Zoals ik al zei, de Europese regimes komen ook aan de beurt. We hebben allemaal boter op ons hoofd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En China is nu Afrika aan het leegroven, geloof ik...
Maar je hebt wel gelijk Frankrijk heeft een dikke vinger in de pap bij de corrupte regimes in hun voormalige kolonies bijvoorbeeld, eigenlijk is het tijd om daar ook de straat op te gaan...
Dat zegt hier toch ook niemand? Maar de wereld is wel in het nadeel van extremisten veranderd sinds de Iraanse revolutie van '79.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.
Ok toegegeven, ik zie hem liever dood. Maar het leuke is aan hem dat hij totaal onvoorspelbaar is en de meest komische dingen heeft gezegd en vertoont die andere staatshoofden nog niet eens in hun hoofd durfden te halen. Dit ook weer, met zijn paraplu'tje twee zinnen brabbelen in een jeep om vervolgens weer de reclame in te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij moet gecast worden in Hollywood. Nog nooit zo'n vaag staatshoofd gezien. Die paraplu is dat misschien geacteerd, en is ie in Venezuela in een oude Cubaanse klassieker.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef Lagrinta het volgende:
Wat is dit voor bizar beeld. Gaddafi in een of ander oud wrak met een paraplu. Die man spoort echt van geen enkele kant.
Ik denk niet alleen, ik weet zelfs zeker dat ik meer weet van mensen met een andere cultuur dan jij. Bijvoorbeeld, omdat er mensen van de zuidkust van de Middellandse zee van het oosten tot het westen in mijn familie zitten. Of omdat ik 1/3 van mijn jaar doorbreng tussen mensen die nog nooit in Nederland zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
"Die mensen"
Eng hè, mensen met een andere cultuur.
Het is zo'n vreemde vent. Berlusconi en hij lijkn echt op elkaar. Allebei fouter dan fout, maar toch laten ze me beide geregeld lachen ook al valt er weinig te lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ok toegegeven, ik zie hem liever dood. Maar het leuke is aan hem dat hij totaal onvoorspelbaar is en de meest komische dingen heeft gezegd en vertoont die andere staatshoofden nog niet eens in hun hoofd durfden te halen. Dit ook weer, met zijn paraplu'tje twee zinnen brabbelen in een jeep om vervolgens weer de reclame in te zetten
En waar heb ik dat gezegd? Ik zie met genoegen deze regimes vallen. Ik heb tegen de TV zitten schreeuwen toen die klootzak van 'n Mubarak z'n laatste toespraak hield. Maar dat maakt niet dat ik denk dat het allemaal geweldig gaat worden in Egypte nu. Ik hoop het, maar zien is geloven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat is een argument om de bevolking te blijven onderdrukken?
Behalve dat Khomeini een 3e was. De revolutie werd uitegevoerd door gewone mensen. Maar khomeini was een 3e , die toen de revolutie gelukt was, de macht greep en de andere rebellenleiders doodde. Viesche Iraniers. Als zo'n regering bijeen is, ook die van china ofzo moeten ze er echt een 2000 IBS JDAM opgooien, for friends and fun.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan helpen preekjes van PVV-achtige partijen niet die al meteen een islamitisch gevaar zien in een volk dat zijn onderdrukkers omverwerpt. Eerst van het goede uitgaan en helpen waar je kan. Wederom foutgaan kan het altijd nog.
Veel naïeve mensen hier, waarschijnlijk ook mede door de succesvolle revoluties in bijvoorbeeld Oost-Europa.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen, ik weet zelfs zeker dat ik meer weet van mensen met een andere cultuur dan jij. Bijvoorbeeld, omdat er mensen van de zuidkust van de Middellandse zee van het oosten tot het westen in mijn familie zitten. Of omdat ik 1/3 van mijn jaar doorbreng tussen mensen die nog nooit in Nederland zijn geweest.
Dat hij kan doen wat hij wil wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:24 schreef Staal het volgende:
Je zou toch verdorie nog razender worden? Zolang wachten die mensen al en dan gaat meneer midden in de nacht rondrijden met een paraplu om te zeggen dat hij er nog is.
Wat denkt hij? Wat gaat er eigenlijk in zo iemand om?
Hij is nogal van het theater maar wat wil hij hiermee nu zeggen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:24 schreef horned_reaper het volgende:
Is er het afgelopen uur nog nieuws binnen gekomen mensen?
Als het ergste geval uitkomt, er er komen allemaal "Iran" staten, dan is een oorlog met Israel onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Veel naïeve mensen hier, waarschijnlijk ook mede door de succesvolle revoluties in bijvoorbeeld Oost-Europa.
Het gevaar van moslimextremisme bestaat nog steeds in Egypte, Libie en in mindere mate Tunesie. Maar ik gun de bevolkingen toch de kans om de juiste keuzes te maken in een democratie.
Eh, ja, dat is mijn grote hoop. Dat de gewone burger in de Arabische wereld ook inziet dat het niet uitmaakt of je leeft onder de dictatuur van één persoon of van een totalitair systeem. Maar ik ken ook genoeg 'gewone moslims' die het gewoon niet helemaal doorhebben dat 5 keer per dag bidden je niet tot een goed mens maakt. Dat maakt dat ik twijfel over waar dit toe moet gaan leiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt hier toch ook niemand? Maar de wereld is wel in het nadeel van extremisten veranderd sinds de Iraanse revolutie van '79.
Dus je bent bang voor je familie? En daarom ga je er 4 maanden per jaar heen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen, ik weet zelfs zeker dat ik meer weet van mensen met een andere cultuur dan jij. Bijvoorbeeld, omdat er mensen van de zuidkust van de Middellandse zee van het oosten tot het westen in mijn familie zitten. Of omdat ik 1/3 van mijn jaar doorbreng tussen mensen die nog nooit in Nederland zijn geweest.
Qaddafi is het type persoon dat weet dat de wereld meekijkt en dan zoiets raars dus of gewoon ff met de mensen kat-en-muis gaat spelen. Ook zie ik hem ervoor aan dat hij al wel in het buitenland zit maar gewoon om het spel en het land verder te vernietigen voordoet alsof hij vanuit Libie praat totdat de hele "grap" echt uitkomt. Je kan van hem alles verwachten... helaas.quote:dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef Bartholomaeus het volgende:[/b]
Wat een vertoning. Ben ik hiervoor wakker gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |