Ik denk dus dat Dr. Owens idee van een no-fly zone, en dus je alleen maar laten zien, de trick doet. De boel valt dan als een kaartenhuis ineen, zoals in de eerste Golfoorlog met de troepen van Saddam in Koeweit. En dan moeten dus de organiserende machten, die er wel zijn bijv. alleen al allerlei ambassadeuren van Libië, naar voren komen om weer stabiliteit en openbare orde te garanderen, mbv al die reeds overgelopen veiligheidsdiensten en troepen. Het hoeft niet te betekenen dat je je voor langere tijd daar dient te "engagen" als VN zijnde...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
En je begeeft je in een wespennest. Westerse militairen in Tripoli, het zou een bloedbad worden. Alleen even bombarderen? Woede en geen oplossing, tevens: het Westen valt ons aan. Ik zie er nog steeds weinig heil in. Het is geen kwestie van "gewoon even wat doen".
Ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Gaddafi: when blacks revolted in California, Yeltsin sent the army to crush them.
Dit zei ie echt.
Ze gelooft hem wel als ze hem ziet...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
DWWD --> Claudia de Breij --> Libië --> nu
Yvon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze gelooft hem wel als ze hem ziet....
Kun je nog beter Yvon Jaspers hebben nu, denk ik.
Tis dat die niet aan tafel zit maar anders zou ze er gerust overheen gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze gelooft hem wel als ze hem ziet....
Kun je nog beter Yvon Jaspers hebben nu, denk ik.
Ik heb wat gemist geloof ik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Staal het volgende:
Claudia de Breij: Ik geloof hem wel als ik hem zie.
Gatver, wat een wijf. DWDD.
Volgens mij bedoelde ze dat ze gelooft dat hij echt zo overtuigd van zichzelf is en meent wat hij zegt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Staal het volgende:
Claudia de Breij: Ik geloof hem wel als ik hem zie.
Gatver, wat een wijf. DWDD.
Dat zei ze werkelijk letterlijk over de toespraak van Gadhafi.quote:
Hoop, natuurlijk hoop ik dat niet echt, eigenlijk dat er wat Amerikanen omkomen. Bijvoorbeeld een journalist of een hooggeplaatste. Ik weet zeker dat Obama dan wel ingrijpt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
ShababLibya LibyanYouthMovement
by _YasserAhmed
BREAKING: Al Hurra - Two Battleships shelling BENGHAZI #Libya #Feb17
5 minutes ago
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
by yasmineelrafie
Al Hurra: Eyewitnesses: Two battleships are shelling Benghazi now #Libya
7 minutes ago
Battleships (slagschepen) heeft Libië natuurlijk niet, maar kennelijk wordt Benghazi momenteel wel vanaf zee beschoten.
Wat een schaapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat zei ze werkelijk letterlijk over de toespraak van Gadhafi..
Jah vreemd allemaal, veel tweets zijn echt zeer discutabel en aangezien er nog steeds heel weinig uit Libie naar buiten komt is het vrijwel onmogelijk om nou te weten wat er echt gebeurd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
by _YasserAhmed
5 minutes ago
by yasmineelrafie
7 minutes ago
Battleships (slagschepen) heeft Libië natuurlijk niet, maar kennelijk wordt Benghazi momenteel wel vanaf zee beschoten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze gelooft dat hij echt zo overtuigd van zichzelf is en meent wat hij zegt.
Fregatten zijn het idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
by _YasserAhmed
5 minutes ago
by yasmineelrafie
7 minutes ago
Dan zou je zoiets toch formuleren als "die man is volledig van de werkelijkheid losgezongen" i.p.v. te giebelen met een "Ik geloof hem wel als ik hem zie".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat ze gelooft dat hij echt zo overtuigd van zichzelf is en meent wat hij zegt.
Uiteraard, dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
volgens america is dit een interne aangelegenheid
Ze zei ook dat het een grote mongool was hoor en dat het een trieste zaak isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan zou je zoiets toch formuleren als "die man is volledig van de werkelijkheid losgezongen" i.p.v. te giebelen met een "Ik geloof hem wel als ik hem zie".
Kan interpretatie zijn zoals jij zegt hoor. Maar verdorie, wat een geit.
Maar natuurlijk. Zou je elke demonstratie in het buitenland dan willen steunen? Waar positioneer jij het buitenland dan in bijv. de problemen met Koerden in Turkije? Gebeuren ook verschrikkelijke dingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Ondanks het geweld tegen demonstranten....
sinds gevechtsvliegtuigen in malta zijn geland is het international , ook nog iets met een libisch schip in de buurt van malta met deserterde oficierenquote:
Dat soort bespiegelingen geven goed weer hoe Nederlanders over het algemeen hier in staan ook... verwende, wereldvreemde kwasten zijn het...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, en dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
sinds gevechtsvliegtuigen in malta zijn geland is het international , ook nog iets met een libisch schip in de buurt van malta met deserterde oficieren
ik positioneer niks ik verslag van een briefing in USquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Zou je elke demonstratie in het buitenland dan willen steunen? Waar positioneer jij het buitenland dan in bijv. de problemen met Koerden in Turkije? Gebeuren ook verschrikkelijke dingen.
Interne aangelegenheid, niets mee te maken dus.
Zapte in door Bartholomaes, dus dat moet ik dan allemaal gemist hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zei ook dat het een grote mongool was hoor en dat het een trieste zaak isja niet letterlijk in die bewoordingen.
Kun je niks over zeggen. Bij Egypte is ook zoveel gespeculeerd. Dat alles dood zou bloeden etc. Niet gebeurd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Deze revolutie sterft of een snelle dood of wordt een nog erger bloedbad dan het nu al is
Jij bent het ergens mee oneens, maar wanneer men vraagt naar de ratio kom je met dit riedeltje. Zeg dan niets.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik positioneer niks ik verslag van een briefing in US
Nee omdat in Egypte het leger niet op zijn eigen bevolking schoot, heel verschil...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je niks over zeggen. Bij Egypte is ook zoveel gespeculeerd. Dat alles dood zou bloeden etc. Niet gebeurd!
Doe ff gezellig jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent het ergens mee oneens, maar wanneer men vraagt naar de ratio kom je met dit riedeltje. Zeg dan niets.
Zulks las ik ook al in de krant ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef henkde_j het volgende:
Interessante historicus op Ned 3 nu.
Doodbloeden als in Gadaffi wint en volgende maand gaat ome Silvio weer op bezoek? Onwaarschijnlijk. Ik denk dat Gadaffi sws een internationale paria is al, en diplomatiek geïsoleerd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je niks over zeggen. Bij Egypte is ook zoveel gespeculeerd. Dat alles dood zou bloeden etc. Niet gebeurd!
Ik zat me in de vooravond kwaad te maken vanwege die speech. Ik ben zoiets ook niet gewend dus word boos. Maar die mensen horen het al 42 jaar lang aan. Ze geloven hem niet en zijn niet meer bang en willen zelfs sterven voor deze revolutie. Ik geloof er in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Deze revolutie sterft of een snelle dood of wordt een nog erger bloedbad dan het nu al is
Ik zie Claudia de Breijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef henkde_j het volgende:
Interessante historicus op Ned 3 nu.
Je kan prima wat vliegtuigen en schepen kapot schieten. De bevolking doet de rest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Dr. Owens idee van een no-fly zone, en dus je alleen maar laten zien, de trick doet. De boel valt dan als een kaartenhuis ineen, zoals in de eerste Golfoorlog met de troepen van Saddam in Koeweit. En dan moeten dus de organiserende machten, die er wel zijn bijv. alleen al allerlei ambassadeuren van Libië, naar voren komen om weer stabiliteit en openbare orde te garanderen, mbv al die reeds overgelopen veiligheidsdiensten en troepen. Het hoeft niet te betekenen dat je je voor langere tijd daar dient te "engagen" als VN zijnde...
Tuurlijk. Laten we deze lijn vasthouden en te pas en onpas een land aanvallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan prima wat vliegtuigen en schepen kapot schieten. De bevolking doet de rest.
Je zou gerichte sancties tegen het regime kunnen opleggen. Tegoeden bevriezen, wapenleveranties beëindigen, politiek isoleren. Overigens, zelfs als het een bloeiende economie was (wat het meestal nooit is), vind ik sancties weinig effectief, misschien juist contraproductief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef speknek het volgende:
Al dat gepraat over sancties, lekker nuttig als de economie plat ligt.
Met een beetje mazzel hoef je dat niet eens te doen zelfs, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan prima wat vliegtuigen en schepen kapot schieten. De bevolking doet de rest.
Ik ben in ieder geval jong genoeg om de laatste Golfoorlog nog te herinneren, toen meer dan honderdduizend militairen geen burgeroorlog konden voorkomen (het zelfs in de hand hebben gewerkt), geen terreur konden voorkomen en uiteindelijk nu met tienduizenden slachtoffers zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
Je bent toch ook oud genoeg om de eerste Golf-oorlog nog gezien te hebben terwijl het zich ontwikkelde op CNN? Die legers zijn geen knip voor de neus waard, zwaar overschat.
Op dit moment is dat symbool politiek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zou gerichte sancties tegen het regime kunnen opleggen. Tegoeden bevriezen, wapenleveranties beëindigen, politiek isoleren. Overigens, zelfs als het een bloeiende economie was (wat het meestal nooit is), vind ik sancties weinig effectief, misschien juist contraproductief.
Kan best weer losbarsten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff klein uitstapje: http://teletekst.nos.nl/ ---> p. 131
Egypte lijkt ook nog niet geheel rustig
In de eerste golfoorlog lag dat dus anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Monidique het volgende:
Ik ben in ieder g
[..]
Ik ben in ieder geval jong genoeg om de laatste Golfoorlog nog te herinneren, toen meer dan honderdduizend militairen geen burgeroorlog konden voorkomen (het zelfs in de hand hebben gewerkt), geen terreur konden voorkomen en uiteindelijk nu met tienduizenden slachtoffers zit.
Dat valt wel mee, maar veel meer kun je ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op dit moment is dat symbool politiek.
Nou, ik zou zeggen: stuur het leger er maar op af en laten we hopen dat het nu dus ook anders ligt. Achteraf kijken we wel of het verstandig was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de eerste golfoorlog lag dat dus anders.
Ik denk dus dat het idee van Dr. Owen te steunen valt. En dat zou wrs een doorbraak betekenen. Nu zit je in een impasse. Niemand doet wat, burgers worden vermoord, Gadaffi blijft aan...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar veel meer kun je ook niet doen.
Grondtroepen zijn niet eens nodig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: stuur het leger er maar op af en laten we hopen dat het nu dus ook anders ligt. Achteraf kijken we wel of het verstandig was.
Welnee, of je moet info hebben uit China, Rusland?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat een gevaarlijk manneke die Gadaffi. Hij zou zo een oorlog op mondiale schaal kunnen veroorzaken.
Of een escalatie. Kijk, ik denk niet dat Khaddafi nog veel steun heeft en de vraag is hoeveel doden er nog meer te betreuren zijn voor hij zich door z'n kop schiet of aan een lantaarnpaal hangt, maar een Westers leger op Libië afsturen is wat mij betreft geen onvermijdelijk succes en kan zelfs de hele opstand in gevaar brengen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
En dat zou wrs een doorbraak betekenen.
Nou ja de kans is klein maar als de VS zich hier meer gaat bemoeien en die Libiërs weten op de een of andere manier aan zo'n leuk bommetje te komen hebben we toch een flink probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, of je moet info hebben uit China, Rusland?
In de jaren tachtig de grote boeman. Nostradamus-uitleggers zagen toen altijd de Derde Wereldoorlog daar ontstaan. Nou ja, later waren er weer andere boemannen en alle Nostradamus-uitleggers vergaten wat ze eerder zeiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Wat een gevaarlijk manneke die Gadaffi. Hij zou zo een oorlog op mondiale schaal kunnen veroorzaken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Je zag Ghaddafi in een zielig wit wagentje zitten met een grote witte paraplu in zn hand, verder niet veel boeiends..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef OllieA het volgende:
Wat een geweldig live-interview, met dat parapluutje.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef yavanna het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
Um -- to all of you following.. this was the extent of #Gaddafi's appearance on state TV. Seriously. No more quotes. #Libya #Feb17
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik moet er opeens ook vreselijk om lachen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ghadaffi zat net in de regen met een paraplu bij een witte auto
Hij keek een beetje rond
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef Lagrinta het volgende:
Wat is dit voor bizar beeld. Gaddafi in een of ander oud wrak met een paraplu. Die man spoort echt van geen enkele kant.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Aloulou het volgende:
Haha ik ga stuk hier van het lachen, denk eens na over die vertoning....
opeens komt meneer de kolonel in een auto, regent met een paraplu'tje in zijn hand en van ver gefilmd, hij brabbelt heel kort en snel: "ik ben nog steeds in tripoli en niet venezuela zoals die klote kanalen beweren"... en gaat weer weg... en dat is de leider van een land
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef yavanna het volgende:
Gaddafi just ousted Omar Suleiman as the speaker of the shortest political speech in history. #Gadafi #Libya
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:24 schreef Staal het volgende:
Je zou toch verdorie nog razender worden? Zolang wachten die mensen al en dan gaat meneer midden in de nacht rondrijden met een paraplu om te zeggen dat hij er nog is.
Wat denkt hij? Wat gaat er eigenlijk in zo iemand om?
Hij is nogal van het theater maar wat wil hij hiermee nu zeggen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat een vertoning. Ben ik hiervoor wakker gebleven?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot of Aljazeera showing Gaddafi in a weird vehicle (possibly a bullet proof tuktuk) holding an umbrella.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Nibb-it het volgende:
Die Qaddafi trollt wel even de hele wereld met z'n langverwachte 'speech' net.
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:41 schreef Blik het volgende:
Gadhafi lijkt net een soort van mislukte rapper
Oh ja, jij werkt voor de VVD.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk. Laten we deze lijn vasthouden en te pas en onpas een land aanvallen.
Geen grondtroepen idd, dat is logistiek ook niet haalbaar. Maar wel in de lucht. En dat voorkomt ook dat je je engaget voor langere tijd. En wrs krijg je dan wel de dankbaarheid van een nieuw regime.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of een escalatie. Kijk, ik denk niet dat Khaddafi nog veel steun heeft en de vraag is hoeveel doden er nog meer te betreuren zijn voor hij zich door z'n kop schiet of aan een lantaarnpaal hangt, maar een Westers leger op Libië afsturen is wat mij betreft geen onvermijdelijk succes en kan zelfs de hele opstand in gevaar brengen.
Ik wist geeneens dat je een topic over mij had geopendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij werkt voor de VVD.
Fake users.
Begin uw eigen propagandacampagne.
Mm, far off scenario hoor wmb...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nou ja de kans is klein maar als de VS zich hier meer gaat bemoeien en die Libiërs weten op de een of andere manier aan zo'n leuk bommetje te komen hebben we toch een flink probleem.
Zonder grondtroepen is er weinig te beginnen. In Irak waren er grondtroepen nodig, in Servië was de dreiging van grondtroepen nodig. Uiteindelijk heb je wat vliegtuigen in de lucht, nou, leuk, maar veel meer kun je er in deze situatie niet mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen grondtroepen idd, dat is logistiek ook niet haalbaar. Maar wel in de lucht. En dat voorkomt ook dat je je engaget voor langere tijd. En wrs krijg je dan wel de dankbaarheid van een nieuw regime.
Betaalt dat nog een beetje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat je een topic over mij had geopend![]()
![]()
![]()
Dave Letterman komt ook me een top 10 list van de meest hilarische uitspraken van Gadaffi vanavond schijnt...quote:
damn zet net cnn uit gelul van obama op een buisinessforum bla bla blaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Drifter__ het volgende:
Staatstv meldt dat zoon weer gaat praten zo.....lachen!
Dat denk ik dus wel, en dus idd zonder grondtroepen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zonder grondtroepen is er weinig te beginnen. In Irak waren er grondtroepen nodig, in Servië was de dreiging van grondtroepen nodig. Uiteindelijk heb je wat vliegtuigen in de lucht, nou, leuk, maar veel meer kun je er in deze situatie niet mee.
Haha is inderdaad ook wel erg onwaarschijnlijk maar het is toch vrij onvoorspelbaar tot wat zo'n raar ventje als die Gadaffi in staat is.quote:
Dat is Rumsfeldesk, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel, en dus idd zonder grondtroepen...
Saïfske, het Zwaard van de Islaaaaaam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Drifter__ het volgende:
Riant. VVD hé.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Betaalt dat nog een beetje?
Mm, Rumsfedesk associeer ik met neoconservatisme, dit zou een gewone humanitaire interventie zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is Rumsfeldesk, wat mij betreft.
Geniet maar lekker van je bloedgeld.quote:
Owh nee hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Drifter__ het volgende:
Grondtroepen hebben ze al, dat is de bevolking, ze raken ook steeds meer bewapend door het gevangennemen van huurlingen en in Benghazi. Die mensen missen alleen de mogelijkheid om de luchtmacht aan te pakken, dat zou de NAVO kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zonder grondtroepen is er weinig te beginnen. In Irak waren er grondtroepen nodig, in Servië was de dreiging van grondtroepen nodig. Uiteindelijk heb je wat vliegtuigen in de lucht, nou, leuk, maar veel meer kun je er in deze situatie niet mee.
zo noemde ze de Irak oorlog natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, Rumsfedesk associeer ik met neoconservatisme, dit zou een gewone humanitaire interventie zijn.
Ik wel, en als de trabnscriptie ergens verschijnt dan paste ik dat als een reactie op een post van JAM.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef Drifter__ het volgende:
Ga echt niet naar die onzin luisteren hoor
Nee, niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef speknek het volgende:
[..]
zo noemde ze de Irak oorlog natuurlijk ook.
Ach ja, veel zinnigs zal er niet uitkomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wel, en als de trabnscriptie ergens verschijnt dan paste ik dat als een reactie op een post van JAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |