Schrijf het opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 05:34 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
ik zei toch dat mijn slaap niet lijdde onder al het gezeik, guess what![]()
Straks contract onderhandeling en ik heb best wel wat eisenEn dan zit ik dus alle scenario's in mijn hoofd uit te denken en hoe ik die moet ombuigen etc.
/brain overload.
@ Uniek: -7 is koud!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Psst aurum, voordat Vik wakker is, het is 'leed' niet 'lijdde'. En veel succes natuurlijk!!
Wat is het koud zeg! Ik heb m'n eerste zweetnacht van deze week er weer op zitten. Hm, en dat na m'n 1e werkdag.
.
Is hij er nu wel helemaal uit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Succes Aurum!
Nou, even gecontroleerd op de weegschaal, ik ben 1.5kg kwijt in 4 dagen. En nu heb ik buikpijn, geen idee of dat bij de antibiotica hoort of omdat het de eerste dag was dat ik weer wat at.
Hoe bedoel je helemaal? Hij kan er niet half uitquote:
shit je was me voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Psst aurum, voordat Vik wakker is, het is 'leed' niet 'lijdde'. En veel succes natuurlijk!!
Wat is het koud zeg! Ik heb m'n eerste zweetnacht van deze week er weer op zitten. Hm, en dat na m'n 1e werkdag.
.
idem!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen pm van swietje. Ik wil nog wel even kwijt dat ik echt grote bewondering heb voor hoe je met de hele situatie omgaat, want het lijkt me ontzettend frustrerend om zo afhankelijk te zijn van anderen
.
^^ eens met de viking.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen pm van swietje. Ik wil nog wel even kwijt dat ik echt grote bewondering heb voor hoe je met de hele situatie omgaat, want het lijkt me ontzettend frustrerend om zo afhankelijk te zijn van anderen
.
\quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Houd op met brr het is koud, want ik moet zo naar de winkel.
Jippie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Duvel! Er is hier de 26e een modeltreinenbeurs!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben allang blij dat 'ie geen echte treinen spaart.
Past dat niet op het balkon dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben allang blij dat 'ie geen echte treinen spaart.
Ik ben ff door m'n budget heen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou Duvel, dump XM gezellig bij ons en ga zelf lekker modeltreinen spotten!
Heb ik gedaan, maar tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schrijf het op
Puntsgewijs en per scenario, dat geeft wellicht wat rust.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Een retourtje Nijmegen wel (of het nu met de auto is of met de trein)quote:
Bij ons kwam het ook standaard een paar dagen te laat met een excuusmail erbijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
Grrmmppff Werkgevers die niet op tijd het salaris uitbetalenje zal op zwart zaad zitten
Bij mijn Mr is het iedere maand bal. Vorige maand had hij wegens salariswijziging die niet doorgevoerd was (waarop ze gewoon maar even alleen een X-bedrag uitbetaalden) een historisch laag salaris. Echt als je ervan moet leven dan kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij ons kwam het ook standaard een paar dagen te laat met een excuusmail erbij(ook geen goed teken, uiteraard)
Waar is je warme etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Musical gisteren was echt vet
Lijstje gisteren:
O:bretzel, yoghurt met honing/granola (100 ml ofzo)
L: 200 gr salade (feta/tomaat/komkommer
T: kwart baguette roomkaas/groente
D: 50 gr chips, bakje kelloggs special k
Dat vraagt natuurlijk om een fotoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
En ik heb een mooie jurk bij Mango gekocht!
zwart, dikke stof en je ziet mn buikje niet
Geen tijd, van werk direct naar de musicalquote:
Als ik vanavond voor 11 uur thuis ben maak ik er wel 1!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een foto.
lekker he! hier verkopen ze ze bij een soort take away toko, al zijn ze niet zo lekker als in Dld...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zin in een bretzel. Jammer dat ze die hier niet verkopen.
Heerlijk! Vorig jaar heb ik serieus maandenlang zin gehad in een bretzelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
lekker he! hier verkopen ze ze bij een soort take away toko, al zijn ze niet zo lekker als in Dld...
Vooral als ze met loog (ofzo?) zijn gemaakt...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Vorig jaar heb ik serieus maandenlang zin gehad in een bretzel. Gelukkig ging ik in de zomer naar Berlijn
.
Strafpuntenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen tijd, van werk direct naar de musical![]()
Oh er moet nog wel 250 gr fruitsalade bij
Als ik in Londen ben eet ik over het algemeen niet zo gezond geloof ik
Ehh dat is voor ons niet leuk hoor als er niks gezegd wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
1e week sporten met supplementen, ben benieuwd...
Die multivitaminetablet is wel erg lomp maar de shake's zijn lekker![]()
Frustrerend Swietje, maar gaat je wel lukken alles te plannen!!
Ml-etje is dus ook al zo'n mooie meid/vrouw...
Normaal zou ik bij zo'n groep dames te verlegen zijn om ook maar iets te zeggen
Lijstje om on-topic te houden:
O: 2 boterhammen met rosbief + shake
T: appel en 1/2 paprika
T: tuinkruidenbouillon en boterham met paprika en kipfilet
L: 2 boterhammen met paprika, kalkoenfilet en zalm
T: boterham met peer en kipfilet
T: forelfilet
T: shake
S: 45min. kracht / 45min. cardio
T: shake
D: spinazie met ei en een rundervink
T: cashews
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zin in een bretzel. Jammer dat ze die hier niet verkopen.
Als je snel bent in het vorige topicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:12 schreef Perruche het volgende:
Foto van MI? PM![]()
En ja strafpunten I know, ik ga zeker weer sporten bij terugkomst in NL keeeeej? (wil 2x per week, wanneer mijn vriendje in de avond weg is, gaan sporten. En dan bij een fitness, dan kan ik eerst keihard ijzer tillen () en dan nog yoga of pilates ofzo doen.
Dames onder elkaar praten al genoeg, alhoewel volgens loveli's linkje van gisteren zijn mannen ergerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Strafpunten
[..]
Ehh dat is voor ons niet leuk hoor als er niks gezegd wordt*note to myself die foto nog even weghalen
Ja ik ben nooit zo sexy geweest als toen ik 4 keer per week in de fitness was om gewichten te heffen enzo. En ik was ook kei sterkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dames onder elkaar praten al genoeg, alhoewel volgens loveli's linkje van gisteren zijn mannen erger
Ergens kan ik er wel inkomen, vooral wanneer ik terugdenk aan gesprekken op het MBO/HBO...
Perr, keihard ijzer tillen FTW!![]()
quote:Chauffeur is onderweg
Wat hebbie nu weer besteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je gaat gewoon wat hupsen met gewichten!
[..]
Jagar heeft het me zelf verteld nadat ik haar had verteld wat zij wilde wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef Perruche het volgende:
Vik, heb je nog al mn FB vrienden doorgezocht of heb je het jagar gewoon gevraagd
Oh God, wat heb je nu weer besteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je gaat gewoon wat hupsen met gewichten!
[..]
Oh, het is wél leuk ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Slank # 1347 - Met poppetjes en hellebaarden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, het is wél leuk ja.
Ik zie bij een paar slankies en daar ben jij er één van, wel echt een inloopkledingkast voor me. Of een uitpuilende gewone.
Spinazierisotto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel een foto maken en posten, XM! Ik vind het een erg mooie rok.
Morgen komt m'n collega eten. Waarmee zal ik eens indruk maken?. En dan heb ik het over eten, ja.
.
Neuh, maar spotten leidt bij mij vaak tot kopen.quote:
Dat dus.quote:
Zodra ik moet gaan verzinnen wat ik wil gaan koken, ben ik compleet kwijt wat ik zelf ook alweer lekker vind.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Qua koken; gewoon iets wat je zelf lekker vind, waarvan je weet dat het niet mislukt en een lekker (maar licht) toetje. Is het een man of vrouw collega trouwens?
Toegegeven, voor mannen werkt het net zo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit zo sexy geweest als toen ik 4 keer per week in de fitness was om gewichten te heffen enzo. En ik was ook kei sterkmaar ja da's allemaal verleden tijd
dus ik wil daar wel wat aan doen! En ik vind het ook relaxed, je kan gaan wanneer je wilt, en het is best uitdagend. Maar voor de "feminine touch" (
) wil ik toch erna iets van zumba of pilates of yoga doen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ben even werken hoor, ga daarna pm-en
*snel weg is.
Moeilijk hè? Wegblijven uit Slankquote:
DaD heeft heel geen afhaalchinees nodig, want ze kan haske goed kokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toegegeven, voor mannen werkt het net zo!Moest in het begin wel wennen dat je in ene meer aandacht van de dames krijgt
![]()
DaD, met je uitstekende keuze tussen de lokale afhaalchinezen!
Is het de collega waarmee je ook whatsappt? En degene die je om advies vroeg over een meisje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zodra ik moet gaan verzinnen wat ik wil gaan koken, ben ik compleet kwijt wat ik zelf ook alweer lekker vind..
De collega is een man. Ik weet niet of ik al klaar ben voor het uitnodigen van vrouwen..
risotto!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel een foto maken en posten, XM! Ik vind het een erg mooie rok.
Morgen komt m'n collega eten. Waarmee zal ik eens indruk maken?. En dan heb ik het over eten, ja.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |