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
je kan het ook roerbakken en afblussen met balsamico! super lekker
Weet ik, maar ik doe liever nog even rustig aan met de suikers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan het qua calorien best hebben. Als je bijvoorbeeld een beetje yoghurt mengt met honing en mosterd heb je een erg lekkere dressing.
Ruim 11,5 km per uur dus. Netjes!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
uhh ik schrijf het lesje even uit, rustminuten staan tussen haakjes
2 (1) 3 (2) 6 (2) 6 (2) 7 (1) = 24 minuten rennen en 8 wandelen
doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat vanavond of morgen dan even probeer, ik heb nog 3 stronken over.
Een jaarcontract zonder opzegtermijn kun je dus eigenlijk niet opzeggen, maar moet je uitdienen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
advies gevraagd:
wil solliciteren op een op zich perfecte functie, maar is wel op basis van jaarcontract, terwijl ik tot 1 september wil werken en daarna vertrek.. toch gewoon doen en dan met een maand opzeggen? Toch doen en eerlijk zijn? Niet doen? Jaarcontracten hebben vaak geen opzegtermijn toch? Gewoon jaarcontract, punt?
Jep. Zowel werkgever als werknemer zijn aan die periode gehoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
advies gevraagd:
wil solliciteren op een op zich perfecte functie, maar is wel op basis van jaarcontract, terwijl ik tot 1 september wil werken en daarna vertrek.. toch gewoon doen en dan met een maand opzeggen? Toch doen en eerlijk zijn? Niet doen? Jaarcontracten hebben vaak geen opzegtermijn toch? Gewoon jaarcontract, punt?
klopt meeste jaarcontracten zijn voor een jaar en kan door beide partijen niet meer worden opgezegd...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
advies gevraagd:
beetje domme vraag misschien, maar wat zijn dan de consequenties als je gewoon toch zou stoppen met werken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef progje het volgende:
[..]
klopt meeste jaarcontracten zijn voor een jaar en kan door beide partijen niet meer worden opgezegd...
geen idee! Maar ik ben bang dat ze wel schade op je kunnen verhalen of zoiets... zal eens vragen aan mijn vriend. Misschien weet die dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
beetje domme vraag misschien, maar wat zijn dan de consequenties als je gewoon toch zou stoppen met werken?
Dan gewoon solliciteren en het aanstippen in het gesprek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh.. lastigik gok namelijk dat als ik eerlijk ben dat ze niet zoveel interesse meer hebben
![]()
Ha, ik normaliter ook maar was al 60 km verder en op bestemming (en financieel niet echt te verdedigen om dan nog 'n keer heen en weer te gaan atm natuurlijk). Maar was ook vergeten dat ze dus geen internet heeft anders had ik waarschijnlijk toch...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bepaalde aanleiding dat je nu ineens wel bent gegaan? En ik zou echt teruggaan voor mn foon.
U kunt uw werknemer uiteraard niet tegenhouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
beetje domme vraag misschien, maar wat zijn dan de consequenties als je gewoon toch zou stoppen met werken?
En had je veel gemiste oproepen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ha, ik normaliter ook maar was al 60 km verder en op bestemming (en financieel niet echt te verdedigen om dan nog 'n keer heen en weer te gaan atm natuurlijk). Maar was ook vergeten dat ze dus geen internet heeft anders had ik waarschijnlijk toch...![]()
Maar ze belde maandagavond, met fantastische timing want had net een 'wat moet ik gaan doen de komende dagen/weken' moment en aangezien ik alleen maar langs ga als ik enigszins in de buurt woon...En nu ben ik dus weer even helemaal happy met 't niks hoeven: mission accomplished.
Ik had laatst een bietencaraccio met bieten, appel, geitenkaas en walnoten gemaakt. Ook heerlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef Perruche het volgende:
Wat ook lekker is om kleine stukjes mandarijn (een halve ofzo is al genoeg) en wat kleine stukjes walnoten erdoor doen.
Wat ik ga maken als ik thuis ben: bietensalade met stukjes appel en geschaafde amandel en yoghurt dressing met dillezooo lekker... memories
Zat mezelf natuurlijk helemaal op te vreten over al die telefoontjes over banen die ik mis zou hebben gelopen, en dan kom ik thuis en heb ik dus alleen een oproep gemist van mijn moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En had je veel gemiste oproepen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Zat mezelf natuurlijk helemaal op te vreten over al die telefoontjes over banen die ik mis zou hebben gelopen, en dan kom ik thuis en heb ik dus alleen een oproep gemist van mijn moeder.Maar goed, dat betekent dus dat ik al die andere telefoontjes nog ga krijgen natuurlijk.
You evil woman. Maar, inderdaad, heb wel stevig doorgereden, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als bonus over 6 weken een snelheidsbekeuring omdat je door die opvreterij te hard naar huis bent gereden.
Ik zal ook de selderij en komkommer eens proberen met een stronk witlof, dankje! Ik eet overigens geen vlees en kaas (behalve hütenkäse).quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Rituals, wat Perr al zei, witlof met mandarijntjes en noten is erg lekker.
Wil je echt zonder suikers(fructose), zou ik het bittere proberen te vervagen met selderij en komkommer en een dressing van olijfolie met wat lekkere kruiden. Kaas en ham/spek erdoorheen kan ookHelemaal overheen gekeken dat Kwak ook even was langs geweest!
Hoe zou het met VMW gaan trouwens? Iemand hier bericht gehad o.i.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |