Het is die collega, en die kans is nul.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het de collega waarmee je ook whatsappt? En degene die je om advies vroeg over een meisje?.
Maw: niet eentje die jouw uitnodiging mogelijk als 'ik vind je leuk!' zou kunnen interpreteren?.
Ik zeker ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, het is wél leuk ja.
Ik zie bij een paar slankies en daar ben jij er één van, wel echt een inloopkledingkast voor me. Of een uitpuilende gewone.
paddestoelenrisotto met pancetta en citroenbroccoli uit de oven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Citroenrisotto met broccoli uit de oven?
Dat heb ik gister gegetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
risotto!
mmm. Vanavond maak ik bietjesrisotto, denk ik.
Ik wil ook nog wel! Vergat telkens te vragenquote:
van de AH? Ik ben benieuwd. Kan hier alleen geen geraspte bieten kopen, dus moet zelf raspen. Dat wordt een kliederboel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gegeten! Was erg lekker, al vond ik dat de bietensmaak een beetje wegviel. Volgende keer wat meer bietjes dus.
Ja! Oi, zelf raspen... Heb je wel een schort liggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van de AH? Ik ben benieuwd. Kan hier alleen geen geraspte bieten kopen, dus moet zelf raspen. Dat wordt een kliederboel!
Net niet, en een andere keer ook niet.quote:
ja. maar ik heb kleine bieten gekocht, onder het motto: die zijn sneller gaar...dus dat wordt helemaal leuk! Misschien ga ik ze maar in hele kleine stukjes snijden ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja! Oi, zelf raspen... Heb je wel een schort liggen?
Daarom maak ik soep, dat duurt zo lang dat ik nog niet kan etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook honger en ik wil dus eieren gaan koken, maar het is nog geen lunchtijd.
Je lichaam zegt dat het al wel lunchtijd isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook honger en ik wil dus eieren gaan koken, maar het is nog geen lunchtijd.
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?quote:
Uit m'n hoofd heeft Ewelina ook een flinke kastenwand staan thuis!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?
Die hebben wij dus idd ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dit model (alleen niet met die latjes). Ik neem een groter deel van het leggedeelte in beslag, maar Duvel weer meer van het hang-gedeelte.
Heb je je bed wel opgemaakt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dit model (alleen niet met die latjes). Ik neem een groter deel van het leggedeelte in beslag, maar Duvel weer meer van het hang-gedeelte.
Ik heb 1 MALM ladekast en 1 Paxkast van 2.36m hoog en 1 m lang. En dat zit vol. Dat is het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?
Echt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Echt wel. Met je overhemden en colberts!quote:
Ik zeg net dat wij niet die latjes hebben. Derhalve kan dit dus ook geen foto van onze kast zijn he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je bed wel opgemaakt?. Of is dat geen bed, voor de kast?
.
Ik ben aardig voorbereid voor morgen. Nu m'n theoretische kennis nog even opfrissen
.
Ohquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zeg net dat wij niet die latjes hebben. Derhalve kan dit dus ook geen foto van onze kast zijn he!
Ik ook nietquote:
Zeg hier dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede manier is van anticonceptie, dan gewoon copy-pasten en klaar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik ook nieten ik MOET vandaag een hele discussie op papier krijgen
Nee, meer een soort crackertjes. Best lekker vind ik ze.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en wat zijn dat? een soort chips?
en die moet je in de oven opwarmen? interestingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, meer een soort crackertjes. Best lekker vind ik ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |