Democratie is een HOAX.quote:
Ja hij vlucht naar Libanon.quote:
Er zijn ook mensen die in UFO's geloven die je stiekem 's nachts meenemen. Als je alle waandenkbeelden serieus neemt, ben je nog wel even bezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat, schattebout, er echt moslims zijn die jou graag dood danwel onderdrukt willen zien. Van het type dat geen morele bezwaren ziet tegen het gebruiken van nucleaire wapens om jou te overtuigen van hun gelijk. Het gevaar waarover die mensen hebben is geen fantasie, het is een heel reëel gevaar. Het is iets wat hopelijk voorkomen kan worden, maar het is geen zekerheid. Dit in tegenstelling tot jouw waanidee dat het helemaal geen risico is.
Hoezo een hoax?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Democratie is een HOAX.
Prima hierzo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
Meer mensen last van een slechte stream op de Al Jazeera site? Ik moet steeds vernieuwen.
maar nu kun je rustig gaan slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef raistlin6 het volgende:
Ik vond het nogal licht daar voor na middernacht.
Ik moet er opeens ook vreselijk om lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef OllieA het volgende:
Wat een geweldig live-interview, met dat parapluutje.
Ja, edoch teleurgesteld. Tschuss.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar nu kun je rustig gaan slapen
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat risico betekend helemaal niets als ze met vliegtuigen op je schieten, ik begin echt aan je verstand te twijfelen.
Ghadaffi zat net in de regen met een paraplu bij een witte autoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand een samenvatting?
Ik zit net als jullie ook al heel lang te wachten en niks. Ik kan niet streamen.
Je hebt echt niks gemist, die screenshot hierboven zijn alle beelden en hij heeft 1 zin gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
Ik zit net als jullie ook al heel lang te wachten en niks. Ik kan niet streamen.
Sterker nog.. meestal loopt het niet zo goed af met de oude kliek...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.
I'm in Tripoli and not in Venezuela, zei hij...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
ach je mist niet veel , heel veel herhalingen van het schaarse nieuwsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Staal het volgende:
UPC zal wel weer bezig zijn. Die doen zowat elke nacht werkzaamheden.quote:
Zo ken ik er nog een paar. Christenen, neo-cons, Wilders, Rouvoet, de Paus,...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet omdat er ergens Amerikanen zitten. Dat komt omdat die mensen denken dat zij heel precies weten hoe de rest van de wereld moet leven.
En die moeten we nemen. We moeten onze overheden onder druk zetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah, ik ontsla mezelf niet helemaal van verantwoordelijkheid voor wat er in mijn naam gedaan wordt. Wij hebben invloed, klein wellicht maar toch. We kunnen dingen doen, dus we hebben ook een verantwoordelijkheid.
Wat betekend dat voor Libië?quote:
Kans op regen?quote:
Tis laat, maar vond je dit nodig? Beetje kinderachtig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik twijfelde al lang aan jouw verstand, dus je staat zwaar op achterstand. Het leven bestaat uit meer dan wat er vandaag gebeurt in Libië. Over een jaar is er nog een Libië, dat kan een beter Libië zijn dan vandaag. Het kan een beter Libië zijn dan vandaag, maar het kan ook veel erger zijn. Het zou niet de eerste revolutie zijn waar het echte bloedbad pas begon nadat het vechten in de straat voorbij was.
"Die mensen"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet omdat er ergens Amerikanen zitten. Dat komt omdat die mensen denken dat zij heel precies weten hoe de rest van de wereld moet leven. Of omdat ze van mening zijn dat het einde der tijden sowieso nabij is en het des te belangrijker is om de strijd te verhevigen. Religieuze fanatici hebben geen reden nodig voor hun fanatisme. En verder zijn er in het westen en zeker in linksige kringen nauwelijks mensen die begrijpen wat een moeilijke relatie gewone moslims hebben met fanatici.
En dan begint het feest echt met het uitmoorden van de revolutionairen door het nieuwe 'revolutionaire regime'. Je zou je echt eens moeten inlezen in hoe het in Iran is gegaan. Dat was een revolutie die gekaapt is door de ayatollahs die vervolgens iedereen die dacht dat ie zelf mocht denken in de politieke arena gingen vermoorden. Dezelfde mensen die de Sjah ten val brachten werden een jaar laten doodgeslagen in de gevangenis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sterker nog.. meestal loopt het niet zo goed af met de oude kliek...
Na Libië hebben we half Afrika, dat door het westen wordt leeg geroofd, China waarvoor iedereen in de rij staat om zaken mee te doen, moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Nederland zou dat betekenen dat er minder mensen de straat op gaan, maar wellicht dat het in Libië juist welkom is.quote:
Als dat aan elkaar verbonden is kunnen we een flinke bui verwachten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het regent?
Regen, tranen, rouw?
Iemand is dood gegaan?
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Tis laat, maar vond je dit nodig? Beetje kinderachtig.
Jij kunt de toekomst van Libie ook niet voorspellen. Het zal allemaal niet meteen beter worden maar als het weer niks is, dan gaan ze maar weer de straat op.
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo debiel absurd vind dat het super lachwekkend wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Aloulou het volgende:
Haha ik ga stuk hier van het lachen, denk eens na over die vertoning....
opeens komt meneer de kolonel in een auto, regent met een paraplu'tje in zijn hand en van ver gefilmd, hij brabbelt heel kort en snel: "ik ben nog steeds in tripoli en niet venezuela zoals die klote kanalen beweren"... en gaat weer weg... en dat is de leider van een land
Epic fail.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Papierversnipperaar het volgende: En jij probeert mensen bang te maken met Wilders-propaganda.
Gadaffi kijkt dus ook naar Al Jazeera.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef bokaal het volgende:
Ik zei t nog, er kan slecht weer aankomen:
[ afbeelding ]
En dat is een argument om de bevolking te blijven onderdrukken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.
En China is nu Afrika aan het leegroven, geloof ik...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na Libië hebben we half Afrika, dat door het westen wordt leeg geroofd, China waarvoor iedereen in de rij staat om zaken mee te doen, moet ik doorgaan?
En jij probeert mensen bang te maken met Wilders-propaganda.
Hij moet gecast worden in Hollywood. Nog nooit zo'n vaag staatshoofd gezien. Die paraplu is dat misschien geacteerd, en is ie in Venezuela in een oude Cubaanse klassieker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Aloulou het volgende:
Haha ik ga stuk hier van het lachen, denk eens na over die vertoning....
opeens komt meneer de kolonel in een auto, regent met een paraplu'tje in zijn hand en van ver gefilmd, hij brabbelt heel kort en snel: "ik ben nog steeds in tripoli en niet venezuela zoals die klote kanalen beweren"... en gaat weer weg... en dat is de leider van een land
Dit is typisch Gaddafi. Het s nu wel duidelijk dat het een wrede slager is,maar hij blijft die clowneske kant hebben waar ik toch om moet glimlachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo debiel absurd vind dat het super lachwekkend wordt.
Zoals ik al zei, de Europese regimes komen ook aan de beurt. We hebben allemaal boter op ons hoofd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En China is nu Afrika aan het leegroven, geloof ik...
Maar je hebt wel gelijk Frankrijk heeft een dikke vinger in de pap bij de corrupte regimes in hun voormalige kolonies bijvoorbeeld, eigenlijk is het tijd om daar ook de straat op te gaan...
Dat zegt hier toch ook niemand? Maar de wereld is wel in het nadeel van extremisten veranderd sinds de Iraanse revolutie van '79.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.
Ok toegegeven, ik zie hem liever dood. Maar het leuke is aan hem dat hij totaal onvoorspelbaar is en de meest komische dingen heeft gezegd en vertoont die andere staatshoofden nog niet eens in hun hoofd durfden te halen. Dit ook weer, met zijn paraplu'tje twee zinnen brabbelen in een jeep om vervolgens weer de reclame in te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij moet gecast worden in Hollywood. Nog nooit zo'n vaag staatshoofd gezien. Die paraplu is dat misschien geacteerd, en is ie in Venezuela in een oude Cubaanse klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |