Hihihiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zelfs dan ben ik nog in staat de verkeerde kant op te lopen als ik er eenmaal ben. Omdat ik denk dat ik met mijn hoofd de ene kant op sta, maar het de ander kant blijkt te zijn.
Serieus, toen ik voor het eerst op Hoog Catherijne aankwam had ik met vrienden afgesproken bij het blauwe bord. Ik snapte natuurlijk niet waar ik moest zijn, trein reed binnen op Utrecht Centraal en ik loop braaf de trein uit.. Ehh, oké, de meeste mensen gaan die kant op, die volg ik maarLiep ik via de Noordertunnel en pas bij de Media Markt ongeveer had ik door dat ik niet helemáál op de juiste plek was
Vind jij Weeds nog steeds echt leuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Ik kijk weeds. Laatste seizoen.
Op TV kijk ik soms met liefste mee naar the dog whisperer en de grote verhuizing.
Meer niet. Ik heb nog nooit BZV, DWDD, WIDM, HIMYM, GA, PP of een van de vele andere gespreksonderwerpen gezien.
*boksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog nooit BZV, DWDD, WIDM, HIMYM, GA, PP of een van de vele andere gespreksonderwerpen gezien.
Ja, maar nog geen 3g, dus ik heb weinig aan m'n kaarten (nog 7 daagjes, dan kan ik ook buiten internettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
vik je hebt toch wel navigatie op je nieuwe telefoon? sinds ik een telefoon heb met navigatie verdwaal ik nooit meer
Ja, echt. Eerste seizoen heb ik dan weer niet gezien (wel gehoord).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind jij Weeds nog steeds echt leuk?.
Balen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aargh! Zie nu dat er een stom iets staat in de tekst die ik had opgestuurd aan een potentiële opdrachtgeverNouja, beginnersfout, volgende keer tekst 3x doorlezen voor ik hem opstuur
Wel stom. Aaargh.
Balen! Grote fout?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aargh! Zie nu dat er een stom iets staat in de tekst die ik had opgestuurd aan een potentiële opdrachtgeverNouja, beginnersfout, volgende keer tekst 3x doorlezen voor ik hem opstuur
Wel stom. Aaargh.
je kunt ook de kaarten via wireless downloaden en dan zonder internet gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen 3g, dus ik heb weinig aan m'n kaarten (nog 7 daagjes, dan kan ik ook buiten internetten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Je wordt heel snel leesblind voor iets wat je zelf geschreven hebt. Fouten waar je al overheen gelezen hebt, zie je het altijd pas nadat je de hele tekst een tijdje uit je hoofd gezet hebt, dus dan moet je het minstens een nachtje laten rusten. Kan je niet iemand anders je dingen even laten doorlezen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wel stom. Aaargh.
Ik had het m'n zus laten lezen, en daarna had ik die zin veranderdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wordt heel snel leesblind voor iets wat je zelf geschreven hebt. Fouten waar je al overheen gelezen hebt, zie je het altijd pas nadat je de hele tekst een tijdje uit je hoofd gezet hebt, dus dan moet je het minstens een nachtje laten rusten. Kan je niet iemand anders je dingen even laten doorlezen?
Mensen denken meestal pas dat iets gemeen bedoeld is als je "sorry" zegt. Of "ik bedoel het niet verkeerd, ofzo"quote:
Je kunt 'm thuis googlemapsen en als je 'm dan zonder verbinding opent staat ie nog op de straat/map die je thuis hebt ingesteldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen 3g, dus ik heb weinig aan m'n kaarten (nog 7 daagjes, dan kan ik ook buiten internetten)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, het is wél leuk ja.
Ik zie bij een paar slankies en daar ben jij er één van, wel echt een inloopkledingkast voor me. Of een uitpuilende gewone.
Ik zou het niet doen geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
Ik ga zo in bad, maar ik moet ook nog een heel topic bijlezen... Weet niet of ik het risico durf te nemen om m'n telefoon mee te nemen in bad!
* DaD door elkaar schudt*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij gebrek aan vriendinnen (), even wat gezeur dat ik kwijt moet hoor.
.
[..]
You should.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef loveli het volgende:
Begin nu met bijlezen. Voel me aangesproken:
[..]
Ik denk niet dat hij dan niet blij meer is met je, maar dat hij dan gewoon even met andere dingen bezig is!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op welk gebied, uniek?.
Co, als we bij elkaar zijn ja. Niet bij elkaar is een afname van euh, heel erg veel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?
dat!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan niet blij meer is met je, maar dat hij dan gewoon even met andere dingen bezig is!
Is de foto al gepost?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, rok en top gaan retour. Géén porem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |