Kans op regen?quote:
Tis laat, maar vond je dit nodig? Beetje kinderachtig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.
"Die mensen"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet omdat er ergens Amerikanen zitten. Dat komt omdat die mensen denken dat zij heel precies weten hoe de rest van de wereld moet leven. Of omdat ze van mening zijn dat het einde der tijden sowieso nabij is en het des te belangrijker is om de strijd te verhevigen. Religieuze fanatici hebben geen reden nodig voor hun fanatisme. En verder zijn er in het westen en zeker in linksige kringen nauwelijks mensen die begrijpen wat een moeilijke relatie gewone moslims hebben met fanatici.
En dan begint het feest echt met het uitmoorden van de revolutionairen door het nieuwe 'revolutionaire regime'. Je zou je echt eens moeten inlezen in hoe het in Iran is gegaan. Dat was een revolutie die gekaapt is door de ayatollahs die vervolgens iedereen die dacht dat ie zelf mocht denken in de politieke arena gingen vermoorden. Dezelfde mensen die de Sjah ten val brachten werden een jaar laten doodgeslagen in de gevangenis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sterker nog.. meestal loopt het niet zo goed af met de oude kliek...
Na Libië hebben we half Afrika, dat door het westen wordt leeg geroofd, China waarvoor iedereen in de rij staat om zaken mee te doen, moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.
In Nederland zou dat betekenen dat er minder mensen de straat op gaan, maar wellicht dat het in Libië juist welkom is.quote:
Als dat aan elkaar verbonden is kunnen we een flinke bui verwachten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het regent?
Regen, tranen, rouw?
Iemand is dood gegaan?
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Tis laat, maar vond je dit nodig? Beetje kinderachtig.
Jij kunt de toekomst van Libie ook niet voorspellen. Het zal allemaal niet meteen beter worden maar als het weer niks is, dan gaan ze maar weer de straat op.
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo debiel absurd vind dat het super lachwekkend wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Aloulou het volgende:
Haha ik ga stuk hier van het lachen, denk eens na over die vertoning....
opeens komt meneer de kolonel in een auto, regent met een paraplu'tje in zijn hand en van ver gefilmd, hij brabbelt heel kort en snel: "ik ben nog steeds in tripoli en niet venezuela zoals die klote kanalen beweren"... en gaat weer weg... en dat is de leider van een land
Epic fail.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Papierversnipperaar het volgende: En jij probeert mensen bang te maken met Wilders-propaganda.
Gadaffi kijkt dus ook naar Al Jazeera.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef bokaal het volgende:
Ik zei t nog, er kan slecht weer aankomen:
[ afbeelding ]
En dat is een argument om de bevolking te blijven onderdrukken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.
En China is nu Afrika aan het leegroven, geloof ik...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na Libië hebben we half Afrika, dat door het westen wordt leeg geroofd, China waarvoor iedereen in de rij staat om zaken mee te doen, moet ik doorgaan?
En jij probeert mensen bang te maken met Wilders-propaganda.
Hij moet gecast worden in Hollywood. Nog nooit zo'n vaag staatshoofd gezien. Die paraplu is dat misschien geacteerd, en is ie in Venezuela in een oude Cubaanse klassieker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Aloulou het volgende:
Haha ik ga stuk hier van het lachen, denk eens na over die vertoning....
opeens komt meneer de kolonel in een auto, regent met een paraplu'tje in zijn hand en van ver gefilmd, hij brabbelt heel kort en snel: "ik ben nog steeds in tripoli en niet venezuela zoals die klote kanalen beweren"... en gaat weer weg... en dat is de leider van een land
Dit is typisch Gaddafi. Het s nu wel duidelijk dat het een wrede slager is,maar hij blijft die clowneske kant hebben waar ik toch om moet glimlachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo debiel absurd vind dat het super lachwekkend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |