quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef raistlin6 het volgende:
Oké als Gadhaffi of een familielid rond 01.05 uur nog geen psychotische bizarre speech is begonnen, ga ik slapen.
Voor het geval dat, welterusten allen.
In het huis van Chavez. Hij heeft alleen nog last van jetlagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké er zou dus nog een speech komen van een Gadhaffi die hij in een huis van iemand anders zal geven.
Een interview met Larry King?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef yavanna het volgende:
EngyG Engy Ghozlan
by monaeltahawy
So it's not a speech, Al-Jazira says it's an "interview" with Qaddafi! #Fail #7aram #wewanttosleep
Theater, niks vies.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef yavanna het volgende:
Niet op de link geklikt, dus geen idee wat er staat.
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
What Libyan State TV is showing now. No kidding. Time in Libya approaching 2 am http://yfrog.com/h062wkj
Dat is geen argument om de bevolking van Libië te onderdrukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hebt nooit meegekregen welk bloedbad er in Iran is aangericht toen de ayatollah's eenmaal de macht in handen hadden? Het kan nog veel en veel erger.
Mm, ik weet het niet hoor, beiden handelen niet bepaald volgens de humanitaire richtlijnen tav hun bevolking en minderheden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef HiZ het volgende:
Hij durft dus zijn huis niet meer uit. Overigens zijn de Russen een stuk cynischer dan de Chinezen. Die zie ik er nog wel voor aan voor zo'n resolutie te stemmen, de Chinezen zijn een beetje rechtlijniger.
En wij in het western staan niet in dezelfde spagaat? Israel zet ook regelmatig tanks en vliegtuigen tegen burgers in. Dan is het de VS die alles onder de noemer interne aangelegenheid en andere onzin tegenhoudt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tenzij China het daar niet mee eens is; China heeft zelf ook een geschiedenis op dat gebied. De Libiers moeten maar hopen dat China het ziet als een regionale aangelegenheid.
Dat is ook waar idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En wij in het western staan niet in dezelfde spagaat? Israel zet ook regelmatig tanks en vliegtuigen tegen burgers in. Dan is het de VS die alles onder de noemer interne aangelegenheid en andere onzin tegenhoudt.
Ban-ki Moon mag van mij zijn ontslag indienenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef HiZ het volgende:
He, de minister van buitenlandse zaken van Qatar eist actie van de VN. Hij zegt dat het veroordelen van het geweld niet voldoende is.
Lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:01 schreef raistlin6 het volgende:
Dus de speech is een niet uitgezonden interview met de staats-tv. Dan gooi ik nog een laatste update voor vandaag erop en dan naar bed.
Omdat, schattebout, er echt moslims zijn die jou graag dood danwel onderdrukt willen zien. Van het type dat geen morele bezwaren ziet tegen het gebruiken van nucleaire wapens om jou te overtuigen van hun gelijk. Het gevaar waarover die mensen hebben is geen fantasie, het is een heel reëel gevaar. Het is iets wat hopelijk voorkomen kan worden, maar het is geen zekerheid. Dit in tegenstelling tot jouw waanidee dat het helemaal geen risico is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is geen argument om de bevolking van Libië te onderdrukken.
ik begrijp werkelijk niet waarom iedere keer mensen over het moslim gevaar beginnen te zeuren als mensen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen leven en hun eigen land. Het is ouderwetsch verdeel-en heers gelul.
Nee. Onze overheden dwingen ons in die spagaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En wij in het western staan niet in dezelfde spagaat?
Toch wijs ik persoonlijk verantwoordelijkheid af hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Onze overheden dwingen ons in die spagaat.
Onzinpraat. De VS doet dat helemaal niet op grond van de overweging van 'interne aangelegenheden'.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En wij in het western staan niet in dezelfde spagaat? Israel zet ook regelmatig tanks en vliegtuigen tegen burgers in. Dan is het de VS die alles onder de noemer interne aangelegenheid en andere onzin tegenhoudt.
En veel eerder opgenomen dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:06 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Libië: Luchtmacht ingezet door Gadhaffi
Update 01.04 uur
De aangekondigde speech van Gadhaffi blijkt een niet uitgezonden interview met de staats-tv te zijn. Gadhaffi zou volgens de staats-tv hebben gezegd dat alle berichten in de internationale media over Libië 'kwaadaardige leugens' zijn.
Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |