Hoezo een hoax?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Democratie is een HOAX.
Prima hierzo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
Meer mensen last van een slechte stream op de Al Jazeera site? Ik moet steeds vernieuwen.
maar nu kun je rustig gaan slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef raistlin6 het volgende:
Ik vond het nogal licht daar voor na middernacht.
Ik moet er opeens ook vreselijk om lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef OllieA het volgende:
Wat een geweldig live-interview, met dat parapluutje.
Ja, edoch teleurgesteld. Tschuss.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar nu kun je rustig gaan slapen
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat risico betekend helemaal niets als ze met vliegtuigen op je schieten, ik begin echt aan je verstand te twijfelen.
Ghadaffi zat net in de regen met een paraplu bij een witte autoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand een samenvatting?
Ik zit net als jullie ook al heel lang te wachten en niks. Ik kan niet streamen.
Je hebt echt niks gemist, die screenshot hierboven zijn alle beelden en hij heeft 1 zin gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
Ik zit net als jullie ook al heel lang te wachten en niks. Ik kan niet streamen.
Sterker nog.. meestal loopt het niet zo goed af met de oude kliek...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.
I'm in Tripoli and not in Venezuela, zei hij...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
ach je mist niet veel , heel veel herhalingen van het schaarse nieuwsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
UPC zal wel weer bezig zijn. Die doen zowat elke nacht werkzaamheden.quote:
Zo ken ik er nog een paar. Christenen, neo-cons, Wilders, Rouvoet, de Paus,...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet omdat er ergens Amerikanen zitten. Dat komt omdat die mensen denken dat zij heel precies weten hoe de rest van de wereld moet leven.
En die moeten we nemen. We moeten onze overheden onder druk zetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah, ik ontsla mezelf niet helemaal van verantwoordelijkheid voor wat er in mijn naam gedaan wordt. Wij hebben invloed, klein wellicht maar toch. We kunnen dingen doen, dus we hebben ook een verantwoordelijkheid.
Wat betekend dat voor Libië?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |