Zo bijzonder is die niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:17 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de outfit van Merel.
Me too!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Perruche het volgende:
Ja aurum ik ben ook benieuwd waar je gaat werken.
Tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Swietje het volgende:
Joepieeeeee. Ik heb twee leuke mensen gevonden die mee willen en kunnen naar Barcelona in de zomer.
Dat is ook niet moeilijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Swietje het volgende:
Joepieeeeee. Ik heb twee leuke mensen gevonden die mee willen en kunnen naar Barcelona in de zomer.
En geitenkaas toch? Probeer dat eens, een saus met geitenkaas en dan met paneermeel/broodkruim/boter onder de gril.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal ook de selderij en komkommer eens proberen met een stronk witlof, dankje! Ik eet overigens geen vlees en kaas (behalve hütenkäse).
Het is dat thuiswonen geen optie is, maar anders klinkt 't als een ideaal plan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Swietje het volgende:
Sparen.& thuiswonen & niet elk weekend lam in de kroeg hangen (en dus geld uitgeven).
Gelijk heb jequote:
Weekje in de meivakantie & laatste week augustus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Het is dat thuiswonen geen optie is, maar anders klinkt 't als een ideaal plan.Maar leuk joh, geniet er ontzettend van: wanneer zijn de reizen?
Wij hebben het golden tulip daar geboekt, was toen nog een beetje afgelegen maar het is een mooi nieuw en schoon hotel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
kun je niet een extra setje kleren meenemen in een grote tas? Al denk ik dat dat te laat is aangezien je vast op je werk zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die niet hoorGing me er vooral om dat ik iets netjes aan moet naar werk, dan vanavond wel gewoon iets gemakkelijks aan wil hebben (en daar bedoel ik niet sexy mee
maar ik ga gewoon niet in nette broek + jasje bankhangen) en morgen - ervan uitgaande dat ik mag blijven logeren - weer in dezelfde kleren terug naar werk moet
Ik ga trouwens héél boos worden als vanavond blijkt dat het toch niks wordt, want alle tekenen wijzen er wel op, dus dan heeft ie heel goed toneelgespeeld en me heel erg aan het lijntje gehouden. Ben benieuwd!
[..]
Me too!
Iemand al iets van Vik gehoord? Geen internet is geen excuus, ze kan ook smsen
Oeh, ja! Momentje, even kijken of ik nog kan vinden in welk hotel we zaten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
Mijn weekendje weg wordt Antwerpen. Heeft iemand nog hoteltips of sterke afraders? Of eventueel andere tips.
Dat kan ik ook nog proberen, al raak ik vrij snel uitgekeken op geitenkaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef conleche het volgende:
[..]
En geitenkaas toch? Probeer dat eens, een saus met geitenkaas en dan met paneermeel/broodkruim/boter onder de gril.
Alle variaties die jij opnoemt bevatten ongeveer 0 kcals. én voegen niks toe aan de witlof qua smaak.
Antwerpen is veel leuker! En Gentquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef Swietje het volgende:
Antwerpen lijkt me ook leuk. Maar Brussel was zoooo slecht toegankelijk dat ik Antwerpen niet meer durf.
Oeh, ben benieuwd! We hebben in principe een hotel gevonden, maar aanraders van anderen zijn altijd fijn vind ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, ja! Momentje, even kijken of ik nog kan vinden in welk hotel we zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |